Alla kategorier Telefon Stockholms län Nacka Qall Telecom

Qall Telecom

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka — Visa karta

Vi erbjuder mobil- och fast telefoni till Sveriges alla småföretagare, som är våra hjältar! Vi har valt att lägga hela vårt fokus på dig som småföretagare. Det är där vi själva kommer ifrån, vilket gör att vi också stött på många av de problem och utmaningar som det innebär att leva med sitt företag dygnet runt, året om

Hos oss kan du skräddarsy ditt eget mobilabonnemang: Vill du ha med eller utan telefon? Vill du ha obundet eller bundet abonnemang? Vill du ringa utomlands eller håller du dig till Sverige? Välj själv hur du vill ha det.

Vi erbjuder prisgaranti på samtliga abonnemang och tjänster, vilket innebär att om du hittar ett billigare pris matchar vi det. Vi har fri nummerupplysning på 118 200 för alla våra kunder, detta är något som är helt unikt i Sverige idag. Vi har dessutom Sveriges smartaste abonnemang, Qall Smart, som kombinerar en låg månadsavgift med tryggheten i ett fastpris, det är perfekt för dig som oroar dig över om du har rätt abonnemangsform.

Genom en hög servicenivå behöver våra kunder sällan vänta länge innan man får sitt ärende löst. 85% av alla ärenden som kommer in löser vi i första samtalet. Med en ny förstärkt ledningsgrupp har vi idag uppnått 75% kundnöjdhet, detta är någonting vi är väldigt stolta över då det innebär att vi har den bästa kundtjänsten på marknaden!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 361 kunder tycker om Qall Telecom

• Karin S
    Karin S skrev om Qall Telecom
    Som fd kundservicechef kan jag inte annat än att vara imponerad av den service jag fått. Ni har rett ut alla problem snabbt och elegant - även det som inte ni orsakade - som när PostNord inte levererade mitt simkort.
    Tack för en bra upplevelse när jag bytte operatör. Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Karin S
    Hej Karin. Va härligt att du är nöjd med vår kundservice. Tack så mycket för din fina feedback!
  • Nils-erik A
    Nils-erik A skrev om Qall Telecom
    Varor är Bastelefon samt internet, allt har varit bra och vi har inte haft några problem samt en bra prisbild för tjänsterna. Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Nils-erik A
    Hej Nils-Erik. Va härligt att du är nöjd. Tack för din feedback!
  • Esbjörn B
    Esbjörn B skrev om Qall Telecom
    Nöjd med bemötande och service. Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Esbjörn B
    Hej Esbjörn. Tack för din feedback, det är alltid kul att höra att våra kunder är nöjda!
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Qall Telecom
    Inget speciellt att tillägga, helt ok Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Håkan J
    Hej. Tack för din feedback, vi uppskattar den!
  • Christer T
    Christer T skrev om Qall Telecom
    Bra och trevlig service, alltid lätt att få återkoppling! Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Christer T
    Hej Christer. Tack så mycket för en härlig feedback!
  • Sarnet T
    Sarnet T skrev om Qall Telecom
    Försäljningen av abonnemanget var aggresivt och ej överrensstämmande vid genomförandet. Företaget tog sitt ansvar och gick kunden tillmötes i avtalsfrågorna. Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Sarnet T
    Hej Sarnet. Va skönt att det löste sig på ett bra sätt för er. Tack så mycket för din feedback!
  • Staffan P
    Staffan P skrev om Qall Telecom
    Jag är utled på alla företag som hela tiden vill bli betygsatta.
    Att nu även Qall sällar sig till den gruppen som ängsligt frågar sina kunder vad de tycker drar ned betyget. Det är märkligt att man inte ska kunna ha en affärsrelation utan att bli dränkt i enkäter - "Vad tycker ni om oss?".
    Qall är väl ungefär som alla andra telecom-företag och gör vad de ska och tar betalt för, varken mer eller mindre. Det är de förväntningar jag har. Gör de bort sig byter jag telecom-företag. Punkt. Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Staffan P
    Hej Staffan. Vi tar till oss din feedback och tackar så mycket för att du tog dig tiden att skriva några rader. Hoppas du har en trevlig måndag!
  • Kaj T
    Kaj T skrev om Qall Telecom
    Har inte haft så mycket anledning att diskutera problem. Fungerar brs Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Kaj T
    Hej. Va skönt att höra Kaj, tack för din feedback!
  • Mats A
    Mats A skrev om Qall Telecom
    Enkelt sammanfattat-det har varit enkelt att byta teleoperatör Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Mats A
    Hej Mats. Va skönt att höra att det var enkelt, det är viktigt för oss att det är enkelt för våra kunder! Tack så mycket för din feedback!
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Qall Telecom
    Perfekta tjänster för oss småföretagare. En operatör att lita på! Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Daniel L
    Hej Daniel. Vilken härlig feedback, tack!
  • Holländer H
    Holländer H skrev om Qall Telecom
    Som relativt ny kund hade jag ett antal inledande frågor,
    vilka som regel kunde besvaras på ett tillfredställande sätt,
    men det beror som regel på med vilken handläggare man
    samtalar med. Rutinerna fungerar numera bra och jag är nöjd. Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Holländer H
    Hej. Va bra att du fick svar på alla dina frågor och att du är nöjd. Tack för din feedback!
  • Jan S
    Jan S skrev om Qall Telecom
    Fast telefon. Fungera bra allt. Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Jan S
    Hej Jan. Va kul att höra. Tack för din feedback!
  • Teresa G
    Teresa G skrev om Qall Telecom
    Det har fungerat bra här i glesbygd än så länge.
    Men det var 2 veckors avbrott i somras.
    Besvärligare att rep. nätet här ?? Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Teresa G
    Hej Teresa. Beroende på vad det är för fel på ledningarna så kan det ta olika lång tid att reparera. Vi är glada att höra att det fungerar som det ska nu. Tack så mycket för din feedback. Ha en trevlig helg!
  • Måns T
    Måns T skrev om Qall Telecom
    Är fullt nöjd med Qall. Har ingenting att klaga på.
    Personalen trevlig och hjälpsam vid de få kontakter
    vi har haft. Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Måns T
    Hej. Tack så mycket för din fina feedback Måns!
  • Ingemar M
    Ingemar M skrev om Qall Telecom
    Qall telecom sköter sitt uppdrag på ett tillfredställande sätt Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Ingemar M
    Hej Ingemar. Tack så mycket för fin feedback!
  • Lars G
    Lars G skrev om Qall Telecom
    Vi har inget negativt att säga om Qall Telecom
    Rätt bra pris på abonnemanget vi har. Inga störningar på linjen. Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Lars G
    Hej Lars. Va kul att höra att allt fungerar som det ska. Ha en trevlig helg!
  • Lars-erik L
    Lars-erik L skrev om Qall Telecom
    De jag har talat med på Qall har varit mycket positiva och hjälpsamma. Mitt abonnemang för mobil har fungerat mycket bra och utan störningar. Det fasta abonnemanget har också fungerat bra med få problem. De tillfällen problem uppstått har Qall tagit hand om det och sett till att telefonlinjen fungerat igen.
    Det enda jag varit lite missnöjd med är att man upplever att fakturan ofta blivit högre än vad som utlovades vid abonnemangsstart. Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Lars-erik L
    Hej Lars-Erik. Va trevligt att du är nöjd med oss och dina abonnemang. Om du har några frågor angående dina fakturor så kontakta oss gärna på 0771-400 100 så går vi igenom dem och ser till att allt är rätt. Ha en trevlig helg!
  • Eva S
    Eva S skrev om Qall Telecom
    Har inte så mycket erfarenhet ännu men hitintills har alla problem löst sig på ett bra sätt Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Eva S
    Hej Eva. Tack så mycket för din feedback, alltid kul att höra att det har löst sig bra!
  • Rikard E
    Rikard E skrev om Qall Telecom
    Alla har varit trevliga!
    När det blev strul i början så åtgärdades på ett mycket bra sätt.
    Så här långt är jag mycket nöjd.
    Får väl se när fakturorna dimper ner. :) :) Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Rikard E
    Hej Rikard. Va kul att du är nöjd med vårat bemötande. Om du har frågor när du får dina fakturor så kan du kontakta oss på 0771-400100 så hjälper vi dig gärna! Ha en fortsatt trevlig dag och tack för en fin feedback!
  • Teresa I
    Teresa I skrev om Qall Telecom
    Blev lovad en prisgaranti som sedan när det väl kom till kritan visade sig innebära att min bindningstid flyttas fram varje gång jag använder mig av garantin. Något som jag när jag tecknade abonnemanget blev lovad att det INTE skulle göra. Vilket nu innebär att jag inte kan använda mig av prisgarantin eftersom jag inte vill bli fast med Qall för resten av mitt liv och alltså kommer att få betala för högt pris resten av tiden. Sjukt dåligt! Dessutom verkar ingen veta om min bindningstid är 36 månader som jag signade upp eller ev. 48 månader beroende på nåt som Qall kallar "fria månader" Känner mig lurad och blir så trött... Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Teresa I
    Hej Teresa. Vad tråkigt att du känner dig lurad, vi vill gärna kolla närmare på ditt ärende då det inte ska vara så att det läggs på extra månader på bindningstiden när man använder sig av prisgarantin, skulle du kunna kontakta oss på 0771-400 100 eller kundservice@qall.se? När man använder sig av fria månader så är det för att man har kvar bindningstid hos sin tidigare operatör och vi erbjuder då att det ska vara kostnadsfritt under de månaderna och där efter så börjar bindningstiden på abonnemanget hos oss. Vi ber om ursäkt om den informationen har varit otydlig. Vi ser fram emot att höra från dig och lösa ärendet så du blir nöjd!
  • Håkan V
    Håkan V skrev om Qall Telecom
    Trevlig effektiv kundtjänst, prisvärt! Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Håkan V
    Hej Håkan. Tack så mycket för din härliga feedback!
  • Monica B
    Monica B skrev om Qall Telecom
    Har alltid fått bra svar när jag har haft några problem. Mycket tillmötesgående och trevliga. Kan rekommenderas Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Monica B
    Hej. Tack för rekommendationen Monica, härligt att höra att du är nöjd!
  • Erik E
    Erik E skrev om Qall Telecom
    Jak tycker att det funkar bra både fast telefon och mobil har inget att klaga på Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Erik E
    Hej Erik. Va härligt att höra att du är nöjd. Tack för din feedback!
  • Leif C
    Leif C skrev om Qall Telecom
    Bemötandet är alltid korrekt. Jag har aldrig upplevt något negativt. Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Leif C
    Hej. Va kul att höra Leif. Tack så mycket för din feedback!
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Qall Telecom
    OPROBLEMATISK PRECIS SOM DET SKA VARA...... Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Johanna F
    Hej Johanna. Va skönt att höra, vi siktar mot att det ska vara enkelt för alla!
  • Britt S
    Britt S skrev om Qall Telecom
    De har alltid varit vänliga och tillmötesgående. När jag hade bekymmer med att ett annat bolag hade ringt och min man hade lovat att de skulle ta över våran fasta telefoni så ställde de upp och hjälpte mig tillbaka till Qall. De har också hjälpt mig när jag har haft frågor angående fakturan och de har alltid varit till belåtenhet. Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Britt S
    Hej Britt. Va kul att höra att du är nöjd med vårat bemötande, tack så mycket för din fina feedback!
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Qall Telecom
    Bra! Nöjd med abonnemang och support! Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Stefan L
    Hej. Va kul att höra Stefan! Ha en trevlig dag och helg!
  • Tage A
    Tage A skrev om Qall Telecom
    Bemötandet från början inte bra.var att sälja på kund
    hastigt och lustigt.personen som sålde abonnemanget
    Kunde man kontakta.gick inte att få träffa på telefon
    men tidig höst kom en förändring. som blev bra
    Qall Telekom kom på felet.telefonabonnemanget
    är för mig anpassat.för mina behov.så var inte fallet
    tidigare .nu är jag glad och nöjd med Qall Telekom
    Vänligen.Alrik Karlsson Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Tage A
    Hej Alrik. Va härligt att allt löste sig för dig och att du nu är nöjd. Tack så mycket för din feedback, den betyder mycket för oss!
  • Lecro
    Lecro skrev om Qall Telecom
    Företaget motsvarar mina förväntningar både i vad som avser pris och bemötande Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Lecro
    Hej. Va kul att höra att du är nöjd. Ha en fortsatt trevlig dag!
  • Göran E
    Göran E skrev om Qall Telecom
    Jag är i det stora hela nöjd så här långt. Jag har dem som operatör för mina två mobilabonnemang i firman. Det finns dock några men, blev lovad från början att få ett extra simkort med surf till paddan vilket jag hade hos tidigare operatör, detta infriades inte. Qall lovade att betala hela den summa som jag fick betala till min tidigare operatör vi får se om detta infrias. För övrigt har jag inte haft så mycket kontakt med dem. Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Göran E
    Hej Göran. Va härligt att höra att du är nöjd. Vi ber om ursäkt för att du inte fått det extra simkortet, du ska såklart få det skickat till dig. Skulle du kunna maila oss på kundservice@qall.se angående vilket nummer det gäller eller kontakta oss på 0771-400 100 så skickar vi iväg det idag. Tack så mycket för din feedback!
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Qall Telecom
    bra bemötande, hade problem med fast telefoni, fick det åtgärdat och även kompensation. Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Ulf B
    Hej Ulf. Va skönt att din fasta telefoni blev åtgärdad och att du är nöjd med kompensationen. Ha en fortsatt trevlig dag!
  • Karl K
    Karl K skrev om Qall Telecom
    Fick ett bra bemötande.Som kund har jag inget att anmärka på. Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Karl K
    Hej Karl. Tack så mycket för en trevlig feedback!
  • Henrys S
    Henrys S skrev om Qall Telecom
    Jag ringer väldigt lite, men har fått ett bra bemötande, när jag har behövt veta något. Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Henrys S
    Hej. Va kul att höra att du är nöjd mer vårat bemötande. Tack för din feedback!
  • Ingvar J
    Ingvar J skrev om Qall Telecom
    Har alltid blivit väl bemött, har fått snabb hjälp när det varit problem med något och tycker det är bra att få faktura en gång i kvartalet i stället för varje månad. Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Ingvar J
    Hej Ingvar. Va härligt att höra att du är nöjd!
  • Tom S
    Tom S skrev om Qall Telecom
    En behaglig säljare, som inte hela tiden upprepade mitt förnamn.
    Ett bra avtal som hitintills håller vad Qall sa.
    Bra täckning.
    Ett över huvud taget en bra leverantör Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Tom S
    Hej Tom. Tack så mycket för en härlig feedback!
  • Marie-louise P
    Marie-louise P skrev om Qall Telecom
    Allt med Qall har varit enkelt. Jag la utan att tveka över både fast telefoni och mobil sådan efter att ha pratat med en kille som faktiskt hann andas medan han informerade. Han lät heller inte som en som gått på kurs och ska vara intimt personlig och kalla mig vid förnamn. Det var rakt, ärligt och juste. När telefonförsäljning blivit ett jäkla gissel - allvarligt, är det någon som känner till en enda människa som tycker att det är kul eller bra?? - var det samtalet minnesvärt. Jag ville för några dagar sedan ändra på min surfpott. Jag kom fram efter mindre än 2 minuter, la fram mitt ärende och han svarade: jag fixar det. Det var klappat och klart på ett kick. Jag har inga åsikter om hur Qall funkar som företag, hur mycket bättre ni i realiteten är an alla andra aktörer, men det här kan ni och det är guld värt: prata med kunderna som en människa. Obs att jag inte ens säger kommunicera. Bara prata. Som det ska vara. Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Marie-louise P
    Hej Marie-Lousie. Va kul att höra, din feedback betyder mycket för oss!
  • Erik H
    Erik H skrev om Qall Telecom
    Jag har inget att klaga på vad gäller mina kontakter med Qall. Bemötandet har varit artigt, vänligt och korrekt vid de få tillfällen jag haft någon anledning att kontakta företaget. Jag har två mobilabonnemang hos företaget.
    Sammanfattningsvis: god relation. Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Erik H
    Hej Erik. Va härligt att du är nöjd med oss. Tack så mycket för din feedback!
  • Bo L
    Bo L skrev om Qall Telecom
    Bemötandet från Qall Telecom har under hela vår abonnemangsperiod varit mycket bra och proffsigt. Bytte från 3 till Qall och det var inga problem. Köpte en surfplatta med mobilabonnemang. Allt fungerar bra. Mycket bra priser för oss som liten företagare.
    Jag har bara positiva erfarenheter av Qall Telecom. Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Bo L
    Hej Bo. Va kul att du är nöjd med både kundservice och abonnemang. Vi uppskattar din härliga feedback! Ha det så bra.
  • Jan L
    Jan L skrev om Qall Telecom
    Jag är mycket nöjd med qall telecom ! Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Jan L
    Hej Jan. Va kul att höra att du är nöjd. Tack för din fina feedback!
  • Rimon V
    Rimon V skrev om Qall Telecom
    Jag är nöjd med företaget, men när jag flyttade numret till annan adress tog de mycket avgift, övrigt är jag nöjd. Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Rimon V
    Hej Rimon. Va härligt att du är nöjd. Tack så mycket för din feedback!
  • Anna K
    Anna K skrev om Qall Telecom
    Jag har fått ett mycket trevligt bemötande och god service när jag haft frågor och vid ett tillfälle när jag blivit fel debiterad fick jag ett mycket vänligt bemötande och korrigerande av felet.
    Jag är en mycket nöjd kund.
    Kristina Jacobson Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Anna K
    Hej. Va kul att du är nöjd med vår kundservice, då är vi också nöjda. Tack så mycket för härlig feedback!
  • Örjan N
    Örjan N skrev om Qall Telecom
    Jag har haft enbart positiva upplevelser Qall Jag har köpt min smartfon genom Qall
    Örjan Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Örjan N
    Hej. Va kul att höra att du är nöjd Örjan. Tack för din feedback!
  • Tore L
    Tore L skrev om Qall Telecom
    Fungerar numera bra. I början, för ett par år sen, uppstod
    ofta avbrott, ibland konstiga uppringningar men det verkar
    nu ha upphört. Så jag är numera nöjd med det tekniska
    som ju är det fundamentala för mobil kommunikation.
    Bemötandet från personalen har väl varit rätt OK och jag har
    inget speciellt att markera i det avseendet. Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Tore L
    Hej Tore. Va skönt att höra att det har blivit bättre. Vi jobbar hela tiden på att utvecklas och uppskattar din feedback. Tack så mycket!
  • Nabih T
    Nabih T skrev om Qall Telecom
    Qall är bäst . Betalade innan 1800 kr för 3 avtal hos tele2 , nu betalar jag under 700 kr för 3 avtal som dessutom innehåller 10 gånger mer surf ! TACK QALL !!! Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Nabih T
    Hej Nabih. Va härligt att du är nöjd med ditt nya avtal hos oss. När du är nöjd så är vi nöjd. Tack så mycket för din feedback!
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Qall Telecom
    Bra, trevligt bemötande . Ringde några gg kom till samma säljare , bra! Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Kristina E
    Hej Kristina. Tack för din fina feedback!
  • Jonas x
    Jonas x skrev om Qall Telecom
    Detta är det absolut sämsta företag, och kundtjänst, som jag någonsin varit med om. Jag har hjälpt mina föräldrar att gå över till IP-telefoni efter att de flyttat till ny bostad med fiber indraget. Efter ett antal samtal till kundtjänst, där de olika personerna man pratat med gett olika besked och lovat både det ena och andra, men inte hållit en enda sak, så är vi nu i ett läge där föräldrarnas hemtelefon fortfarande inte fungerar efter en månad.
    Qall lovade att skicka ut IP-telefon, box för att kunna koppla in analog fax, samt att göra omkopplingen till IP-telefon snabbt och enkelt. Det visar sig att de bara gör omkopplingar den 1:e varje månad, vilket inte är så snabbt och smidigt. Boxen fick vi utskickad efter mycket tjat, men installationsanvisningarna vi fick var motsägelsefulla, och den fungerar fortfarande inte. IP-telefonerna fick vi tjata om även de, men vi har fortfarande inte fått några. Hoppas att de ligger på posten nu i alla fall.
    Kundtjänsten har bara öppet till 17, så ska jag hjälpa till med detta på plats så får jag ta ledigt från jobbet.
    Jag kan bara avråda alla från att teckna något avtal med detta företag. Läs mer
    2017-11-03 Ellen A svarar Jonas x
    Hej Jonas, vi ber om ursäkt för din upplevelse, vi vill självklart alltid att våra kunder ska få snabb och smidig hjälp. Ett vanligt problem som vi upplever är att det är hos leverantörerna som tillhandahåller router och bredband som felet ligger, har ni fått råd att kontrollera detta?
    Vår ordnare support stänger kl 17, men vi alltid tekniskt kompetent personal efter 17.00 som tar hand om akuta ärende

Trevlig dag!
    2017-11-07 Jonas x svarar Ellen A
    Hej!
    Det är alltid lätt att skylla på andra leverantörer, men här var det inga som helst problem med den biten. Bredbandet och routern fungerade felfritt, utan här var det dels felaktiga instruktioner från er, samt även någon konfiguration som behövde ändras hos er. Långt om länge har alltså boxen för de äldre analoga telefonerna kommit igång, men fortfarande har inte IP-telefonerna, som ni skulle skicka ut, kommit fram till mina föräldrar. Det sista vi hörde för någon dag sedan, när vi fått ringa er kundtjänst ytterligare en gång för att efterlysa dessa, var att telefonerna fortfarande inte var skickade från ert kontor. Detta trots att ni svarat att ni skulle posta dem omedelbart, och att ni även efter det svarat att de är skickade. Mycket motsägelsefulla uppgifter som kommer från er kundtjänst, och detta sänker förtroendet ytterligare.
    2017-11-07 Jonas x svarar Ellen A
    Hej!
    2017-11-07 Ellen A svarar Jonas x
    Hej igen Jonas, det bästa är om vi kan hjälpa dig, jag kan inte se dina kunduppgifter just nu. Du får gärna maila mig på ellen.almquist@qall.se så ska vi reda ut vad det är som har hänt.
    Trevlig dag
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Maria A
    Maria A skrev om Qall Telecom
    Jag fick mycket bra hjälp när jag ordnade telefon till min mor. Magnus? föreslog mobilbaserad hemtelefon som var billigare än att starta upp ett nytt vanligt telefonabbonnemang. Sedan var Quall bra i och med att jag fick hämta telefonen på kontoret och på det sättet slippa vänta på den. Magnus? hade också förberett telefonen så att det bara var att sätta i elsladden. Jättebra service! Läs mer
    2017-11-24 Ellen A svarar Maria A
    Hej Maria. Va kul att höra att du är nöjd. Tack för din feedback!
  • Bo Ingemar K
    Bo Ingemar K skrev om Qall Telecom
    Företaget uppfattades som ärligt och uppriktigt, kanske med aningen för många kontakter från olika personer i samband med ingånget avtal. I övrigt hjälpsamma om omsorgsfulla. Läs mer
  • Per-Åke W
    Per-Åke W skrev om Qall Telecom
    Jag vill bara berätta att jag har inget att klaga på detta bolag. Qall har varit tillmötesgående med mina problem. Läs mer
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Qall Telecom
    Bara en massa strul. De lovar att fixa, men ingenting händer. Efter minst 10 tel.samtal och lika många mail kom de äntligen fram till att de inte klarar av att få bort bakgrundsljudet i min fasta telefon. Det tog minst ett halvår. Läs mer
    2017-10-16 Ellen A svarar Birgitta S
    Hej Birgitta, vad tråkigt att du upplevt oss som krångliga. Vi jobbar hela tiden på att bli bättre, därför skulle jag uppskatta om du ville skicka ett mail till mig på ellen.almquist@qall.se så att jag kan förstå vad som har hänt.
    Jag önskar dig en trevlig dag!

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka