Quality Detection Dogs Sweden AB

Välkommen till Quality Detection Dogs!

Misstänker du att du har fått hem vägglöss eller har du genomgått en sanering för vägglöss och är osäker på om vägglössen är helt borta eller inte? Då kan vi hjälpa dig!

Våra specialtränade sökhundar kan inte bara hitta allt från levande ägg till fullvuxna vägglöss.

Med över 2000 sökuppdrag i ryggen så har vi på QDD har många års erfarenhet och kunskap av arbetet med vägglöss.

Ligg inte sömnlös pga vägglöss, ring oss!
Vi utför uppdrag både och privatkunder och företagskunder.

Läs vad 33 kunder tycker om Quality Detection Dogs Sweden AB 2

2021-09-20
    Bra och snabbt bemötande när vi misstänkte vägglöss hemma.
    2021-09-17
    Fantastiskt fint bemötande. Proffsigt!
    Levde upp till mina förväntningar. Upplevde god kunskap om vägglöss vilket var min oro. Stillade oron genom sin kunskap och goda råd. Beställde vägglussök med hund och det fungerade absolut perfekt. Känner mig mycket tryggare efter detta.
    2021-08-26
    Mycket gott samarbete och pålitliga, utför arbetet proffisionellt. Mycket nöjda med företaget
    2021-08-26
    Med inkänning och professionalism hanterades vårt ärende med QDDS AB över förväntan. Kommer att anlita dem igen.
    2021-08-26
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Bra rapportering. Bra kontakt direkt med de drabbade lägenhetsinnehavarna.

Företaget levde väl upp till förväntningarna då de upptäckte spridning utanför den först drabbade lägenheten. Syftet med undersökningen var just en "inventering" av huset.

Ärendet är inte avslutat men en förnyad undersökning är bokad direkt med de drabbade lägenhetsinnehavarna.

Jag skulle tveklöst rekommendera tjänsten till andra.
    2021-08-26
    Fantastiskt trevligt, förstående och professionellt bemötande.
    Värt varenda krona och till min enorma glädje indikerades inte en enda vägglus så nu kan vi sova lugnt igen.
    Tack för besöket Mona!
    Rekommenderar alla som misstänker denna plåga att anlita företaget direkt. En inspektion av människa kan aldrig nå samma resultat som en hundnos! Därutöver har de flesta företag och Anticimex i synnerhet, orimligt långa väntetider.
    2021-07-31
    Snabb hjälp och utmärkt bemötande med stor kunskap.
    2021-07-07
    Trevliga. Hjälpsamma. Kunniga. Snabba att hjälpa till. Prisvärt.
    Tack Sofie för ditt fina omdöme! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2021-05-07
    Jag beställde sökning med vägglöss hund. Mona med hund var kanon duktig & väldigt trevlig bemött samt noggrann & snabb
    2021-04-24
    Suverän service, trevligt bemötande och framförallt prisvärt
  • ARMIN K
    2021-04-23
    Fin tjej, fin hund, gjorde kanonjobb.
    Tack Armin för ditt fina omdöme! Quality Detection Dogs Sweden AB
  • Sara C
    2021-04-23
    Jag kontaktade Mona då jag var orolig för vägglöss då min son hade misstänkta bett.
    Mona svarade otroligt snabbt på min förfrågan och kom hit med ett par timmars varsel.
    Hon och hennes hund var här under lång tid och var väldigt noggranna. Jag fick bra information och kände mig sen helt lugn med att vi inte hade vägglöss. Smidigt och väldigt värt om man är orolig, plus bra att det gick så snabbt OM det skulle varit något. Tack Mona!
    Så otroligt roligt att läsa ditt fina omdöme! Tusen tack! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2021-02-24
    Beställde hundsökning efter vägglöss eftersom jag är väldigt orolig för det, hunden visade att där inte fanns några, Mona hjälpte till och svara på alla mina frågor, och har varit väldigt behjälplig även i efterhand när jag haft fler frågor. Rekommenderar starkt!
    Hej Oliver,

Vad roligt att höra att du var så nöjd med vår tjänst! Tack för dina ord!
    2021-01-08
    Mona var otroligt professionell och samtidigt väldigt stöttande, man märkte att hon samt hund definitivt visste vad de höll på med. Mona tar sig tid och visar stort engagemang. Det kändes tryggt att ha någon som var så duktig på det hon gjorde här för att kolla om vi hade några vägglöss kvar.
    Tack Victoria för dina fina ord! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-12-17
    Jag ville få mitt hus granskat av hund då det kändes säkrare än andra metoder att utröna om jag blivit av med vägglössen. Jag fick ett bra bemötande och mycket bra service runt i kring men det som står ut var hur enormt proffsigt de sköttes. Det blev samtidigt en genomgång och svar på massa frågor av en person som kunde mer än Anticimex. Jag vill understryka att jag inte är missnöjd med Anticimex !
    Himla roligt att vi kunde hjälpa dig Martin! Som du sa själv, så får vi hoppas att vi slipper mötas igen! :p Tack för dina ord! Quality Detection Dogs Sweden AB
  • ARMIN K
    2020-12-03
    De gjorde ett utmärkt jobb. Mona är väldigt trevlig och kan sitt jobb.
    Tack Armin för ditt fina omdöme! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-11-25
    Jag va rädd för vägglöss för att min kompis hade dem. Det var jätte skönt att verkligen få bekräftat att det var lugnt! Supertrevligt bemötande och hon erbjöd tips och råd till min vän också.
    Rekommenderar starkt!
    Himla skönt att vi kunde hjälpa dig stilla din oro! Tack Sara! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-11-10
    Mycket bra sökning med hund. Kan rekommenderas.
    Tack Anders för din fina rekommendation! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-11-09
    Jättefint bemötande av personalen. Tyvärr får jag bett fortfarande då jag misstänkte vägglös. Snabb besök av företaget.
    Hej Leila, det glädjer oss att du fått ett trevligt bemötande. Hör gärna av dig till oss igen så ska vi se om vi kan hjälpa dig komma fram till vad det du upplever biter dig. Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-11-05
    Jag köpte en vägglöss sökning med hund. Det var ett proffesionellt & väldigt förstående bemötande av Mona. Allt från första kontakt per telefon & sen hembesöket var över mina förväntningar, Jag är helnöjd med allting!
    Hej Ann-sohpie! Det glädjer oss verkligen att höra att vi överträffade dina förväntningar! Tack! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-10-21
    De är den bäst och snällast, de kommer hela vägen hit och de svarade på alla mina tråkiga frågor de var jätte snällt.
    Hem efter deras besök var helt rent och de har kollat på alla rum.
    Jag rekommenderar de för de är bäst.
    Pa: de har den finaste hundar 🐶 :)
    Tack Claudia för din fina rekommendation! Och visst håller vi med om att våra hundar är superfina även om vi är kanske lite partiska! =) Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-10-16
    Vi valde att kontakta Quality Detection Dogs Sweden för att få hjälp med att söka efter vägglöss. Både hund och förare (Mona) var mycket professionella och gjorde ett mycket grundligt sökarbete.

Mona tog sig även sin tid att svara på våra tusen frågor och funderingar.

Vi kan inte annat än att rekommendera Quality Detection Dogs Sweden och kommer att anlita dom igen.
    Stort tack Alex för dina fina ord! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-10-13
    Teknikern Mona var väldigt hjälpsam och tillgänglig hela tiden, både innan och efter jag anlitade deras tjänster. Proffesionellt och omtanke var min erfarenhet.
    Stort tack Henok för ditt fina omdöme! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-09-03
    Supertrevlig, kunnig, respektfull, enkel att ha att göra med. Rekommenderas varmt!
    Tack Emelie för ditt fina omdöme! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-09-03
    Vi fick hjälp med vägglöss sanering.
    Fick ett fantastiskt fint bemötande o stöd.
    Vi kunde inte ha fått en bättre hjälp.
    Kan varmt rekommendera dem till andra
    Fantastiskt roligt att kunna hjälp er! Tack för dina fina ord! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-08-26
    Köpte tjänsten lushund. Blev otroligt trevligt bemött och mins förväntningar uppfylldes.
    Tack Christina för ditt fina omdöme! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-08-25
    Mona gav en fantastisk service!
    Tack Sandra för ditt fina omdöme! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-08-25
    Hi,, WoW,, Fick hjälp över telefon. Men det löste Mona, världens bästa Mona.. Fler skulle vara som Mona..
    Tack Sara för ditt fina omdöme! Jag är så glad att vi kunde hjälpa dig över telefon! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-08-24
    Vi är supernöjda! Hunden var överallt och hundföraren mycket tillmötesgående. Klar rekommendation till alla som drabbats av vägglöss.
    Tack Ulf för ditt fina omdöme! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-08-24
    De levererar vad de lovar .
    Bra bemötande och smidiga.
    Väldigt proffsiga.
    Tack för ert fina omdöme! Vi är så glad att ha er som kund! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-08-24
    Jag beställde en kontroll av Mona som var snabb, proffsig, kunnig och helt fantastisk att ha och göra med.
    Jag är otroligt tacksam för hjälpen jag fick.

Vill tipsa alla (företag som privatpersoner) - om du är orolig över att ha fått problem med vägglöss: ring Mona så fort du kan, vänta inte med problem som vägglöss utan agera fort.

Mona hjälper er även med kontakt med saneringsföretag eller bara tips på vad som är bra att tänka på.

Kan även tipsa om denna tjänst för er som har haft vägglöss och genomgått sanering men är osäkra på om saneringen varit 100% lyckad, anlitar ni Mona så kan hon med stor sannolikhet säga om du/ni blivit av med lössen eller inte.

Har bara bra saker att säga! Tveka inte över att höra av er till det här gänget vid behov! :)
    Tack så otroligt mycket för dina fina ord Karin! Quality Detection Dogs Sweden AB
    Köper vägglus genomsökningar.
    Trevligt bemötande med positiv energi, trots att det kan bli båge en bökig och dyr sak för mitt företag vid upptäckt av lus.
    De lever upp till mina förväntningar, så jag är nöjd med att ha ett avtal med dem. Go Mona🤘
    Tack för ert fina omdöme! Vi är otroligt glada att få ha er som kund! Quality Detection Dogs Sweden AB
    2020-08-22
    Kan starkt rekommendera Mona till alla som misstänker/drabbas av ohyra. Hon är extremt kunnig, hjälpsam och har en lugnande effekt som gör att det känns mer odramatiskt.
    Tack David för ditt fina omdöme! Det här med vägglöss är verkligen vår passion! Quality Detection Dogs Sweden AB