Puustelli Nyköping

Mycket bra bemött.
    Bästa möjliga. Läs mer
  • 2020-03-01

Maria B skrev om Puustelli Nyköping
    Jag skulle renovera mitt kök & ville ha så mycket hjälp som möjligt då är dom ett kanon alternativ med sitt all-inclusive behövde inte tänka på nått mer än hur jag ville ha det, deras köksdesigners & snickare & alla man träffa som va hemma & gjorde mitt kök till mitt drömkök va service inriktade & otroligt trevliga att ha att göra med! Läs mer
  • 2020-02-29

Åsa S skrev om Puustelli Nyköping
    Pustelli mötte oss fungerar professionellt Vi kunde få rätt vägledning och allt blev jättebra Läs mer
  • Kjell E

2020-02-29

Kjell E skrev om Puustelli Nyköping
    Vi köpte ett nytt kök, som blev till våran fulla belåtenhet, allt från kontakt med säljare och byggare funkade över förväntan. Säljare var Markus Saarenpää på Puustelli i Nyköping och byggare var Peder Fransson bygg. Hela projektet kan sammanfattas med ett ord...Kvalitet, från början till slut. Vi har redan och kommer att fortsätta att rekommendera er
    Hälsningar
    Kjell Eriksson och Kerstin Pålsson
    Nyköping Läs mer
  • 2020-02-29

Jens P skrev om Puustelli Nyköping
    Kanonbra service och säljare som vet vad man vill ha. Läs mer
  • 2020-02-28

Yvonne K skrev om Puustelli Nyköping
    Ett nytt kök. De är proffsiga och trevliga och väldigt noggranna, vilket är bra. Inget att klaga på. Läs mer

Eva O skrev om Puustelli Nyköping
    Vi köpte nytt kök med rivning av det gamla köket inklusive omdragning av ventilation och installation av skjutdörr i bärande vägg. Från början till slut mycket proffsigt och logistiken fungerade enl plan. Alla mycket tillmötesgående och när fabrikationsfel upptäcktes i efterhand inga problem med reklamation. Sammantaget är vi mycket nöjda och har redan rekommenderat Puustelli Nyköping till vänner. Läs mer

Lars-erik K skrev om Puustelli Nyköping
    Vi gjorde en totalrenovering av vårt kök.
    Kunnig, kompetent, intresserad och trevlig personal.
    Vi har tidigare köpt ett nytt kök av Puustelli, så förväntningarna var höga på det nya köket. Våra förväntningar på produkter, kvalitet och montering var mycket höga. Snickaren (Ronny F)
    som höll i monteringen var mycket duktig, skicklig och trevlig.

Byter vi kök igen finns bara ett alternativ PUUSTELLI

Med vänlig hälsning
    Lars-Erik Karlsson Läs mer

Stig-åke J skrev om Puustelli Nyköping
    Nytt komplett kök med ombyggnad. Blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt av alla vi var i kontakt med. Slutresultatet överträffade våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med vårt kök och det jobb som gjordes. Vi rekommenderar er till andra. Läs mer

Stockholmsvägen 10, 611 33 Nyköping