Alla kategorier Renovera kök Stockholms län Stockholm Kungsholmen Puustelli Kungsholmen

Puustelli Kungsholmen

Norr Mälarstrand 28, 122 20 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Puustelli Kungsholmen!

Det mest köpta och högst uppskattade märket av kök i Finland på 30 år.
Våra kök tillverkas för att du ska kunna använda och trivas med det under en lång tid framöver.
Vi använder oss av finsk kvalitét och finska material för att skapa ett individuellt och miljösmart kök för just dig.

Genom att köpa ditt kök genom Puustelli får du högsta energiklass vilket är bra både för din plånbok, och för miljön!
När du använder dig av energisnåla lampor och har en genomtänkt placering av dina vitvaror minskar du kökets miljöpåverkan avsevärt, dessutom sparar du pengar på det.

Vill du ha hjälp med hela processen kan vi erbjuda dig all-inclusive. Då hjälper vi dig med allt från planering och måttagning till montering. När du väljer all-inclusive kan vi också hjälpa till med finansieringslösningar och som alltid ger vi lång garanti på alla Puustelli produkter.

Läs gärna vad våra kunder säger och tveka inte att höra av dig om du har några frågor!
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-16:00
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Puustelli Kungsholmen

• Jaan H
    Jaan H skrev om Puustelli Kungsholmen
    Puustelli fixade nytt kök från start till mål. Bemötandet var bra hela vägen och motsvarade förväntningarna. Köpte vissa maskiner på egen hand, och Puustelli integrerade ihop allting till en komplett lösning. Totalupplevelse mycket nöjd. Läs mer
  • Mona S skrev om Puustelli Kungsholmen
    Trevligt bemötande från personalen. Vi uppdrog av Puustelli att upphandla köket,elen samt målningen och rörmokeriet.
    Det mesta utföll till belåtenhet. Vi hade en incident häromdagen- vid högt pådrag på vattenkranen lossnade kranens övre del och flög iväg. Vattnet sprutade rakt upp i underskåpet.
    Det borde kontrolleras.
    I övrigt har vi inte några direkta anmärkningar. Läs mer
    2018-04-04 Puustelli Kungsholmen svarar Mona S
    Hej Mona, vi tittar förbi dig och åtgärdar kranen omgående. Tack för din fina recension.
  • Anne W skrev om Puustelli Kungsholmen
    Bra bemötande av en engagerad säljare. Säljaren tog ansvar fullt ut inget tjafs när det blev fel utan de fixade det utan att diskutera. Mycket uppskattat.

Kändes också som att säljaren var öppen för feed back på produkterna och tog hem det till utvecklingsavdelningen.

Är mycket nöjd med mitt kök och måttmässiga flexibiliteten i produkterna och hur företaget löser frågor kring utformningen av köket.

Några designmissar i detaljer kring belysning och utformning av dörrar, upphängningar, avslut under skåp, som drar ner till en 4,5:a Läs mer
  • Katarina S skrev om Puustelli Kungsholmen
    Jag totalrenoverade köket.

Blev proffsigt bemött från säljare och hantverkare, inga önskemål från mig var för "jobbiga" eller för svåra. Läs mer
  • Charles H skrev om Puustelli Kungsholmen
    . Nytt kök o serveringsgång
    . Mycket bra
    .Förväntningarna överträffades
    . Mycket positiv upplevelse Läs mer
    2018-03-28 Puustelli Kungsholmen svarar Charles H
    Tack för recensionen Charles, det var ett nöje att följa er renovering! Vi ses!
  • Per H skrev om Puustelli Kungsholmen
    Första intrycket var riktigt seriöst (gäller Puustelli på Norr mälarstrand) men det vi nu kan konstatera är att Puustelli lovar en hel del som de inte kan leverera. De håller garanterat inte de leveranstider som de lovar! Köket verkar vara helt ok (har dock inte fått allt ännu!). Min rekommendation är dock att välja en annan leverantör än Puustelli Läs mer

Norr Mälarstrand 28, 122 20 Stockholm