Alla kategorier Telefon Stockholms län Nacka Qall Telecom

Qall Telecom

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka — Visa karta

Vi erbjuder mobil- och fast telefoni till Sveriges alla småföretagare, som är våra hjältar! Vi har valt att lägga hela vårt fokus på dig som småföretagare. Det är där vi själva kommer ifrån, vilket gör att vi också stött på många av de problem och utmaningar som det innebär att leva med sitt företag dygnet runt, året om

Hos oss kan du skräddarsy ditt eget mobilabonnemang: Vill du ha med eller utan telefon? Vill du ha obundet eller bundet abonnemang? Vill du ringa utomlands eller håller du dig till Sverige? Välj själv hur du vill ha det.

Vi erbjuder prisgaranti på samtliga abonnemang och tjänster, vilket innebär att om du hittar ett billigare pris matchar vi det. Vi har fri nummerupplysning på 118 200 för alla våra kunder, detta är något som är helt unikt i Sverige idag. Vi har dessutom Sveriges smartaste abonnemang, Qall Smart, som kombinerar en låg månadsavgift med tryggheten i ett fastpris, det är perfekt för dig som oroar dig över om du har rätt abonnemangsform.

Genom en hög servicenivå behöver våra kunder sällan vänta länge innan man får sitt ärende löst. 85% av alla ärenden som kommer in löser vi i första samtalet. Med en ny förstärkt ledningsgrupp har vi idag uppnått 75% kundnöjdhet, detta är någonting vi är väldigt stolta över då det innebär att vi har den bästa kundtjänsten på marknaden!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 402 kunder tycker om Qall Telecom

• Jenni
    Jenni skrev om Qall Telecom
    Först och främst så tycker jag att det borde inte ens vara lagligt att sälja abonnemang med 36 månaders bindningstid på telefon - utan ångerrätt dessutom. Jag kände mig totallurad av säljaren som angav sig att ringa från mitt dåvarande teleoperatör "Du ringer med XX idag, och som många andra så betalar du alldeles för hög pris för ditt abonnemang och har rätt till att utnyttja vår prisgaranti..." Det var först när hon började läsa villkoren då jag ens fattade att det handlade om ett byte av operatör.... Jag har ångrat mig så bittert sedan dess-- att jag inte bara sa NEJ (...nu har jag väl fått lära min läxa...). Mitt abonnemang blev först och främst dyrare efter byte till Qall... Det förklarades aldrig heller hur det här med att Qall betalar din bindningstid upp till 12 månader hos din gamla operatör funkar heller. Jag rekommenderar alla att läsa villkoren noga så man vet vad man ger sig in på! När jag har varit i kontakt med kundtjänsten har jag fått uselt bemötande --- tills jag fick kontakt med VIKTOR HÅLLSTRAND från Abonnemangsavdelningen som har varit den enda personen hos Qall som har verkligen försökt att hjälpa mig med mina problem och som jag har kunnat vända mig till.
    Nu får jag stå ut med mina abonnemang hos Qall tills min idiotlånga bindningstid på 36 månader gått ut, tack vore VIKTOR känns det lite bättre trots allt det dåliga som har hänt efter jag bytte till Qall...Så nej, i det stora hela rekommenderar jag inte någon att teckna ett abonnemang hos Qall om man verkligen inte förstår vad man ger sig in på... Läs mer
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Qall Telecom
    Haft de i många år och alltid trevligt bemötande och bra service . Bra vägledning till bästa abonnemang för mig som kund . Läs mer
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Qall Telecom
    Telefon abonnemang bra.
    Bredband dator är bara 2GB, skulle behöva 5 GB. Läs mer
  • Rima S
    Rima S skrev om Qall Telecom
    Har köpt fasttelefoni på mina två salonger.
    Mycket bra bemötande och bra service. Kollat över mina behov och gett bra priser. Qall är enkla att ha med att göra och jag rekommenderar dom alltid. Läs mer
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Qall Telecom
    Superbra service och bra priser! Läs mer
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Qall Telecom
    Hej !!
    Tills nu är alt ok, ibland sändningen är dåligt
    Stefan Läs mer
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Qall Telecom
    helt okej...telefonbolag går inte att beskriva med ord snart har jag skrivit 30 tecken.. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Torbjörn J
    Hej Torbjörn. Tack så mycket för din feedback!
  • Lennart J
    Lennart J skrev om Qall Telecom
    jag fick bra hjälp när vi var sanagustin med en ny pinkod. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Lennart J
    Hej Lennart. Va härligt, tack så mycket för din feedback!
  • Erik P
    Erik P skrev om Qall Telecom
    Uruselt, ständigt krångel, förvirrade handläggare där inte vänsterhanden vet vad den högra gör Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Erik P
    Hej Erik. Vad tråkigt att du känner så. Vi vill gärna se över ditt ärende så det inte krånglar igen. Det är jätteviktigt för oss att våra kunder känner att de får den hjälp de behöver. Du kan kontakta oss på kundservice@qall.se eller 0771-400100 och nämna att detta gäller ett ärende som du nämnt här på Reco så ska vi se över ditt ärende och få ordning på det. Tack så mycket för din feedback!
  • Eva H
    Eva H skrev om Qall Telecom
    Bra bemötande varje gång jag är i kontakt med dom. Snabba på att åtgärda fel. Tex om det är något trä som blåst ner över en ledning så kommer de fort man ringt!
    Här både fast telefoni och mobil hos dom. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Eva H
    Hej Eva. Va kul att höra att du är nöjd, då är vi också nöjda. Tack så mycket för din fina feedback!
  • Lena S
    Lena S skrev om Qall Telecom
    Hej har tyckt bra om servicen när jag ringt om internät inte fungerat ,men nu är jag lite besviken har haft bra mottagning innan men de sista två månaderna är det jätte dålig mottagning Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Lena S
    Hej Lena. Va tråkigt att mottagningen har försämrats, vi vill gärna ta en närmare titt på detta. Skulle du kunna kontakta oss på kundservice@qall.se eller 0771-400100? Tack så mycket för din feedback!
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Qall Telecom
    Det är väl OK. De har långa bindningstider tycker jag. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Kjell A
    Hej Kjell. Vi kollar gärna över din bindningstid om du har några frågor om den, du når oss alltid på kundservice@qall.se och 0771-400100. Tack så mycket för din feedback!
  • Örjan R
    Örjan R skrev om Qall Telecom
    Jag har köpt 2 abonnemang med fasta telefoner och
    ett mobilt abbonemang

Har alltid upplevt ett bra bemötande.

Jag har inget att klaga på Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Örjan R
    Hej Örjan. Va kul att läsa, tack så mycket för fin feedback!
  • Lisbeth L
    Lisbeth L skrev om Qall Telecom
    Jag tycker alltid att jag blivit vänligt bemött när jag har kontaktat er. Kontakten med er har mest gällt vissa frågor rörande priset som jag är besviken på. Abonnemanget har blivit dyrare än jag förstod i första kontakten med er.
    Snabba svar av er är jag tacksam för att ni har givit mig. Har inget annat än priset att klaga på. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Lisbeth L
    Hej Lisbeth. Vi tackar så mycket för din fina feedback!
  • Ola L
    Ola L skrev om Qall Telecom
    Det har varit ett proffsigt uppträdande från början.
    Tjänsten fungerar som den ska. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Ola L
    Hej Ola. Tack så mycket för din fina feedback!
  • Kim G
    Kim G skrev om Qall Telecom
    De är trevliga när man väl får tag i dem.
    Jag undrar hur bra avtalet verkligen fungerar om det är så att någon annan leverantör erbjuder ett lägre pris - då ska nämligen Qall alltid sänka sina priser till motsvarande. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Kim G
    Hej Kim. För att utnyttja din prisgaranti så kan du skicka in ett underlag på ett billigare pris hos en annan operatör till kundservice@qall.se så ser vi till att prismatcha. Tack så mycket för din feedback!
  • Lena E
    Lena E skrev om Qall Telecom
    Jag upplever det som att de är måna om att följa upp och stämma av men tyvärr tycker jag att införsäljningen av abonnemanget inte riktigt överensstämmer med verkligheten... Blev lovad att de hade samma avtal när man var utomlands men det stämde tyvärr inte blev jag varse om när jag väl var i utlandet. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Lena E
    Hej Lena. Va tråkigt att du känner så. När det gäller utlandspriser så är det samma priser som hemma i Sverige om man reser inom EU. Tyvärr blir det en kostnad om man lämnar EU. Om du har några frågor om detta så får du gärna höra av dig till oss på Kundservice så kan vi ge dig våra bästa tips inför nästa utlandsresa! Tack så mycket för din feedback!
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Qall Telecom
    Fått snabb och mycket kundorienterad hjälp av Kundtjänsten Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Margareta H
    Hej Margareta. Tack så mycket för fin feedback. Det är bara att höra av sig om du skulle ha några frågor eller funderingar!
  • Lennart R
    Lennart R skrev om Qall Telecom
    Efter 43 år på Ericsson så är väl inga andra operatörer och tillverkare bättre än andra. Problemet är vilket pris dom kan erbjuda. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Lennart R
    Hej Lennart. Tack så mycket för din feedback, om du vill att vi kollar över dina abonnemangspriser så kan du kontakta oss på 0771-400100.
  • Ivar P
    Ivar P skrev om Qall Telecom
    Det har fungerat bra under de år jag har varit kund, dock med vissa mottagningsproblem på landet. Kunde inte ta emot i bottenvåningen. Kommer nu att byta till Tele2. Mitt lantställe ligger c a 1.5 km från riksväg 84 in i skogen. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Ivar P
    Hej Ivar. Va tråkigt att mottagningen inte varit så bra ute på landet, tyvärr är det så när de gäller mobiltäckning ibland men vi kollar gärna över ditt ärende om du vill. Du kan nå oss på 0771-400100. Tack så mycket för din feedback!
  • Lars-erik O
    Lars-erik O skrev om Qall Telecom
    Mina erfarenheter av Qall Telecoms kundtjänst är mycket goda. Jag har fått tydliga råd när det gäller val av abonnemang och snabb hjälp har vid kabelbrott utomhus. Att alla avgifter för fast telefoni är mycket fördelaktiga särskilt om man väljer att betala via autogiro är ytterligare ett plus i kanten. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Lars-erik O
    Hej Lars-Erik. Va kul att läsa din fina feedback, tack så mycket!
  • Jan S
    Jan S skrev om Qall Telecom
    Jag är nöjd med den service Ni har och på det sätt Ni agerade när jag bytte teleoperatör till Qall . Efter flera påringningar från andra
    konsulter har ja valt att fortfarande ha er som operatör. Vill emellertid att ni ser över mitt abbonnemang så jag har bästa avtalet hos er.
    Jan Sandberg 03544539 och 0705752336 Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Jan S
    Hej Jan. Va härligt att du är nöjd. Vi ser gärna över dina abonnemang så du har det bästa för just dig, du kommer få ett mail från vår kundservice senare idag. Tack så mycket för fin feedback!
  • Carl L
    Carl L skrev om Qall Telecom
    Som ny kund hade jag i början problem p g a en försäljare/handläggare som inte var seriös. Därefter har allt fungerat utmärkt. Uppskattar särskilt att man inte behöver stå i en oändlig telefonkö (som man ju råkar ut för som Telia-kund).

Jag brukar därför rekommendera Qall när jag får tillfälle.

Carl Anders Lidstén Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Carl L
    Hej Carl. Va kul att höra att du är nöjd, vi tackar så mycket för din fina feedback!
  • Josef A
    Josef A skrev om Qall Telecom
    Allt bemötande har varit bra Jag är nöjd Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Josef A
    Hej Josef. Va härligt att du är nöjd, tack så mycket för fin feedback!
  • Christer B
    Christer B skrev om Qall Telecom
    Det bara funkar, det räcker bra. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Christer B
    Hej Christer. Tack så mycket för din feedback!
  • Ingi S
    Ingi S skrev om Qall Telecom
    Jag har inte varit kund så länge att jag kan säga något om det. Hittills har det varit bra. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Ingi S
    Hej Ingi. Va kul att höra att det har fungerat bra för dig. Tack för din feedback!
  • Johnny J
    Johnny J skrev om Qall Telecom
    vet ej har ej varit i kontakt det senaste halvåret. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Johnny J
    Hej Johnny. Tack för din feedback!
  • Eva F
    Eva F skrev om Qall Telecom
    Hade kontakt med Qall dec 2016 och upplevde att jag blev lurad in i ett nytt företagsavtal. Hade bindningstid hos Telenor till nov 2017 och betalade detta. har fått avdrag på fakturan från Qall med motsvarande belopp så inga merkostnader vilket var bra. Ville inte binda på 3 år men detta gick inte att komma runt . Då företaget nu håller på att avvecklas har jag ett 3-årigt avtal som jag inte kommer ur.
    Har 2 mobilavtal endast men till en dyr kostnad. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Eva F
    Hej Eva. Va tråkigt att höra att du känner så. Vi kommer gärna i kontakt med dig för att kolla igenom ditt ärende. Du kan nå oss på kundservice@qall.se eller 0771-400100.
  • Ingrid G
    Ingrid G skrev om Qall Telecom
    Jag får alltid bra bemötande när jag kontaktar dem. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Ingrid G
    Hej Ingrid. Tack så mycket för fin feedback!
  • Nils S
    Nils S skrev om Qall Telecom
    Första tel-samtalet var trevligt och sakligt därför bestämde jag mig att använda Qall Telecom.
    Allt har fungerat bra förutom uppstarten med det trådlöst modemet men fick snabb och bra hjälp att komma igång därefter har allt fungerat mycket bra.
    Har två mobiler, hemtelefon och trådlöst modem kopplade till er.
    Är mycket nöjd och kommer att rekommendera andra att söka sig till Qall.
    Dessutom är kostnaderna humana. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Nils S
    Hej Nils. Va kul att höra att du är nöjd. Vi tackar så mycket för din fina feedback!
  • Svea M
    Svea M skrev om Qall Telecom
    Utmärkt förutom mobilsamtalen. Har redan haft intakt ang dyra mobilsamtal men alternativet var inte bra för min del. Det blir ngt år till sedan avslutar vi det fasta abonnemanget. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Svea M
    Hej Svea. Vad härligt att det fungerar bra för dig. Om du vill att vi kollar på ditt abonnemang för billigare mobilsamtal så kan du nå oss på 0771-400100. Vi vill såklart att du har det bästa abonnemanget för just dig. Tack för din feedback!
  • Anders S
    Anders S skrev om Qall Telecom
    Första samtalet med säljaren stämde inte med verkligheten. Nu sitter jag på ett långt avtal med två telefonnummer, men det fungerar bra just nu. Frågan är bara vad som händer om jag lägger ner mitt företag innan avtalet har upphört? Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Anders S
    Hej Anders. Om det är något du undrar över i ditt avtal eller om du vill kolla över så allt stämmer så får du gärna ringa in till oss på 0771-400100. Om du väljer att lägga ner ditt företag så kan du alltid behålla ditt nummer genom att överlåta det till dig själv privat. Tack för din feedback!
  • Frank O
    Frank O skrev om Qall Telecom
    Mycket bra service. Qall har hållt vad dom lovat. Aldrig varit några problem med någonting. Läs mer
    2018-01-26 Ellen A svarar Frank O
    Hej Frank. Va kul att höra, tack för fin feedback!
  • Hans N
    Hans N skrev om Qall Telecom
    Det har fungerat utan några fel Läs mer
    2018-01-08 Ellen A svarar Hans N
    Hej Hans. Va härligt, tack för din feedback!
  • Åke J
    Åke J skrev om Qall Telecom
    Hittills goda erfarenheter utan förbättringar mot tidigare Läs mer
    2018-01-08 Ellen A svarar Åke J
    Hej Åke. Tack för din feedback, vi tar till oss allt våra kunder säger för att förbättra oss inom alla områden. Ha ett fantastiskt 2018!
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Qall Telecom
    Har inte haft någon personlig kontakt med någon Läs mer
    2018-01-08 Ellen A svarar Agneta J
    Hej Agneta. Om du har några frågor eller funderingar så kan du nå oss på 0771-400100. God fortsättning!
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Qall Telecom
    Bra svar på frågor och uppringning efter avtal med bra information, samt tydligt mail med underlag för avtal Läs mer
    2018-01-08 Ellen A svarar Ulla A
    Hej Ulla. Tack för din feedback, va kul att höra!
  • Ann-katrin S
    Ann-katrin S skrev om Qall Telecom
    Bara possitivt att säga om Qall.
    Har deras småföretagarabonnemang och ångrar inte att jag bytte till detta, är jättenöjd. Läs mer
    2018-01-08 Ellen A svarar Ann-katrin S
    Hej Ann-Katrin. Va härligt att höra, tack så mycket för fin feedback!
  • Claes Ö
    Claes Ö skrev om Qall Telecom
    Problem med den fasta telonen. Lednings fel på nätet. Jag har varit utan den fasta telefonen i ca. 3 veckor.
    Inget som Qall kan påverka mer än anmäla hos nätleverantören. Man borde få reducerat pris på månadskostnaden från Qall. Läs mer
    2018-01-08 Ellen A svarar Claes Ö
    Hej Claes. Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för att det tar tid att åtgärda problemet med ledningen. Vi pratar dagligen med nätleverantören om att påskynda våra kunders ärenden. Återkom när din telefon fungerar igen så ska vi se till att du får en kompensation för tiden du varit utan telefoni. God fortsättning!
  • Ari O
    Ari O skrev om Qall Telecom
    Vi har alltid bemötts korrekt av Qalls kundtjänst. Vi har fått bra service vid kundärenden som felanmälan, fakturafrågor och hantering av abonnemang. Läs mer
    2018-01-08 Ellen A svarar Ari O
    Hej Ari. Tack så mycket för din feedback, va härligt att höra att ni alltid fått svar på era frågor och funderingar!
  • Hans P
    Hans P skrev om Qall Telecom
    Inget att anmärka på fungerar som förväntat, bra! Läs mer
    2018-01-08 Ellen A svarar Hans P
    Hej Hans. Tack så mycket för fin feedback. God fortsättning!
  • Karin S
    Karin S skrev om Qall Telecom
    Som fd kundservicechef kan jag inte annat än att vara imponerad av den service jag fått. Ni har rett ut alla problem snabbt och elegant - även det som inte ni orsakade - som när PostNord inte levererade mitt simkort.
    Tack för en bra upplevelse när jag bytte operatör. Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Karin S
    Hej Karin. Va härligt att du är nöjd med vår kundservice. Tack så mycket för din fina feedback!
  • Nils-erik A
    Nils-erik A skrev om Qall Telecom
    Varor är Bastelefon samt internet, allt har varit bra och vi har inte haft några problem samt en bra prisbild för tjänsterna. Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Nils-erik A
    Hej Nils-Erik. Va härligt att du är nöjd. Tack för din feedback!
  • Esbjörn B
    Esbjörn B skrev om Qall Telecom
    Nöjd med bemötande och service. Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Esbjörn B
    Hej Esbjörn. Tack för din feedback, det är alltid kul att höra att våra kunder är nöjda!
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Qall Telecom
    Inget speciellt att tillägga, helt ok Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Håkan J
    Hej. Tack för din feedback, vi uppskattar den!
  • Christer T
    Christer T skrev om Qall Telecom
    Bra och trevlig service, alltid lätt att få återkoppling! Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Christer T
    Hej Christer. Tack så mycket för en härlig feedback!
  • Sarnet T
    Sarnet T skrev om Qall Telecom
    Försäljningen av abonnemanget var aggresivt och ej överrensstämmande vid genomförandet. Företaget tog sitt ansvar och gick kunden tillmötes i avtalsfrågorna. Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Sarnet T
    Hej Sarnet. Va skönt att det löste sig på ett bra sätt för er. Tack så mycket för din feedback!
  • Staffan P
    Staffan P skrev om Qall Telecom
    Jag är utled på alla företag som hela tiden vill bli betygsatta.
    Att nu även Qall sällar sig till den gruppen som ängsligt frågar sina kunder vad de tycker drar ned betyget. Det är märkligt att man inte ska kunna ha en affärsrelation utan att bli dränkt i enkäter - "Vad tycker ni om oss?".
    Qall är väl ungefär som alla andra telecom-företag och gör vad de ska och tar betalt för, varken mer eller mindre. Det är de förväntningar jag har. Gör de bort sig byter jag telecom-företag. Punkt. Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Staffan P
    Hej Staffan. Vi tar till oss din feedback och tackar så mycket för att du tog dig tiden att skriva några rader. Hoppas du har en trevlig måndag!
  • Kaj T
    Kaj T skrev om Qall Telecom
    Har inte haft så mycket anledning att diskutera problem. Fungerar brs Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Kaj T
    Hej. Va skönt att höra Kaj, tack för din feedback!
  • Mats A
    Mats A skrev om Qall Telecom
    Enkelt sammanfattat-det har varit enkelt att byta teleoperatör Läs mer
    2017-11-27 Ellen A svarar Mats A
    Hej Mats. Va skönt att höra att det var enkelt, det är viktigt för oss att det är enkelt för våra kunder! Tack så mycket för din feedback!

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka