Q-Park AB

1.3

4 omdömen om Q-Park AB

Susanne L
Skrev om Q-Park AB

Så dåligt Q-Park! Här försöker jag som kund utnyttja er nya teknik med SMS-parkering, så NI kan spara pengar, mindre automater att serva. Blir först irriterad över att ni lägger på en fakturaavgift när parkeringen ska betalas - varför då?! Varför inte dra via mobilräkningen som alla andra? Jäkligt fräckt. Laddar ned appen för att slippa avg. Skriver fel på sista siffran i reg.nr, överklagar med inskickat kvitta och bevis på att jag omöjligt kunde ha två bilar med nästan samma reg.nr parkerade på samma ställe, samtidigt!...

Lasse S
Skrev om Q-Park AB

Kunde jag ge -1 skulle jag göra det. Skulle ladda ner appen för att betala. När man lämnar uppgifterna behöver man bl.a. ge sitt mobilnummer. Men appen godkänner bara Indiska mobiler. Indiska mobilnummer i Sverige!?!? Kundtjänst förstår ingenting, det slutar med 750 kronor i böter...för jag hade inte en indisk telefon. Ett riktigt bluff företag. Vi slutar handla där Qpark finns!!!

Lasse S gillar detta
Tobias G
Skrev om Q-Park AB

Otrevliga, även mot oss förbipasserande som inte ens har bil! Lappar även fast skyltningen om avgift rasat ner. Ett plus blir det för att dom är extremt bra på att lappa bilar.

John H
Skrev om Q-Park AB

Mer nitiska personer än Carparks parkeringsvakter får man leta efter. Det är lätt att få känslan av att dom har provison på att lappa bilar eftersom dom inte väntar den tid man ska vänta för att lappa en bil. Det händer att dom skriver en bot för att snabbt avlägsna sig från den aktuella platsen. Det är i princip omöjligt att ringa till deras kundtjänst för att överklaga eller göra sin röst hörd. Även om vakterna har gjort fel så måste boten betalas och att överklaga tar lång tid och man får sällan rätt.