Alla kategorier Telefon Stockholms län Nacka Qall Telecom

Qall Telecom

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka — Visa karta

Vi erbjuder mobil- och fast telefoni till Sveriges alla småföretagare, som är våra hjältar! Vi har valt att lägga hela vårt fokus på dig som småföretagare. Det är där vi själva kommer ifrån, vilket gör att vi också stött på många av de problem och utmaningar som det innebär att leva med sitt företag dygnet runt, året om

Hos oss kan du skräddarsy ditt eget mobilabonnemang: Vill du ha med eller utan telefon? Vill du ha obundet eller bundet abonnemang? Vill du ringa utomlands eller håller du dig till Sverige? Välj själv hur du vill ha det.

Vi erbjuder prisgaranti på samtliga abonnemang och tjänster, vilket innebär att om du hittar ett billigare pris matchar vi det. Vi har fri nummerupplysning på 118 200 för alla våra kunder, detta är något som är helt unikt i Sverige idag. Vi har dessutom Sveriges smartaste abonnemang, Qall Smart, som kombinerar en låg månadsavgift med tryggheten i ett fastpris, det är perfekt för dig som oroar dig över om du har rätt abonnemangsform.

Genom en hög servicenivå behöver våra kunder sällan vänta länge innan man får sitt ärende löst. 85% av alla ärenden som kommer in löser vi i första samtalet. Med en ny förstärkt ledningsgrupp har vi idag uppnått 75% kundnöjdhet, detta är någonting vi är väldigt stolta över då det innebär att vi har den bästa kundtjänsten på marknaden!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 438 kunder tycker om Qall Telecom

• Sara R
    Sara R skrev om Qall Telecom
    Blufföretag! Kan verkligen INTE rekommendera Qall. Min mamma har blivit grundlurad när hon tecknade två avtal som hon dessvärre inte kan avsluta.
    De påstod sig vara det mest prisvärda alternativet när det gäller telefoni. Vilken bluff!
    Det visade sig att den totala kostnaden och månadsavgiften var exkluderad moms, inget de upplyste henne om. Ett oseriöst företag som mörkar den faktiska kostnaden för sina privatkunder. Var kan du som privatperson köpa en vara utan att momsen är inkluderad??
    Jag avråder alla att ha något med detta företag att göra. Läs mer
    2018-08-17 Nellie G svarar Sara R
    Hej Sara,
    Det du skriver låter inte alls bra. Vi är skyldiga att berätta om priser är inklusive eller exklusive moms. Om det är något som missats eller inte uppfattats så får vi se till att din mamma får sitt utlovade pris inklusive moms. Du får jättegärna höra av dig till oss så får vi rätta till detta. Du når oss på 0771-400100 eller på kundservice@qall.se.
  • Bo S
    Bo S skrev om Qall Telecom
    Jag var oförsiktig nog att teckna två avtal på jobbet som lät bra men som jag snart fick anledning att ångra och bestred. Efter närmare ett år blev jag plötsligt stämd på 25 000 kronor! Enligt flera artiklar i media visade det sig vara något Qall Telecom satt i system att göra. Inför risken att förlora i rätten och dessutom betala deras advokatkostnader, förutom all energi och tid det kräver, så betalade jag. En dyrköpt läxa som gjort mig väldigt försiktig med telefonförsäljare. Jag varnar alla för detta företag. (Tänkte först skriva ”blufföretag”, men vill inte riskera ytterligare en stämning.) Läs mer
    2018-08-16 Ellen A svarar Bo S
    Hej Bo, som du skriver har du tecknat avtal med oss. Vi tycker alltid att det är både tråkigt och olyckligt när avtal inte fullföljs och oenighet uppstår, vi vill alltid lösa problemen långt innan detta uppstår. Jag önskar dig en trevlig dag!
  • Petter A
    Petter A skrev om Qall Telecom
    Kan verkligen inte rekommendera Qall! Jag är företagare, säljaren lovade 30 dagars ångerrätt samt 30-40% billigare abonnemang. När sedan kontraktet kom hade jag fått samma pris som jag hade på Tele2. Ringde och ville häva kontraktet men fick höra att det kunde jag inte för att jag var företagare. Lyckades förhandla till mig ett bättre pris. När simkortet kom fungerade det inte. Här ska dock deras kundtjänst ha en eloge, killen budade nytt kort till mig utan att tjafsa. Fick det inom en timme.

Men, jag har inte fått ngn bekräftelse på mitt nya abonnemangspris. Jag skickade in slutfakturor från tele2 till deras kundtjänst (de säger att de kommer att kreditera mig, fan trot!), blev lovad svar inom 1-2 dagar, det har nu gått 6. Ångrar mig bittert att jag bytte leverantör. Qall lovar guld och gröna skogar men levererar skit och vissnande löv.

Känner mig GRUNDLURAD av säljaren som kontaktade mig. Har lust att likvidera mitt aktiebolag bara för att komma ur det här tvåårskontraktet. Glöm allt vad de säger om ångerrätt etc. Så fort du skrivit på pappret är du rökt. Läs mer
    2018-07-02 Ellen A svarar Petter A
    Hej Petter
    Jag beklagar att det varit krångligt för dig i övergången, det är självklart inte så det skall upplevas, så bra att du var nöjd med agentens hanterande av ditt defekta SIM-kort.
    Du ligger på ditt nya pris i vårt system, men självklart ska du få den bekräftelse och kreditering du blivit lovad!
    Glad sommar!
    2018-07-02 Petter A svarar Ellen A
    Du väljer att inte kommentera den så kallade ångerrätten er säljare lovade mig. Jag jobbar själv med PR, jag vet hur det funkar, man kommenterar bara det som kan vändas till ngt positivt. Jag vet också hur man drar igång en skitstorm i media…
    Jag hade Tele2 i 4 år, pratade aldrig med deras kundtjänst. Varför då? Jo, för att allt funkade, inget strul med sim-kort, bekräftelser på priser etc. Jag kunde lita på att de gjorde sitt jobb.

Er säljare lovade ångerrätt - vilket jag tydligen sen inte hade. Hur kommenterar du detta? Er säljare ljög, jag fick inte 30-40% lägre pris förrän efter flera samtal med er kundtjänst (som var mycket vänliga måste jag säga). Hur ser du på detta, är det god företagssed enligt er? Den krångliga övergången är bara en liten del, vad som är värre är att jag inte litar på er som operatör.

Snälla, svara mig inte med den vanliga PR-smörjan, det är banne mig förolämpande.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Jens E
    Jens E skrev om Qall Telecom
    Kundservice är bra, jag har fått de jag köpt och frågat efter ...ibland kommer varorna lite sent men det kom fram till slut. Täckningen skulle kunna ha varit bättre. Både jag och frugan har haft lite störningar på slutet annars OK. Läs mer
    2018-07-10 Nellie G svarar Jens E
    Hej Jens,
    Självklart ska du få det du efterfrågat! Om du upplever dålig täckning rekommenderar jag dig att kontakta vår tekniska support på 0771-400100 så får de kika på vad som skulle krångla.
    Ha en superfin dag!
  • Anncharlott J
    Anncharlott J skrev om Qall Telecom
    Efter vlite mek så funkar nu allt som det ska Läs mer
    2018-07-10 Nellie G svarar Anncharlott J
    Hej!
    Vad bra att det funkar för dig nu, skulle det vara något mer är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice på 0771-400100 så hjälper vi dig. Ha en jättefin sommar!
  • Lars E
    Lars E skrev om Qall Telecom
    Mobiltelefon lite dyrt men funkar utan större problem Läs mer
  • Svante L
    Svante L skrev om Qall Telecom
    1234567890 Läs mer
  • Grunken 2
    Grunken 2 skrev om Qall Telecom
    VARNING!!!

Ett av dessa telefonibolag som lovar guld och gröna skogar men som tyvärr sällan levererar mer än guld till sina aktieägare som förmodligen är bolagets ledamöter, herrarna Lindgren och Billung.
    Kolla på allabolag.se så ser ni själva. Gör alltid en koll på företaget ni eventuellt ska göra affärer med. Väldigt stora tillgångar för att vara mellanhand inom telefoni.

Offensiv och otrevlig försäljningsteknik. Bad att få info på mailen. Fick mail vilket var en order att skriva på.
    Mailet gick oöppnat rätt ner i papperskorgen där det hör hemma!

VARNING!!! Läs mer
    2018-06-19 Nellie G svarar Grunken 2
    Hej,
    Det låter inte alls bra att du upplever det så. Har man blivit erbjuden eller lovad något ska det självfallet hållas. Vi ser stort på detta och skulle gärna vilja se över det. Du är mer än välkommen att kontakta oss på 0771-400100 eller på kundservice@qall.se så får du berätta mer.
    Önskar dig en trevlig dag.
    2018-06-26 Grunken 2 svarar Nellie G
    Nellie G!

Ni svarar även mig med ett ödmjukt standardsvar..... Du missade att läsa vad jag skrev.

- Det är inget jag har upplevt, det är tyvärr så här det fungerar från den här typen av bolag.
    - Jag ville inte ha vare erbjudande eller orderbekräftelse. Jag önskade information per mail. Inget annat!

Jag läser era recensioner och INGEN av dem som visat sitt missnöje har skrivit att ni åtgärdat något av det som de är missnöjda med. Vilket borde vara fallet om kunden faktiskt får igenom sin klagan.
    2018-07-10 Nellie G svarar Grunken 2
    Hej Grunken,
    Jag tycker det är tråkigt det som hänt och för oss är det viktigt att se över sånt här, jag tänkte därför se om du kunde kontakta oss på 0771-400 100 så får du berätta mer om det som inträffat och så att vi kan komma till en lösning. Om våra kunder upplever att försäljningstekniken är otrevlig och offensiv så skulle jag gärna vilja ta reda på mer för så ska det inte gå till. Du är välkommen att kontakta oss via telefon eller mail på kundservice@qall.se.
    2018-08-14 Grunken 2 svarar Nellie G
    Hej Nellie G!
    Kan åter igen konstatera att ni inte läser vad jag skriver. Eftersom jag inte signade orderbekräftelsen så har ingenting hänt. Alltså finns det inget anledning för mig att ringa till er och berätta det jag skriver.....? Hade jag signat orderbekräftelsen så vet både du och jag att jag hade suttit fast i ett bindande avtal med er i 24 månader.
    Er försäljningsteknik är både du och dina kollegor väl insatta i. Det är väl själva företagsidén, eller hur?
    Tycker ni ska ta hand om de kunder som känner sig lurade istället för att skriva att ni ska komma till en lösning med mig.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Petter A gillar detta
  • Tony B
    Tony B skrev om Qall Telecom
    ok.........…...................................................... Läs mer
  • Jan-åke P
    Jan-åke P skrev om Qall Telecom
    Köpte fast telefoni och mobil. Har blivit bra och positivt bemött. Blev lovad billigare telefoni och det blev lite biligare. Jag är nöjd med tjänsten och kan rekomenderar företaget. Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Jan-åke P
    Hej!
    Vad trevligt att du känner dig nöjd och har haft en positiv upplevelse hos Qall. Önskar dig en riktigt fin dag!
  • Ann-charlott S
    Ann-charlott S skrev om Qall Telecom
    Har varit i Kroatien en vecka där det knappt fungera alls. Telefonen gick på tele2 o telenors nät. Första gången utomlands sen AB. Byte så inte nöjd. Har ångrat mig till mitt byte som är alltför dyrt o dessutom i dom pengarna borde det ingått ny telefon Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Ann-charlott S
    Hej Ann-Charlott,
    Det låter inget vidare. Jag ser gärna över detta och vad jag kan göra för dig, du är alltid välkommen att kontakta oss på 0771-400 100.
    Ha en fin dag.
  • Bodil A
    Bodil A skrev om Qall Telecom
    Abon. Gällande fast tel. Bra pris Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Bodil A
    Hej!
    Vårat mål är att leverera bra och förmånliga priser till våra kunder. Kul att höra att du också tycker det!
  • Hans Ö
    Hans Ö skrev om Qall Telecom
    Funkar bra. Bara haft positiva kontakter med Qall Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Hans Ö
    Hejsan Hans,
    Vad härligt att du tycker det funkat bra för dig!
  • Maria L
    Maria L skrev om Qall Telecom
    Mobilabonnemang till mitt AB
    Ja levt upp till vad de lovade. Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Maria L
    Hej Maria!
    Vad kul att höra.
    Ha en riktigt fin dag!
  • Petra J
    Petra J skrev om Qall Telecom
    Hej
    Min mamma har avvecklat sin firma för över ett år sedan, ändå ringer ni och vill teckna avtal med denna firma. Hon blev även lovad 14 dagars ångerrätt av er säljare, när hon hävdar ångerrätten säger ni att det gäller bara privatpersoner.
    Tecknar ni avtal med privata personer? I så fall har hon väl ångerrätt??
    Men framförallt, tecknar ni avtal med företag som inte finns?? Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Petra J
    Hej Petra,
    Jag vill gärna kolla på detta för din mamma. Om hon blivit lovad 14 dagars ångerrätt ska hon självklart ha det. Vi tecknar avtal med privatpersoner likväl företagare. Du kan väl kontakta 0771-400 100 så kikar vi på hennes abonnemang ?
    Önskar dig en trevlig dag.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Qall Telecom
    Känner mig grundlurad. Lagt timmar av arbetstid på att reda ut vad som blivit fel med kontrakt, fakturor mm. Riktigt uselt är ett överbetyg. Ett tips till dom som funderar på att skaffa Qall, skaffa en burktelefon eller skrik istället. Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Mikael A
    Hej Mikael,
    Vad tråkigt att du känner så och ser gärna över detta åt dig. Du kan alltid kontakta oss på 0771-400 100 eller på kundservice@qall.se.
    Bo S gillar detta
  • Attila R
    Attila R skrev om Qall Telecom
    Hej
    Jag har blivit kontaktad av en säljare från er. Han lovade allt möjligt men det kändes inte riktig bra. Sedan säger han att jag behöver signera ett avtal där jag ge honom fullmakt för att kolla hos Tre hur mycket kostar att lösa. Du har inte tid att läsa genom men han säger att det är en fullmakt för att kunna kolla hos Tre. Jag ringde Tre några dagar senare och de har inte fått in någon fullmakt. A ringer ett par dagar senare och säger att jag får ta slutfakturan och jag behöver inte betala så många månader eller jag får pengar från de men då är det ett jäkla lån. Vem betalar 15-16 månader i förskott eller lånar pengar för att betala för några abonnemang. Jag sade då att jag är inte intresserad då säger A att jag har skrivit under ett avtal. Lita inte på vad deras säljare säger. De vill lura folk. Bluff med en jävla attityd. Jag kommer att anmäla Qall!! Läs mer
    2018-05-08 Ellen A svarar Attila R
    Hej Attila
    Det du skriver låter inte alls bra, jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig gällande det inträffade. vi finns på telefon 0771 - 400100 eller på kundservice@qall.se
    Trevlig dag
    Bo S gillar detta
  • Anci K
    Anci K skrev om Qall Telecom
    fria mobilsamtal i Europa, surf fördelat på flera kort (mobil och iPad), ersättning för uppsägningskostnad tidigare abonnemang.

Funkar utan problem. Bra respons vid samtal, bättre täckning än tidigare.

Jag är nöjd! Läs mer
    2018-05-02 Nellie G svarar Anci K
    Hej Anci,
    Vad kul att höra, det glädjer oss att du är nöjd med Qall! Ha en fin dag.
  • Ingemar J
    Ingemar J skrev om Qall Telecom
    billigt och bra bemötande ! Annars inget att tillägga Läs mer
    2018-05-02 Nellie G svarar Ingemar J
    Hejsan Ingemar,
    Vad härligt att du känner så! Ha en fortsatt fin dag.
  • Yngve P
    Yngve P skrev om Qall Telecom
    Har Qall Telecom från 2017,på min fasta telefoni. 2018 fick vi ingen kontakt med vår fasta telefoni, och anmälde detta. dom svarade att det berodde på kabelbrott i vårat kvarter. Efter ca 14 dagar var det fixat, varför i helvete ska det ta så länge ???, Hoppas det synspå fakturan ??? Läs mer
    2018-05-02 Nellie G svarar Yngve P
    Hej Yngve,
    Det är tråkigt att ni ska vara utan telefon så länge. Tyvärr märker teknikerna ibland att vissa fel tar längre tid att åtgärda än normalt. Ni ska självklart inte betala för den tiden er telefon inte funkat. Du är jättevälkommen att kontakta kundservice på 0771-400 100 så ska jag titta på din faktura. Ha en fin dag!
  • Rosendahl M
    Rosendahl M skrev om Qall Telecom
    Trevligt bemötande . Står för vad de säger. Läs mer
    2018-05-02 Nellie G svarar Rosendahl M
    Hej och tack för din feedback! Önskar dig en fin dag.
  • Eva N
    Eva N skrev om Qall Telecom
    Vare sig bättre eller sämre än andra bolag Läs mer
    2018-04-24 Nellie G svarar Eva N
    Hej Eva,
    Tack för din feedback. Ha en fortsatt trevlig tisdag!
  • Karl S
    Karl S skrev om Qall Telecom
    Allt har fungerat bra.Kan ännu inte klaga på något. Läs mer
    2018-04-19 Nellie G svarar Karl S
    Hej,
    Vad kul att höra, din åsikt betyder mycket för oss!
  • Olle P
    Olle P skrev om Qall Telecom
    Funkar bra säker uppkoppling bra prisnivå Läs mer
    2018-04-19 Nellie G svarar Olle P
    Hejsan!
    Vad trevligt att höra! Tack för din åsikt:)
  • Barbro E
    Barbro E skrev om Qall Telecom
    Inget över det förväntade av säljare Läs mer
    2018-04-19 Nellie G svarar Barbro E
    Hej Barbro,
    Vi på Qall vill se till att det våra kunder blir lovade, ska hållas. Jag ser mycket gärna över detta åt dig, vill du kontakta kundservice på 0771-400 100 så ska jag titta på saken.
  • Christer T
    Christer T skrev om Qall Telecom
    Jag har bara bra erfarenheter av Qall. Läs mer
    2018-04-19 Nellie G svarar Christer T
    Hej Christer,
    Vad härligt, tack!
  • Linus L
    Linus L skrev om Qall Telecom
    Mycket nöjd med service och bemötande från Qall inför öppnande av nytt abonnemang. Fick dock en en chock när första fakturan kom och visade 1000kr extra för 37mb i Schweitz. har nu sett att prislistan mycket riktigt visar 27kr/Mb i Schweitz - Men ändå, vi snackar 15 minuter Spotify innan jag insåg mitt misstag och stängde av...1000 SPÄNN!!! Läs mer
    2018-04-19 Nellie G svarar Linus L
    Hej Linus,
    Vad kul att nu är så nöjd med Qall! Tyvärr kan det vara dyrt att surfa i vissa länder och skulle du behöva surfa mer när du är utomlands kan vi kolla på ett surfpaket åt dig för utomlandssurf så att det blir billigare för dig. Du är jättevälkommen att kontakta kundservice på 0771-400 100 så kikar vi åt dig :)
  • Pär W
    Pär W skrev om Qall Telecom
    Trevlig och påläst personal, säljare med lite glimten i ögat. Har köpt mobilabonnemang och datasimkort. Har lite bekymmer med täckningen till och från, men inget som stör mig nämnvärt mycket. Läs mer
    2018-04-19 Nellie G svarar Pär W
    Hejsan!
    Vad härligt att höra! Har du fortsatta problem med täckningen, tveka inte att höra av dig till vår kundserie på 0771-400 100 eller kundservice@qall.se så ska vi kolla över saken. Ha en fin dag!
  • Peter F
    Peter F skrev om Qall Telecom
    Flyttat våra abbonemang till Qall och det har fungerat bra och tom bättre än väntat, vilket är ovanligt i branschen. Trevlig och bra support. Läs mer
    2018-04-19 Nellie G svarar Peter F
    Hej och tack för din feedback,
    Vad kul att höra att vi överträffade dina förväntningar! Ha en fin dag.
  • ole o
    ole o skrev om Qall Telecom
    dom ljuger om att det inte kostar att byta abonnemang, jag blev hellurad, säljaren lovade guld per telefon, när jag sedan vill ha en kopia på det samtalet mer det raderat. det kostade mig 30.000 för att avsluta alla abonnemang med tel 2
    sämst kundservice i Sverige
    varning varning dom lurar er Läs mer
    2018-04-04 Nellie G svarar ole o
    Hej Ole,

Det låter inte alls bra att du känner dig lurad och har du blivit lovad något så ska det självklart hållas. Jag ser väldigt gärna över detta åt dig så att vi ska kunna lösa det. Du är mer än välkommen att kontakta kundservice på 0771-400 100 eller maila in till kundservice@qall.se så hjälper vi dig.
    Bo S, Grunken 2 gillar detta
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Qall Telecom
    mycket bra. har fått den hjälp jag behöver Läs mer
    2018-04-12 Nellie G svarar Bengt A
    Hej!
    Vad kul att höra att du fått den hjälp du behöver. Ha en fin dag!
  • Lahoud K
    Lahoud K skrev om Qall Telecom
    Funkat kanon sedan dag 1! Lägsta prisgarantin är en bra grej ni kör och att ni själva ringt upp och meddelat att priset sänks osv.

Kanon helt enkelt! Läs mer
    2018-04-12 Nellie G svarar Lahoud K
    Hejsan Lahoud!
    Vilken härlig feedback, det betyder jättemycket för oss. Kul att du är nöjd!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Qall Telecom
    Funkar jättebra till ett bra pris! Läs mer
    2018-04-12 Nellie G svarar Fredrik J
    Hej Fredrik,
    Vad kul att du är nöjd!
    Ha en fin dag.
  • Patrik T
    Patrik T skrev om Qall Telecom
    Säljaren som dom hade lurade mig att jag skulle spara massa pengar !!!!
    Qall telecom bolaget fungerar tillfredställande Läs mer
    2018-04-12 Nellie G svarar Patrik T
    Hej Patrik,
    Hör gärna av dig till kundservice på 0771-400 100 så får vi kolla på det!
    Ha en riktigt fin dag.
  • Helena
    Helena skrev om Qall Telecom
    Så upprörd och besviken på detta blufföretag. De har via telefon sålt ett företagsabonnemang till min pensionerade mor med bindningstid på 3 år, dessutom med tilläggstjänster som hon inte beställt (iaf inte förstått att hon beställt). De har inte frågat vad för typ av företag hon bedriver (då hade det framgått att hon varken har kunder el leverantörer och således inte ringer särskilt mycket å företagets vägnar) och det har varit mycket oklart vad som ingått. Borde inte vara lagligt att sälja abonnemang med så lång bindningstid via telefon och de har utnyttjat en äldre person med nedsatt hörsel och begränsad teknisk förståelse. Skamligt. Läs mer
    2018-03-14 Ellen A svarar Helena
    Hej Helena
    Det låter som att det skett något konstigt här, vill du kontakta oss på kundservice@qall.se så att vi kan se över vad som skett.
    Trevlig dag!
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Qall Telecom
    Lurar på folk abonnemang med tvetydiga metoder.

Lång bindningstid och ingen ångerrätt alls, och de vägrar ta emot uppsägningen redan nu.

Man blir lite nyfiken på varför de på sin hemsida inte lyfter från några kundomdömen efter 2016, slutade bolaget fungera då. Läs mer
    2018-03-14 Ellen A svarar Tobias S
    Hej Tobias
    Som företag är det i regel ingen ånger, men jag ser gärna över hur allting har gått till, du får gärna skicka ett mail till kundservice@qall.se.
    Önskar dig en trevlig dag!
  • Jenni
    Jenni skrev om Qall Telecom
    Först och främst så tycker jag att det borde inte ens vara lagligt att sälja abonnemang med 36 månaders bindningstid på telefon - utan ångerrätt dessutom. Jag kände mig totallurad av säljaren som angav sig att ringa från mitt dåvarande teleoperatör "Du ringer med XX idag, och som många andra så betalar du alldeles för hög pris för ditt abonnemang och har rätt till att utnyttja vår prisgaranti..." Det var först när hon började läsa villkoren då jag ens fattade att det handlade om ett byte av operatör.... Jag har ångrat mig så bittert sedan dess-- att jag inte bara sa NEJ (...nu har jag väl fått lära min läxa...). Mitt abonnemang blev först och främst dyrare efter byte till Qall... Det förklarades aldrig heller hur det här med att Qall betalar din bindningstid upp till 12 månader hos din gamla operatör funkar heller. Jag rekommenderar alla att läsa villkoren noga så man vet vad man ger sig in på! När jag har varit i kontakt med kundtjänsten har jag fått uselt bemötande --- tills jag fick kontakt med VIKTOR HÅLLSTRAND från Abonnemangsavdelningen som har varit den enda personen hos Qall som har verkligen försökt att hjälpa mig med mina problem och som jag har kunnat vända mig till.
    Nu får jag stå ut med mina abonnemang hos Qall tills min idiotlånga bindningstid på 36 månader gått ut, tack vore VIKTOR känns det lite bättre trots allt det dåliga som har hänt efter jag bytte till Qall...Så nej, i det stora hela rekommenderar jag inte någon att teckna ett abonnemang hos Qall om man verkligen inte förstår vad man ger sig in på... Läs mer
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Qall Telecom
    Haft de i många år och alltid trevligt bemötande och bra service . Bra vägledning till bästa abonnemang för mig som kund . Läs mer
    2018-04-03 Nellie G svarar Lotta L
    Hej Lotta,

Vad kul att du varit nöjd under så lång tid. Vi jobbar hela tiden på att ta fram det bästa för våra kunder!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Qall Telecom
    Telefon abonnemang bra.
    Bredband dator är bara 2GB, skulle behöva 5 GB. Läs mer
    2018-04-03 Nellie G svarar Ulf H
    Hej Ulf,
    Vad trevligt att höra! Om du behöver mer GB på ditt bredband är du jättevälkommen att kontakta kundservice på 0771-400 100 så fixar vi det åt dig.
  • Rima S
    Rima S skrev om Qall Telecom
    Har köpt fasttelefoni på mina två salonger.
    Mycket bra bemötande och bra service. Kollat över mina behov och gett bra priser. Qall är enkla att ha med att göra och jag rekommenderar dom alltid. Läs mer
    2018-04-03 Nellie G svarar Rima S
    Hej Rima!

Tack, vad kul att höra din feedback!
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Qall Telecom
    Superbra service och bra priser! Läs mer
    2018-04-03 Nellie G svarar Susanne A
    Hej Susanne!
    Vad kul att höra, tack! Ha en fin dag.
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Qall Telecom
    Hej !!
    Tills nu är alt ok, ibland sändningen är dåligt
    Stefan Läs mer
    2018-04-03 Nellie G svarar Stefan C
    Hej Stefan!
    Om du upplever att sändningen är dålig ibland, kontakta gärna kundservice på 0771-400 100 så kollar vi gärna på det åt dig.
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Qall Telecom
    helt okej...telefonbolag går inte att beskriva med ord snart har jag skrivit 30 tecken.. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Torbjörn J
    Hej Torbjörn. Tack så mycket för din feedback!
  • Lennart J
    Lennart J skrev om Qall Telecom
    jag fick bra hjälp när vi var sanagustin med en ny pinkod. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Lennart J
    Hej Lennart. Va härligt, tack så mycket för din feedback!
  • Erik P
    Erik P skrev om Qall Telecom
    Uruselt, ständigt krångel, förvirrade handläggare där inte vänsterhanden vet vad den högra gör Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Erik P
    Hej Erik. Vad tråkigt att du känner så. Vi vill gärna se över ditt ärende så det inte krånglar igen. Det är jätteviktigt för oss att våra kunder känner att de får den hjälp de behöver. Du kan kontakta oss på kundservice@qall.se eller 0771-400100 och nämna att detta gäller ett ärende som du nämnt här på Reco så ska vi se över ditt ärende och få ordning på det. Tack så mycket för din feedback!
  • Eva H
    Eva H skrev om Qall Telecom
    Bra bemötande varje gång jag är i kontakt med dom. Snabba på att åtgärda fel. Tex om det är något trä som blåst ner över en ledning så kommer de fort man ringt!
    Här både fast telefoni och mobil hos dom. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Eva H
    Hej Eva. Va kul att höra att du är nöjd, då är vi också nöjda. Tack så mycket för din fina feedback!
  • Lena S
    Lena S skrev om Qall Telecom
    Hej har tyckt bra om servicen när jag ringt om internät inte fungerat ,men nu är jag lite besviken har haft bra mottagning innan men de sista två månaderna är det jätte dålig mottagning Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Lena S
    Hej Lena. Va tråkigt att mottagningen har försämrats, vi vill gärna ta en närmare titt på detta. Skulle du kunna kontakta oss på kundservice@qall.se eller 0771-400100? Tack så mycket för din feedback!
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Qall Telecom
    Det är väl OK. De har långa bindningstider tycker jag. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Kjell A
    Hej Kjell. Vi kollar gärna över din bindningstid om du har några frågor om den, du når oss alltid på kundservice@qall.se och 0771-400100. Tack så mycket för din feedback!
  • Örjan R
    Örjan R skrev om Qall Telecom
    Jag har köpt 2 abonnemang med fasta telefoner och
    ett mobilt abbonemang

Har alltid upplevt ett bra bemötande.

Jag har inget att klaga på Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Örjan R
    Hej Örjan. Va kul att läsa, tack så mycket för fin feedback!
  • Lisbeth L
    Lisbeth L skrev om Qall Telecom
    Jag tycker alltid att jag blivit vänligt bemött när jag har kontaktat er. Kontakten med er har mest gällt vissa frågor rörande priset som jag är besviken på. Abonnemanget har blivit dyrare än jag förstod i första kontakten med er.
    Snabba svar av er är jag tacksam för att ni har givit mig. Har inget annat än priset att klaga på. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Lisbeth L
    Hej Lisbeth. Vi tackar så mycket för din fina feedback!

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka