Alla kategorier Presentreklam Stockholms län Sollentuna PSS Sollentuna

PSS Sollentuna

Kanalvägen 69, 191 34 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till PSS i Sollentuna!

Här hittar du Sveriges ledande företag när det kommer till profilprodukter. Av oss får du hjälp med profilering av alla slag, vi har mer än tio tusen produkter. Vare sig du är ute efter arbetskläder från kända märken som Blåkläder eller Fristad, sportprylar, dekoration eller souvenirer hittar du med säkerhet något i våra butiker.

Vi har tryckmaskiner i alla butiker för snabbast möjliga service. Allt för att du som kund ska få snabbast möjliga service. Har du frågor om vilka produkter som passar dig? Hör av dig så hjälper vi till.

Läs vad 7 kunder tycker om PSS Sollentuna

• Michael G
    Michael G skrev om PSS Sollentuna
    Duktiga killar med fina artiklar i sitt sortiment.
    Behöver vi arbetskläder eller reklamprodukter i form av keps eller t-shirts vänder vi oss ALLTID till PSS i Sollentuna.
    Vi har också köpt många arbetsjackor, arbetsskor, byxor osv.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om PSS Sollentuna
    Trevligt och bra bemötande! När lev. någon gång blivit försenad har de löst det smidigt och bra, Läs mer
  • Joseph M
    Joseph M skrev om PSS Sollentuna
    Mycket bra bemötande och service. Alltid trevligt att komma in i butiken. Det mesta av det vi handlar (arbetskläder) finns inne och görs i ordning medans vi väntar. Kläderna vi köper är ändamålsenliga och lever upp till våra önskemål. Läs mer
  • Kent J
    Kent J skrev om PSS Sollentuna
    Känner att vi får det som vi beställer!
    Köper mest arbetskläder och reklamtröjor hos er.

Tycker butiken är ganska tråkig för övrigt, ligger bra till för oss efter E4 och lätt att åka in till.

Har funderat att byta fler gånger men jag tycker om Mats så därför handlar jag där! Läs mer
  • Linus G
    Linus G skrev om PSS Sollentuna
    Bemötande 100% professionellt, trevligt och resultatet alltid toppklass!

För mig personligen är det humorn man får som bemötande när jag kommer in i lokalen av de som jobbar där som gör det lilla extra. Full pott till Mats! Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om PSS Sollentuna
    Trevligt och snabbt bemötande. Bra service och schyssta prisnivåer! Läs mer
  • Patrik W
    Patrik W skrev om PSS Sollentuna
    Mycket bra sortiment och trevliga medarbetare // Patrik Wahlman VD QStaff AB Läs mer

Kanalvägen 69, 191 34 Sollentuna