Alla kategorier Presentreklam Stockholms län Vallentuna PSS Vallentuna

PSS Vallentuna

Tallhammarsvägen 11, 186 33 Vallentuna — Visa karta

Välkommen till PSS i Vallentuna!

Vi är Sveriges ledande företag inom profilprodukter. Här hittar du ett enormt sortiment från marknadens bästa leverantörer, självklart i bra prisklass. Vilka produkter är du intresserad av? Här kan du hitta allt från arbetskläder av märken som Blåkläder eller Berkeley till dekor, sportprylar eller souvenirer.

Vi har både tryckmaskiner och brodyrmaskiner här på huvudkontoret i Vallentuna och utför alltid snabbast möjliga service. Om du är osäker på hur du bäst profilerar ditt företag är det bara att kontakta oss. Vi svarar på alla frågor!

Läs vad 43 kunder tycker om PSS Vallentuna

• Tullverket K skrev om PSS Vallentuna
    Bra och stabil kontakt med Mikael Berggren på PSS vid köp av diverse persedlar Läs mer
  • Öfverbergs Golv & Inredningar Ab S skrev om PSS Vallentuna
    Mycket bra service och utfört arbete. Läs mer
  • Coor Service Management Group Ab S skrev om PSS Vallentuna
    Alltid snabb och bra service + idéer. Läs mer
  • Nordic Biolabs Ab C skrev om PSS Vallentuna
    Tryck på tröja. Allt funkade som det skulle. Nöjd som helhet. Snabba Läs mer
  • Atoy Automotive Sweden Ab M skrev om PSS Vallentuna
    En fantastisk leverantör där ordet nej inte existerar, ett riktigt fixarföretag. Läs mer
  • Sofie Wikberg S skrev om PSS Vallentuna
    Behövde några otryckta kepsar av olika modeller och det var det få företag som vill sälja. PSS Vallentuna var väldigt trevliga och tillmötesgående. Läs mer
  • Sickla Låsteknik K skrev om PSS Vallentuna
    Kläder o julklappar, mkt trevlig o kompetent säljare, sjukt sega leveranser trotts att de är lagda på webshopen Läs mer
  • Thomas L skrev om PSS Vallentuna
    Mycket hög servicenivå, har bra tips på olika produkter trevlig personal snabba leveranser Läs mer
  • A.j Mark Och Bygg A skrev om PSS Vallentuna
    Dåligt med kläder på lager , fick vänta en vecka på arbetsbyxor Läs mer
  • Bjurkell Bil Ab J skrev om PSS Vallentuna
    Arbetskläder och presentartiklar. Underbar Personal och Service. Läs mer
  • Pv Åkeri Ab P
    Pv Åkeri Ab P skrev om PSS Vallentuna
    Köper vanligtvis skyddskläder, hjälmar, skor etc.

Jag blir alltid väl bemött av ägare och personal.

Mina förväntningar är att få kunnig och snabb hjälp och det får man hos PSS.

Min sammanfattning är att PSS Vallentuna är en mycket bra butik i helhet även om jag önskade något lägre pris ibland ;) Läs mer
  • Familjerondellen Ab K skrev om PSS Vallentuna
    Jag köpte tjänst att bridera mitt företagslogga på profilkläder.
    Jag blev proffsigt bemött, fick snabb respons. jag blev bemött som den kund Jag var(lite osäkert trevande): ”jag undrar, är det möjligt?blir det bra,,?hur ska jag veta att det blir bra? vad kostar det?
    Utifrån att jag blev personligt bemött kände jag mig lyssnad på”. Här växte mitt förtroende för dem snabbt!
    Är nöjd med resultat och kan rekommendera dem! Läs mer
  • Gottlinds Entreprenad Ab S skrev om PSS Vallentuna
    Dom är trevliga och är duktiga på det dom gör Läs mer
  • Joel H skrev om PSS Vallentuna
    Profilkläder i klass ett och skor mössor och allt detta med brodyr. Snabbt och bra personal Läs mer
  • Parasport Sverige C skrev om PSS Vallentuna
    Alltid kunnig service och snabb leverans av produkter som håller god kvalitet.
    Enkelt att bolla idéer och få förslag på alternativ.
    Rekommenderar varmt PSS till andra oavsett verksamhet. Läs mer
  • Tätringen Tekniska Ab P skrev om PSS Vallentuna
    Jag köpte isskrapor och fick bra bemötande samt flera förslag Läs mer
  • Therese K skrev om PSS Vallentuna
    Vi köper allt från kläder, reklam och give aways. Min säljare Anna är alltid på allerten och vet vad vi vill ha, löser snabbt uppgiften jag ger henne och levererar oftast på utsatt tid. Hon kommer även med nya ideer som kan passa vårt företag och vi är väldigt nöjda med henne som kontakt. Läs mer
  • Lars L skrev om PSS Vallentuna
    Trevlig personal och brett utbud Läs mer
  • Janne T
    Janne T skrev om PSS Vallentuna
    Jag har handlat av Pss i över 10 år .
    Dom är grymt trevliga och löser allt man behöver .
    Rekommenderas starkt ! Läs mer
  • Cowi Projektbyrån Ab P skrev om PSS Vallentuna
    Vi har köpt varselkläder och profilprylar.
    Vi har haft väldigt väl fungerande samarbete och PSS har alltid gjort allt för att hjälpa oss med beställningar av alla slag. Alltid trevligt bemötande och leveranser på utsatt tid.
    Det har varit enkelt att samarbeta med PSS. Läs mer
  • Niklas G
    Niklas G skrev om PSS Vallentuna
    Trevlig personal
    Mycket kunnighet
    Hjälper en om man behöver hjälp . Läs mer
  • Jörgen P
    Jörgen P skrev om PSS Vallentuna
    Har haft PSS som leverantör i många år. Vi har lite mindre med dem att göra nu men det beror inte på dem. Blir alltid bra bemött och de uppfyller min förväntningar för de produkter som vi handlar. Har och är både arbetskläder samt profilprodukter mm som vi handlat.
    Rekommenderar dem gärna vidare. Läs mer
  • Brixberger Säljkompetens R skrev om PSS Vallentuna
    Jag har nyttjat PSS tjänster för alla mina profil/arbetskläder sedan starten av mitt företag. Tillmötesgående personal som är uppriktigt intresserade av att hjälpa till utan att kränga. Att de sedan har en snus kyl innebär för mig att de fattat en stor del av sin målgrupp. Läs mer
  • Ewa A skrev om PSS Vallentuna
    Köper profilkläder och give-aways och blir alltid trevligt bemött och får svar på mina frågor. Ett företag som kan de här med service. Läs mer
  • Hamilton Advokatbyrå S skrev om PSS Vallentuna
    Snabba svar, snabb leverans tid och bra service! Och om de inte hade exakt den produkten så letade de reda på en underleverantör som hade det. Läs mer
  • Team Wåhlin Mark & Asfalt Ab F skrev om PSS Vallentuna
    Alltid bra manuell service , bra utbud på arbetskläder Läs mer
  • Megakakel I Sverige Ab N skrev om PSS Vallentuna
    Vi brukar köpa t- shirt , collegetröjor & tjocktröjor.
    Det är mycket trevlig personal & kunniga.
    Vi rekommenderar alla hantverkare dit. Läs mer
  • P O Erikssons Rör Ab L skrev om PSS Vallentuna
    Utmärkt service och fint bemötande. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Transdev Uppland Ab P skrev om PSS Vallentuna
    Köper uniformsartiklar.
    Mycket bra bemötande och en omtänksam kundrelation.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Stolpes Entreprenad Ab T skrev om PSS Vallentuna
    Firmans profilkläder inhandlas med bra priser och från trevlig personal!
    Rekommenderar med nöje PSS som leverantör av arbetskläder.
    Motiveringen av betyget 4 är att strävan till en bättre verksamhet alltid kan förbättras, i min värld så är 4, grymt bra:)! Läs mer
  • Diana A skrev om PSS Vallentuna
    Brodyr till golfkläder. Snabbt och snyggt. Fick tips inför framtida köp. Det var en bra köpupplevelse som ny kund i branschen varumärkets företagskläder. Tack! Läs mer
  • Bixz Yrkeskläder Ab R skrev om PSS Vallentuna
    Snabb telefonkontakt, snabbleverans samt bra pris. Läs mer
  • Anders N skrev om PSS Vallentuna
    Vi köpte in t-shirts till skolans förskoleklasser. Bra bemötande, snabb leverans och konkurrenskraftigt pris. Stöd lokala verksamheter! Läs mer
  • Täby Bygg & Badrum
    Täby Bygg & Badrum skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Bröderna Hamberg på Psss kan man alltid lita på. Bra sortiment och super bra service. Lucas på Vallentuna butiken är en riktig klippa & problemlösare. rekomenderar ett besök starkt Läs mer
  • Ronny K skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Bemötandet av personalen är både proffsig och snabb samt att dom gärna bjuder på kaffe Läs mer
  • Kinga S skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Trevligt bemötande, snabb respons på email och snabba leverans. Oftast bästa priser på arbetskläder och profilprodukter. Läs mer
  • Jeanette C skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    bra Service från början till slut, snabba svar och snabba leveranser.
    Köper ESD skor, Tshirts, arb.byxor mm. Läs mer
  • Mercy K skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Vi använder PSS som leverantör av arbetskläder. Jättetrevlig anställda, de som har hjälpt oss med lägga upp webshopen osv. Vi beställer ibland profilprodukter från PSS.

Funkar bra för det mesta men ofta är för vi klagomål från vara anställda att leveranser är försenade osv. Haft avstämningsmöte med PSS angående detta och förhoppningsvis blir det bättre. Läs mer
  • Mattias L skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Lucas är riktigt trevlig och tillmötesgående jag hoppas att många lär sig av honom på PSS. Läs mer
  • Lars K skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Det funkar grymt bra och dom ställer alltid upp.. Läs mer
  • Anders J skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Mycket bra, ni är dom bästa och vi känner att vi vill handla varje dag, vi hatar lördagar och söndagar när ni har stängt Läs mer
  • Patrik T skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Har varit kund hos PSS i 8-10 år.
    Har inte ens funderat på att byta leverantör.
    Detta måste vara svar på alla frågor. Läs mer
  • Thomas H skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Pss är ett modernt företag som lyssnar på sina kunder och är ett föredöme i branschen.
    Håller tiderna i sina uppdrag och vrider och vänder på sig för att behålla nöjda kunder.
    Med vänlig hälsning Nöjd kund. Läs mer

Tallhammarsvägen 11, 186 33 Vallentuna