Hassan Atrakchi

Hassan Atrakchi

Hassan Atrakchi är mäklare på Properties & Partners Umeå

Hassan Atrakchi har varit registrerad mäklare sedan 2018-12. Hassan Atrakchi har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.8. Hassan Atrakchi har haft 47 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 31 Läs vad Hassan Atrakchi

• sålde sin lägenhet med hjälp av Hassan Atrakchi en del av Properties & Partners Umeå
    • Ålidhem
    2021-08-02
    Köpte en lägenhet genom Hassan och valde även att sälja genom honom. Sålde min lägenhet under semestertider när jag var och fjällvandrade med dålig mobiltäckning. Kommunikationen fungerande ändå med en mäklare som Hassan som är villig att hitta lösningar! Kontraktsskrivningen löstes också bra när jag som säljare inte kunde närvara samtidigt som köparna.

Hassan svarar fort på samtal/sms, svarar på alla funderingar och är tydlig med hur han jobbar, och min lägenhet var såld inom en vecka efter annonsering trots att jag som säljare inte var kontaktbar under en stor del av min resa. Kommer absolut anlita Hassan igen om jag behöver sälja någon gång i framtiden!
  • sålde sitt hus med hjälp av Hassan Atrakchi en del av Properties & Partners Umeå
    • Sörfors
    2021-07-22
    En mycket duktig mäklare som verkligen tar sin uppgift på allvar.
    En positiv upplevelse och en snabb affär.
    • Sörfors
    2021-07-14
    Hassan är engagerad och driven mäklare, lätt att nå vardag som helg. Försäljningen gick snabbt och sköttes proffsigt.
    Rekommenderar honom varmt.
    • Teg
    2021-07-07
    Mitt önskemål var att snabbt och okomplicerat sälja min fina lägenhet vilket Hassan genomförde med den självsäkerhet jag behövde att min mäklare skulle ha! Jag fick kontakt med honom via rekommendation och bestämde mig direkt för att anlita honom att sälja min pärla. Jag kan varmt rekommendera honom om ni vill sälja el köpa ert boende! 🌟🌟🌟🌟🌟
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hassan Atrakchi en del av Properties & Partners Umeå
    2021-07-03
    Bra. Förväntningar har man nog främst på objektet, men Hassan är kunnig och driven, med all nödvändig info på plats. Snabb och personlig hantering av köpet.
    • Teg
    2021-07-01
    Var på en visning som Hassan höll i där objektet såldes väldigt fort till andra spekulanter. Skickade då ett mejl till Hassan med vad jag letade efter på marknaden! Två veckor senare fick jag ett samtal om ett objekt jag kunde kolla på som inte låg ute på Hemnet ännu, där säljaren önskade snabb och smidig försäljning. Hade egentligen inga förväntningar innan visningen, men det visade sig att det var precis vad jag letade efter! Inom ett dygn var kontrakt skrivet. Bra bemötande samt rak, tydlig och engagerad mäklare.
    2021-06-29
    Glad,positiv,målmedveten!Kommer verkligen att rekommendera honom till andra.Super nöjd!
    2021-06-29
    Vänligt och bra bemötande, förklarade på ett bra sätt hur han tänkte ang försäljningen, och vilka förväntningar på försäljningen vi kunde ha. Dessa infriades mycket bra.Snabbt och bra jobat.
    • Umeå landsförs.
    2021-06-29
    Suverän mäklare med stort engagemang i sin yrkesutövning. Hassan har varit lätt att nå hela vägen och har pedagogiskt uppdaterat oss längs processen, lyhörd mot våra specifika önskemål från start till slut och dessutom en trevlig person. Solklar rekommendation!
    • Umeå landsförs.
    2021-06-29
    Hassan är en väldigt kompetent och bemötte oss på ett mycket vänligt och förtroendeingivande sätt. Jag uppskattar hans tydlighet och hans pedagogiska sätt. Vi kände oss trygga och det är oerhört viktigt i så stora beslut. På det en glimt i ögat som gjorde oss glada. Härligt!