Alla kategorier Telefon Stockholms län Nacka Qall Telecom

Qall Telecom

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka — Visa karta

Vi erbjuder mobil- och fast telefoni till Sveriges alla småföretagare, som är våra hjältar! Vi har valt att lägga hela vårt fokus på dig som småföretagare. Det är där vi själva kommer ifrån, vilket gör att vi också stött på många av de problem och utmaningar som det innebär att leva med sitt företag dygnet runt, året om

Hos oss kan du skräddarsy ditt eget mobilabonnemang: Vill du ha med eller utan telefon? Vill du ha obundet eller bundet abonnemang? Vill du ringa utomlands eller håller du dig till Sverige? Välj själv hur du vill ha det.

Vi erbjuder prisgaranti på samtliga abonnemang och tjänster, vilket innebär att om du hittar ett billigare pris matchar vi det. Vi har fri nummerupplysning på 118 200 för alla våra kunder, detta är något som är helt unikt i Sverige idag. Vi har dessutom Sveriges smartaste abonnemang, Qall Smart, som kombinerar en låg månadsavgift med tryggheten i ett fastpris, det är perfekt för dig som oroar dig över om du har rätt abonnemangsform.

Genom en hög servicenivå behöver våra kunder sällan vänta länge innan man får sitt ärende löst. 85% av alla ärenden som kommer in löser vi i första samtalet. Med en ny förstärkt ledningsgrupp har vi idag uppnått 75% kundnöjdhet, detta är någonting vi är väldigt stolta över då det innebär att vi har den bästa kundtjänsten på marknaden!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 269 kunder tycker om Qall Telecom

• Ingalill C
    Ingalill C skrev om Qall Telecom
    På grund av speciella skäl var jag tvungen säga upp ett kontrakt med Qall. Jag möttes av en mycket förstående chef och hans kolleger på kundtjänst som agerade professionellt och effektivt. Vill tacka Qall och rekommendera alla som funderar på att byta operatör att använda sig av Qalls tjänster.
    Ingalill Sanden Colbro
  • Amir
    Amir skrev om Qall Telecom
    Jag blev uppringd av en säljare som sa att hon samarbetade med min nuvarande telecom bolag Tre. Sedan när jag frågade ytterligare om vilket telefonleverantör jag skulle få sa hon Tre, vilket är min nuvarande, vilket är fel då Qall har Telenor. Sedan frågade jag om globaltjänster som min har och då pratade hon runt och det visade sig att de är dyrare än den jag har redan nu. När jag frågade om jag skulle få någon bindningstid undvek hon säga någon och när avtalet skulle pratas in då fick jag reda på att det var 24 månaders bindningstid. Därefter sa hon att jag skulle få allting via mail vilket jag ej fått och att det som var så bra med Qall att jag skulle ha henne som personlig handläggare om jag skulle få problem. Det visade sig så klar att hon ljög så hennes tunga blev blå flera gånger.
    Jag är såklart väldigt besviken uppenbara falskheten i samtalet nu efteråt då det har lämnat en bitter eftersmak. Sannolikt är erbjudandet jag fick från henne till Qall bra men jag har inte satt mig in i det hela ännu hur mycket bättre det är jfr med det jag hade tidigare.
    Detta skadar iaf mitt förtroende för det blivande företag som ska bli min telefonleverantör närmaste 2 åren.
    Så klart kan detta bli bättre om någon representant från Qall kommer i kontakt med mig så att jag på något sätt kan bli kompenserad så att jag blir nöjd.
    2016-12-08 Qall Telecom svarar Amir
    Hej Amir,

Tack för att du delar med dig. Det var tråkigt att höra om din upplevelse, så ska det inte gå till. Du får gärna ta kontakt direkt med mig på oskar@qall.se så ska vi se över vad som hänt och hitta en lösning på ditt ärende.

• Richard S
    Richard S skrev om Qall Telecom
    Jag vill bara säga att ni är det enda telecombolaget som inte har lurat mig, som alltid har haft enkla och snabba lösningar på problem. Ni håller vad ni lovar och har alltid bemött mig på ett professionellt och mycket trevligt sätt.

Detta kommer från någon som har haft med många bolag att göra.

Det enda lite negativa jag kan säga är att täckningen är något sämre än hos många andra leverantörer men jag är medveten om varför.

Mvh Richard
    2016-11-25 Qall Telecom svarar Richard S
    Hej Richard,

Tack för det fina betyget, det glädjer oss att du är nöjd

• Emilia R
    Emilia R skrev om Qall Telecom
    Mycket information kom inte fram medan jag pratade med säljaren
    Visste ingenting om priser exkl moms
    Är fortfarande osäker hur de löser våra abonnemang hos Tele2 och Telia ( 2 olika abonnemang har vi)
    Känner mig lurad trots trevlig bemötande
    Säljaren skulle ringa mig i dag och förklara mer men hon ringde aldrig
    Vet inte riktig hur det blir och känner mig sååå orolig
    Läser nu om alla extra kostnader när de skall betala ( hjälpa med finansiering)
    Mer och mer tänker jag på det och känner mig då dåligt
    Mest besviken att de vill inte annullera signerade avtal trots vi ångrade oss efter några minuter ....
    HJÄLP!!!!!!!
    2016-11-18 Qall Telecom svarar Emilia R
    Hej Emilia,

Tack för att du delar med dig. Jag ser att du varit i kontakt med säljaren gällande detta ärende och kommit till en lösning. Du får gärna höra av dig till mig också på oskar@qall.se om det fortfarande är någonting du undrar över.

• Pelle G
    Pelle G skrev om Qall Telecom
    Blev kontaktade av en säljare som uppgav sig vara från våran nuvarande leverantör. Blev uppmärksammad på att det var ett annat bolag först efter allt var klart och när jag ifrågasätter så blir jag extremt dåligt bemött. Vill varna alla för detta bluffbolag som jag uppfattar det, för de återkopplar ej heller när man vill reklamera. som sagt känner mig grundlurad.
    2016-11-07 Qall Telecom svarar Pelle G
    Hej Pelle,

Tack för att du delar med dig. Det var tråkigt att höra om din upplevelse, så ska det inte gå till. Du får gärna ta kontakt direkt med mig på oskar@qall.se så ska jag se över vad som hänt och hitta en lösning på ditt ärende.

• Bengt N
    Bengt N skrev om Qall Telecom
    Nöjd Kund! Bra service och en smidig lösning med min tidigare avtalstid! / Bengt N
    2016-09-22 Qall Telecom svarar Bengt N
    Tack Bengt, det gör oss glada att höra!

• Mikael A
    Mikael A skrev om Qall Telecom
    Först stressade/hetsade de fram ett avtal som sedan inte var vad som sagts. Sen skickar de faktura som inte stämmer med avtalet äns. sen skiter kundservice fulständigt i en. har mailat inga svar och ringt 2gr då skulle de återkomma..
    De har även rktigt usel täckning.

fan att vara låst till dem i 2 år, ångrar mig djupt.
    2016-09-12 Qall Telecom svarar Mikael A
    Hej Mikael,

Det låter som det blivit något missförstånd. Du får gärna ta kontakt med mig på oskar@qall.se så får vi se över vad som hänt och hitta en lösning på ditt ärende.

Mvh Oskar på Qall
    2016-09-12 Mikael A svarar Qall Telecom
    du får gärna ringa upp mig på 0723 16 42 85.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Karin H
    Karin H skrev om Qall Telecom
    Bra, har alltid blivit trevligt bemött!
    2016-05-10 Qall Telecom svarar Karin H
    Tack Karin, det gör oss glada att höra

• Marianne E
    Marianne E skrev om Qall Telecom
    Jag ville klaga på den höjning som skulle träda i kraft den 1.5 men fick då
    erbjudande om ett gratis halvår fr.om 1.6--31-12-2016. Det tackar man ju
    inte nej till.
    Dessutom behövde jag inte sitta i telefonkö utan kom fram ovanligt snabbt.

Med vänliga hälsniongar Marianne Eneman.
    2016-05-06 Qall Telecom svarar Marianne E
    Tack för de fina orden Marianne, det glädjer oss att du är nöjd med lösningen

Vänliga hälsningar
  • Inga-maj C
    Inga-maj C skrev om Qall Telecom
    Jag har blivit vänligt bemött i mina tfn kontakter fått svar på mina frågor.
    2016-05-06 Qall Telecom svarar Inga-maj C
    Hej Inga-Maj,

Tack för att du delar med dig av dina upplevelser, och bra att du fått den hjälp du behövt

• Nils Lennart G
    Nils Lennart G skrev om Qall Telecom
    Alltid ett korrekt och professionellt bemötande. Jag har mest varit i kontakt angående abonnemang och teknisk support.
    2016-05-03 Qall Telecom svarar Nils Lennart G
    Tack Nils Lennart,

Precis så vill att det ska vara och vi uppskattar mycket att du upplever det så.

• Per E
    Per E skrev om Qall Telecom
    Bra service, bra priser, borde dock kunna ladda på surfen enklare när den tar slut.
    2016-05-03 Qall Telecom svarar Per E
    Hej Per,

Vi tackar för din kommentar. Vi arbetar på ett smidigare sätt att ladda på surfen. Inom kort kommer vi att presentera en nyhet för våra kunder.

Fram tills dess är du alltid välkommen att kontakta vår support, så hjälper vi dig gärna med surfen.

• Pia P
    Pia P skrev om Qall Telecom
    Flinke og imødekommende mennesker, men lidt for dyre, synes jeg.
    Det er FOR dyrt med kommunikationen mellem Sverige og Danmark
    2016-05-03 Qall Telecom svarar Pia P
    Hej Pia,

Tack för ditt inlägg, du vet väl att vi har en tjänst som heter Qall Utland. Där får du rabatt på dina utlandssamtal, ring oss så berättar vi gärna mer!

• Margareta  J
    Margareta  J skrev om Qall Telecom
    Som kund hos er får man snabbt svar, man kan ställa många frågor, be om förklaring mer än en gång, när jag pratat med er har ni haft tålamod och gett hjälp som gjort mig förhoppningsvis lite klokare, vänlighet alltid.
    Tack från Margareta
    2016-04-26 Qall Telecom svarar Margareta  J
    Självklart ska du får svar på alla frågor, men det gör oss väldigt glada att du delar med dig av dina upplevelser och framförallt att det uppskattas!

Tack

• Elisabeth  V
    Elisabeth V skrev om Qall Telecom
    Tack Emma i kundtjänst
    För all hjälp med att lösa
    Mina problem . Du var guld värd , lyhörd och hade full förståelse för allt . Du löste det smidigt .
    2016-04-26 Qall Telecom svarar Elisabeth V
    Vilka fina ord. tack Elisabeth! Emma kommer att bli mycket glad, det blir vi alla.

• Ulf W
    Ulf W skrev om Qall Telecom
    Tydlig och enkel information om olika abonnemang underlättar för oss kunder och ger trygghet
    2016-04-26 Qall Telecom svarar Ulf W
    Underbart att höra! Det är nämligen vad vi jobbar mot, att det ska vara enkelt och inte kräva massa energi och tid.

Tack för att du delar med dig!

• Matts N
    Matts N skrev om Qall Telecom
    Vi hade bra kontakt när vi gick över med våra mobiler till Qall. Vid förfrågningar
    om vår fasta telefon har vi bemötts med hög servicegrad.
    Vi är mycket nöjda med Qall
    2016-04-18 Qall Telecom svarar Matts N
    Tack, det var verkligen roligt att höra. Det är så skönt när man slipper vänta länge och får snabbt svar, det är i alla fall vad vi tycker!

• Anita G
    Anita G skrev om Qall Telecom
    Jag har alltid blivit trevligt bemött när jag har behövt svar på något.
    2016-04-18 Qall Telecom svarar Anita G
    Underbart att höra! Då ska vi fortsätta på den inslagna vägen.

• Bengt H
    Bengt H skrev om Qall Telecom
    Fungerar efter en del justeringar hittills hoppas det fungerar i fjällen också
    2016-04-18 Qall Telecom svarar Bengt H
    Tack Bengt, kul att höra att det fungerar. Låt oss hoppas att du kan prata i telefon även i liften.

• Molins Guld & Silver Ab
    Molins Guld & Silver Ab skrev om Qall Telecom
    Skulle byta leverantör, bröt kontraktet och fick problem.
    Robin på Qall var mycket hjälpsam.
    2016-04-13 Qall Telecom svarar Molins Guld & Silver Ab
    Det låter bra, tack för att du delar med dig!

• Mats D
    Mats D skrev om Qall Telecom
    Qall är ett företag som inte bara bryr sig om nya kunder
    Jag har varit kund hos Qall i 4 år och är väldigt nöjd
    Bra bemötande och snabba svar från kundtjänst
    Som kund har jag tillsammans med bra personer på Qall lyckats få ett mycket bra
    abonnemang som passar mitt företag
    2016-04-13 Qall Telecom svarar Mats D
    Det var verkligen roligt och givande att höra! Vi blir väldigt glada att höra att du som varit kund ett tag är så pass nöjd, då är vi på rätt väg!

• Carina Trading
    Carina Trading skrev om Qall Telecom
    Bemötandet, utmärkt, köpt två stycken mobiler av Qall.
    2016-04-12 Qall Telecom svarar Carina Trading
    Det låter utmärkt, tack för att du skriver och berättar!

• Egon S
    Egon S skrev om Qall Telecom
    Har haft mobiltelefon , mobilt bredband, och hemtelefonen hos qall. Allt har inte fungerat perfekt men det beror lite på vilken kontaktperson man får när man ringer. De sista gångerna har jag alltid pratat med samma person och blivit mycket väl bemött och fått mina problem lösta på ett proffsigt sätt.
    2016-04-11 Qall Telecom svarar Egon S
    Underbart och bra att du har fått den hjälp du behöver!

• Ingrid M
    Ingrid M skrev om Qall Telecom
    Har fått snabb hjälp då min räkning försvann på vägen , fixades redan dagen efter via mail , jättebra .
    Har inte haft någon kontakt annars , de har inte behövts , allt har funkat .
    2016-04-11 Qall Telecom svarar Ingrid M
    Det låter ju toppen! Tack för att du delar med dig.

• Gun J
    Gun J skrev om Qall Telecom
    Jag behövde hjälp med att koppla ur röstbrevlådan under vistelse i USA.
    Jag mailade om detta och fick besked med vändande post om att Qall ordnat detta. Dessutom instruktion om hur jag skulle kunna återställa funktionen när jag kommit tillbaka till Sverige.
    2016-04-11 Qall Telecom svarar Gun J
    Det var roligt att höra! Tack för att du delar med dig!

• Jw El & Allservice A
    Jw El & Allservice A skrev om Qall Telecom
    Har fungerat bra, men dyrt när man jämför. Alldeles för lång bindningstid 36mån. Max 12 e 24 månader
  • Margareta
    Margareta skrev om Qall Telecom
    Jag upplever min relation till Qall som ett "tvångsäktenskap". För mig hade det varit bra om försäljaren bett eller tipsat mig om att kolla upp den bindningstid jag hade. Hon fick mig att tro att det rörde sig om några månader endast. Jag har olika bindningstid för flera olika saker och kan självklart inte hålla dessa aktuella i huvudet hela tiden. Nu har bytet till Qall kostat mig mycket pengar. Qall har i och för sig bemött mig skapligt. Men jag är ändå besviken!
    2016-04-11 Qall Telecom svarar Margareta
    Hej Margareta,
    Bra att du delar med dig så vi kan bli bättre och att vi bemött dig på ett trevlig sätt. Kan inte du vara snäll och höra av dig till mig så jag kan få höra hur du tycker att det skulle vara? Och samtidigt titta på vad vi kan göra åt just dina abonnemang.

pi.lindstrom@qall.se
  • Ing-mari B
    Ing-mari B skrev om Qall Telecom
    Bra och vänligt bemötande. Hjälp: Linjebrott i telefonlinje där reparation ifrån Scanova inte genomförts trots att de meddelat mig att reparation genomförts den 19 januari. Kundtjänst ringde upp mig efter deras kontakt med Scanova, mycket bra att få återkoppling efter andra kontakten 24/3. Linjen reparerad den 29/3. Reparatören ringde oss själv. (OBS vi har inte själva kunnat verifiera reparationen ännu.
    2016-04-06 Qall Telecom svarar Ing-mari B
    Tack för att du delar med dig Ing-Mari! Glad att du är nöjd. Du får gärna maila på kundservice@qall.se om du vill att någon hör av sig till dig. Annars hoppas vi att allt fungerar som det ska!

Pi
  • Kerstin D
    Kerstin D skrev om Qall Telecom
    jag är ny kund hos er men har hittills fått ett positivt och lyssnande bemötande
    2016-04-01 Qall Telecom svarar Kerstin D
    Det var verkligen roligt att höra! Och om något inte är till belåtenhet är det bara att du hör av dig.

• Lars-inge B
    Lars-inge B skrev om Qall Telecom
    En trevlig kvinna tog bort min möjlighet att använda telefonen utomlands i Påsk och kundservice var stängt!! Illa!!!
    2016-04-01 Qall Telecom svarar Lars-inge B
    Tack för att du delar med dig. Vi har en trygghestspärr för våra kunder som gör att inte fakturan far iväg när man är utomlands. Nästa gång du reser iväg kan du bara slå en signal till oss så tar vi bort den spärren. Då vet vi att din telefon inte har hamnat i fel händer.

• Jan S
    Jan S skrev om Qall Telecom
    Det har fungerat bra, har fått bra bemötande på kundservice samt god hjälp när
    det strulat.
    2016-03-31 Qall Telecom svarar Jan S
    Tack för att du delar med dig med dina bra upplevelser, då vet vi att vi är på rätt väg!

• Sixten J
    Sixten J skrev om Qall Telecom
    Gott bemötande av en trevlig man. Smidig återuppkoppling
    2016-03-29 Qall Telecom svarar Sixten J
    Underbart! Precis som det ska vara.

• Eva W
    Eva W skrev om Qall Telecom
    Jag uppskattar att servicen känns personlig och att det är korta väntetider på kundtjänst. Jag har två fasta nummer och ett mobil abbonemang hos Qall. Än så länge håller de vad de lovar.
    2016-03-29 Qall Telecom svarar Eva W
    Toppen! Vi tycker själva att det är bra om man får svar snabbt. Och om vi någon dag inte håller vad vi lovar, hoppas jag att du lovar att höra av dig. Tack för att du delar med dig Eva.

• Ola S
    Ola S skrev om Qall Telecom
    Personalen på kundtjänst var ointreserade att hjälpa. Till med frågor och problem men det har blivit bättre
    2016-03-29 Qall Telecom svarar Ola S
    Tack för att du delar med dig. Skönt att höra att det har blivit bättre, men vi vill gärna att du ska bli nöjd.
    Har du tid och lust, hör gärna av dig till mig så du kan ge förslag på förbättringar.

pi.lindstrom@qall.se
  • Maria L
    Maria L skrev om Qall Telecom
    Tycker att det fungerar bra. Qall har sänkt våra kostnader och det är trevligt med personlig service. Hos de stora mobiloperatörerna är man en anonym kund som de struntar i.
    2016-03-24 Qall Telecom svarar Maria L
    Du beskriver på pricken hur vi vill ha det! Det är underbart att höra att vi tänker rätt.

Tack Maria!

• Peter E
    Peter E skrev om Qall Telecom
    Det värsta företag jag varit i kontakt med.
    2016-03-22 Qall Telecom svarar Peter E
    Oj, det låter illa. Kontakta oss gärna så fort som möjligt så vi kan hjälpa dig att lösa problem eller missförstånd:
    kundservice@qall.se eller 0771 - 400 100. Det är oftast max 1 min väntetid i telefon.

• Veronika B
    Veronika B skrev om Qall Telecom
    Jag är nöjd och tänker stanna hos Qall, har just sagt upp min fasta telefon, ok. Bra idé att stödia BCF! Skulle behöva byta upp med en nyare mobiltelefon.
    2016-03-22 Qall Telecom svarar Veronika B
    Tack Veronika, det var kul att höra! Hör av dig till oss om att byta till en nyare telefon. Chatt, telefon eller mail:
    0771-400 100 eller kundservice@qall.se

• Anders W
    Anders W skrev om Qall Telecom
    HAR INGET ATT KLAGA PÅ. ALLT HAR FUNGERAT UTAN STRUL !
    2016-03-21 Qall Telecom svarar Anders W
    Underbart! Precis som man vill ha det. Tack för att du delar med dig.

• Liza H
    Liza H skrev om Qall Telecom
    Jag kan varmt rekommendera Qall Telecom. Fantastisk service och bemötande. Vid vår flytt tog jag kontakt med dem per telefon och sedan på chatten och fick svar på alla mina frågor och funderingar. De tog även tid för att checka av att mina beställningar hade kommit fram till dem och att de var rätt ifyllda.
    Tack Qall Telecom Ni är bäst!
    2016-03-21 Qall Telecom svarar Liza H
    Tack Liza, så fint att du delar med dig av dina positiva upplevelsen. Och vi blir väldigt glada att höra att vi är på rätt väg och för så härligt beröm!

• Roger E
    Roger E skrev om Qall Telecom
    Mkt bra. Helnöjd med kundcenter. Får alltid hjälp.
    2016-03-18 Qall Telecom svarar Roger E
    Det tackar vi verkligen för! Det var roligt att höra och vi ska fortsätta på den inslagna vägen.

• Lil B
    Lil B skrev om Qall Telecom
    Jag har varit kund hos Qall i flera år och har alltid blivit bemött på ett trevligt sätt och fått hjälp då jag behövt det.
    Det jag inte gillar är bindningstiden.
    2016-03-15 Qall Telecom svarar Lil B
    Tack Lil, det var roligt att höra att du alltid blir bemött på rätt sätt. Vi tycker också att man ska kunna ha obundet abonnemang, så det har vi faktiskt nu. Du kan väl maila eller ringa till oss så vi kan se över ditt abonnemang om du vill?
    kundservice@qall.se eller 0771-400 100

• Ulla E
    Ulla E skrev om Qall Telecom
    Jag fick trevliga och klara svar på mina olika frågor
    2016-03-14 Qall Telecom svarar Ulla E
    Det låter bra! Tack för att du delar med dig.

• Christer K
    Christer K skrev om Qall Telecom
    Jag har fått hjälp med det jag behövt, på ett positivt sätt.
    2016-03-14 Qall Telecom svarar Christer K
    Låter härligt och precis som det ska vara! Toppen att du delar med mig så vi kan fortsätta hjälpa till.

• Urban L
    Urban L skrev om Qall Telecom
    Bemötande är OK. Men Min frus mobilabonnemang (0737-217032) är i dyraste laget
    Fast pris 0,5 GB = 186,25 Kr. + Mobilsurf 10 GB= 162,5 Kr. Totalt 348,75/Månad.
    Känns som en hög månadskostnad.

M.V.Hälsn. Urban Lindberg
    2016-03-17 Qall Telecom svarar Urban L
    Hej Urban, tack för att du delar med dig! Det låter som att din fru har ett bra pris? Men om du hittar något billigare abonnemang hos en annan operatör, matchar vi det priset. Så undersök gärna! Ring till oss om du hittar något billigare: 0771-400 100

• Jan  J
    Jan  J skrev om Qall Telecom
    Trevlig personal. fick hjälp att avbeställa några tjänster.
    Snabbat svar och hjälp.
    2016-03-10 Qall Telecom svarar Jan  J
    Underbart, precis som det ska vara! Tack för att du delar med dig.

• Lars H
    Lars H skrev om Qall Telecom
    Mycket bra billigt bra upplysning ej dolda utgifter
    2016-03-10 Qall Telecom svarar Lars H
    Kan det bli bättre? Så vill vi gärna ha det, tack för att du skriver så fint.

• Georg  H
    Georg  H skrev om Qall Telecom
    Allt bra. Kunniga och snabba svar vid förfrågan om abonnemang. Vettigt pris. Ta gärna bort fakt.avgiften. Vi är nöjda.

Bästa hälsningar
    Fenix Park AB
    George Hultgren
    2016-03-10 Qall Telecom svarar Georg  H
    Tack för dina fina ord och det hjälper oss även när vi får förbättringsförslag! Kul att du är nöjd.

• Lidingö B
    Lidingö B skrev om Qall Telecom
    Från att ha varit dåligt för tre år sedan är det bra nu med bra service! Antagligen ny personal o arbetsdördelare! Ska ev. Skriva nytt avtal inom en snar framtid, får se hur det går? Mvh K
    2016-03-10 Qall Telecom svarar Lidingö B
    Det var verkligen roligt att höra att vi har blivit bättre, det är det vi hoppas på. Vi har gjort enormt mycket förändringar sedan tre år tillbaka, så din analys stämmer bra. Vi börjar närma oss det resultat vi vill ha, så våra förändringar börjar verka.

Tack för dina ord!

• Kerstin S
    Kerstin S skrev om Qall Telecom
    Jag har haft en hel del samtal med Qall ang. telefoni. Nu senast den 2 mars då vi fick igång hemtel!! Talade då om att jag alltid blivit bra bemött av alla jag pratat med. Det har blivit en hel del, jag brukar skoja med dem att jag har väl gått igenom all personal. Eftersom jag är pensionär så är jag ju inte så "haj" som de unga är. Det brukar va kul att skoja med dem.
    Ja jag vet inte mer vad ni vill veta, men jag är nöjd med alla jag haft kontakt med. Det enda på - sidan skulle väl vara priset på abon. men det får bli en annan gång!
    Med vänlig hälsning
    Kerstin Siljenäs
    2016-03-08 Qall Telecom svarar Kerstin S
    Tack för att du delar med dig Kerstin! Det både gör oss glada och hjälper oss att bli ännu bättre. Härligt och fortsätt att ringa in du.

• Peter S
    Peter S skrev om Qall Telecom
    I samband med att jag bytte telefon fick jag hjälp med att få ett nytt simkort först via chatten o sen via mejl.Jag är mycket nöjd med servicen,snabbt o enkelt!
    2016-03-10 Qall Telecom svarar Peter S
    Tack för att du delar med dig Peter, det är precis sånt här som gör att vi gärna fortsätter på samma sätt. Då vet vi att vi är på rätt väg!

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka