Puustelli Nyköping

5.0 i betyg av av 11 omdömen

Läs vad 11 kunder tycker om Puustelli Nyköping

• 2020-04-23

Micke S skrev om Puustelli Nyköping
    Proffsigt utförande från start till slut. Säljare Marcus var lyhörd för våra tankar och idéer samt varvade sin erfarenhet och kunnande för att rita fram vårt blivande drömkök.
    Hantverkarna visade stor yrkesstolthet och höll oss uppdaterade genom hela processen. De kom med handfasta tips och förslag.
    Tydlig tidplan och uppföljning under hela renoveringen.
    Ett stort plus är att Puustelli i Nyköping erbjuder en helhetslösning. Målning, kakel och golv kunde tas genom samma offert. Läs mer
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 140 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • 2020-04-21

Anders D skrev om Puustelli Nyköping
    Hög kvalite och utmärkt service Läs mer
  • 2020-03-03

Anita A skrev om Puustelli Nyköping
    Kök
    Mycket bra bemött.
    Bästa möjliga. Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 75 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • 2020-03-01

Maria B skrev om Puustelli Nyköping
    Jag skulle renovera mitt kök & ville ha så mycket hjälp som möjligt då är dom ett kanon alternativ med sitt all-inclusive behövde inte tänka på nått mer än hur jag ville ha det, deras köksdesigners & snickare & alla man träffa som va hemma & gjorde mitt kök till mitt drömkök va service inriktade & otroligt trevliga att ha att göra med! Läs mer
  • 2020-02-29

Åsa S skrev om Puustelli Nyköping
    Pustelli mötte oss fungerar professionellt Vi kunde få rätt vägledning och allt blev jättebra Läs mer
    Stockholm Group
    4.2 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2019
    "Slipning av 30 kvm ekparkett. Mycket nöjd med resultatet och företaget från början till slut, Rekommenderas varmt!"
    Susanne L
  • Kjell E

2020-02-29

Kjell E skrev om Puustelli Nyköping
    Vi köpte ett nytt kök, som blev till våran fulla belåtenhet, allt från kontakt med säljare och byggare funkade över förväntan. Säljare var Markus Saarenpää på Puustelli i Nyköping och byggare var Peder Fransson bygg. Hela projektet kan sammanfattas med ett ord...Kvalitet, från början till slut. Vi har redan och kommer att fortsätta att rekommendera er
    Hälsningar
    Kjell Eriksson och Kerstin Pålsson
    Nyköping Läs mer
  • 2020-02-29

Jens P skrev om Puustelli Nyköping
    Kanonbra service och säljare som vet vad man vill ha. Läs mer
    Badrumsverket AB
    4.8 / 5 i betyg — 53 omdömen
    Badge2019
    "Evangelos lämnade en mycket bra specificerad offert på samtliga kostnader och vi hade en bra kommunikation med honom hela tiden. Hantverkarn"
    Anna / Björn R
  • 2020-02-28

Yvonne K skrev om Puustelli Nyköping
    Ett nytt kök. De är proffsiga och trevliga och väldigt noggranna, vilket är bra. Inget att klaga på. Läs mer

Eva O skrev om Puustelli Nyköping
    Vi köpte nytt kök med rivning av det gamla köket inklusive omdragning av ventilation och installation av skjutdörr i bärande vägg. Från början till slut mycket proffsigt och logistiken fungerade enl plan. Alla mycket tillmötesgående och när fabrikationsfel upptäcktes i efterhand inga problem med reklamation. Sammantaget är vi mycket nöjda och har redan rekommenderat Puustelli Nyköping till vänner. Läs mer
    Ekerö Kök
    4.2 / 5 i betyg — 43 omdömen
    Badge2016
    "För början till slut en mkt bra upplevelse. Bra lyhörd vägledning, raka besked, trevligt bemötande. Snickerier av bra kvalitet. Säljaren vil"

Lars-erik K skrev om Puustelli Nyköping
    Vi gjorde en totalrenovering av vårt kök.
    Kunnig, kompetent, intresserad och trevlig personal.
    Vi har tidigare köpt ett nytt kök av Puustelli, så förväntningarna var höga på det nya köket. Våra förväntningar på produkter, kvalitet och montering var mycket höga. Snickaren (Ronny F)
    som höll i monteringen var mycket duktig, skicklig och trevlig.

Byter vi kök igen finns bara ett alternativ PUUSTELLI

Med vänlig hälsning
    Lars-Erik Karlsson Läs mer

Stig-åke J skrev om Puustelli Nyköping
    Nytt komplett kök med ombyggnad. Blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt av alla vi var i kontakt med. Slutresultatet överträffade våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med vårt kök och det jobb som gjordes. Vi rekommenderar er till andra. Läs mer
    Palma Bygg
    4.8 / 5 i betyg — 234 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket nöjd med både slutresultat och bemötande före, under och efter min lägenhetsrenovering."