Rajapack

fabriksgatan 7, 412 50 Göteborg — Visa karta

RAJA Group erbjuder kvalitetslösningar till företag inom alla branscher och med det största utbudet av emballage i Europa kan vi ge företagen förpackningslösningar för alla behov.

Läs vad 17 kunder tycker om Rajapack

• Hanna B
    Hanna B skrev om Rajapack
    Jag har köpt packmaterial. Bra service, snabb leverans.
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Rajapack
    BRA OCH SNABB LEVERANS. MYCKET NÖJD MED PRODUKTERNA. KÖP VIA INTERNET VILKET FUNGERADE KLOCKRENT.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Rajapack
    Kanon, snabb leverans. Varorna uppfyllde mina förväntningar
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Rajapack
    Snabb leverans och bra kvalitet på grejerna.
  • Glenn R
    Glenn R skrev om Rajapack
    Mycket bra service och behjälplig vid val av produkt.
    Fick hjälp med kartongval för färgburk.
    Jag kommer definitivt handla mer av er
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Rajapack
    Stort engagemang och hjälpsamhet från början. Köpte lagerlådor i plywood och ritning togs fram enligt våra beskrivningar. Kortare leveranstid än vad som var aviserat.
  • Mohittin K
    Mohittin K skrev om Rajapack
    Det var bra. Frakten var dock dyr. Borde eventuellt bli lättare att välja varor då matrisen för de olika lådstorlekarna är sisådär.
  • Petrus F
    Petrus F skrev om Rajapack
    Som företagskund, första gången jag använde mig utav Rajapack och det gick smidigt. Bra bemötande, snabb frakt och bra information kring större ordrar, utbud, fraktpriser mm. Det enda var dock att det tillkom en pallavgift på 120kr som gjorde fakturan något högre än tidigare, men annars OK och kommer definitivt återkomma även i framtiden. Konkurrenskraftiga priser och seriöst företag som ligger i framkant.
  • Lackis E
    Lackis E skrev om Rajapack
    riktigt bra. bra service när man ringer.
    Skulle önska ett stärre utbud av plast förpackningar för livsmedel.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Rajapack
    Trevlig personal. Snabb leverans. Rätt varor. Inget krångel
  • Joel W
    Joel W skrev om Rajapack
    Vid köp av papprör med lock. Gjorde jag en beställning av lock till rören. Men vart uppringd och fick förklarat att locken ingick redan.
    Så beställningen vart billigare än det jag orderbekräftade.

Tyder på bra kvalitet på service, när man inte försöker kränga på onödiga saker till folk.
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Rajapack
    Fungerade alldeles utmärkt trots att det var första gången vi anlitade dem.
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Rajapack
    Allt fungerade enligt våra önskemål. vi är mycket nöjda med bemötande och produkterna.
  • William B
    William B skrev om Rajapack
    Strax efter att jag hade placerat min order blev jag uppringd av en trevlig säljare på Rajapack. Vi hade tydligen beställt några saker i onödan och detta hade er duktiga medarbetare uppmärksammat varvid han ringde till oss och fick vårt fakturabelopp att minska betydligt. Med ett sådant fint bemötande vill jag vara Rajapack lojal till graven. Jag är mycket imponerad! Tyvärr vet jag inte killens namn för annars hade jag föreslagit honom som månadens medarbetare :)
  • Gun H
    Gun H skrev om Rajapack
    Jättetrevliga! Leverans fungerade bra!
  • Arne K
    Arne K skrev om Rajapack
    Hemskt besviken på kvallitet av produkterna jag beställde.
  • Gunnar G
    Gunnar G skrev om Rajapack
    Bra bemötande, bra pris och snabb leverans.

fabriksgatan 7, 412 50 Göteborg