Alla kategorier Taxi Stockholms län Upplands Väsby Ralles Taxi

Kavallerigatan 26, 194 75 Upplands väsby — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Ralles Taxi

• Jacob Y
    Jacob Y skrev om Ralles Taxi
    Extremt oseriöst och vidrigt företag. Uppgav sig för att vara Taxi Sthlm och kör med exakt likadana bilar. På en 15 min sträcka fick jag betala 915. Fruktansvärt.

Jag undrar hur man kan leva med sig själv som förare och personen som har företaget? Hur kan man sjunka så lågt som människa? Så jävla urusla bottenskrap till människor som har det här som sysselsättning i livet. Skaffa er ett riktigt jobb, era patetiska losers.
  • Claes O
    Claes O skrev om Ralles Taxi
    Fruktansvärt oseriöst företag, som tidigare användare nämnt är namnet alldeles för vilseledande. Var uppmärksamma nästa gång ni tar en taxi från gatan och gör inte samma misstag som jag gjorde... Jag fick betala 950 kronor för en resa som med "riktiga" Taxi Stockholm skulle kosta max 500 kronor på taxameterpris om det var stillastående bilkö.
  • Örjan L
    Örjan L skrev om Ralles Taxi
    Riktigt lurendrejar företag. Bilarna ser precis ut som taxi Stockholm + att han stod vid deras stolpe. Fick betala 270 kr för 2 kilometers lång resa. Usch vilket vidrigt bolag!!
  • Sanne N
    Sanne N skrev om Ralles Taxi
    Jag trodde det var Taxi Stockholm då det var en svartfärgad taxi som det stod Taxi Stockholm Södermalm på. Efter jag har tittat på kvittot står det då Ralles Taxi och han har lagt på grundavgift och en resa på ca 5 km kostade mig 345 kr, jag har blivit grundlurad då jag var distraherad när jag betalade och inte tänkte på hur mkt det kostade, VARNING TILL ANDRA!!!!!

Kavallerigatan 26, 194 75 Upplands väsby