Håkan L

Håkan L

27 omdömen om Håkan L

Charlotte R

Håkan brinner verkligen för sitt jobb. Han är engagerad, jordnära och räds inte att själv beröras. Detta skapar en otroligt fin dynamik i samtalen. Glöm allt vad stela psykoterapeuter heter med opersonlig kal inredning. Hos Håkan är det en hemtrevlig och välkomnande atmosfär där samtalen kan handla om allt mellan himmel och jord. Jag rekommenderar alla att gå till Håkan. Det finns alltid skäl att jobba med sig själv och jag rekommenderar alla att göra det även i förebyggande syfte innan problem uppstår. Som att gå och träna...

Malin D

Vi har anlitat Håkan som familjepsykolog och vi är mycket nöjda, hela familjen. Vår familj har haft psykisk ohälsa och beroendeproblematik i generationer tillbaka. Vi har beroendegenen och depressioner i släkten och det har påverkat både mig och min man i livet och det har fått konsekvenser för våra barn både i barndomen och tonåren. Vi har valt att aktivt rannsaka oss själva som föräldrar som en del i några av våra barns psykiska ohälsa i tonåren. Vi har länge pratat om att ha en familjedag för att våra 5 ungdomar (15-24...

Örjan S

Håkans guidning och närvaro under vår familjedag gjorde enorm skillnad för att hela gamla trauman samt skapa ännu mer kärlek, respekt och sammanhållning. Detta påverkar oss direkt och kommande barnbarn och deras framtid❤️👏🔥 Tack / Örjan med stor familj

Sarah A

Mycket professionellt omhändertagande. Erfarenheten av behandlingen var mycket bättre än jag kunnat föreställa mig och jag har fått stor hjälp av Håkan under min tid där.

Jennifer H

Toppen bra bemötande och hjälp i svåra stunder! Flexibel och ställer upp när man behöver.

Erik B

Jag upplever att bemötandet har en fin balans mellan terapi och ett avslappnat samtal. Perfekt för den som känner sig tveksam inför den här typen av terapi. Rekommenderas varmt!

Lina S

Att kliva in på Håkans terapirum & möta Håkan är som att kliva in i en varm och trygg värld av nyfiket och icke-värderande utforskande av det som upplevs svårt. Håkans genuina intresse för människor och mänskliga livskamper genomsyrar varje möte med honom. Håkan har en unik förmåga att skapa en atmosfär där jag som klient känner mig 100% sedd, lyssnad på och tagen på allvar. Det blir enkelt att vara sig själv och våga prata om det som är mest intimt och smärtsamt, om det som ligger i vägen för välbefinnande och utveckling....

Sanna F

Jag har träffat Håkan en gång och han ger ett lungt och stabilt intryck. Han kom med förslag för ett upplägg som skulle passa vårat ärende. Han känns som en av få som faktiskt vill hjälpa en vidare i livet.

Andreas W

Proffsigt och trevligt bemötande. Lätt att ha och göra med. God förståelse och hjälp.

Robert G

Stort tack till Håkan och psykoterapeutisk samtalsmottagning som visat vägen fram! Håkan har visat på stor kunskap och erfarenhet. Han har varit ett stort och stabilt stöd