Alla kategorier Telefon Stockholms län Nacka Qall Telecom

Qall Telecom

Hästholmsvägen 28, 131 30 Nacka — Visa karta

3.3 i betyg av av 556 omdömen

Vi erbjuder mobil- och fast telefoni till Sveriges alla småföretagare, som är våra hjältar! Vi har valt att lägga hela vårt fokus på dig som småföretagare. Det är där vi själva kommer ifrån, vilket gör att vi också stött på många av de problem och utmaningar som det innebär att leva med sitt företag dygnet runt, året om

Hos oss kan du skräddarsy ditt eget mobilabonnemang: Vill du ha med eller utan telefon? Vill du ha obundet eller bundet abonnemang? Vill du ringa utomlands eller håller du dig till Sverige? Välj själv hur du vill ha det.

Vi erbjuder prisgaranti på samtliga abonnemang och tjänster, vilket innebär att om du hittar ett billigare pris matchar vi det. Vi har fri nummerupplysning på 118 200 för alla våra kunder, detta är något som är helt unikt i Sverige idag. Vi har dessutom Sveriges smartaste abonnemang, Qall Smart, som kombinerar en låg månadsavgift med tryggheten i ett fastpris, det är perfekt för dig som oroar dig över om du har rätt abonnemangsform.

Genom en hög servicenivå behöver våra kunder sällan vänta länge innan man får sitt ärende löst. 85% av alla ärenden som kommer in löser vi i första samtalet. Med en ny förstärkt ledningsgrupp har vi idag uppnått 75% kundnöjdhet, detta är någonting vi är väldigt stolta över då det innebär att vi har den bästa kundtjänsten på marknaden!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 556 kunder tycker om Qall Telecom

• 2019-09-05

Matti Kalervo M skrev om Qall Telecom
    Snabba svar, vänligt bemötande - glada medarbetare :-)
    Nellie Gränd är ett föredöme i sitt sätt att ta hand om ärenden.
    Tack Nellie Läs mer
  • Olle Lennart S

2019-08-27

Olle Lennart S skrev om Qall Telecom
    Positivt och bra bemötande - lyhörd och konkret samt lösningsorienterad! Bra!!! Läs mer
    2019-08-27 Nellie G svarar Olle Lennart S
    Hej Olle och tack för ditt fina omdöme! Vi önskar dig en fortsatt fin tisdag :)
  • 2019-08-05

INGRID M skrev om Qall Telecom
    Är mycket nöjd med detta företag. Fantastiskt bra bemötande, tillmötesgående och trevlig personal. De varmaste rekommendationer från mig. Läs mer
    2019-08-05 Nellie G svarar INGRID M
    Hej Ingrid! Vad kul att du är så nöjd med Qall, vi blir jätteglada av att läsa ditt omdöme. Vi önskar dig en superfin måndag :)
  • 2019-04-12

ANDREAS S skrev om Qall Telecom
    Trevligt bemötande, fungerat bra. Speciellt utomlands där roaming överträffat Telias Roaming Läs mer
  • 2019-04-10

TOBIAS K skrev om Qall Telecom
    Dåligt information och otydligt från dag 1. Det var där skiten började och har inte ordnat sig sen dess. Läs mer
    2019-04-10 Nellie G svarar TOBIAS K
    Hej Tobias,
    Det låter inte alls bra att du känner så och det tar vi på allvar. Vill du ringa in till oss på 0771-400100 så ska vi titta på vad som hänt?
    2019-04-10 TOBIAS K svarar Nellie G
    Jag har precis pratat med er i 20 min och ni kunde inget göra då... inte heller precis efter avtal skrevs på när saker kom upp. Då får jag ägna min tid till att berätta för andra om min negativa upplevelse så inga fler får samma. Uppdatering: efter detta blir jag uppringd av qall. Michael har tagit sig tid och satt sig in i mitt ärende och erbjuder mig sänkt pris. Han ger mig God service. Med detta hoppas jag att informationen fortsätter vara tydlig både till mig och andra kunder så inga fler missförstånd sker.
    2019-04-12 Nellie G svarar TOBIAS K
    Hej,
    Vad bra att du och Mickael gick igenom det igen. Vi vill såklart att du som kund ska vara nöjd hos oss. Du är alltid välkommen att höra av dig till oss om det skulle vara något.
    Önskar dig en jättefin helg :)
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • PATRIK W

2019-03-19

PATRIK W skrev om Qall Telecom
    Inga problem, allt funkar, bra service, genomtänkta lösningar, bra priser, inget tjafs! Läs mer
    2019-04-02 Nellie G svarar PATRIK W
    Hej Patrik!
    Vilken härlig feedback, vi är glada att du tycker det funkar så bra!
    Önskar en toppentisdag.
  • Elie T

2019-02-20

Elie T skrev om Qall Telecom
    Tack för bra service och fint bemötande!

Mvh Elie, PizzaCity Falun Läs mer
    2019-02-27 Nellie G svarar Elie T
    Hej Elie,
    Tack själv för ditt fina omdöme!
    Vi önskar dig en jättefin dag.
  • 2019-02-18

Morris Sahin skrev om Qall Telecom
    Hej. Jag har blivit otroligt bra bemött av Mike hos er. Hans service har varit mycket proffsig. Tack så mycket Mike. Läs mer
  • 2019-02-15

Hanna Sahlman skrev om Qall Telecom
    Fantastiskt proffessionellt bemötande och service. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-11

Louis Ghariba skrev om Qall Telecom
    Bra bemötande och bra abonnemang. Väldigt nöjd med säljaren och servicen. tack Läs mer
  • Viktor S

2019-02-08

Viktor S skrev om Qall Telecom
    Jag var tveksam till en början, som jag alltid är när det kommer till telefonabonnemang. Jag måste säga att allt fungerar förträffligt hittils. En sak jag uppskattar mkt är det bemötande jag som kund får. De samtal jag behöver ha med Qalls kundservice har hittills varit lyssnande, förstående, förklarande och resonerande samtal. Det finns en social kompetens som i många andra leverantörskontakter saknas. Tack!

Viktor Sand,
    VD
    Sandman Music AB Läs mer
    2019-02-27 Nellie G svarar Viktor S
    Hej Viktor!
    Vi blir jätteglada av att läsa ditt omdöme, vad kul att du upplever personlig och bra service. Du vet var du har oss om det är något du undrar över :)
  • Ann-charlotte O

2019-02-06

Ann-charlotte O skrev om Qall Telecom
    Hej har haft qall i flera år alltid bra o trevligt bemötande! Jättenöjd👍 Läs mer
    2019-02-11 Nellie G svarar Ann-charlotte O
    Hej Ann-Charlotte,
    Vad kul att höra att du varit så nöjd under de åren du varit kund hos oss och vi ser fram emot ännu fler års samarbete i framtiden!
  • 2019-02-05

Ronnie S skrev om Qall Telecom
    Hej jag fick all hjälp jag behövde pluss lite mer, kanon bra service Läs mer

marzena zasada-hultgren skrev om Qall Telecom
    Efter att tidigare blivit besviken på Qall då jag ansåg mig ha blivit pålurad ett abonnemang som hade bindningstid på tre år! har jag nu återfått tron på mänskligheten tack vare Viktor Hållstrand som verkligen hjälp till att lösa mina problem på bästa vis och varit förstående och vänlig samt varit snabbt tillgänglig både på telefon och via mail. Läs mer
    2019-02-11 Nellie G svarar marzena zasada-hultgren
    Hej Marzena,
    Allt ska självklart vara tydligt från första början. Det glädjer oss att du numera är nöjd med vår tjänst och vi finns alltid här om du behöver hjälp med något.
    Ha en jättefin måndag!
  • Simon G

2019-02-01

Simon G skrev om Qall Telecom
    Snabb och personlig service, bra priser och utmärkt täckning. Läs mer
    2019-02-05 Nellie G svarar Simon G
    Hej Simon!
    Kul att du är nöjd med servicen :D
    Vi önskar dig en jättefin tisdag!

Henrik Tegnebo skrev om Qall Telecom
    Hej! Bytte från Telenor till Qall i höstas.Bättre abonnemang,bättre pris,bättre service.Blir positivt överraskad varje gång.Denna gång Viktor vid kontakt.Snabba svar,personliga tips.Precis så skapar man trogna stamkunder.. Läs mer
    2019-02-05 Nellie G svarar Henrik Tegnebo
    Hejsan Henrik,
    Vilken härlig respons! Vi satsar på att vår service ska vara över våra kunders förväntan :)

Börje O skrev om Qall Telecom
    Tack för ett trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-01-31

Yukio Kato skrev om Qall Telecom
    Fick väldigt fint bemötande av Mickael, som hjälpte mig med de frågor jag hade. Läs mer
    2019-02-05 Nellie G svarar Yukio Kato
    Hej Yukio!
    Tack för din feedback, den glädjer oss! Har du fler frågor är du alltid lika välkommen:)
  • 2019-01-31

Rolf Höglund skrev om Qall Telecom
    Bra serviceminded personal och mycket bra bemötande!

Att man får en kontaktperson är ett stort plus! Läs mer
    2019-02-05 Nellie G svarar Rolf Höglund
    Hej Rolf!
    Vi satsar mycket på personlig hjälp och att våra kunder ska kunna ha en kontaktperson för enklare hjälp!
    Vi önskar dig en trevlig dag :)
  • Fredrik K

2019-01-30

Fredrik K skrev om Qall Telecom
    Snabbt svar, trevligt och lösningsorienterat bemötande. Läs mer
  • Magnus T

2019-01-25

Magnus T skrev om Qall Telecom
    Efter dagens samtal med Qall blev jag glad att bli så omhändertagen trevligt bemötande och snabba svar samt korta väntetider
    Tack Läs mer
    2019-01-30 Nellie G svarar Magnus T
    Hej Magnus!
    Det är kommentarer som dina som gör vår dag!
  • 2019-01-24

Charlotta S skrev om Qall Telecom
    Pratade med en kille som hette Mickael och han var mycket hjälpsam! Plus för mycket korta telefonköer, kommer snabbt fram till kundtjänst! Läs mer
    2019-01-25 Nellie G svarar Charlotta S
    Hejsan Charlotta,
    Vad bra att du fick snabb och bra hjälp av Mickael. På Qall vet vi att man som egenföretagare inte alltid har tid att sitta länge i en telefonkö och vi satsar på att svara snabbare än förväntningarna!
    Vi önskar dig en jättefin helg.
  • 2019-01-23

AnnSofi B skrev om Qall Telecom
    Min kontakt med Qall Telecom har enbart varit positiv så här långt. De följer upp på det som är överenskommet så att jag som kund inte själv behöver jaga. Mkt viktigt för en egenföretagare. Läs mer
    2019-01-25 Nellie G svarar AnnSofi B
    Hej AnnSofi!
    Tack snälla för din fina feedback, vi satsar alltid på en mer personlig hjälp och kontakt med våra kunder och du är jättevälkommen att höra av dig till oss om du har några funderingar.
    Ha en toppenhelg nu!
  • Magnus F

2019-01-21

Magnus F skrev om Qall Telecom
    Mikael var mycket bra! Snabbt, trevligt och smidigt. Läs mer
    2019-01-23 Nellie G svarar Magnus F
    Hej!
    Vilket härlig feedback, kul att du är nöjd :D
  • Asko L

2019-01-18

Asko L skrev om Qall Telecom
    Kanon! Jätte trevlig, avslappnat, kamratlig samtal! Tyckte om Mickhaels stil! Toppen betyg ab mig, utan att tveka! Läs mer
    2019-01-23 Nellie G svarar Asko L
    Hej Asko,
    Vad glada vi blir över din kommentar! En bra relation till våra kunder betyder allt!
  • 2019-01-18

Jerry L skrev om Qall Telecom
    Trevligt bemötande av Mickael... Läs mer
  • 2019-01-16

Jan L skrev om Qall Telecom
    Trevlig bemötande allt har hittills funkat bra👍 Läs mer
  • 2019-01-15

JESSICA H skrev om Qall Telecom
    Väldigt trevligt bemötande och bra hjälp av Viktor! Läs mer
    2019-01-16 Nellie G svarar JESSICA H
    Hej Jessica,
    Vad kul att höra att du är nöjd med servicen!
  • 2019-01-13

Lena A skrev om Qall Telecom
    Pratat med Mikael på Qall
    Om abonemanget och hjälp med finansiering
    Han var väldigt omtänksam och trevlig vilket jag även sa till honom direkt
    Väldigt nöjd med samtalet Läs mer
    2019-01-16 Nellie G svarar Lena A
    Hej där!
    Så kul att du är nöjd med hjälpen och samtalet.
    Vi önskar en fortsatt fin dag!
  • Mikael P

Ing-Marie P skrev om Qall Telecom
    Känns som jag fick en julklapp idag av Qall. Blev mycket nöjd! Tack! Läs mer
    2018-12-27 Nellie G svarar Ing-Marie P
    Hejsan Ing-Marie,
    Vad kul att höra! Vi önskar dig också ett riktigt gott nytt år!
  • Anette L

2018-12-17

Anette L skrev om Qall Telecom
    Tack för dessa år , har varit så nöjd med både abonnemang å trevligt bemötande!! tom när jag sa upp mitt abonnemang (Mickael).. för att koppla in fiber. TACK💕 Läs mer
    2018-12-18 Nellie G svarar Anette L
    Hej Anette,
    Det glädjer oss att du tycker samarbetet funkat bra genom tiden och du ska veta att du alltid är välkommen tillbaka till oss!
    Vi önskar dig en God Jul och en fin fortsättning.
    Anette L gillar detta
  • Lotta O

2018-12-17

Lotta O skrev om Qall Telecom
    Alltid vänligt och hjälpsamt bemötande på Qall. Läs mer
  • Sara S

2018-12-13

Sara S skrev om Qall Telecom
    Jag har varit i kontakt med Mikael som jag fått ett mycket fint bemötande av. Han har varit engagerad och hjälpsam på alla sätt! Mikael och Qall får 10/10 p. Läs mer
    2018-12-14 Nellie G svarar Sara S
    Hej Sara,
    Är du glad så är vi det också!
    Vi önskar dig också en jättefin helg :D
  • Rikard J

2018-12-12

Rikard J skrev om Qall Telecom
    VIKTOR! ⚘ dagens ros till dig. Supertrevlig, ringer och ser så att allt fungerar bra, tjatar inte som alla andra teleförsäljare och hjälper till att hitta dom lösningar som är bäst för mig 😊

Tack Läs mer
    2018-12-13 Nellie G svarar Rikard J
    Hej Rikard!
    Det är trevligt med lite personlig service ibland och vi vill hitta de bästa lösningarna för våra kunder. Vi önskar dig en jättefin Lucia idag!
  • Fadhil M

2018-12-11

Fadhil M skrev om Qall Telecom
    Fantastiskt bra telekomföretag som hjälpt mig med mitt företag. Ni är väldigt måna om era kunder och era priser är otroligt bra!! Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-12-12 Nellie G svarar Fadhil M
    Hejsan Fadhil,
    Vi blir jätteglada för din feedback och vad kul att du är så nöjd! Inget Qall utan våra fantastiska kunder :D
  • Peter L

2018-12-07

Peter L skrev om Qall Telecom
    Även ett lyckligt äktenskap kan upplösas. Snart försvinner mina kopparledningar och därmed några års bra samarbete. Tack för den här tiden! Läs mer
    2018-12-10 Nellie G svarar Peter L
    Hejsan Peter,
    Det är tråkigt att kopparledningarna klipps, om du vill se över alternativa lösningar så kan du självklart höra av dig till oss. Vi hoppas på samarbete med dig som kund i framtiden och du är alltid välkommen tillbaka!
    Vi önskar dig en god fortsättning.
  • Fredrik R

2018-12-01

Fredrik R skrev om Qall Telecom
    Tack Linnéa för att du hjälpte mig och mitt företag i övergången från 3 till Er. Nämnas bör väl även att vi tjänade uppskattningsvis långt över 24000kr samtidigt som vi slipper bindningstider och annat otyg som är så vanligt förekommande i er bransch.

Tack!

Fredrik Rask Läs mer
    2018-12-03 Nellie G svarar Fredrik R
    Hej Fredrik,
    Vad kul att operatörsbytet blev så lyckat. Vi på Qall tycker att telefoni ska vara billigt och enkelt även för företagare!
    Vi önskar dig en jättefin kväll.
  • Tommy G

2018-11-30

Tommy G skrev om Qall Telecom
    Qall har föredömligt skött mitt företags övergång från 3 till Qall utan några som helst problem.
    Fantastiskt bra.
    Med vänlig hälsning, Tommy Läs mer
    2018-11-30 Nellie G svarar Tommy G
    Hej!
    Vad skönt att övergången varit smidig, vi vet att det är viktigt för företagare.
    Ha en toppenhelg nu!
    Tommy G gillar detta
  • 2018-11-30

Thomad H skrev om Qall Telecom
    Försäljaren Michael .
    Mycket trevlig, saklig och ger sig tid till kunden kanon 😃👍 Läs mer
    2018-11-30 Nellie G svarar Thomad H
    Hej Thomad,
    Håller med dig, vad kul att höra från dig som kund, viktigt att ta sig tid för kunden också!
    Trevlig helg:D
  • 2018-11-29

Anders Ö skrev om Qall Telecom
    Försäljaren Michael
    Tar väl hand om sina kunder.
    Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Livon M

2018-11-29

Livon M skrev om Qall Telecom
    Mickael på qall Toppen service och väldigt duktigt försäljare som ger en bra service :) Läs mer
    2018-11-30 Nellie G svarar Livon M
    Hejsan Livon,
    Vilken härlig respons!
    Vi önskar en trevlig helg.
  • 2018-11-28

Leif P skrev om Qall Telecom
    Vanlig telefoni, övertalad från början ger lite smolk inte rätta känskan! Läs mer
  • 2018-11-28

Ingeborg v skrev om Qall Telecom
    Hade kontakt med Qall idag för att försöka få ned telefonkostnaderna. Talade med Viktor som visade sig vara en pärla.
    Han var superbra. Jag fortsätter med qall. Läs mer
    2018-11-30 Nellie G svarar Ingeborg v
    Tack för ditt meddelande Ingeborg! Vad kul att höra att du fått bra service av Viktor.
    Trevlig helg!
  • 2018-11-27

Rikard K skrev om Qall Telecom
    Mobilabonnemang till företaget. Priset är bra, tillförlitligheten likaså. Är lite skeptisk till den långa bindningstiden dock. Läs mer
    2018-11-30 Nellie G svarar Rikard K
    Hej Rikard och tack för din feedback. I bindningstiden ingår även prisgaranti så att du är garanterad ett bra pris och även ett bra abonnemang!
    Ha en trevlig helg:)

edhem a skrev om Qall Telecom
    Det har fungerat utmärkt med nummer flytt till Qall Telekom
    är nöjd med de Läs mer
    2018-11-30 Nellie G svarar edhem a
    Hej Edhem!
    Vad kul att det funkat bra med nummerflytten. Vi önskar dig en superfin helg också!

Lars-håkan E skrev om Qall Telecom
    Företagstelefoni. Tog orimligt betalt efter uppsägning då ledningen blivit avgrävd och ej möjlig att reparera. De tre sista fakturorna !! Läs mer
    2018-11-30 Nellie G svarar Lars-håkan E
    Hej Lars-Håkan,
    Det låter ju mer som att man bör se över en alternativ lösning eller se över de då kommande fakturorna som var! Vill du inte kontakta mig så ska jag se över detta?
    Kontakta oss gärna på 0771-400100. Önskar en trevlig helg.

Sune T skrev om Qall Telecom
    Är allmänt nöjd med den service vi fått i olika ärenden. Läs mer

Michael C skrev om Qall Telecom
    Usla telefonförsäljare som lurar på en för många kringtjänster som man tror ingår utan extra kostnad, typ telefonsvarare, men kostar extra. Läs mer
    2018-11-26 Ellen A svarar Michael C
    Hej Michael
    Vi ser allvarligt på att du inte upplever att försäljningen gått rätt till, för oss är detta A och O! Du får gärna kontakta oss på kundservice så att vi kan reda ut det inträffade.
    Önskar dig en trevlig dag!