Alla kategorier Telefon Stockholms län Nacka Qall Telecom

Qall Telecom

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka — Visa karta

Vi erbjuder mobil- och fast telefoni till Sveriges alla småföretagare, som är våra hjältar! Vi har valt att lägga hela vårt fokus på dig som småföretagare. Det är där vi själva kommer ifrån, vilket gör att vi också stött på många av de problem och utmaningar som det innebär att leva med sitt företag dygnet runt, året om

Hos oss kan du skräddarsy ditt eget mobilabonnemang: Vill du ha med eller utan telefon? Vill du ha obundet eller bundet abonnemang? Vill du ringa utomlands eller håller du dig till Sverige? Välj själv hur du vill ha det.

Vi erbjuder prisgaranti på samtliga abonnemang och tjänster, vilket innebär att om du hittar ett billigare pris matchar vi det. Vi har fri nummerupplysning på 118 200 för alla våra kunder, detta är något som är helt unikt i Sverige idag. Vi har dessutom Sveriges smartaste abonnemang, Qall Smart, som kombinerar en låg månadsavgift med tryggheten i ett fastpris, det är perfekt för dig som oroar dig över om du har rätt abonnemangsform.

Genom en hög servicenivå behöver våra kunder sällan vänta länge innan man får sitt ärende löst. 85% av alla ärenden som kommer in löser vi i första samtalet. Med en ny förstärkt ledningsgrupp har vi idag uppnått 75% kundnöjdhet, detta är någonting vi är väldigt stolta över då det innebär att vi har den bästa kundtjänsten på marknaden!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 522 kunder tycker om Qall Telecom

• Sara S
    Sara S skrev om Qall Telecom
    Jag har varit i kontakt med Mikael som jag fått ett mycket fint bemötande av. Han har varit engagerad och hjälpsam på alla sätt! Mikael och Qall får 10/10 p. Läs mer
    2018-12-14 Nellie G svarar Sara S
    Hej Sara,
    Är du glad så är vi det också!
    Vi önskar dig också en jättefin helg :D
  • Rikard J
    Rikard J skrev om Qall Telecom
    VIKTOR! ⚘ dagens ros till dig. Supertrevlig, ringer och ser så att allt fungerar bra, tjatar inte som alla andra teleförsäljare och hjälper till att hitta dom lösningar som är bäst för mig 😊

Tack Läs mer
    2018-12-13 Nellie G svarar Rikard J
    Hej Rikard!
    Det är trevligt med lite personlig service ibland och vi vill hitta de bästa lösningarna för våra kunder. Vi önskar dig en jättefin Lucia idag!
  • Fadhil M
    Fadhil M skrev om Qall Telecom
    Fantastiskt bra telekomföretag som hjälpt mig med mitt företag. Ni är väldigt måna om era kunder och era priser är otroligt bra!! Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-12-12 Nellie G svarar Fadhil M
    Hejsan Fadhil,
    Vi blir jätteglada för din feedback och vad kul att du är så nöjd! Inget Qall utan våra fantastiska kunder :D
  • Peter L
    Peter L skrev om Qall Telecom
    Även ett lyckligt äktenskap kan upplösas. Snart försvinner mina kopparledningar och därmed några års bra samarbete. Tack för den här tiden! Läs mer
    2018-12-10 Nellie G svarar Peter L
    Hejsan Peter,
    Det är tråkigt att kopparledningarna klipps, om du vill se över alternativa lösningar så kan du självklart höra av dig till oss. Vi hoppas på samarbete med dig som kund i framtiden och du är alltid välkommen tillbaka!
    Vi önskar dig en god fortsättning.
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Qall Telecom
    Tack Linnéa för att du hjälpte mig och mitt företag i övergången från 3 till Er. Nämnas bör väl även att vi tjänade uppskattningsvis långt över 24000kr samtidigt som vi slipper bindningstider och annat otyg som är så vanligt förekommande i er bransch.

Tack!

Fredrik Rask Läs mer
    2018-12-03 Nellie G svarar Fredrik R
    Hej Fredrik,
    Vad kul att operatörsbytet blev så lyckat. Vi på Qall tycker att telefoni ska vara billigt och enkelt även för företagare!
    Vi önskar dig en jättefin kväll.
  • Tommy G
    Tommy G skrev om Qall Telecom
    Qall har föredömligt skött mitt företags övergång från 3 till Qall utan några som helst problem.
    Fantastiskt bra.
    Med vänlig hälsning, Tommy Läs mer
    2018-11-30 Nellie G svarar Tommy G
    Hej!
    Vad skönt att övergången varit smidig, vi vet att det är viktigt för företagare.
    Ha en toppenhelg nu!
    Tommy G gillar detta
  • Thomad H skrev om Qall Telecom
    Försäljaren Michael .
    Mycket trevlig, saklig och ger sig tid till kunden kanon 😃👍 Läs mer
    2018-11-30 Nellie G svarar Thomad H
    Hej Thomad,
    Håller med dig, vad kul att höra från dig som kund, viktigt att ta sig tid för kunden också!
    Trevlig helg:D
  • Anders Ö skrev om Qall Telecom
    Försäljaren Michael
    Tar väl hand om sina kunder.
    Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Livon M
    Livon M skrev om Qall Telecom
    Mickael på qall Toppen service och väldigt duktigt försäljare som ger en bra service :) Läs mer
    2018-11-30 Nellie G svarar Livon M
    Hejsan Livon,
    Vilken härlig respons!
    Vi önskar en trevlig helg.
  • Leif P skrev om Qall Telecom
    Vanlig telefoni, övertalad från början ger lite smolk inte rätta känskan! Läs mer
  • Ingeborg v skrev om Qall Telecom
    Hade kontakt med Qall idag för att försöka få ned telefonkostnaderna. Talade med Viktor som visade sig vara en pärla.
    Han var superbra. Jag fortsätter med qall. Läs mer
    2018-11-30 Nellie G svarar Ingeborg v
    Tack för ditt meddelande Ingeborg! Vad kul att höra att du fått bra service av Viktor.
    Trevlig helg!
  • Rikard K skrev om Qall Telecom
    Mobilabonnemang till företaget. Priset är bra, tillförlitligheten likaså. Är lite skeptisk till den långa bindningstiden dock. Läs mer
    2018-11-30 Nellie G svarar Rikard K
    Hej Rikard och tack för din feedback. I bindningstiden ingår även prisgaranti så att du är garanterad ett bra pris och även ett bra abonnemang!
    Ha en trevlig helg:)
  • edhem a skrev om Qall Telecom
    Det har fungerat utmärkt med nummer flytt till Qall Telekom
    är nöjd med de Läs mer
    2018-11-30 Nellie G svarar edhem a
    Hej Edhem!
    Vad kul att det funkat bra med nummerflytten. Vi önskar dig en superfin helg också!
  • Lars-håkan E skrev om Qall Telecom
    Företagstelefoni. Tog orimligt betalt efter uppsägning då ledningen blivit avgrävd och ej möjlig att reparera. De tre sista fakturorna !! Läs mer
    2018-11-30 Nellie G svarar Lars-håkan E
    Hej Lars-Håkan,
    Det låter ju mer som att man bör se över en alternativ lösning eller se över de då kommande fakturorna som var! Vill du inte kontakta mig så ska jag se över detta?
    Kontakta oss gärna på 0771-400100. Önskar en trevlig helg.
  • Sune T skrev om Qall Telecom
    Är allmänt nöjd med den service vi fått i olika ärenden. Läs mer
  • Michael C skrev om Qall Telecom
    Usla telefonförsäljare som lurar på en för många kringtjänster som man tror ingår utan extra kostnad, typ telefonsvarare, men kostar extra. Läs mer
    2018-11-26 Ellen A svarar Michael C
    Hej Michael
    Vi ser allvarligt på att du inte upplever att försäljningen gått rätt till, för oss är detta A och O! Du får gärna kontakta oss på kundservice så att vi kan reda ut det inträffade.
    Önskar dig en trevlig dag!
  • Otto W skrev om Qall Telecom
    Nelli på kundservice är mycket tillmötesgående och dessutom väldigt trevlig Läs mer
    2018-11-23 Nellie G svarar Otto W
    Hej Otto!
    Tack för dina fina ord, jag önskar dig en jättetrevlig helg! :)
  • Malin N
    Malin N skrev om Qall Telecom
    Lite knaster på linjen i början men sen så fick jag väldigt bra hjälp av Mikael Sjölund.
    Tack för hjälpen! Läs mer
    2018-11-21 Nellie G svarar Malin N
    Hej Malin,
    Vad bra att du fick hjälp av Mikael! Hör av dig om det skulle vara något mer :)
    Ha en toppenfin dag.
  • Sara E skrev om Qall Telecom
    Väldigt trevligt mottagande från Mickael! Fick den hjälp jag behövde och lätt att prata med. Läs mer
    2018-11-21 Nellie G svarar Sara E
    Hejsan,
    Vilken fin respons Sara, vad skönt att du fick den hjälp du behövde.
    Ha en jättefin dag!
  • Maivor W
    Maivor W skrev om Qall Telecom
    Bra mottagande av Michael och ett trevligt samtal med en kille med glimten i ögat Läs mer
  • Marie O skrev om Qall Telecom
    Bra service, långa bindningstider. Läs mer
  • Chris H skrev om Qall Telecom
    Fruktansvärd bra service.
    Dom hjälpte mig med precis dom lösningar jag behövde.
    Flyttade över alla våra företags nummer för ca 11 månader sen.
    Pratade med michael på qall senast och kom med snabba svar och snabba lösningar.
    Hade tele 2 innan å de va bara strul, nu bara funkar allt.
    Kan rekommendera qall
    /chris Läs mer
    2018-11-21 Nellie G svarar Chris H
    Hej Chris,
    Vad kul att läsa din feedback och vad skönt att allt funkar för dig nu. Du är alltid välkommen att höra av dig till oss om det är något du behöver hjälp med!
  • Ann-Charlott E skrev om Qall Telecom
    Väldigt bra service av Michael och Oliver. Intresserade och hjälpsamma. Trevligt bemötande.
    Lotta Ekstrand Läs mer
    2018-11-21 Nellie G svarar Ann-Charlott E
    Hej Lotta,
    Vi försöker ge vår bästa service till våra kunder. Hela dagen, varje dag! Vi är tacksamma för din feedback!
    Ha en fin dag.
  • Annika skrev om Qall Telecom
    Hej, har fått mycket god och personlig hjälp av Viktor. Väldigt nöjd med det! Läs mer
  • Jonna R skrev om Qall Telecom
    Ringde för att utnyttja mitt lägstaprisgaranti. Trots att Qall inte samarbetade med aktuell företag så kunde Mickael ändå fixa ett bättre abonnemang och bättre pris. Tack så mycket för trevligt bemötande och utmärkt service. Läs mer
  • Hans L B skrev om Qall Telecom
    Jag hade en undring i går kring min senaste Qall-faktura och talade med Viktor. Han intresserade sig för mitt ärende och förklarade mycket pedagogiskt hur det hängde ihop så att jag fattade med en gång. Jättebra service. Dessutom har han en bra telefonröst. Jag var helnöjd efter samtalet. Stort tack! Läs mer
    2018-11-20 Nellie G svarar Hans L B
    Hejsan Hans!
    Vad bra att du fick så bra hjälp av Viktor, vi är glada att du är nöjd!
    Ha en fortsatt fin dag.
  • Robin L skrev om Qall Telecom
    Viktor har skött sitt jobb exemplariskt, har mindre bra att säga om de som jag hade kontakt med innan honom. Så länge han jobbar kvar rekommenderar jag Qall. Läs mer
    2018-11-15 Nellie G svarar Robin L
    Hej Robin och tack för din respons! Vad kul att du är så nöjd med Viktor, självklart ska resten av medarbetarna ta efter honom!
    Ha en fin torsdag:)
  • Fredrik H skrev om Qall Telecom
    Har fungerat bra. Läs mer
  • Kerstin P skrev om Qall Telecom
    Snabb service, kunnig personal (särskilt Viktor), snabb återkoppling. Läs mer
    2018-11-15 Nellie G svarar Kerstin P
    Tack för din feedback Kerstin!
    Ha en fortsatt fin dag.
  • Rune B
    Rune B skrev om Qall Telecom
    Har sällan blivit så väl bemött som idag när jag pratade med Viktor Hellstrand. Vänlig och mycket serviceminded!! Fler sådana som honom borde arbeta i kundtjänster då hade alla varit glada och nöjda efter ett samtal med kundtjänst!! Läs mer
    2018-11-13 Nellie G svarar Rune B
    Hejsan!
    Vad kul att höra Rune. Detta ska jag förmedla till hela vår kundtjänst!
    Vi önskar dig en fin tisdagkväll.
    Rune B gillar detta
  • Karin L
    Karin L skrev om Qall Telecom
    Prisvärt. Stabilt. Trevligt kundbemötande Läs mer
  • Stefan O skrev om Qall Telecom
    All vår kontakt/service med Qall har funkat jättebra, vi har varit kund hos dem i många år.
    Vår kontaktperson Victor är snabb på återkoppling.
    Stefan Olsson VD - SVEA Sverige Group AB Läs mer
    2018-11-13 Nellie G svarar Stefan O
    Hej Stefan,
    Vi blir glada att ni tycker det funkat så bra under dessa år, det ska vi se till att det gör i framtiden också!
    Ha en fin kväll:)
  • Rolf V skrev om Qall Telecom
    Viktor gav snabb och professionell
    service! Inget krångel! Läs mer
  • Ing-Mari J
    Ing-Mari J skrev om Qall Telecom
    Har pratat med mycket trevlig kille Mickael Bamane idag.,pigg, glad och hjälpsam. Det var ett nöje att prata med dig man blev på gott humör.😀 Läs mer
  • Marcin K
    Marcin K skrev om Qall Telecom
    hello I highly recommend this company, they quickly and efficiently helped me recommend Läs mer
    2018-11-09 Nellie G svarar Marcin K
    Hello Marcin!
    We are happy to help and we wish you a great weekend:)
  • Anders S
    Anders S skrev om Qall Telecom
    Funkade kanon att flytta över 8 abonnemang, proffsigt gjort av Qall!

Anders/Stenhamra Entreprenad Läs mer
    2018-11-08 Nellie G svarar Anders S
    Vad kul att höra att det gick smidigt Anders!
    Ha en jättefin torsdag :)
  • Woraluck S
    Woraluck S skrev om Qall Telecom
    Hej!

Thank you very much to Mickael Bamane for helped me with all the invocies and to decreased the monthly price (price guarantee)which it makes everything easier for me, I highly reccomend Qall to everyone! SUPERB😊

Alice S. Läs mer
    2018-11-06 Nellie G svarar Woraluck S
    Hi!
    What a great feedback! We really appreciate it :D
    We wish you a nice day and week!
  • Gudjon S
    Gudjon S skrev om Qall Telecom
    Tack för hjälpen. Den var på bästa nivå. Läs mer
  • Birger H skrev om Qall Telecom
    Under flera veckor har Qall bl a misslyckats skapa vidarekoppling från min fasta telefon till den mobila. Stundtals har den fasta telefonen varit onåbar, trots många mail och telefonsamtal. Läs mer
    2018-11-05 Nellie G svarar Birger H
    Hejsan Birger,
    Det låter inte alls så bra. Tror du att du kan ringa mig på 0771-400100 så ska jag se över detta?
    Önskar dig en fin måndag.
    Vilius I gillar detta
  • Nicke C
    Nicke C skrev om Qall Telecom
    Hej
    jag bytte till Qall för några år sedan. Först kände jag lite oro och undrade vad jag gjort.
    Sen visade det sig att jag oroat mig i onödan för Qall har verkligen varit bra. Man får lätt tag i företaget och får prata med samma personer och får en bra relation vilket jag tycker är viktigt. jag kan helt klart rekommendera Qall.
    Häls. nicke Läs mer
    2018-11-02 Nellie G svarar Nicke C
    Hallå Nicke!
    Vad kul att höra att du tycker det funkat bra under åren trots allt! Vi är här för att hjälpa dig och du är alltid välkommen att höra av dig till oss :)
    Ha en jättefin helg nu!
  • Ani M skrev om Qall Telecom
    Nytt abonnemang hos Qall. Kunnig och proffsig personal med trevligt bemötande. Mitt ärende löstes snabbt.
    Mycket nöjd!! Läs mer
    2018-11-02 Nellie G svarar Ani M
    Hej Ani,
    Vad fint att höra, tack för din feedback!
    Qall önskar dig en härlig helg!
  • Ashraf E skrev om Qall Telecom
    It was a pleasure to have a conversation with Madam Nellie Gränd and earlier to have a conversation with Mr Mickael. Both reflect the understanding and devoted attitude we can attest of the staff of Qall. Problem solving capacity and sincerity was obvious in handling issues. All my best to both of them. Läs mer
    2018-11-01 Nellie G svarar Ashraf E
    Hi again Ashraf!
    Thank you for your kind words and lovely feedback! We do our best and hope the customers will appreciate it.
    We wish you a great day and a wonderful weekend!
    Ashraf E gillar detta
  • Jennie H
    Jennie H skrev om Qall Telecom
    Oerhört trevligt tillmötesgående och kunnig personal.
    Allt löst på ett telefon samtal.
    Tack för hjälpen! :) Läs mer
    2018-10-31 Nellie G svarar Jennie H
    Hej Jennie!
    Vad glada vi blir för dina fina ord!
    Ha en toppendag:)
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om Qall Telecom
    Mkt bra service och oerhört snabb återkoppling. Tusen tack Eric Regnér & Nicklas Berg för fint bemötande. Läs mer
    2018-10-31 Nellie G svarar Elisabeth W
    Hejsan Elisabeth,
    Vilken trevlig feedback. Ska även hälsa Eric och Nicklas att du uppskattade deras service!
    Ha en jättefin onsdag:)
  • Mobi M
    Mobi M skrev om Qall Telecom
    Jättebra samarbete under lång tid snabb hjälp via support. Alltid hjälpsamma när något problem dyker upp.
    Med vänlig hälsning,
    Moshe Läs mer
    2018-10-31 Nellie G svarar Mobi M
    Hej Moshe,
    Vad härligt att höra! Vi önskar dig en jättefin dag.
  • Riad skrev om Qall Telecom
    Ett stort problem i mina ögon slutade med några minuters fix av en mycket ärlig och rak människa som jag bemöttes av i deras kundtjänst. Inga konstigheter och allt löste sig och allt detta endast tack var det Viktor bakom telefon!
    Stort tack Viktor, uppskattas stort. Läs mer
  • Muhammed I
    Muhammed I skrev om Qall Telecom
    Hej, stort tack till Mickael !! Gjorde min dag till en så mycket bättre ! Otroligt hjälpsam och grym service !" Läs mer
    2018-10-26 Nellie G svarar Muhammed I
    Hej Muhammed!
    Vad glada vi blir att höra, det uppskattas :)
    Ha en jättefin helg!
  • Esa P
    Esa P skrev om Qall Telecom
    Bra och snabb service av kundtjänst!!
    Kundtjänst under helg vore topp. Läs mer
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Qall Telecom
    Jätte bra service och trevlig personal 😃👍 Läs mer
    2018-10-22 Nellie G svarar Gunilla H
    Tack snälla för din fina feedback Gunilla! Ha en fortsatt fin måndag :)
  • Alber T
    Alber T skrev om Qall Telecom
    VARNING! Ett företag som lurar folk med abonnemang, jag är otroligt missnöjd med det, först har lurat mig att teckna 36 månaders kontrakt, när jag har kontaktat de för att ändra på det så las till (fria månader) så det blev ändå 36 månader!!
    Jag är förbannad på det.
    ALDRIG mer Qall för mig. Läs mer
    2018-10-23 Nellie G svarar Alber T
    Hejsan Alber,
    Om du känner att du blivit lurad på din bindningstid så är det något jag behöver kolla upp. Vänligen kontakta mig på 0771-400100 så kollar vi på det tillsammans!
    Önskar dig en fin dag,
    Nellie på kundtjänst