Alla kategorier Försäkringsbolag Stockholms län Stockholm Norrmalm Real Finans och Försäkring AB

Real Finans och Försäkring AB

Barnhusgatan 3, 111 23 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Real Finans och Försäkring!

Vi finns här för att hjälpa dig med din ekonomi. Vi hjälper dig som privatperson, företag eller stiftelse med att nå dina mål med tjänster inom:

- Helhetsrådgivning
- Kapitalförvaltning
- Pensionsplanering
- Försäkring
- Skatt
- Familjejuridik

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att höra av dig om du har några frågor!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Real Finans och Försäkring AB

• Jimmy L
    Jimmy L skrev om Real Finans och Försäkring AB
    De är personliga och bryr sig om mig och utgår från min situation. Väldigt proffsiga och ambitiösa. De följer upp sina åtagande och man kan lugnt lita på att det som de sagt att de ska göra även genomförs.
    Mina pengar förvaltas på ett tryggt sätt.
    Kan bara rekommendera dig att ta kontakt med dem gällande tips, råd och trygg förvaltning av dina pengar. Läs mer
  • Herta Ingrid P
    Herta Ingrid P skrev om Real Finans och Försäkring AB
    Jag har anlitat RFF länge och är utmärkt nöjd .Har även rekommenderat dem till mina vänner! Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Real Finans och Försäkring AB
    Jag använder dom för placeringsrådgivning och tycker att dom har ett mycket bra koncept där dom inte tar ut extra avgifter och där deras vinst beror på hur bra det går för mig. Jag upplever dom som både kompetenta och serösa. De har en bra diskussion kring av kasting utan alltför stora risker. Läs mer
  • Miguel
    Miguel skrev om Real Finans och Försäkring AB
    Professionell hjälp med mycket kunnig personal.
    Kloka råd när marknaden vänder. Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Real Finans och Försäkring AB
    Jag är mycket nöjd med Real Finans och Försäkring. De pengar de har placerat åt mig, har förräntat sig över förväntat!
    Jag kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Real Finans och Försäkring AB
    Kristine har lyckats uppnå de mål vi satte avseende mina depåer. Hon har haft en god kontakt med mig, sett mig och mina behov. Vi har haft avstämningar och jag har fått råd avseende finans, pension, förmånstagare, arv, fullmakt, ISK konton m.m
    Jag upplever Real Finans och försäkring som förtroendeingivande, och uppriktiga vad avser kostnader för förvaltning och rådgivning. Jag kände mig upprymd när jag gick därifrån! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Yvonne V
    Yvonne V skrev om Real Finans och Försäkring AB
    Mycket personligt o trevligt! Jag har Stort förtroende för företaget! Har hjälpt mig med bra placeringar! Läs mer
  • Christine Z
    Christine Z skrev om Real Finans och Försäkring AB
    Hittills har vi varit mycket nöjda med den hjälp och service vi fått av Kristin.
    MVH
    Chris o Ulf Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Real Finans och Försäkring AB
    Ett seriöst företag, med i mitt tycke, mycket kompetenta rådgivare. De är dessutom mycket trevliga och personliga.
    Mina placeringar har gjorts med stor träffsäkerhet utifrån mina önskemål om trygg och långsiktig hantering med hänsyn tagen till min livssituation.
    Företaget har en hög tillgänglighet och ger alltid en snabb återkoppling Läs mer

Barnhusgatan 3, 111 23 Stockholm