Alla kategorier Telefon Stockholms län Nacka Qall Telecom

Qall Telecom

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka — Visa karta

3.1 i betyg av 473 omdömen
Vi erbjuder mobil- och fast telefoni till Sveriges alla småföretagare, som är våra hjältar! Vi har valt att lägga hela vårt fokus på dig som småföretagare. Det är där vi själva kommer ifrån, vilket gör att vi också stött på många av de problem och utmaningar som det innebär att leva med sitt företag dygnet runt, året om

Hos oss kan du skräddarsy ditt eget mobilabonnemang: Vill du ha med eller utan telefon? Vill du ha obundet eller bundet abonnemang? Vill du ringa utomlands eller håller du dig till Sverige? Välj själv hur du vill ha det.

Vi erbjuder prisgaranti på samtliga abonnemang och tjänster, vilket innebär att om du hittar ett billigare pris matchar vi det. Vi har fri nummerupplysning på 118 200 för alla våra kunder, detta är något som är helt unikt i Sverige idag. Vi har dessutom Sveriges smartaste abonnemang, Qall Smart, som kombinerar en låg månadsavgift med tryggheten i ett fastpris, det är perfekt för dig som oroar dig över om du har rätt abonnemangsform.

Genom en hög servicenivå behöver våra kunder sällan vänta länge innan man får sitt ärende löst. 85% av alla ärenden som kommer in löser vi i första samtalet. Med en ny förstärkt ledningsgrupp har vi idag uppnått 75% kundnöjdhet, detta är någonting vi är väldigt stolta över då det innebär att vi har den bästa kundtjänsten på marknaden!
Öppet just nu
Mån-Fre: 08:00-17:00
Lör-Sön: Stängt
 

Läs vad 473 kunder tycker om Qall Telecom

  • Alber T
    Alber T skrev om Qall Telecom
    VARNING! Ett företag som lurar folk med abonnemang, jag är otroligt missnöjd med det, först har lurat mig att teckna 36 månaders kontrakt, när jag har kontaktat de för att ändra på det så las till (fria månader) så det blev ändå 36 månader!!
    Jag är förbannad på det.
    ALDRIG mer Qall för mig. Läs mer
    gillar detta
  • Jakob S skrev om Qall Telecom
    Vilket jävla gangsterbolag som lurar och hotar sin kunder. ”Om vi ej kommer fram till lösning kommer detta gå vidare till juridisk handläggning.”
    Håll er borta från detta skit bolag. Läs mer
    gillar detta
  • Maria G skrev om Qall Telecom
    Är väldigt nöjd med Qall! Suverän kundtjänst och hjälpsamma anställda. Var i kontakt med säljaren Mickael och kunde inte varit nöjdare och väldigt trevligt bemötande! Tack igen! Läs mer
    2018-10-18 Nellie G svarar Maria G
    Hejsan!
    Det betyder mycket för oss att du är så nöjd, ha en bra dag!
    gillar detta
  • Tomas W skrev om Qall Telecom
    Trevlig personal! Svarar på 1 minut! Vilket telebolag gör det? Otrolig snabb service, helt kanon! Telia släng er i väggen!!! Läs mer
    Nellie G gillar detta
  • Jim skrev om Qall Telecom
    Snabb Kundtjänst och mycket ärlig säljare som faktiskt var ärlig från början till slut vilket sällan händer. Tack för ett bra abonnemang och bra bemötande från sälj till kundtjänst! Läs mer
    2018-10-18 Nellie G svarar Jim
    Hej!
    Vilken fin recension Jim! Vi önskar dig en toppen-dag :D
    gillar detta
  • Bertil J skrev om Qall Telecom
    jag är nöjd med täckning
    priset något högt
    övrig nöjd Läs mer
    Nellie G gillar detta
  • Jan s skrev om Qall Telecom
    Jag kan starkt rekommendera detta företag till alla som vill ha ett billigt abonnemang med en otrolig kundservice, Tack Mickael för all hjälp på kundtjänsten. Jag har ett par branch kollegor som jag kommer rekommendera er till. // Jan Läs mer
    2018-10-18 Nellie G svarar Jan s
    Hej Jan,
    Vilka fina ord! Ska även hälsa Mickael det.
    Ha en fin tordag nu!
    gillar detta
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Qall Telecom
    Har haft Telenor tidigare men bytte till Qall Telecom efter rekommendation av en vän. Extremt nöjd med framförallt servicen. Trevliga och levererar. Nöjd kund! Läs mer
    Nellie G gillar detta
  • Jonas H skrev om Qall Telecom
    bytte till qall för jag var trött på bedrövligt bemötande och dålig personal hos 3, har den korta tid jag varit kund hos qall fått precis det jag önskade, vilket var personlig service av bra, kunnig och pålitlig personal med genuin servicekänsla och kund bemötande. Kan rekommendera alla att bli kund hos qall Läs mer
    2018-10-18 Nellie G svarar Jonas H
    Hejsan Jonas!
    Kunden framför allt, vad kul att du är så nöjd :)
    Ha en fortsatt fin dag.
    gillar detta
  • Sven B skrev om Qall Telecom
    Abonnemang
    Hyfsat
    Fick dålig hjälp med ett surf problem
    Sådär Läs mer
    2018-10-18 Nellie G svarar Sven B
    Hej Sven,
    Vi vill att du ska få den bästa upplevelsen när du behöver hjälp, funkar surfen nu, ring gärna in på 0771-400100 så ska jag grotta i det!
    Ha en fin dag :)
    gillar detta
  • Ronny M
    Ronny M skrev om Qall Telecom
    Tack till Qall Telecom AB Och deras
    Kundservicechef Linnéa för att ni levererar ett komplett paket till mitt företag, rekomanderas på det stärkaste till alla Läs mer
    2018-10-18 Nellie G svarar Ronny M
    Hejsan Ronny,
    Vad kul att du är nöjd! Vi önskar dig en riktigt fin torsdag:)
    gillar detta
  • Stefan L skrev om Qall Telecom
    Först tack för ett jätte trevligt bemötande Nellie och Linnéa. Abonnemanget har bra täckning och fungerar utmärkt.
    Hoppas bara nu att dom håller vad dom lovar när Qall ska betala min slutfaktura från 3 det känns helt suveränt än så länge hoppas på att det fortsätter... Om det fortsätter så här kan jag lätt ändra till Exceptionellt! Läs mer
    2018-10-18 Nellie G svarar Stefan L
    Hej Stefan!
    Tack själv, vi är glada att det funkar så bra för dig. Hör av dig när du fått din slutfaktura.
    Ha en fin dag!
    gillar detta
  • Engelbrekt K skrev om Qall Telecom
    Jag vill tacka Mickael på supporten hos er som hjälpte mig fint med mitt ärende. Läs mer
    2018-10-18 Nellie G svarar Engelbrekt K
    Hej Engelbrekt,
    Vad kul! Vi önskar dig en jättefin dag!
    gillar detta
  • Eric G skrev om Qall Telecom
    Sämsta mobiloperatör jag haft med avseende på att de tog varje chans de kunde för att lura av en pengar. Välj inte denna mobiloperatören. Läs mer
    2018-10-12 Nellie G svarar Eric G
    Hej Eric,
    Jag ser allvarligt på ditt meddelande, om du känner att du blivit lurad skulle jag gärna vilja titta mer på saken. Vill du kontakta oss på 0771-400100 eller kundservice@qall.se så vi får veta vad som hänt?
    Önskar dig en trevlig dag och helg.
    gillar detta
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Qall Telecom
    Tackar Mickael för att löste mitt problem enkelt och smidigt! 👍 Läs mer
    2018-10-12 Nellie G svarar Marcus J
    Hej Marcus,
    Vad skönt! Ska hälsa honom det :)
    Trevlig helg!
    gillar detta
  • Emile F skrev om Qall Telecom
    I våras blev jag uppringt av en säljare med ett nytt erbjudande till ett bättre pris som jag aksepterade. Dagen efter blev jag uppringt av en annan säljare att de inte kunde ändra mitt avtal även om jag hade gått igenom hela deras digitala avtalsproces över telefonen. Väldigt dåligt! Läs mer
    2018-10-10 Nellie G svarar Emile F
    Hej Emile,
    Detta låter lite märkligt måste jag säga, ringde det en annan säljare dagen efter från Qall? Hör gärna av dig till oss på 0771-400100 så ska jag titta igenom detta på en gång!
    Ha en fin dag.
    gillar detta
  • Carolin K
    Carolin K skrev om Qall Telecom
    VARNING! Extremt dålig operatör som lurar äldre att binda upp sig (Min pappa är ett av många exempel). Kundservice som aldrig svarar. T.ex. idag så är hela kundservice på utbildning... HELA kundservice? Snacka om dålig planering gentemot kunderna som behöver hjälp. Utbildning är precis vad de på Qall behöver så ett plus i kanten där iallafall.

    Bind inte upp er till detta företag. Stanna hos Telia/Telenor/whatever bara inte Qall. Jag har t.o.m. köpt ett nytt abonnemang som jag faktiskt kan använda utan strul. Så Qall abonnemanget får ligga och ticka pengar som de har lurat till sig. Tur som fan för att de har ändrat lagstiftningen så man inte längre kan göra avtal endast via telefon. Det förlorar dessa lurendrejeriföretag (QALL) på. Läs mer
    2018-10-02 Nellie G svarar Carolin K
    Hej Carolin och tack för ditt meddelande,
    Det låter inte alls bra det du upplevt. Har du och din pappa varit i kontakt med oss gällande detta? Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med er så vi kan reda ut detta. Vänligen maila mig på kundservice@qall.se eller ring 0771-400100.
    Önskar dig en fin eftermiddag.
    gillar detta
  • Vilius I skrev om Qall Telecom
    Google Translate ... sorry if it's not correct translation:
    SV.
    Jag gjorde ett ljudkontrakt med Qall. Kontraktet var på svenska. Och jag förstod inte att jag måste stanna hos dem som klient i 4 år. Qall fångade mig med sina fällor och vill inte släppa taget. Mycket besviken för att sakna en enkel mänsklig förståelse. Nu betalar jag dem pengar. Även om jag inte använder telefonen alls och telefonen är frånkopplad från nätet. :( Qall kommer att få från mig ca 7000 kr. Gratis.
    EN.
    I made a sound contract with Qall. The contract was in Swedish. And I did not understood that I must stay with them as a client for 4 years. Qall caught me with their traps and do not want let go. Very disappointed because missing simpel human understanding. Now I'm paying them money. Even if I do not use the phone at all and the phone is disconnected from net. :( Qall will get from me about 7000 kr. for free. Läs mer
    2018-09-26 Nellie G svarar Vilius I
    Hi Vilius,
    We can only make a contract with a someone who understands the terms and the language. It worries me if you and Qall made an agreement that you didn't agree with. I would like to investigate this further, could you perhaps contact customer service at 0771-400100?
    2018-09-26 Vilius I svarar Nellie G
    Of course I called and talked and explained the situation. Unfortunately, I get an answer that: We can not help you.
    2018-09-27 Nellie G svarar Vilius I
    Hi again,
    Is it possible you can call again and we can discuss this further?
    2018-09-27 Vilius I svarar Nellie G
    Hi Nelie
    I did call 3 or more times- It's getting boring to speak and get the same answer.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    gillar detta
  • Susanna A skrev om Qall Telecom
    Väldigt dyra i utlandet utanför EU trots att dem lovat samma kostnader som ens tidigare abonnemang. Speciellt i USA där det kostar 97 kr för 1Mb. Bara att öppna telefonen kostade 600 kr.
    Fick internet dela på min väns abonnemang som bara tog 0,24 öre för 1MB.
    Det är väldigt stor skillnad!
    Är ni mycket i utlandet välj något annat bolag! Läs mer
    2018-09-20 Nellie G svarar Susanna A
    Hej!
    Vi kan hålla med om att det är tråkigt att priserna för surf, samtal och SMS är höga när man är utanför EU/EES. Har du blivit lovad att priserna skulle vara samma som hos någon tidigare operatör så kollar jag gärna på det också. För att inte dra iväg i för höga kostnader kan vi aktivera Trygg Surf där du betalar 149 kr för 200MB. Du är jättevälkommen att höra av dig till oss så kollar vi på detta!
    0771-400100 eller kundservice@qall.se
    gillar detta
  • Frank E skrev om Qall Telecom
    Extremt fula!! Kräver en "uppsägningsavgift" på 1500kr vid uppsägning av abonnemang. Läs mer
    2018-09-18 Nellie G svarar Frank E
    Hej Frank,
    På Qall har vi inga uppsägningsavgifter om 1500 kr och då kan jag förstå att du blir chockad. Det är inte så att du valt att ta en slutfaktura för en kontraktstid som inte löpt ut ännu? Vi ber såklart om ursäkt om vi var otydliga gällande detta och kan självklart kolla på detta om det är något som inte stämmer. Du är alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst på 0771-400100. Ha en fin dag!
    2018-09-18 Frank E svarar Nellie G
    Qall är lögnare. Valde att avsluta abonnemanget och fick sedan ett kravbrev på 1500kr för avslutat abonnemang.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Frank E gillar detta
  • Tobias G skrev om Qall Telecom
    Bra priser, snabb service och support! Läs mer
    2018-09-12 Nellie G svarar Tobias G
    Hej!
    Det är vårat mål att ge bra priser och snabb service, kul att du håller med!
    Ha en fin dag.
    gillar detta
  • Dune Margaretha G
    Dune Margaretha G skrev om Qall Telecom
    Varit kund under en längre tid och tycker att det har fungerat bra.
    Vid de få tillfällen jag varit i kontakt med företaget har jag blivit bra bemött. Läs mer
    2018-09-12 Nellie G svarar Dune Margaretha G
    Hejsan,
    Är du nöjd så är vi glada!
    Ha en riktigt fin dag nu.
    gillar detta
  • Kanar Hanna N skrev om Qall Telecom
    Hello,
    It was very nice to deal with your company as we thank you for gave us very comfortable flexible deal which was perfect for our business. Läs mer
    2018-09-12 Nellie G svarar Kanar Hanna N
    Hello Kanar!
    We are glad that you enjoy the deal! Thank you very much for your kind words. We wish you a nice day:)
    gillar detta
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Qall Telecom
    Nu har de ringt igen och fått min mamma och gå med på ett telefonabonnemang som hon inte behöver. Säger att man måste ha deras abonnemang för att behålla sitt fasta telefonnummer. Äldre med företag är lätta mål!
    Vill verkligen varna för detta bolag! Läs mer
    2018-09-11 Nellie G svarar Niklas E
    Hejsan Niklas,
    Om så är fallet så måste vi kolla upp det. Försäljning hos Qall ska ske på ett ärligt sätt och din mamma ska självklart känna att hon är med på allt som utlovats. Vill du kontakta oss på 0771-400100 så får vi titta på saken?
    gillar detta
  • Annica G skrev om Qall Telecom
    Har mobilabonnemang från Qall och det fungerar mycket bra samt att jag blev bra bemött när jag tecknade det med tydliga och bra svar på alla mina frågor. Läs mer
    2018-09-10 Nellie G svarar Annica G
    Hej Annica!
    Vilken trevlig feedback, vad kul att du är nöjd:)
    gillar detta
  • Krister S
    Krister S skrev om Qall Telecom
    Jag blev kontaktad av Qall med ett erbjudande. Jag sänkte mina kostnader och det har blivit precis så som Qall offererade.

    Jag är nöjd! Läs mer
    2018-09-06 Nellie G svarar Krister S
    Vad kul att nu är nöjd Krister! Önskar dig en jättefin dag:)
    gillar detta
  • David B skrev om Qall Telecom
    Bra bemötande snabb kundtjänst
    Och bra priser Läs mer
    2018-09-06 Nellie G svarar David B
    Hej!
    Tack för ditt omdöme, vad kul att höra!
    Ha en fin dag.
    gillar detta
  • Annika A skrev om Qall Telecom
    Allt bra nöjd via tele.

    Motsvarar mina behov o förväntningar
    Super nöjd1
    !!! Läs mer
    2018-09-05 Nellie G svarar Annika A
    Hallå Annika!
    Jättekul att du är nöjd, det betyder allt för oss!
    Önskar dig en riktigt fin onsdag:)
    gillar detta
  • Martin H
    Martin H skrev om Qall Telecom
    Detta företag är inte seriöst telefonsäljaren ljög som en häst tyvärr så borde jag kollat upp detta företag;;
    jag fick ett bra bemötande av kundtjänst jag ångrade mig dom lovade att ta bort abonnemanget
    men idag kom en faktura på tremånader uppsägning
    nu går jag med denna faktura till polisen
    Hälsningar FKSN Läs mer
    2018-09-03 Nellie G svarar Martin H
    Hejsan Martin,
    Vi ser allvarligt på detta och det är en självklarhet att inget annat än ärlig försäljning ska förekomma,. Jag kollar gärna på detta åt dig, har du möjlighet att kontakta oss på 0771-400100 så vi får undersöka saken bättre?
    gillar detta
  • Kickan N skrev om Qall Telecom
    ⚠ VARNING ⚠ VARNING ⚠

    Detta är det mest fruktansvärda jag varit med om.
    De vägrar att ta emot en uppsägning av abonnemang, trots att de själva brutit mot avtalet, vilket ger oss rätten att säga upp avtalet med omedelbar verkan.

    De har haft snart två månader på sig att åtgärda problemet, men lyckas inte och kommer med nya ursäkter hela tiden.

    För att inte tala om att det var min dödssjuka och numera avlidne förälder som de lurade på detta fördöma crap.

    Men trots att personen som abonnemanget står på inte var vid sina sinnes fulla bruk när det tecknades och trots att personen alltså har dött, så säger de inte upp abonnemanget?!?!?!?!

    Konstanta nya ursäkter för vilka åtgärder som måste göras, innan de kan avsluta Abonnemanget. Men då de ständigt hittar på nya och drar ut på tiden, blir det aldrig gjort. Blev efter flera veckors tjafsande med dem lovad, " ge oss bara två dagar till, sen fixar vi en uppsägning, om vi inte lyckas". Det var nu en hel vecka sedan, men de vägrar fortfarande att avsluta och hittar på nya ursäkter.

    Har skickat in en skriftlig uppsägning, men tom att bara bekräfta att de fått den, vägrade de. Fick nämna konsumentvägledare och polis och då helt plötsligt skulle den gå att skaka fram.

    Hade jag kunnat lämna ett nollomdömme så hade jag gjort det, men det gick tyvärr inte.

    BLUFFFÖRETAG UTAN DESS LIKE!!! Läs mer
    2018-08-29 Ellen A svarar Kickan N
    Hej Kickan,
    Det är jättetråkigt detta, jag ser att ärendet har tagits hand om och även löst. Vi ber verkligen om ursäkt för detta och önskar dig en god fortsättning!
    Kickan N gillar detta
  • Gill S
    Gill S skrev om Qall Telecom
    Flyttat över mina 2 företagsabonnemang till Qall. Varav 1 ändrat att bli till privatperson.
    Det blev lite struligt iom det privata abonnemanget. När det uppdagades fick jag en extra kostnadsfri månad.
    Alltid trevligt bemött, o jag känner att ni lyssnar. Läs mer
    2018-08-24 Nellie G svarar Gill S
    Hej Gill!
    För oss är det viktigt att vara tillmötesgående och lyssna på våra kunder, vi bjuder mer än gärna dig på en extra kostnadsfri månad för strulet så att du ska bli nöjd.
    Trevlig helg på dig!
    gillar detta
  • Tommy K skrev om Qall Telecom
    Vi flyttade vårt företagsabonnemang och sänkte våra kostnader med samma eller bättre produkt/service.
    Orsaken till bytet var i huvudsak hur säljaren agerade.
    1. SMS med presentation av sig själv och en dag han avsåg att kontakta mig.
    2. Ringde den dagen so var avtalat. Jag kunde emellertid inte svara den dagen och inte heller nästa gång säljaren ringde.
    3. Då kom ett nytt SMS där säljaren aviserade en ny dag för kontakt och med tillägget att om jag inte svarade då skulle han ta det intäkt på att jag inte var intresserad.
    4. När han ringde svarade jag och blev kund.

    Alla löften, som säljaren ställde ut, bl.a. att ta över kostnader för uppsägning av nuvarande abonnemang, har hittills uppfyllts och allt fungerar som förväntat. Läs mer
    2018-08-24 Nellie G svarar Tommy K
    Hejsan Tommy,
    Kul att höra att du haft en bra upplevelse av vår service! Hos oss står du som kund alltid i fokus.
    Önskar dig en jättetrevlig helg.
    gillar detta
  • Peter E
    Peter E skrev om Qall Telecom
    Teletjänster som fast telefoni, mobilt bredband samt mobilabonnemang.

    På ett bra sätt via telefon.


    Förväntningarna har varit mycket bra och företaget har levt upp till detta.


    Är mycket nöjd, dock anser jag att de har alldeles för lång bindningstid, i mitt fall 24 månader. Läs mer
    2018-08-22 Nellie G svarar Peter E
    Hej Peter och tack för din feedback!
    Målet är att du som kund alltid ska vara nöjd och självklart få det du blivit utlovad:)
    gillar detta
  • Kristian R skrev om Qall Telecom
    - Trevlig och hjälpsam support
    - Fungerar klockrent i Sverige och utomlands
    - Problemfritt Läs mer
    2018-08-22 Nellie G svarar Kristian R
    Hejsan!
    Vilken härlig feedback Kristian! Önskar dig en jättetrevlig onsdag.
    gillar detta
  • Roger M skrev om Qall Telecom
    Mycket bra bemötande och förståelse. Läs mer
    2018-08-22 Nellie G svarar Roger M
    Hej Roger!
    Vad kul att höra, ha en jättefin dag!
    gillar detta
  • Sara R
    Sara R skrev om Qall Telecom
    Blufföretag! Kan verkligen INTE rekommendera Qall. Min mamma har blivit grundlurad när hon tecknade två avtal som hon dessvärre inte kan avsluta.
    De påstod sig vara det mest prisvärda alternativet när det gäller telefoni. Vilken bluff!
    Det visade sig att den totala kostnaden och månadsavgiften var exkluderad moms, inget de upplyste henne om. Ett oseriöst företag som mörkar den faktiska kostnaden för sina privatkunder. Var kan du som privatperson köpa en vara utan att momsen är inkluderad??
    Jag avråder alla att ha något med detta företag att göra. Läs mer
    2018-08-17 Nellie G svarar Sara R
    Hej Sara,
    Det du skriver låter inte alls bra. Vi är skyldiga att berätta om priser är inklusive eller exklusive moms. Om det är något som missats eller inte uppfattats så får vi se till att din mamma får sitt utlovade pris inklusive moms. Du får jättegärna höra av dig till oss så får vi rätta till detta. Du når oss på 0771-400100 eller på kundservice@qall.se.
    gillar detta
  • Bo S
    Bo S skrev om Qall Telecom
    Jag var oförsiktig nog att teckna två avtal på jobbet som lät bra men som jag snart fick anledning att ångra och bestred. Efter närmare ett år blev jag plötsligt stämd på 25 000 kronor! Enligt flera artiklar i media visade det sig vara något Qall Telecom satt i system att göra. Inför risken att förlora i rätten och dessutom betala deras advokatkostnader, förutom all energi och tid det kräver, så betalade jag. En dyrköpt läxa som gjort mig väldigt försiktig med telefonförsäljare. Jag varnar alla för detta företag. (Tänkte först skriva ”blufföretag”, men vill inte riskera ytterligare en stämning.) Läs mer
    2018-08-16 Ellen A svarar Bo S
    Hej Bo, som du skriver har du tecknat avtal med oss. Vi tycker alltid att det är både tråkigt och olyckligt när avtal inte fullföljs och oenighet uppstår, vi vill alltid lösa problemen långt innan detta uppstår. Jag önskar dig en trevlig dag!
    gillar detta
  • Petter A
    Petter A skrev om Qall Telecom
    Kan verkligen inte rekommendera Qall! Jag är företagare, säljaren lovade 30 dagars ångerrätt samt 30-40% billigare abonnemang. När sedan kontraktet kom hade jag fått samma pris som jag hade på Tele2. Ringde och ville häva kontraktet men fick höra att det kunde jag inte för att jag var företagare. Lyckades förhandla till mig ett bättre pris. När simkortet kom fungerade det inte. Här ska dock deras kundtjänst ha en eloge, killen budade nytt kort till mig utan att tjafsa. Fick det inom en timme.

    Men, jag har inte fått ngn bekräftelse på mitt nya abonnemangspris. Jag skickade in slutfakturor från tele2 till deras kundtjänst (de säger att de kommer att kreditera mig, fan trot!), blev lovad svar inom 1-2 dagar, det har nu gått 6. Ångrar mig bittert att jag bytte leverantör. Qall lovar guld och gröna skogar men levererar skit och vissnande löv.

    Känner mig GRUNDLURAD av säljaren som kontaktade mig. Har lust att likvidera mitt aktiebolag bara för att komma ur det här tvåårskontraktet. Glöm allt vad de säger om ångerrätt etc. Så fort du skrivit på pappret är du rökt. Läs mer
    2018-07-02 Ellen A svarar Petter A
    Hej Petter
    Jag beklagar att det varit krångligt för dig i övergången, det är självklart inte så det skall upplevas, så bra att du var nöjd med agentens hanterande av ditt defekta SIM-kort.
    Du ligger på ditt nya pris i vårt system, men självklart ska du få den bekräftelse och kreditering du blivit lovad!
    Glad sommar!
    2018-07-02 Petter A svarar Ellen A
    Du väljer att inte kommentera den så kallade ångerrätten er säljare lovade mig. Jag jobbar själv med PR, jag vet hur det funkar, man kommenterar bara det som kan vändas till ngt positivt. Jag vet också hur man drar igång en skitstorm i media…
    Jag hade Tele2 i 4 år, pratade aldrig med deras kundtjänst. Varför då? Jo, för att allt funkade, inget strul med sim-kort, bekräftelser på priser etc. Jag kunde lita på att de gjorde sitt jobb.

    Er säljare lovade ångerrätt - vilket jag tydligen sen inte hade. Hur kommenterar du detta? Er säljare ljög, jag fick inte 30-40% lägre pris förrän efter flera samtal med er kundtjänst (som var mycket vänliga måste jag säga). Hur ser du på detta, är det god företagssed enligt er? Den krångliga övergången är bara en liten del, vad som är värre är att jag inte litar på er som operatör.

    Snälla, svara mig inte med den vanliga PR-smörjan, det är banne mig förolämpande.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    gillar detta
  • Jens E skrev om Qall Telecom
    Kundservice är bra, jag har fått de jag köpt och frågat efter ...ibland kommer varorna lite sent men det kom fram till slut. Täckningen skulle kunna ha varit bättre. Både jag och frugan har haft lite störningar på slutet annars OK. Läs mer
    2018-07-10 Nellie G svarar Jens E
    Hej Jens,
    Självklart ska du få det du efterfrågat! Om du upplever dålig täckning rekommenderar jag dig att kontakta vår tekniska support på 0771-400100 så får de kika på vad som skulle krångla.
    Ha en superfin dag!
    gillar detta
  • Anncharlott J skrev om Qall Telecom
    Efter vlite mek så funkar nu allt som det ska Läs mer
    2018-07-10 Nellie G svarar Anncharlott J
    Hej!
    Vad bra att det funkar för dig nu, skulle det vara något mer är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice på 0771-400100 så hjälper vi dig. Ha en jättefin sommar!
    gillar detta
  • Lars E skrev om Qall Telecom
    Mobiltelefon lite dyrt men funkar utan större problem Läs mer
    gillar detta
  • Svante L skrev om Qall Telecom
    1234567890
    1234567890
    1234567890 Läs mer
    gillar detta
  • Grunken 2 skrev om Qall Telecom
    VARNING!!!

    Ett av dessa telefonibolag som lovar guld och gröna skogar men som tyvärr sällan levererar mer än guld till sina aktieägare som förmodligen är bolagets ledamöter, herrarna Lindgren och Billung.
    Kolla på allabolag.se så ser ni själva. Gör alltid en koll på företaget ni eventuellt ska göra affärer med. Väldigt stora tillgångar för att vara mellanhand inom telefoni.

    Offensiv och otrevlig försäljningsteknik. Bad att få info på mailen. Fick mail vilket var en order att skriva på.
    Mailet gick oöppnat rätt ner i papperskorgen där det hör hemma!

    VARNING!!! Läs mer
    2018-06-19 Nellie G svarar Grunken 2
    Hej,
    Det låter inte alls bra att du upplever det så. Har man blivit erbjuden eller lovad något ska det självfallet hållas. Vi ser stort på detta och skulle gärna vilja se över det. Du är mer än välkommen att kontakta oss på 0771-400100 eller på kundservice@qall.se så får du berätta mer.
    Önskar dig en trevlig dag.
    2018-06-26 Grunken 2 svarar Nellie G
    Nellie G!

    Ni svarar även mig med ett ödmjukt standardsvar..... Du missade att läsa vad jag skrev.

    - Det är inget jag har upplevt, det är tyvärr så här det fungerar från den här typen av bolag.
    - Jag ville inte ha vare erbjudande eller orderbekräftelse. Jag önskade information per mail. Inget annat!

    Jag läser era recensioner och INGEN av dem som visat sitt missnöje har skrivit att ni åtgärdat något av det som de är missnöjda med. Vilket borde vara fallet om kunden faktiskt får igenom sin klagan.
    2018-07-10 Nellie G svarar Grunken 2
    Hej Grunken,
    Jag tycker det är tråkigt det som hänt och för oss är det viktigt att se över sånt här, jag tänkte därför se om du kunde kontakta oss på 0771-400 100 så får du berätta mer om det som inträffat och så att vi kan komma till en lösning. Om våra kunder upplever att försäljningstekniken är otrevlig och offensiv så skulle jag gärna vilja ta reda på mer för så ska det inte gå till. Du är välkommen att kontakta oss via telefon eller mail på kundservice@qall.se.
    2018-08-14 Grunken 2 svarar Nellie G
    Hej Nellie G!
    Kan åter igen konstatera att ni inte läser vad jag skriver. Eftersom jag inte signade orderbekräftelsen så har ingenting hänt. Alltså finns det inget anledning för mig att ringa till er och berätta det jag skriver.....? Hade jag signat orderbekräftelsen så vet både du och jag att jag hade suttit fast i ett bindande avtal med er i 24 månader.
    Er försäljningsteknik är både du och dina kollegor väl insatta i. Det är väl själva företagsidén, eller hur?
    Tycker ni ska ta hand om de kunder som känner sig lurade istället för att skriva att ni ska komma till en lösning med mig.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Petter A gillar detta
  • Tony B
    Tony B skrev om Qall Telecom
    ok.........…...................................................... Läs mer
    gillar detta
  • Jan-åke P skrev om Qall Telecom
    Köpte fast telefoni och mobil. Har blivit bra och positivt bemött. Blev lovad billigare telefoni och det blev lite biligare. Jag är nöjd med tjänsten och kan rekomenderar företaget. Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Jan-åke P
    Hej!
    Vad trevligt att du känner dig nöjd och har haft en positiv upplevelse hos Qall. Önskar dig en riktigt fin dag!
    gillar detta
  • Ann-charlott S skrev om Qall Telecom
    Har varit i Kroatien en vecka där det knappt fungera alls. Telefonen gick på tele2 o telenors nät. Första gången utomlands sen AB. Byte så inte nöjd. Har ångrat mig till mitt byte som är alltför dyrt o dessutom i dom pengarna borde det ingått ny telefon Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Ann-charlott S
    Hej Ann-Charlott,
    Det låter inget vidare. Jag ser gärna över detta och vad jag kan göra för dig, du är alltid välkommen att kontakta oss på 0771-400 100.
    Ha en fin dag.
    gillar detta
  • Bodil A skrev om Qall Telecom
    Abon. Gällande fast tel. Bra pris Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Bodil A
    Hej!
    Vårat mål är att leverera bra och förmånliga priser till våra kunder. Kul att höra att du också tycker det!
    gillar detta
  • Hans Ö skrev om Qall Telecom
    Funkar bra. Bara haft positiva kontakter med Qall Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Hans Ö
    Hejsan Hans,
    Vad härligt att du tycker det funkat bra för dig!
    gillar detta
  • Maria L skrev om Qall Telecom
    Mobilabonnemang till mitt AB
    Ja levt upp till vad de lovade. Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Maria L
    Hej Maria!
    Vad kul att höra.
    Ha en riktigt fin dag!
    gillar detta
  • Petra J skrev om Qall Telecom
    Hej
    Min mamma har avvecklat sin firma för över ett år sedan, ändå ringer ni och vill teckna avtal med denna firma. Hon blev även lovad 14 dagars ångerrätt av er säljare, när hon hävdar ångerrätten säger ni att det gäller bara privatpersoner.
    Tecknar ni avtal med privata personer? I så fall har hon väl ångerrätt??
    Men framförallt, tecknar ni avtal med företag som inte finns?? Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Petra J
    Hej Petra,
    Jag vill gärna kolla på detta för din mamma. Om hon blivit lovad 14 dagars ångerrätt ska hon självklart ha det. Vi tecknar avtal med privatpersoner likväl företagare. Du kan väl kontakta 0771-400 100 så kikar vi på hennes abonnemang ?
    Önskar dig en trevlig dag.
    gillar detta

Karta

Större karta Vägbeskrivning
Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka
Kategorier