Alla kategorier Telefon Stockholms län Nacka Qall Telecom

Qall Telecom

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka — Visa karta

Vi erbjuder mobil- och fast telefoni till Sveriges alla småföretagare, som är våra hjältar! Vi har valt att lägga hela vårt fokus på dig som småföretagare. Det är där vi själva kommer ifrån, vilket gör att vi också stött på många av de problem och utmaningar som det innebär att leva med sitt företag dygnet runt, året om

Hos oss kan du skräddarsy ditt eget mobilabonnemang: Vill du ha med eller utan telefon? Vill du ha obundet eller bundet abonnemang? Vill du ringa utomlands eller håller du dig till Sverige? Välj själv hur du vill ha det.

Vi erbjuder prisgaranti på samtliga abonnemang och tjänster, vilket innebär att om du hittar ett billigare pris matchar vi det. Vi har fri nummerupplysning på 118 200 för alla våra kunder, detta är något som är helt unikt i Sverige idag. Vi har dessutom Sveriges smartaste abonnemang, Qall Smart, som kombinerar en låg månadsavgift med tryggheten i ett fastpris, det är perfekt för dig som oroar dig över om du har rätt abonnemangsform.

Genom en hög servicenivå behöver våra kunder sällan vänta länge innan man får sitt ärende löst. 85% av alla ärenden som kommer in löser vi i första samtalet. Med en ny förstärkt ledningsgrupp har vi idag uppnått 75% kundnöjdhet, detta är någonting vi är väldigt stolta över då det innebär att vi har den bästa kundtjänsten på marknaden!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 429 kunder tycker om Qall Telecom

• Jan-åke P
    Jan-åke P skrev om Qall Telecom
    Köpte fast telefoni och mobil. Har blivit bra och positivt bemött. Blev lovad billigare telefoni och det blev lite biligare. Jag är nöjd med tjänsten och kan rekomenderar företaget. Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Jan-åke P
    Hej!
    Vad trevligt att du känner dig nöjd och har haft en positiv upplevelse hos Qall. Önskar dig en riktigt fin dag!
  • Ann-charlott S
    Ann-charlott S skrev om Qall Telecom
    Har varit i Kroatien en vecka där det knappt fungera alls. Telefonen gick på tele2 o telenors nät. Första gången utomlands sen AB. Byte så inte nöjd. Har ångrat mig till mitt byte som är alltför dyrt o dessutom i dom pengarna borde det ingått ny telefon Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Ann-charlott S
    Hej Ann-Charlott,
    Det låter inget vidare. Jag ser gärna över detta och vad jag kan göra för dig, du är alltid välkommen att kontakta oss på 0771-400 100.
    Ha en fin dag.
  • Bodil A
    Bodil A skrev om Qall Telecom
    Abon. Gällande fast tel. Bra pris Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Bodil A
    Hej!
    Vårat mål är att leverera bra och förmånliga priser till våra kunder. Kul att höra att du också tycker det!
  • Hans Ö
    Hans Ö skrev om Qall Telecom
    Funkar bra. Bara haft positiva kontakter med Qall Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Hans Ö
    Hejsan Hans,
    Vad härligt att du tycker det funkat bra för dig!
  • Maria L
    Maria L skrev om Qall Telecom
    Mobilabonnemang till mitt AB
    Ja levt upp till vad de lovade. Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Maria L
    Hej Maria!
    Vad kul att höra.
    Ha en riktigt fin dag!
  • Petra J
    Petra J skrev om Qall Telecom
    Hej
    Min mamma har avvecklat sin firma för över ett år sedan, ändå ringer ni och vill teckna avtal med denna firma. Hon blev även lovad 14 dagars ångerrätt av er säljare, när hon hävdar ångerrätten säger ni att det gäller bara privatpersoner.
    Tecknar ni avtal med privata personer? I så fall har hon väl ångerrätt??
    Men framförallt, tecknar ni avtal med företag som inte finns?? Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Petra J
    Hej Petra,
    Jag vill gärna kolla på detta för din mamma. Om hon blivit lovad 14 dagars ångerrätt ska hon självklart ha det. Vi tecknar avtal med privatpersoner likväl företagare. Du kan väl kontakta 0771-400 100 så kikar vi på hennes abonnemang ?
    Önskar dig en trevlig dag.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Qall Telecom
    Känner mig grundlurad. Lagt timmar av arbetstid på att reda ut vad som blivit fel med kontrakt, fakturor mm. Riktigt uselt är ett överbetyg. Ett tips till dom som funderar på att skaffa Qall, skaffa en burktelefon eller skrik istället. Läs mer
    2018-05-16 Nellie G svarar Mikael A
    Hej Mikael,
    Vad tråkigt att du känner så och ser gärna över detta åt dig. Du kan alltid kontakta oss på 0771-400 100 eller på kundservice@qall.se.
  • Attila R
    Attila R skrev om Qall Telecom
    Hej
    Jag har blivit kontaktad av en säljare från er. Han lovade allt möjligt men det kändes inte riktig bra. Sedan säger han att jag behöver signera ett avtal där jag ge honom fullmakt för att kolla hos Tre hur mycket kostar att lösa. Du har inte tid att läsa genom men han säger att det är en fullmakt för att kunna kolla hos Tre. Jag ringde Tre några dagar senare och de har inte fått in någon fullmakt. A ringer ett par dagar senare och säger att jag får ta slutfakturan och jag behöver inte betala så många månader eller jag får pengar från de men då är det ett jäkla lån. Vem betalar 15-16 månader i förskott eller lånar pengar för att betala för några abonnemang. Jag sade då att jag är inte intresserad då säger A att jag har skrivit under ett avtal. Lita inte på vad deras säljare säger. De vill lura folk. Bluff med en jävla attityd. Jag kommer att anmäla Qall!! Läs mer
    2018-05-08 Ellen A svarar Attila R
    Hej Attila
    Det du skriver låter inte alls bra, jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig gällande det inträffade. vi finns på telefon 0771 - 400100 eller på kundservice@qall.se
    Trevlig dag
  • Anci K
    Anci K skrev om Qall Telecom
    fria mobilsamtal i Europa, surf fördelat på flera kort (mobil och iPad), ersättning för uppsägningskostnad tidigare abonnemang.

Funkar utan problem. Bra respons vid samtal, bättre täckning än tidigare.

Jag är nöjd! Läs mer
    2018-05-02 Nellie G svarar Anci K
    Hej Anci,
    Vad kul att höra, det glädjer oss att du är nöjd med Qall! Ha en fin dag.
  • Ingemar J
    Ingemar J skrev om Qall Telecom
    billigt och bra bemötande ! Annars inget att tillägga Läs mer
    2018-05-02 Nellie G svarar Ingemar J
    Hejsan Ingemar,
    Vad härligt att du känner så! Ha en fortsatt fin dag.
  • Yngve P
    Yngve P skrev om Qall Telecom
    Har Qall Telecom från 2017,på min fasta telefoni. 2018 fick vi ingen kontakt med vår fasta telefoni, och anmälde detta. dom svarade att det berodde på kabelbrott i vårat kvarter. Efter ca 14 dagar var det fixat, varför i helvete ska det ta så länge ???, Hoppas det synspå fakturan ??? Läs mer
    2018-05-02 Nellie G svarar Yngve P
    Hej Yngve,
    Det är tråkigt att ni ska vara utan telefon så länge. Tyvärr märker teknikerna ibland att vissa fel tar längre tid att åtgärda än normalt. Ni ska självklart inte betala för den tiden er telefon inte funkat. Du är jättevälkommen att kontakta kundservice på 0771-400 100 så ska jag titta på din faktura. Ha en fin dag!
  • Rosendahl M
    Rosendahl M skrev om Qall Telecom
    Trevligt bemötande . Står för vad de säger. Läs mer
    2018-05-02 Nellie G svarar Rosendahl M
    Hej och tack för din feedback! Önskar dig en fin dag.
  • Eva N
    Eva N skrev om Qall Telecom
    Vare sig bättre eller sämre än andra bolag Läs mer
    2018-04-24 Nellie G svarar Eva N
    Hej Eva,
    Tack för din feedback. Ha en fortsatt trevlig tisdag!
  • Karl S
    Karl S skrev om Qall Telecom
    Allt har fungerat bra.Kan ännu inte klaga på något. Läs mer
    2018-04-19 Nellie G svarar Karl S
    Hej,
    Vad kul att höra, din åsikt betyder mycket för oss!
  • Olle P
    Olle P skrev om Qall Telecom
    Funkar bra säker uppkoppling bra prisnivå Läs mer
    2018-04-19 Nellie G svarar Olle P
    Hejsan!
    Vad trevligt att höra! Tack för din åsikt:)
  • Barbro E
    Barbro E skrev om Qall Telecom
    Inget över det förväntade av säljare Läs mer
    2018-04-19 Nellie G svarar Barbro E
    Hej Barbro,
    Vi på Qall vill se till att det våra kunder blir lovade, ska hållas. Jag ser mycket gärna över detta åt dig, vill du kontakta kundservice på 0771-400 100 så ska jag titta på saken.
  • Christer T
    Christer T skrev om Qall Telecom
    Jag har bara bra erfarenheter av Qall. Läs mer
    2018-04-19 Nellie G svarar Christer T
    Hej Christer,
    Vad härligt, tack!
  • Linus L
    Linus L skrev om Qall Telecom
    Mycket nöjd med service och bemötande från Qall inför öppnande av nytt abonnemang. Fick dock en en chock när första fakturan kom och visade 1000kr extra för 37mb i Schweitz. har nu sett att prislistan mycket riktigt visar 27kr/Mb i Schweitz - Men ändå, vi snackar 15 minuter Spotify innan jag insåg mitt misstag och stängde av...1000 SPÄNN!!! Läs mer
    2018-04-19 Nellie G svarar Linus L
    Hej Linus,
    Vad kul att nu är så nöjd med Qall! Tyvärr kan det vara dyrt att surfa i vissa länder och skulle du behöva surfa mer när du är utomlands kan vi kolla på ett surfpaket åt dig för utomlandssurf så att det blir billigare för dig. Du är jättevälkommen att kontakta kundservice på 0771-400 100 så kikar vi åt dig :)
  • Pär W
    Pär W skrev om Qall Telecom
    Trevlig och påläst personal, säljare med lite glimten i ögat. Har köpt mobilabonnemang och datasimkort. Har lite bekymmer med täckningen till och från, men inget som stör mig nämnvärt mycket. Läs mer
    2018-04-19 Nellie G svarar Pär W
    Hejsan!
    Vad härligt att höra! Har du fortsatta problem med täckningen, tveka inte att höra av dig till vår kundserie på 0771-400 100 eller kundservice@qall.se så ska vi kolla över saken. Ha en fin dag!
  • Peter F
    Peter F skrev om Qall Telecom
    Flyttat våra abbonemang till Qall och det har fungerat bra och tom bättre än väntat, vilket är ovanligt i branschen. Trevlig och bra support. Läs mer
    2018-04-19 Nellie G svarar Peter F
    Hej och tack för din feedback,
    Vad kul att höra att vi överträffade dina förväntningar! Ha en fin dag.
  • ole o
    ole o skrev om Qall Telecom
    dom ljuger om att det inte kostar att byta abonnemang, jag blev hellurad, säljaren lovade guld per telefon, när jag sedan vill ha en kopia på det samtalet mer det raderat. det kostade mig 30.000 för att avsluta alla abonnemang med tel 2
    sämst kundservice i Sverige
    varning varning dom lurar er Läs mer
    2018-04-04 Nellie G svarar ole o
    Hej Ole,

Det låter inte alls bra att du känner dig lurad och har du blivit lovad något så ska det självklart hållas. Jag ser väldigt gärna över detta åt dig så att vi ska kunna lösa det. Du är mer än välkommen att kontakta kundservice på 0771-400 100 eller maila in till kundservice@qall.se så hjälper vi dig.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Qall Telecom
    mycket bra. har fått den hjälp jag behöver Läs mer
    2018-04-12 Nellie G svarar Bengt A
    Hej!
    Vad kul att höra att du fått den hjälp du behöver. Ha en fin dag!
  • Lahoud K
    Lahoud K skrev om Qall Telecom
    Funkat kanon sedan dag 1! Lägsta prisgarantin är en bra grej ni kör och att ni själva ringt upp och meddelat att priset sänks osv.

Kanon helt enkelt! Läs mer
    2018-04-12 Nellie G svarar Lahoud K
    Hejsan Lahoud!
    Vilken härlig feedback, det betyder jättemycket för oss. Kul att du är nöjd!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Qall Telecom
    Funkar jättebra till ett bra pris! Läs mer
    2018-04-12 Nellie G svarar Fredrik J
    Hej Fredrik,
    Vad kul att du är nöjd!
    Ha en fin dag.
  • Patrik T
    Patrik T skrev om Qall Telecom
    Säljaren som dom hade lurade mig att jag skulle spara massa pengar !!!!
    Qall telecom bolaget fungerar tillfredställande Läs mer
    2018-04-12 Nellie G svarar Patrik T
    Hej Patrik,
    Hör gärna av dig till kundservice på 0771-400 100 så får vi kolla på det!
    Ha en riktigt fin dag.
  • Helena
    Helena skrev om Qall Telecom
    Så upprörd och besviken på detta blufföretag. De har via telefon sålt ett företagsabonnemang till min pensionerade mor med bindningstid på 3 år, dessutom med tilläggstjänster som hon inte beställt (iaf inte förstått att hon beställt). De har inte frågat vad för typ av företag hon bedriver (då hade det framgått att hon varken har kunder el leverantörer och således inte ringer särskilt mycket å företagets vägnar) och det har varit mycket oklart vad som ingått. Borde inte vara lagligt att sälja abonnemang med så lång bindningstid via telefon och de har utnyttjat en äldre person med nedsatt hörsel och begränsad teknisk förståelse. Skamligt. Läs mer
    2018-03-14 Ellen A svarar Helena
    Hej Helena
    Det låter som att det skett något konstigt här, vill du kontakta oss på kundservice@qall.se så att vi kan se över vad som skett.
    Trevlig dag!
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Qall Telecom
    Lurar på folk abonnemang med tvetydiga metoder.

Lång bindningstid och ingen ångerrätt alls, och de vägrar ta emot uppsägningen redan nu.

Man blir lite nyfiken på varför de på sin hemsida inte lyfter från några kundomdömen efter 2016, slutade bolaget fungera då. Läs mer
    2018-03-14 Ellen A svarar Tobias S
    Hej Tobias
    Som företag är det i regel ingen ånger, men jag ser gärna över hur allting har gått till, du får gärna skicka ett mail till kundservice@qall.se.
    Önskar dig en trevlig dag!
  • Jenni
    Jenni skrev om Qall Telecom
    Först och främst så tycker jag att det borde inte ens vara lagligt att sälja abonnemang med 36 månaders bindningstid på telefon - utan ångerrätt dessutom. Jag kände mig totallurad av säljaren som angav sig att ringa från mitt dåvarande teleoperatör "Du ringer med XX idag, och som många andra så betalar du alldeles för hög pris för ditt abonnemang och har rätt till att utnyttja vår prisgaranti..." Det var först när hon började läsa villkoren då jag ens fattade att det handlade om ett byte av operatör.... Jag har ångrat mig så bittert sedan dess-- att jag inte bara sa NEJ (...nu har jag väl fått lära min läxa...). Mitt abonnemang blev först och främst dyrare efter byte till Qall... Det förklarades aldrig heller hur det här med att Qall betalar din bindningstid upp till 12 månader hos din gamla operatör funkar heller. Jag rekommenderar alla att läsa villkoren noga så man vet vad man ger sig in på! När jag har varit i kontakt med kundtjänsten har jag fått uselt bemötande --- tills jag fick kontakt med VIKTOR HÅLLSTRAND från Abonnemangsavdelningen som har varit den enda personen hos Qall som har verkligen försökt att hjälpa mig med mina problem och som jag har kunnat vända mig till.
    Nu får jag stå ut med mina abonnemang hos Qall tills min idiotlånga bindningstid på 36 månader gått ut, tack vore VIKTOR känns det lite bättre trots allt det dåliga som har hänt efter jag bytte till Qall...Så nej, i det stora hela rekommenderar jag inte någon att teckna ett abonnemang hos Qall om man verkligen inte förstår vad man ger sig in på... Läs mer
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Qall Telecom
    Haft de i många år och alltid trevligt bemötande och bra service . Bra vägledning till bästa abonnemang för mig som kund . Läs mer
    2018-04-03 Nellie G svarar Lotta L
    Hej Lotta,

Vad kul att du varit nöjd under så lång tid. Vi jobbar hela tiden på att ta fram det bästa för våra kunder!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Qall Telecom
    Telefon abonnemang bra.
    Bredband dator är bara 2GB, skulle behöva 5 GB. Läs mer
    2018-04-03 Nellie G svarar Ulf H
    Hej Ulf,
    Vad trevligt att höra! Om du behöver mer GB på ditt bredband är du jättevälkommen att kontakta kundservice på 0771-400 100 så fixar vi det åt dig.
  • Rima S
    Rima S skrev om Qall Telecom
    Har köpt fasttelefoni på mina två salonger.
    Mycket bra bemötande och bra service. Kollat över mina behov och gett bra priser. Qall är enkla att ha med att göra och jag rekommenderar dom alltid. Läs mer
    2018-04-03 Nellie G svarar Rima S
    Hej Rima!

Tack, vad kul att höra din feedback!
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Qall Telecom
    Superbra service och bra priser! Läs mer
    2018-04-03 Nellie G svarar Susanne A
    Hej Susanne!
    Vad kul att höra, tack! Ha en fin dag.
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Qall Telecom
    Hej !!
    Tills nu är alt ok, ibland sändningen är dåligt
    Stefan Läs mer
    2018-04-03 Nellie G svarar Stefan C
    Hej Stefan!
    Om du upplever att sändningen är dålig ibland, kontakta gärna kundservice på 0771-400 100 så kollar vi gärna på det åt dig.
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Qall Telecom
    helt okej...telefonbolag går inte att beskriva med ord snart har jag skrivit 30 tecken.. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Torbjörn J
    Hej Torbjörn. Tack så mycket för din feedback!
  • Lennart J
    Lennart J skrev om Qall Telecom
    jag fick bra hjälp när vi var sanagustin med en ny pinkod. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Lennart J
    Hej Lennart. Va härligt, tack så mycket för din feedback!
  • Erik P
    Erik P skrev om Qall Telecom
    Uruselt, ständigt krångel, förvirrade handläggare där inte vänsterhanden vet vad den högra gör Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Erik P
    Hej Erik. Vad tråkigt att du känner så. Vi vill gärna se över ditt ärende så det inte krånglar igen. Det är jätteviktigt för oss att våra kunder känner att de får den hjälp de behöver. Du kan kontakta oss på kundservice@qall.se eller 0771-400100 och nämna att detta gäller ett ärende som du nämnt här på Reco så ska vi se över ditt ärende och få ordning på det. Tack så mycket för din feedback!
  • Eva H
    Eva H skrev om Qall Telecom
    Bra bemötande varje gång jag är i kontakt med dom. Snabba på att åtgärda fel. Tex om det är något trä som blåst ner över en ledning så kommer de fort man ringt!
    Här både fast telefoni och mobil hos dom. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Eva H
    Hej Eva. Va kul att höra att du är nöjd, då är vi också nöjda. Tack så mycket för din fina feedback!
  • Lena S
    Lena S skrev om Qall Telecom
    Hej har tyckt bra om servicen när jag ringt om internät inte fungerat ,men nu är jag lite besviken har haft bra mottagning innan men de sista två månaderna är det jätte dålig mottagning Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Lena S
    Hej Lena. Va tråkigt att mottagningen har försämrats, vi vill gärna ta en närmare titt på detta. Skulle du kunna kontakta oss på kundservice@qall.se eller 0771-400100? Tack så mycket för din feedback!
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Qall Telecom
    Det är väl OK. De har långa bindningstider tycker jag. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Kjell A
    Hej Kjell. Vi kollar gärna över din bindningstid om du har några frågor om den, du når oss alltid på kundservice@qall.se och 0771-400100. Tack så mycket för din feedback!
  • Örjan R
    Örjan R skrev om Qall Telecom
    Jag har köpt 2 abonnemang med fasta telefoner och
    ett mobilt abbonemang

Har alltid upplevt ett bra bemötande.

Jag har inget att klaga på Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Örjan R
    Hej Örjan. Va kul att läsa, tack så mycket för fin feedback!
  • Lisbeth L
    Lisbeth L skrev om Qall Telecom
    Jag tycker alltid att jag blivit vänligt bemött när jag har kontaktat er. Kontakten med er har mest gällt vissa frågor rörande priset som jag är besviken på. Abonnemanget har blivit dyrare än jag förstod i första kontakten med er.
    Snabba svar av er är jag tacksam för att ni har givit mig. Har inget annat än priset att klaga på. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Lisbeth L
    Hej Lisbeth. Vi tackar så mycket för din fina feedback!
  • Ola L
    Ola L skrev om Qall Telecom
    Det har varit ett proffsigt uppträdande från början.
    Tjänsten fungerar som den ska. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Ola L
    Hej Ola. Tack så mycket för din fina feedback!
  • Kim G
    Kim G skrev om Qall Telecom
    De är trevliga när man väl får tag i dem.
    Jag undrar hur bra avtalet verkligen fungerar om det är så att någon annan leverantör erbjuder ett lägre pris - då ska nämligen Qall alltid sänka sina priser till motsvarande. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Kim G
    Hej Kim. För att utnyttja din prisgaranti så kan du skicka in ett underlag på ett billigare pris hos en annan operatör till kundservice@qall.se så ser vi till att prismatcha. Tack så mycket för din feedback!
  • Lena E
    Lena E skrev om Qall Telecom
    Jag upplever det som att de är måna om att följa upp och stämma av men tyvärr tycker jag att införsäljningen av abonnemanget inte riktigt överensstämmer med verkligheten... Blev lovad att de hade samma avtal när man var utomlands men det stämde tyvärr inte blev jag varse om när jag väl var i utlandet. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Lena E
    Hej Lena. Va tråkigt att du känner så. När det gäller utlandspriser så är det samma priser som hemma i Sverige om man reser inom EU. Tyvärr blir det en kostnad om man lämnar EU. Om du har några frågor om detta så får du gärna höra av dig till oss på Kundservice så kan vi ge dig våra bästa tips inför nästa utlandsresa! Tack så mycket för din feedback!
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Qall Telecom
    Fått snabb och mycket kundorienterad hjälp av Kundtjänsten Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Margareta H
    Hej Margareta. Tack så mycket för fin feedback. Det är bara att höra av sig om du skulle ha några frågor eller funderingar!
  • Lennart R
    Lennart R skrev om Qall Telecom
    Efter 43 år på Ericsson så är väl inga andra operatörer och tillverkare bättre än andra. Problemet är vilket pris dom kan erbjuda. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Lennart R
    Hej Lennart. Tack så mycket för din feedback, om du vill att vi kollar över dina abonnemangspriser så kan du kontakta oss på 0771-400100.
  • Ivar P
    Ivar P skrev om Qall Telecom
    Det har fungerat bra under de år jag har varit kund, dock med vissa mottagningsproblem på landet. Kunde inte ta emot i bottenvåningen. Kommer nu att byta till Tele2. Mitt lantställe ligger c a 1.5 km från riksväg 84 in i skogen. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Ivar P
    Hej Ivar. Va tråkigt att mottagningen inte varit så bra ute på landet, tyvärr är det så när de gäller mobiltäckning ibland men vi kollar gärna över ditt ärende om du vill. Du kan nå oss på 0771-400100. Tack så mycket för din feedback!
  • Lars-erik O
    Lars-erik O skrev om Qall Telecom
    Mina erfarenheter av Qall Telecoms kundtjänst är mycket goda. Jag har fått tydliga råd när det gäller val av abonnemang och snabb hjälp har vid kabelbrott utomhus. Att alla avgifter för fast telefoni är mycket fördelaktiga särskilt om man väljer att betala via autogiro är ytterligare ett plus i kanten. Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Lars-erik O
    Hej Lars-Erik. Va kul att läsa din fina feedback, tack så mycket!
  • Jan S
    Jan S skrev om Qall Telecom
    Jag är nöjd med den service Ni har och på det sätt Ni agerade när jag bytte teleoperatör till Qall . Efter flera påringningar från andra
    konsulter har ja valt att fortfarande ha er som operatör. Vill emellertid att ni ser över mitt abbonnemang så jag har bästa avtalet hos er.
    Jan Sandberg 03544539 och 0705752336 Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Jan S
    Hej Jan. Va härligt att du är nöjd. Vi ser gärna över dina abonnemang så du har det bästa för just dig, du kommer få ett mail från vår kundservice senare idag. Tack så mycket för fin feedback!
  • Carl L
    Carl L skrev om Qall Telecom
    Som ny kund hade jag i början problem p g a en försäljare/handläggare som inte var seriös. Därefter har allt fungerat utmärkt. Uppskattar särskilt att man inte behöver stå i en oändlig telefonkö (som man ju råkar ut för som Telia-kund).

Jag brukar därför rekommendera Qall när jag får tillfälle.

Carl Anders Lidstén Läs mer
    2018-02-02 Ellen A svarar Carl L
    Hej Carl. Va kul att höra att du är nöjd, vi tackar så mycket för din fina feedback!

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka