R3B Electric AB

R3B Electric AB

r3belit.se
  • Badge2023

R3B har funnits sen 2010. Vi startades som en installationsfirma inom Data, Tele, Larm och Fiberinstallationer. Ca 10 år senare startade vi R3B Electric AB som numera har cerfifierade installatörer av billaddare. Vi kan utföra installationer och service både för dig som privatperson och företagare. PS! Alla våra installatörer...

16 omdömen om R3B Electric AB

Sven O
Skrev om R3B Electric AB

Vi har blivit mycket positivt bemötta. Våra förväntningar var: rimlig prisnivå och följsam och flexibel handläggning av våra önskemål. Vi installerar laddboxar till elbilar. Hittills är vi mycket nöjda med samarbetet.

Svar från R3B Electric AB

Hej vad kul att ni tycker det hoppas ni är supernöjda efter vi är klara!

Urban B
Skrev om R3B Electric AB

Köpte laddbox inklusive installation. Allt var perfekt, trevligt bemötande, snabb respons och snyggt utförd installation. Kan verkligen rekommendera R3B. Urban B Tyresö

Svar från R3B Electric AB

Hej Urban Tack för betyget hör av dig om det är något mer vi kan hjälpa dig med!

Madeleine S
Skrev om R3B Electric AB

Fick snabb och bra, professionell hjälp när vår fibersladd gick sönder. Ett otroligt vänligt bemötande från personalen. Tack igen! Rekommenderar!!

Svar från R3B Electric AB

Tack Madeleine. Hör av dig om det är något annat vi kan hjälpa dig med.

Natalie V
Skrev om R3B Electric AB

Snabb hjälp vid elproblem Vänlig personal

Svar från R3B Electric AB

Tack Natalie. hoppas nya el-centralen funkar fint. så hörs vi till våren och kollar dina trädspottar!

Hans S
Skrev om R3B Electric AB

Snabb återkoppling med tids bokning dagen efter. Elektrikern kom hem på utsatt tid och kopplade in vår nya spis. Bra jobbat helt enkelt

Svar från R3B Electric AB

Tack Hans! Hoppas Spisen funkar bra!

Peter B
Skrev om R3B Electric AB

Kunniga, trevliga och håller vad de lovar.

Svar från R3B Electric AB

Hej Peter. Tack för ditt betyg. Jag hoppas på ett framtida sammarbete! //Sebastian R3B

Cristian C
Skrev om R3B Electric AB

Proffsigt bemötande redan från första telefonsamtalet tills jobbet var avslutat. Hade höga förväntningar då det lär för bra för att va sant vid telefonkontakt, men det blev bättre än förväntat. Jag köpte en laddbox och ny el-central och skulle utan tvekan kunna rekommendera R3B till vänner och bekanta och jag kommer anlita dom igen vid nästa el arbete.

Svar från R3B Electric AB

Hejsan Cristian! Tack för ditt betyg! Hoppas din laddbox fungerar som den ska i framtiden med! "Skitfiske på dig!" //Sebastian R3B

Patrik B
Skrev om R3B Electric AB

Mycket trevliga och proffsigt utfört arbete.

Svar från R3B Electric AB

Hej Patrik Tack för ditt betyg. jag hoppas att din laddbox fungerar som den ska. och tack för att du rekommenderade oss till din granne. //Sebastian

Lars H
Skrev om R3B Electric AB

Personliga, trevliga, professionella och snabba.

Svar från R3B Electric AB

Hej Lars. Tack för ett bra betyg. Hoppas laddboxen funkar fint för dig. hör av dig om du vill ha mer hjälp! //Sebastian.

Edward K
Skrev om R3B Electric AB

Service och installation deliverd at 200% of what would be expected! Over deliverd and professionell service! Would recommend to anyone!

Svar från R3B Electric AB

Hej Edward. Tack. Vad kul att du tycker det! Jag hoppas din Laddbox fungerar som den ska och att vi slipper borra mer i din grund...:-) Hör av dig om vi kan hjälpa dig med mer el-jobb. //Sebastian

Kobbe G
Skrev om R3B Electric AB

Köpte laddbox med installation.Trevligt bemötande och proffsig installation. Jättenöjd med jobbet.

Svar från R3B Electric AB

Hej Kobbe Tack detsamma till dig! Alltid kul med trevliga kunder. Hoppas laddboxen fungerar fint annars så får du ringa. //Sebastian

Patrik R

Proffsigt och prisvärt Duktiga killar

Svar från R3B Electric AB

Hej Patrik . Tack för ditt betyg! Hoppas Laddboxen funkar fint i myggskogen! //Sebastian.

Zaman A
Skrev om R3B Electric AB

Mycket bra och väl arbete och jag är väldigt nöjd med.

Svar från R3B Electric AB

Hej Zaman! Tack för ditt betyg. jag hoppas Attefallshuset står och fungerar som det ska! Ring om du behöver mer hjälp! //Sebastian

Ribbhagen A
Skrev om R3B Electric AB

Otroligt seriöst företag, väldigt kunniga inom sina områden och trevlig personal! Rekommenderar :)

Svar från R3B Electric AB

Hejsan Ribbhagen. Tack för ert betyg och fortsatt sammarbete! //Sebastian.

Petar B
Skrev om R3B Electric AB

Bra servis och duktiga elektriker

Svar från R3B Electric AB

Hej Petar. Tack för ditt betyg! jag hoppas ditt uterum kommer bli super-mysigt. Vi hjälper dig hjärna i fortsättningen. //Sebastian

Tynnelsö A
Skrev om R3B Electric AB

Väl utfört arbete inom angiven tid

Svar från R3B Electric AB

Hej och Tack för ditt betyg Hoppas laddboxen funkar fint till föreningen och hör av er om ni vill ha fler laddboxar eller annat el-abete utfört! //Sebastian