Quality Detection Dogs Sweden AB

Quality Detection Dogs Sweden AB

www.qdds.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Quality Detection Dogs! Misstänker du att du har fått hem vägglöss eller har du genomgått en sanering för vägglöss och är osäker på om vägglössen är helt borta eller inte? Då kan vi hjälpa dig! Våra specialutbildade sökhundar kan hitta allt från ägg till vuxna vägglöss. Med över 2000 sökuppdrag i ryggen så...

84 omdömen om Quality Detection Dogs Sweden AB

Sedan starten hos Reco 2020

Roger J
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Jag kontaktade Quality Detection Dogs och talade med Mona då det visade sig att i min lägenhet jag skulle flytta in i månaden efter blivit ansatt av vägglöss. Mona var den enda av många människor jag försökte få rådgivning av som verkligen gav nåt. Efter värmebehandling/sanering ville jag ha ett hundsök för att vara på den säkra sidan, Mona rådde mig att avvakta en tid då hunden kan reagera på färska döda löss. Nu 1 år senare kontaktade jag Mona igen för att få till ett hundsök bara för att jag vill dubbelkolla. Nu är det...

Hkvarteret A
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Snabb respons från första kontakten och ett lyckat resultat. Råttan hittades och eliminerandes! Vi kan starkt rekommendera Quality Detection Dogs Sweden AB. Vårt problem med råttor löstes efter att flera olika företag misslyckats med uppdraget. //Peter Andersson Högkvarteret Bar & Matsal

Gustav F
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Mycket bra bemötande och en fantastisk hund. Kul och se hur den jobbar.

Linköpings C
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Bra smidigt seriöst Mona med personal är bra

Ewa W
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Superproffsiga från första mejl tills dom kom på plats, fick mycket tips och info som hjälpte oss. Jag rekommenderar dom varmt!

Maire K
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Inspektion av min lägenhet för vägglöss. Professionell personal och snabb agerande från deras sida. Trevlig personal och. fin hund. Är mycket nöjd med deras tjänst. Prisvärd!

Kerstin F
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Jag är mycket nöjd med Mona och hundarna.

Elin O
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Snabb mejlkontakt. Professionellt bemötande och Mona lugnade verkligen ner mig. Trodde att jag fått vägglöss med hem från Spanien. De hittade ingenting och jag kunde känna mig lugn efter. När anticimex var här fick jag inte alls ett bra bemötande, de kollade inte särskilt noga heller och min oro togs inte alls på allvar. Mona svarade på alla mina frågor, sökte igenom lägenheten väldigt noga själv och sedan fick hunden söka. Värt varenda krona!

Christina B
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Mycket bra bemött både på telefonen och när dom var här och genomförde uppdraget av sökningen av vägglöss.

Alice Alma Cristina W
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Anlitade när jag misstänkte vägglöss för att snabbt kunna bekräfta eller dementera oron som gnagde. Ringde och bokade tid och dagen efter kom Mona med sökhund hem till oss. Inga vägglöss hittades vilket jag är väldigt tacksam för. Den här tjänsten hjälpte mig otroligt mycket. Mona var förstående, inlyssnade och att de kunde komma så snabbt var guld värt. Värt varenda krona.

Lena H
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Seriöst och noggrant. Fick fullt förtroende för QDD och anlitar dem gärna igen.

Armin K
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Mona och hennes hundar hjälper oss med att hålla vägglössen på våra vandrarhem i schack. Vi har inte haft några större bekymmer med vägglössen sen vi har anlitat Quality Detection Dogs att göra regelbundna kontroller.

Johanna L
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Gick snabbt att boka Trevligt och proffesionellt bemötande

Jenny S
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Fint bemötande och urproffsigt på alla sätt.

Marianne O
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Mycket professionella vägglushundar och hundförare. Bra bemötande både från kontoret och i mötet med hundföraren. Enda minus är att de är väldigt överbelastade och det är ibland svårt att få kontakt. Det administrativa, som att svara i telefon och på mejl, sköts när det finns en stund över mellan kundbesöken med lushundarna. Men när man väl får kontakt funkar det mycket bra.

Jan R
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Mycket proffsigt team. Kommer till stället med tre st hundar för att göra ett så bra jobb som möjligt. Imponerande.

Julia B
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Tycker att det var en väldigt bra tjänst att anlita när jag var orolig för vägglöss. Personen som kom hem till oss började med att ställa frågor kring anledningen till oron (om vi har sett några kryp, fått bett, sett spillningar osv). Sedan kontrollerade hon själv sovrummet, sängen och andra möbler för eventuella synliga spår. Efteråt kom hunden in och kontrollerade lägenheten och tack och lov hittades inga levande vägglöss. Nu kan vi äntligen sova gott om natten och vetskap om att betten vi har fått i alla fall inte kommer...

Louis C
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Utredningen var noga och gjort på ett professionellt sätt. Kan bara rekommendera

Ulf E
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Lätt att komma i kontakt med. Gjorde hembesök redan efter ett par dagar. Vid besöket fick jag först gott om tid att ”diskutera” , och få svar på mina frågor om, vägglöss, innan Mona först själv besiktigade huset och sedan gjorde besiktning med hundar. Så proffsigt! Rekommenderar varmt!!

Birgit S
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Vägglussök med sökhund. Har anlitat QDD tidigare och är alltid lika nöjd. De är oerhört kunniga och vänliga. Ingenting hittades vid söket och jag känner mig helt lugn nu.

Mattias Å
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Sådan kunskap, duktiga hundar, trevlig och vacker tjej. Det här företaget får full pott och står verkligen i framkant när det gäller skadedjur som vägglöss och råttor !

Sara E
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Ett proffsigt och vänligt bemötande!

Maria G
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Anlitade Quality Detection Dogs för eventuella vägglöss i min lägenhet. Fick snabb respons trots semestertid och fick gott bemötande. Snabb och smidig undersökning. Tack och lov upptäcktes inga vägglöss.

Jennifer A
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Otroligt proffsiga och kunniga i sin sak. Värt varenda krona för att lugna nerver

Sandra K
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Jättebra service m snabb hjälp!

Alexandra A
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Mona med hund som besökte mig var väldigt proffsiga och förstående.

Lundavägens K
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Ett gott och professionellt bemötande. Snabb inställningstid. Har anlitat Quality detection Dogs två gånger och lika nöjd varje gång.

Linköpings C
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

bara bra rakt igenom rekommenderar dem stark

Charlotte M
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Enormt tacksam över att denna tjänst finns. Nu hade vi turen att inga vägglöss hittades men det kändes tryckt och bra att få hemmet genomsökt. Stort tack till Mona också som svarade på fler frågor än vad hon behövde och lugnade mig i att vägglöss inte är jordens undergång och att de flesta blir av med dom ganska snabbt. Hennes kunskap var guld. Mvh Charlotte

Yvonne F
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Snabbt svar och service. Trevlig och kompetent.

Svar från Quality Detection Dogs Sweden AB

Väldigt roligt att höra, tack för ditt omdöme Yvonne.

Stina E
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

QDDS uppfyllde alla förväntningar med råge. Snabb hantering o insats. Seriöst o professionellt bemötande. Rekommenderas!

Svar från Quality Detection Dogs Sweden AB

Precis som vi vill ha det! Tack för ditt omdöme Stina!

Mia S
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Fick snabb hjälp med sök i våra bilar, kände mig trygg med Monas stora erfarehet och kunskap då jag hade ’tusen frågor’ och var mycket orolig.

Svar från Quality Detection Dogs Sweden AB

Vi välkomnar alla frågor och vet hur viktigt det är att få en klarhet och förståelse. Tack för ditt fina omdöme!

Nicklas W
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Snabb respons, kunnig och trevlig personal.

Erika W
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Väldigt trevligt bemötande - kunnig, förstående och insatt i situationen vad det innebär och hur det kan påverka både mående och åtgärder. Kom snabbt på plats och gjorde ett effektivt utförande. Misstanke om vägglöss och undersökning i lägenheten av hund.

Svar från Quality Detection Dogs Sweden AB

Så fint att höra! Tusen tack för ditt fina omdöme Erika.

Sara B
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Jättebra bemötande och trevliga.

Svar från Quality Detection Dogs Sweden AB

Tack för ditt fina omdöme Sara!

Agneta Ö
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Väldigt snabb service och rar, ivrig vovve klarade säkert att konstatera fritt från vägglöss.

Susanne E
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Oändligt tacksam för den trygghet, kunnighet och den proffessionalitet Mona och hennes hundar har uppvisat och bemött mig flertalet gånger i vad jag upplevt som den värsta enskilda katastrof under en lång tid i min familjs liv. Efter 8 månader kan vi återgå till ett normalt liv efter att ha säkerställt att saneringen till slut har lyckats av försäkringsbolagets saneringsbolag där jag utöver det privat beställt hundsök av vägglöss. Kan inte bara rekommendera utan jag anser att det är klart avgörande att välja att beställa...

Svar från Quality Detection Dogs Sweden AB

Tack så hemskt mycket Susanne för dina fina ord!

Agneta K
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Mycket professionellt utförd lusspårning av två hundförare och två sökhundar. Trevligt bemötande och kort väntetid mellan beställning och utfört arbete. Därtill en mängd goda råd. Företaget kan absolut rekommenderas.

Svar från Quality Detection Dogs Sweden AB

Stort tack för dina fina ord Agneta!

Isak P
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Snabba, fantastiskt vänliga, 10/10!

Stort tack Isak!

Brf I
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Jag engagerade Quality Detection Dogs Sweden för att undersöka om det fanns vägglöss i en lägenhet i vår fastighet. Både hunden och hundföraren var mycket trevliga, och jobbade snabbt och effektivt. Jag kände direkt ett förtroende för företaget och de levde helt upp till mina förväntningar. Och dessutom hittade de inga vägglöss.

Svar från Quality Detection Dogs Sweden AB

Tack så hemskt mycket för ert fina omdöme!

Lisa L
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Proffsigt och bra service. Fick kontakt och bra svar på alla mina frågor efter att vi blivit utsatta för vägglöss på grund av vi hyrt och bott i ett hus med vägglös. Detta även fast det var nyårsafton!

Svar från Quality Detection Dogs Sweden AB

Tack för ditt fina omdöme Lisa!

Emma S
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Vi bokade tid pga misstankar om vägglöss. Mona med hund kom redan dagen efter och var jättetrevlig och pedagogisk. Mona är otroligt noggrann och vi är jättenöjda med tjänsten!

Stort tack Emma!

Ranin M
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Mycket bra service. Besök redan nästa dag. Kunskap inom olika områden. Rekommenderar de stark så man slipper oroa sig.

Stort tack Ranin!

Waxholms H
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Väldigt proffsigt och engagerad. Känns tryggt att anlita dom för en sån här sak.

Svar från Quality Detection Dogs Sweden AB

Tack så hemskt mycket för det fina omdömet!

Faik E
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Hej jag blev bra bemött hon var lyhörd kunnig med sitt jobb. Men kunde fått mer information vad jag kunde förbereda Innan hon kom, skicka en meddelande. Och det tog jätte snabbt när hon var inne Hos mig med hunden. Annars nöjd.

Svar från Quality Detection Dogs Sweden AB

Hej Faik, jag tar med mig den här informationen. Tack för ditt fina omdöme!

Anne-sofie S
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Mycket serviceinriktat och professionellt och bemötande.

Svar från Quality Detection Dogs Sweden AB

Tack Ann-Sofie, det glädjer oss att höra!

Birgit S
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Kunniga, vänliga och kom väldigt snabbt när jag ringde. Inte farligt dyrt heller.

Svar från Quality Detection Dogs Sweden AB

Precis som det ska vara, tack Birgit för ditt fina omdöme!

Lisa S
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Mycket trevligt bemötande! Hade mycket höga förväntningar. Mona och hunden var sååå fina. Jag har dock fortfarande en fobi och vågar inte helt lita på beskedet. Har så dålig syn och på onsdag hade jag en svår ögonoperation. Hoppas att med tiden sakerna ordnar sig. Med vänlig hälsning Lisa Silander-Koundakjian

Svar från Quality Detection Dogs Sweden AB

Hej Lisa, tack för ditt fina omdöme! Glöm inte att du kan slå oss en signal närsomhelst om du känner att oron kvarstår.

Bunge V
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Bra. Det gick snabbt att få hjälp. Kommunikationen fungerade och besöket kändes tryggt.

Strålande! Tack!

Moa L
Skrev om Quality Detection Dogs Sweden AB

Supersnabb och flexibel! Kunde komma redan samma EM. Supergo tjej o härlig hund!!

Tack Moa!