Alla kategorier Telefon Stockholms län Nacka Qall Telecom

Qall Telecom

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka — Visa karta

Vi erbjuder mobil- och fast telefoni till Sveriges alla småföretagare, som är våra hjältar! Vi har valt att lägga hela vårt fokus på dig som småföretagare. Det är där vi själva kommer ifrån, vilket gör att vi också stött på många av de problem och utmaningar som det innebär att leva med sitt företag dygnet runt, året om

Hos oss kan du skräddarsy ditt eget mobilabonnemang: Vill du ha med eller utan telefon? Vill du ha obundet eller bundet abonnemang? Vill du ringa utomlands eller håller du dig till Sverige? Välj själv hur du vill ha det.

Vi erbjuder prisgaranti på samtliga abonnemang och tjänster, vilket innebär att om du hittar ett billigare pris matchar vi det. Vi har fri nummerupplysning på 118 200 för alla våra kunder, detta är något som är helt unikt i Sverige idag. Vi har dessutom Sveriges smartaste abonnemang, Qall Smart, som kombinerar en låg månadsavgift med tryggheten i ett fastpris, det är perfekt för dig som oroar dig över om du har rätt abonnemangsform.

Genom en hög servicenivå behöver våra kunder sällan vänta länge innan man får sitt ärende löst. 85% av alla ärenden som kommer in löser vi i första samtalet. Med en ny förstärkt ledningsgrupp har vi idag uppnått 75% kundnöjdhet, detta är någonting vi är väldigt stolta över då det innebär att vi har den bästa kundtjänsten på marknaden!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 277 kunder tycker om Qall Telecom

• Tobias K
    Tobias K skrev om Qall Telecom
    Jag känner mig lurad av Qalls säljare Teresa Kastrup som lovade mig guld och gröna skogar, med att kunna lösa mig från min dåvarande operatör, Detta visade sig inte stämma då jag själv fick stå för hela kostnaden själv samtidigt som jag band upp mig ytterligare ett år till operatören. Det vill säga får jag betala deras pris om ett år. Dessutom får jag en tjänst jag inte bett om som jag måste betala för om jag inte själv hör av mig (de kallar det nummerupplysning). Mitt fastanummer som också skulle fungera i mobilen, fungera ej. Kundtjänst säger att dom förstår mig, men tycker ändå problemet är mitt. Företaget borde byta namn till en annan telefonreferens - LUR.
  • Ivan N
    Ivan N skrev om Qall Telecom
    Jag är egen företagare, jag vill tacka Johan Crona på Qall TELECOM ,för en bra service nu fungerar allt perfekt
    mitt problem var min nya mobil J5 GALAXY, (SAMSUNG) .
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Qall Telecom
    En säljare sålde på oss ett abonnemang för företag för att min fru hade en vilande enskild firma som aldrig används.
    Tack vare Oskar på kundtjänst en lugn och lyssnande kundtjänsteman kunde vi få ett annat alternativ att ta ställning till.
    Så ska en kundtjänst fungera för att hjälpa en kund som inte är helt insatt i denna bransch.

Cecilia E
    2017-02-08 Qall Telecom A svarar Cecilia E
    Hej Cecilia.
    Tack för din recension.

Kul att höra att ni fått bra hjälp av vår kundservice.
    Önskar en fortsatt trevlig dag.

Med vänlig hälsning.
    Johan Crona
    Teamledare Qall Telecom AB.
  • Denijal A
    Denijal A skrev om Qall Telecom
    Blev igår uppringd av

Nicklas Frenne, Flario Telecom
    Återförsäljare åt QALL

Denna person ville sälja en tel abonnemang och ljög rakt ut om de vilkor jag hade hos min nuvarande operatör. Skulle sälja mig en mkt sämre abonnemang än den jag hade för lite större kostnad.
    På nätet finns jättemånga klagomål på detta företagets åtefösäljare. Var försiktig när du pratar med Qall!
    2017-02-08 Qall Telecom A svarar Denijal A
    Hej Denijal.
    Tack för dina synpunkter.
    Vi tar åt oss det du skriver för att kunna utveckla våra säljare så dom alltid ska kunna ge våra kunder bästa abonnemang och bemötande med Qall Telecom.

Qall vill att alla sina kunder ska känna sig välkomna och trygga med sina avtal, Om du upplever att du inte fått korrekt information gällande abonnemang hos Qall beklagar jag verkligen det.
    Det vore bra om du kunde kontakta Qalls kundservice så ska vi se om vi kan hjälpa dig trots allt.

Jag önskar dig en fortsatt trevlig onsdag.

Med vänlig hälsning.
    Johan Crona
    Teamledare Qall Telecom.
  • Isam A
    Isam A skrev om Qall Telecom
    Vi är ytterst besviken "ny kund" hos Er, som ångrar bittert att vi lät oss övertalas att byta operatör till Er! Bevisa för oss att vi har fel och fixa till direkt vår felanmälan som vi får vänta på åtgärd i 2-3 dagar!?! Denna felanmälan är enkel och tar bara någon minut att fixa till, det gäller att ändra svarstider mellan telefoner, ta bort en vidarekoppling samt lägga till öppen tiderna på företaget. Förlorar kunder på detta sätt då vi inte hinner med den korta svarstiden! GÖR OM, GÖR RÄTT QALL TELECOM!
    2017-01-27 Qall Telecom A svarar Isam A
    Hej Isam.
    Tack för ditt inlägg.

Det var tråkigt att höra att du känner som om du inte får den hjälp du vill ha.
    Jag ser i ditt ärende att en tekniker ska ha justerat din växel och att du fått svar om detta.

Har du övriga frågor så kan du alltid kontakta vår kundservice på 0771-400 100 eller via mail till kundservice@qall.se så ska vi hjälpa dig.

Trevlig dag.
    Johan C
    Teamledare Qalls Kundservice
  • Anna
    Anna skrev om Qall Telecom
    Precis som många andra här nedan har vi blivit lurade av detta företag. Precis som Lars S nedan beskrivit har även vi blivit förda bakom ljuset av deras oseriösa säljare vilket ansvariga på Qall inte tar något ansvar för. De sa när de rimgde att de ringde från vår nuvarande operatör och erbjöd poss att förhandla om våra abonnemang, vilket vår representant trodde blint på. Vi har bönat och bett dem om att häva vårt avtal vi inte än börjat använda då vi först efter vi tackat ja till avtalet förstod att det inte skulle vara en bra lösning för vårt företag. Vi har försökt sedan i oktober men fick i veckan veta att de inte har för avsikt att hjälpa oss utan ska TVINGA oss att flytta över våra abonnemang till dem och vara kund hos dem mot vår vilja i 24 månader!
    Vi har även tidigare skrivit här och blivit lovade att de skulle se över och hitta en lösning på vårt ärende men det har de nog aldrig haft för avsikt att göra!
    Jag vill varna alla för detta oseriösa företag som bygger sin verksamhet på att lura sina kunder till avtal. Vi ar självklart ett ansvar och som företagare inte rätt enligt lag att ångra ett köp via telefonförsäljare MEN hur ska man kunna värja sig och fatta ett bra beslut när de utger sig för stt ringa från vårt befintliga telefonbolag?!
    Oseriöst, dåligt och ett riktigt uselt affärsmannaskap!
    /Anna
    2017-02-08 Qall Telecom A svarar Anna
    Hej Anna.
    Tack för dina synpunkter, det låter inte bra alls att ni känner er lurade på detta avtal med Qall Telecom.
    Vänligen maila mig på kundservice@qall.se och skriva mitt namn i ämnesraden så ska vi komma till en lösning på detta ärende.

Trevlig kväll.
    Johan
  • Christer S
    Christer S skrev om Qall Telecom
    T,jänsten fungerar men är dyr. Vid problem är man mycket ovillig att hjälpa till. Som exempel kan nämnas att jag vill avsluta mitt fasta abonnemang som utlöper i juni 2017. Man kan dock inte säga upp avtalet förrän tidigast 4 månader före dess utgång och uppsägningstiden är 3 månader. Det innebär ett tidsfönster på en månad för att avsluta abonnemanget i rätt tid. Man erkänner att det skulle vara tekniskt möjligt att lägga in avslutningsdatumet redan nu men att det inte är förenligt med avtalstexten. Som gjort för att man skall miss.a att ringa inom tidsfönstret för att avsluta abonnemanget i rätt tid! Kundvänligt? Knappast!
    2016-12-19 Qall Telecom A svarar Christer S
    Hej Christer.
    Tack för att du återkommer med din synpunkter.

Man har en uppsägningstid på 3 månader på sina abonnemang hos Qall och den är löpande, att säga upp sina abonnemang kan man göra tidigast 4 månader innan bindningstiden löpt ut.
    Tänk på att du som företagare alltid har Qalls prisgaranti som garanterar billigaste telefonin.
    Om du kontaktar vår kundservice på tel nr: 0771-400 100 så kommer dom att hjälpa dig med din uppsägning.

Med vänliga hälsningar.
    Johan på Qall.
  • Lars S
    Lars S skrev om Qall Telecom
    Eftersom ni inte behagar svara på mitt mejl och ni tar över mitt telefonnummer i natt får jag väl precis som alla andra skriva till er här offentligt istället.
    Jag kan ju börja med att säga att jag är fullkomligt medveten om att det är mitt ansvar att säga ja eller nej till avtal som erbjuds och att jag inte heller har någon ångerrätt som företagare.
    Med det sagt är det beklämmande att läsa hur Qall satt i system att lura och vilseleda småföretagare att teckna abonnemang som är både dyrare och med längre bindningstid än abonnemanget dom hade innan.
    I mitt fall gav man sken av att ringa från min nuvarande operatör Tele2 och erbjuda mig ett nytt företagsabonnemang som skulle bli betydligt billigare och bättre anpassat för mitt företag. Det nya erbjudandet skulle förvisso gå via Comviq men det är ju samma ägare som Tele2. Jag skulle dessutom också få en egen kontaktperson som jag kunde höra av mig till.
    Döm av min förvåning när jag nu läser att Qall inte har någonting överhuvudtaget med Comviqs nät att göra utan använder Telenor - ett företag jag aldrig har haft att göra med. Och någon uppgift till en kontaktperson finns förstås inte.
    Jag får väl skylla på att jag är godtrogen och naiv, men under premisserna att det faktiskt var mitt nuvarande bolag som erbjöd mig en bättre lösning gick jag med på avtalet när inspelningen satte igång - även om jag förstås borde ha avslutat samtalet när 24 månaders bindningstid helt plötsligt nämndes. Qall nämndes säkert i förbifarten också men att det det faktiskt är ni som nu blir min operatör fick jag bekräftat först en vecka senare när jag fick ett sms om att mitt mobilnummer skulle porteras, då hade jag ännu inte fått någon bekräftelse på mitt avtal hemskickat.

Om det nu inte vore för att er säljare ljög och totalt vilseledde mig kanske ni kan svara på varför jag skulle vilja teckna ett abonnemang som är är drygt 200:- dyrare,1 gig mindre data och 24 månaders bindningstid istället för ingen bindningstid som jag har nu på Tele2? Och tydligen ingår det nu 1500 fria minuter och sms eller nåt i den stilen från er. Vad i hela världen ska jag med det till när jag idag i snitt ringer 10 samtal i månaden och skickar 10 sms som inte går via imessage?

Oskar@qall.se som verkar vara den som läser det här - bemöda dig inte med att skriva att det blivit ett missförstånd och att jag ska höra av mig för att hitta en lösning. Det finns bara en lösning och det är att ni ber om ursäkt och häver mitt avtal. Ni verkar ju ändå inte ha någon heder så ta den enkla vägen och skyll på telefonförsäljarna ni anlitat. Ni har mitt tidigare mail och mina uppgifter, bemöda er inte med att ringa - jag svarar inte längre på okända nummer.

/ Lars Skoglund

PS. Slutligen kunde man ju önska att ni använde lite av pengarna ni blåst folk på till att göra en riktig hemsida istället för den där wordpress-sidan ni har idag - mindre informativ sida får man leta efter.
    2016-12-15 Qall Telecom svarar Lars S
    Hej Lars, vi beklagar din upplevelse som du haft. Vi tackar för din feedback i vår strävan att alltid vilja bli bättre. Jag vet att ditt ärende nu är löst och vi hoppas att vi i framtiden kommer kunna återfå ditt förtroende.

Hälsningar Oskar på Qall
  • Ingalill C
    Ingalill C skrev om Qall Telecom
    På grund av speciella skäl var jag tvungen säga upp ett kontrakt med Qall. Jag möttes av en mycket förstående chef och hans kolleger på kundtjänst som agerade professionellt och effektivt. Vill tacka Qall och rekommendera alla som funderar på att byta operatör att använda sig av Qalls tjänster.
    Ingalill Sanden Colbro
    2016-12-09 Qall Telecom svarar Ingalill C
    Hej Ingalill,

Tack för de fina orden, det gör oss att glada! Tråkigt dock att du har behövt säga upp med oss. Du är alltid välkommen tillbaka!

• Amir
    Amir skrev om Qall Telecom
    Jag blev uppringd av en säljare som sa att hon samarbetade med min nuvarande telecom bolag Tre. Sedan när jag frågade ytterligare om vilket telefonleverantör jag skulle få sa hon Tre, vilket är min nuvarande, vilket är fel då Qall har Telenor. Sedan frågade jag om globaltjänster som min har och då pratade hon runt och det visade sig att de är dyrare än den jag har redan nu. När jag frågade om jag skulle få någon bindningstid undvek hon säga någon och när avtalet skulle pratas in då fick jag reda på att det var 24 månaders bindningstid. Därefter sa hon att jag skulle få allting via mail vilket jag ej fått och att det som var så bra med Qall att jag skulle ha henne som personlig handläggare om jag skulle få problem. Det visade sig så klar att hon ljög så hennes tunga blev blå flera gånger.
    Jag är såklart väldigt besviken uppenbara falskheten i samtalet nu efteråt då det har lämnat en bitter eftersmak. Sannolikt är erbjudandet jag fick från henne till Qall bra men jag har inte satt mig in i det hela ännu hur mycket bättre det är jfr med det jag hade tidigare.
    Detta skadar iaf mitt förtroende för det blivande företag som ska bli min telefonleverantör närmaste 2 åren.
    Så klart kan detta bli bättre om någon representant från Qall kommer i kontakt med mig så att jag på något sätt kan bli kompenserad så att jag blir nöjd.
    2016-12-08 Qall Telecom svarar Amir
    Hej Amir,

Tack för att du delar med dig. Det var tråkigt att höra om din upplevelse, så ska det inte gå till. Du får gärna ta kontakt direkt med mig på oskar@qall.se så ska vi se över vad som hänt och hitta en lösning på ditt ärende.

2016-12-08 Amir svarar Qall Telecom
    Jag tog kontakt med Oskar på qall som därefter hänvisade mig till en annan kollega som ringde mig och gav mig ett mycket bra erbjudande och att de bad om ursäkt för säljaren.
    Det är precis det jag ville och mitt omdöme om dem är förändrad nu till fem stjärnor då de löste problemet så fort!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Richard S
    Richard S skrev om Qall Telecom
    Jag vill bara säga att ni är det enda telecombolaget som inte har lurat mig, som alltid har haft enkla och snabba lösningar på problem. Ni håller vad ni lovar och har alltid bemött mig på ett professionellt och mycket trevligt sätt.

Detta kommer från någon som har haft med många bolag att göra.

Det enda lite negativa jag kan säga är att täckningen är något sämre än hos många andra leverantörer men jag är medveten om varför.

Mvh Richard
    2016-11-25 Qall Telecom svarar Richard S
    Hej Richard,

Tack för det fina betyget, det glädjer oss att du är nöjd

• Emilia R
    Emilia R skrev om Qall Telecom
    Mycket information kom inte fram medan jag pratade med säljaren
    Visste ingenting om priser exkl moms
    Är fortfarande osäker hur de löser våra abonnemang hos Tele2 och Telia ( 2 olika abonnemang har vi)
    Känner mig lurad trots trevlig bemötande
    Säljaren skulle ringa mig i dag och förklara mer men hon ringde aldrig
    Vet inte riktig hur det blir och känner mig sååå orolig
    Läser nu om alla extra kostnader när de skall betala ( hjälpa med finansiering)
    Mer och mer tänker jag på det och känner mig då dåligt
    Mest besviken att de vill inte annullera signerade avtal trots vi ångrade oss efter några minuter ....
    HJÄLP!!!!!!!
    2016-11-18 Qall Telecom svarar Emilia R
    Hej Emilia,

Tack för att du delar med dig. Jag ser att du varit i kontakt med säljaren gällande detta ärende och kommit till en lösning. Du får gärna höra av dig till mig också på oskar@qall.se om det fortfarande är någonting du undrar över.

• Pelle G
    Pelle G skrev om Qall Telecom
    Blev kontaktade av en säljare som uppgav sig vara från våran nuvarande leverantör. Blev uppmärksammad på att det var ett annat bolag först efter allt var klart och när jag ifrågasätter så blir jag extremt dåligt bemött. Vill varna alla för detta bluffbolag som jag uppfattar det, för de återkopplar ej heller när man vill reklamera. som sagt känner mig grundlurad.
    2016-11-07 Qall Telecom svarar Pelle G
    Hej Pelle,

Tack för att du delar med dig. Det var tråkigt att höra om din upplevelse, så ska det inte gå till. Du får gärna ta kontakt direkt med mig på oskar@qall.se så ska jag se över vad som hänt och hitta en lösning på ditt ärende.

• Bengt N
    Bengt N skrev om Qall Telecom
    Nöjd Kund! Bra service och en smidig lösning med min tidigare avtalstid! / Bengt N
    2016-09-22 Qall Telecom svarar Bengt N
    Tack Bengt, det gör oss glada att höra!

• Mikael A
    Mikael A skrev om Qall Telecom
    Först stressade/hetsade de fram ett avtal som sedan inte var vad som sagts. Sen skickar de faktura som inte stämmer med avtalet äns. sen skiter kundservice fulständigt i en. har mailat inga svar och ringt 2gr då skulle de återkomma..
    De har även rktigt usel täckning.

fan att vara låst till dem i 2 år, ångrar mig djupt.
    2016-09-12 Qall Telecom svarar Mikael A
    Hej Mikael,

Det låter som det blivit något missförstånd. Du får gärna ta kontakt med mig på oskar@qall.se så får vi se över vad som hänt och hitta en lösning på ditt ärende.

Mvh Oskar på Qall
    2016-09-12 Mikael A svarar Qall Telecom
    du får gärna ringa upp mig på 0723 16 42 85.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Karin H
    Karin H skrev om Qall Telecom
    Bra, har alltid blivit trevligt bemött!
    2016-05-10 Qall Telecom svarar Karin H
    Tack Karin, det gör oss glada att höra

• Marianne E
    Marianne E skrev om Qall Telecom
    Jag ville klaga på den höjning som skulle träda i kraft den 1.5 men fick då
    erbjudande om ett gratis halvår fr.om 1.6--31-12-2016. Det tackar man ju
    inte nej till.
    Dessutom behövde jag inte sitta i telefonkö utan kom fram ovanligt snabbt.

Med vänliga hälsniongar Marianne Eneman.
    2016-05-06 Qall Telecom svarar Marianne E
    Tack för de fina orden Marianne, det glädjer oss att du är nöjd med lösningen

Vänliga hälsningar
  • Inga-maj C
    Inga-maj C skrev om Qall Telecom
    Jag har blivit vänligt bemött i mina tfn kontakter fått svar på mina frågor.
    2016-05-06 Qall Telecom svarar Inga-maj C
    Hej Inga-Maj,

Tack för att du delar med dig av dina upplevelser, och bra att du fått den hjälp du behövt

• Nils Lennart G
    Nils Lennart G skrev om Qall Telecom
    Alltid ett korrekt och professionellt bemötande. Jag har mest varit i kontakt angående abonnemang och teknisk support.
    2016-05-03 Qall Telecom svarar Nils Lennart G
    Tack Nils Lennart,

Precis så vill att det ska vara och vi uppskattar mycket att du upplever det så.

• Per E
    Per E skrev om Qall Telecom
    Bra service, bra priser, borde dock kunna ladda på surfen enklare när den tar slut.
    2016-05-03 Qall Telecom svarar Per E
    Hej Per,

Vi tackar för din kommentar. Vi arbetar på ett smidigare sätt att ladda på surfen. Inom kort kommer vi att presentera en nyhet för våra kunder.

Fram tills dess är du alltid välkommen att kontakta vår support, så hjälper vi dig gärna med surfen.

• Pia P
    Pia P skrev om Qall Telecom
    Flinke og imødekommende mennesker, men lidt for dyre, synes jeg.
    Det er FOR dyrt med kommunikationen mellem Sverige og Danmark
    2016-05-03 Qall Telecom svarar Pia P
    Hej Pia,

Tack för ditt inlägg, du vet väl att vi har en tjänst som heter Qall Utland. Där får du rabatt på dina utlandssamtal, ring oss så berättar vi gärna mer!

• Margareta  J
    Margareta  J skrev om Qall Telecom
    Som kund hos er får man snabbt svar, man kan ställa många frågor, be om förklaring mer än en gång, när jag pratat med er har ni haft tålamod och gett hjälp som gjort mig förhoppningsvis lite klokare, vänlighet alltid.
    Tack från Margareta
    2016-04-26 Qall Telecom svarar Margareta  J
    Självklart ska du får svar på alla frågor, men det gör oss väldigt glada att du delar med dig av dina upplevelser och framförallt att det uppskattas!

Tack

• Elisabeth  V
    Elisabeth V skrev om Qall Telecom
    Tack Emma i kundtjänst
    För all hjälp med att lösa
    Mina problem . Du var guld värd , lyhörd och hade full förståelse för allt . Du löste det smidigt .
    2016-04-26 Qall Telecom svarar Elisabeth V
    Vilka fina ord. tack Elisabeth! Emma kommer att bli mycket glad, det blir vi alla.

• Ulf W
    Ulf W skrev om Qall Telecom
    Tydlig och enkel information om olika abonnemang underlättar för oss kunder och ger trygghet
    2016-04-26 Qall Telecom svarar Ulf W
    Underbart att höra! Det är nämligen vad vi jobbar mot, att det ska vara enkelt och inte kräva massa energi och tid.

Tack för att du delar med dig!

• Matts N
    Matts N skrev om Qall Telecom
    Vi hade bra kontakt när vi gick över med våra mobiler till Qall. Vid förfrågningar
    om vår fasta telefon har vi bemötts med hög servicegrad.
    Vi är mycket nöjda med Qall
    2016-04-18 Qall Telecom svarar Matts N
    Tack, det var verkligen roligt att höra. Det är så skönt när man slipper vänta länge och får snabbt svar, det är i alla fall vad vi tycker!

• Anita G
    Anita G skrev om Qall Telecom
    Jag har alltid blivit trevligt bemött när jag har behövt svar på något.
    2016-04-18 Qall Telecom svarar Anita G
    Underbart att höra! Då ska vi fortsätta på den inslagna vägen.

• Bengt H
    Bengt H skrev om Qall Telecom
    Fungerar efter en del justeringar hittills hoppas det fungerar i fjällen också
    2016-04-18 Qall Telecom svarar Bengt H
    Tack Bengt, kul att höra att det fungerar. Låt oss hoppas att du kan prata i telefon även i liften.

• Molins Guld & Silver Ab
    Molins Guld & Silver Ab skrev om Qall Telecom
    Skulle byta leverantör, bröt kontraktet och fick problem.
    Robin på Qall var mycket hjälpsam.
    2016-04-13 Qall Telecom svarar Molins Guld & Silver Ab
    Det låter bra, tack för att du delar med dig!

• Mats D
    Mats D skrev om Qall Telecom
    Qall är ett företag som inte bara bryr sig om nya kunder
    Jag har varit kund hos Qall i 4 år och är väldigt nöjd
    Bra bemötande och snabba svar från kundtjänst
    Som kund har jag tillsammans med bra personer på Qall lyckats få ett mycket bra
    abonnemang som passar mitt företag
    2016-04-13 Qall Telecom svarar Mats D
    Det var verkligen roligt och givande att höra! Vi blir väldigt glada att höra att du som varit kund ett tag är så pass nöjd, då är vi på rätt väg!

• Carina Trading
    Carina Trading skrev om Qall Telecom
    Bemötandet, utmärkt, köpt två stycken mobiler av Qall.
    2016-04-12 Qall Telecom svarar Carina Trading
    Det låter utmärkt, tack för att du skriver och berättar!

• Egon S
    Egon S skrev om Qall Telecom
    Har haft mobiltelefon , mobilt bredband, och hemtelefonen hos qall. Allt har inte fungerat perfekt men det beror lite på vilken kontaktperson man får när man ringer. De sista gångerna har jag alltid pratat med samma person och blivit mycket väl bemött och fått mina problem lösta på ett proffsigt sätt.
    2016-04-11 Qall Telecom svarar Egon S
    Underbart och bra att du har fått den hjälp du behöver!

• Ingrid M
    Ingrid M skrev om Qall Telecom
    Har fått snabb hjälp då min räkning försvann på vägen , fixades redan dagen efter via mail , jättebra .
    Har inte haft någon kontakt annars , de har inte behövts , allt har funkat .
    2016-04-11 Qall Telecom svarar Ingrid M
    Det låter ju toppen! Tack för att du delar med dig.

• Gun J
    Gun J skrev om Qall Telecom
    Jag behövde hjälp med att koppla ur röstbrevlådan under vistelse i USA.
    Jag mailade om detta och fick besked med vändande post om att Qall ordnat detta. Dessutom instruktion om hur jag skulle kunna återställa funktionen när jag kommit tillbaka till Sverige.
    2016-04-11 Qall Telecom svarar Gun J
    Det var roligt att höra! Tack för att du delar med dig!

• Jw El & Allservice A
    Jw El & Allservice A skrev om Qall Telecom
    Har fungerat bra, men dyrt när man jämför. Alldeles för lång bindningstid 36mån. Max 12 e 24 månader
  • Margareta
    Margareta skrev om Qall Telecom
    Jag upplever min relation till Qall som ett "tvångsäktenskap". För mig hade det varit bra om försäljaren bett eller tipsat mig om att kolla upp den bindningstid jag hade. Hon fick mig att tro att det rörde sig om några månader endast. Jag har olika bindningstid för flera olika saker och kan självklart inte hålla dessa aktuella i huvudet hela tiden. Nu har bytet till Qall kostat mig mycket pengar. Qall har i och för sig bemött mig skapligt. Men jag är ändå besviken!
    2016-04-11 Qall Telecom svarar Margareta
    Hej Margareta,
    Bra att du delar med dig så vi kan bli bättre och att vi bemött dig på ett trevlig sätt. Kan inte du vara snäll och höra av dig till mig så jag kan få höra hur du tycker att det skulle vara? Och samtidigt titta på vad vi kan göra åt just dina abonnemang.

pi.lindstrom@qall.se
  • Ing-mari B
    Ing-mari B skrev om Qall Telecom
    Bra och vänligt bemötande. Hjälp: Linjebrott i telefonlinje där reparation ifrån Scanova inte genomförts trots att de meddelat mig att reparation genomförts den 19 januari. Kundtjänst ringde upp mig efter deras kontakt med Scanova, mycket bra att få återkoppling efter andra kontakten 24/3. Linjen reparerad den 29/3. Reparatören ringde oss själv. (OBS vi har inte själva kunnat verifiera reparationen ännu.
    2016-04-06 Qall Telecom svarar Ing-mari B
    Tack för att du delar med dig Ing-Mari! Glad att du är nöjd. Du får gärna maila på kundservice@qall.se om du vill att någon hör av sig till dig. Annars hoppas vi att allt fungerar som det ska!

Pi
  • Kerstin D
    Kerstin D skrev om Qall Telecom
    jag är ny kund hos er men har hittills fått ett positivt och lyssnande bemötande
    2016-04-01 Qall Telecom svarar Kerstin D
    Det var verkligen roligt att höra! Och om något inte är till belåtenhet är det bara att du hör av dig.

• Lars-inge B
    Lars-inge B skrev om Qall Telecom
    En trevlig kvinna tog bort min möjlighet att använda telefonen utomlands i Påsk och kundservice var stängt!! Illa!!!
    2016-04-01 Qall Telecom svarar Lars-inge B
    Tack för att du delar med dig. Vi har en trygghestspärr för våra kunder som gör att inte fakturan far iväg när man är utomlands. Nästa gång du reser iväg kan du bara slå en signal till oss så tar vi bort den spärren. Då vet vi att din telefon inte har hamnat i fel händer.

• Jan S
    Jan S skrev om Qall Telecom
    Det har fungerat bra, har fått bra bemötande på kundservice samt god hjälp när
    det strulat.
    2016-03-31 Qall Telecom svarar Jan S
    Tack för att du delar med dig med dina bra upplevelser, då vet vi att vi är på rätt väg!

• Sixten J
    Sixten J skrev om Qall Telecom
    Gott bemötande av en trevlig man. Smidig återuppkoppling
    2016-03-29 Qall Telecom svarar Sixten J
    Underbart! Precis som det ska vara.

• Eva W
    Eva W skrev om Qall Telecom
    Jag uppskattar att servicen känns personlig och att det är korta väntetider på kundtjänst. Jag har två fasta nummer och ett mobil abbonemang hos Qall. Än så länge håller de vad de lovar.
    2016-03-29 Qall Telecom svarar Eva W
    Toppen! Vi tycker själva att det är bra om man får svar snabbt. Och om vi någon dag inte håller vad vi lovar, hoppas jag att du lovar att höra av dig. Tack för att du delar med dig Eva.

• Ola S
    Ola S skrev om Qall Telecom
    Personalen på kundtjänst var ointreserade att hjälpa. Till med frågor och problem men det har blivit bättre
    2016-03-29 Qall Telecom svarar Ola S
    Tack för att du delar med dig. Skönt att höra att det har blivit bättre, men vi vill gärna att du ska bli nöjd.
    Har du tid och lust, hör gärna av dig till mig så du kan ge förslag på förbättringar.

pi.lindstrom@qall.se
  • Maria L
    Maria L skrev om Qall Telecom
    Tycker att det fungerar bra. Qall har sänkt våra kostnader och det är trevligt med personlig service. Hos de stora mobiloperatörerna är man en anonym kund som de struntar i.
    2016-03-24 Qall Telecom svarar Maria L
    Du beskriver på pricken hur vi vill ha det! Det är underbart att höra att vi tänker rätt.

Tack Maria!

• Peter E
    Peter E skrev om Qall Telecom
    Det värsta företag jag varit i kontakt med.
    2016-03-22 Qall Telecom svarar Peter E
    Oj, det låter illa. Kontakta oss gärna så fort som möjligt så vi kan hjälpa dig att lösa problem eller missförstånd:
    kundservice@qall.se eller 0771 - 400 100. Det är oftast max 1 min väntetid i telefon.

• Veronika B
    Veronika B skrev om Qall Telecom
    Jag är nöjd och tänker stanna hos Qall, har just sagt upp min fasta telefon, ok. Bra idé att stödia BCF! Skulle behöva byta upp med en nyare mobiltelefon.
    2016-03-22 Qall Telecom svarar Veronika B
    Tack Veronika, det var kul att höra! Hör av dig till oss om att byta till en nyare telefon. Chatt, telefon eller mail:
    0771-400 100 eller kundservice@qall.se

• Anders W
    Anders W skrev om Qall Telecom
    HAR INGET ATT KLAGA PÅ. ALLT HAR FUNGERAT UTAN STRUL !
    2016-03-21 Qall Telecom svarar Anders W
    Underbart! Precis som man vill ha det. Tack för att du delar med dig.

• Liza H
    Liza H skrev om Qall Telecom
    Jag kan varmt rekommendera Qall Telecom. Fantastisk service och bemötande. Vid vår flytt tog jag kontakt med dem per telefon och sedan på chatten och fick svar på alla mina frågor och funderingar. De tog även tid för att checka av att mina beställningar hade kommit fram till dem och att de var rätt ifyllda.
    Tack Qall Telecom Ni är bäst!
    2016-03-21 Qall Telecom svarar Liza H
    Tack Liza, så fint att du delar med dig av dina positiva upplevelsen. Och vi blir väldigt glada att höra att vi är på rätt väg och för så härligt beröm!

• Roger E
    Roger E skrev om Qall Telecom
    Mkt bra. Helnöjd med kundcenter. Får alltid hjälp.
    2016-03-18 Qall Telecom svarar Roger E
    Det tackar vi verkligen för! Det var roligt att höra och vi ska fortsätta på den inslagna vägen.

• Lil B
    Lil B skrev om Qall Telecom
    Jag har varit kund hos Qall i flera år och har alltid blivit bemött på ett trevligt sätt och fått hjälp då jag behövt det.
    Det jag inte gillar är bindningstiden.
    2016-03-15 Qall Telecom svarar Lil B
    Tack Lil, det var roligt att höra att du alltid blir bemött på rätt sätt. Vi tycker också att man ska kunna ha obundet abonnemang, så det har vi faktiskt nu. Du kan väl maila eller ringa till oss så vi kan se över ditt abonnemang om du vill?
    kundservice@qall.se eller 0771-400 100

• Ulla E
    Ulla E skrev om Qall Telecom
    Jag fick trevliga och klara svar på mina olika frågor
    2016-03-14 Qall Telecom svarar Ulla E
    Det låter bra! Tack för att du delar med dig.

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka