Rajapack

Rajapack

www.rajapack.se
4.3

RAJA Group erbjuder kvalitetslösningar till företag inom alla branscher och med det största utbudet av emballage i Europa kan vi ge företagen förpackningslösningar för alla behov.

18 omdömen om Rajapack

Hans Martin Chester J

Lägger beställning. Det går 48h. Raja ringer och säger "idag kommer ju din pall, men det kommer saknas en artikel". Ok, vi löser det, inga problem. Raja lägger till en extra produkt på order och LOVAR i telefon att den kommer dagen efter. Det kommer aldrig någon pall och jag får veta från PostNord att Raja inte alls skickat pallen den dag som Raja sagt att de skickat pallen. Den skickas EFTER att jag pratat med Raja. Dagen efter lovas det att både extra order och pall ska komma. Det kommer varken det ena eller det andra....

Hanna B
Skrev om Rajapack

Jag har köpt packmaterial. Bra service, snabb leverans.

Stefan D
Skrev om Rajapack

BRA OCH SNABB LEVERANS. MYCKET NÖJD MED PRODUKTERNA. KÖP VIA INTERNET VILKET FUNGERADE KLOCKRENT.

Henrik L
Skrev om Rajapack

Kanon, snabb leverans. Varorna uppfyllde mina förväntningar

Johanna N
Skrev om Rajapack

Snabb leverans och bra kvalitet på grejerna.

Glenn R
Skrev om Rajapack

Mycket bra service och behjälplig vid val av produkt. Fick hjälp med kartongval för färgburk. Jag kommer definitivt handla mer av er

Rolf A
Skrev om Rajapack

Stort engagemang och hjälpsamhet från början. Köpte lagerlådor i plywood och ritning togs fram enligt våra beskrivningar. Kortare leveranstid än vad som var aviserat.

Mohittin K
Skrev om Rajapack

Det var bra. Frakten var dock dyr. Borde eventuellt bli lättare att välja varor då matrisen för de olika lådstorlekarna är sisådär.

Petrus F
Skrev om Rajapack

Som företagskund, första gången jag använde mig utav Rajapack och det gick smidigt. Bra bemötande, snabb frakt och bra information kring större ordrar, utbud, fraktpriser mm. Det enda var dock att det tillkom en pallavgift på 120kr som gjorde fakturan något högre än tidigare, men annars OK och kommer definitivt återkomma även i framtiden. Konkurrenskraftiga priser och seriöst företag som ligger i framkant.

Lackis E
Skrev om Rajapack

riktigt bra. bra service när man ringer. Skulle önska ett stärre utbud av plast förpackningar för livsmedel.

Mikael B

Trevlig personal. Snabb leverans. Rätt varor. Inget krångel

Joel W
Skrev om Rajapack

Vid köp av papprör med lock. Gjorde jag en beställning av lock till rören. Men vart uppringd och fick förklarat att locken ingick redan. Så beställningen vart billigare än det jag orderbekräftade. Tyder på bra kvalitet på service, när man inte försöker kränga på onödiga saker till folk.

Kerstin O
Skrev om Rajapack

Fungerade alldeles utmärkt trots att det var första gången vi anlitade dem.

Sofia E
Skrev om Rajapack

Allt fungerade enligt våra önskemål. vi är mycket nöjda med bemötande och produkterna.

William B
Skrev om Rajapack

Strax efter att jag hade placerat min order blev jag uppringd av en trevlig säljare på Rajapack. Vi hade tydligen beställt några saker i onödan och detta hade er duktiga medarbetare uppmärksammat varvid han ringde till oss och fick vårt fakturabelopp att minska betydligt. Med ett sådant fint bemötande vill jag vara Rajapack lojal till graven. Jag är mycket imponerad! Tyvärr vet jag inte killens namn för annars hade jag föreslagit honom som månadens medarbetare :)

Gun H
Skrev om Rajapack

Jättetrevliga! Leverans fungerade bra!

Arne K
Skrev om Rajapack

Hemskt besviken på kvallitet av produkterna jag beställde.

Gunnar G
Skrev om Rajapack

Bra bemötande, bra pris och snabb leverans.