Red Cactus AB

1.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Red Cactus AB

• 2020-07-30

MARIE T skrev om Red Cactus AB
    Akta er för detta företag och för LR Design!
    Red Cactus äger ett företag som heter LR Design, och det är dem jag varit i kontakt med. De är förvånansvärt otrevliga att ha att göra med, och de tar inte ansvar när de har gjort fel. Jag fick en felaktigt stavad skylt som de vägrar erkänna att de har gjort något fel med. De säger att det ska komma ett korrektur, som aldrig kom, och sen svarar de inte på mejl. Jag skickade och reklamerade direkt via deras chattfunktion, och hade därför inte sparat något mejl, men de hävdar att jag inte skickat något. Så använd inte den funktionen, det verkar också vara ett sätt som de kommer undan på.

De svarade aldrig på min reklamation utan fortsatte att skicka fakturor och sen Inkasso och sen Kronofogden och Tingsrätt. Jag har aldrig mött ett så otrevligt företag. Och jag verkar inte vara ensam. De är anmälda flertalet gånger till Allmänna Reklamationsnämanden, ARN, och ha i tre fall uppmanats att ge kunden rätt, men de struntar i att lyssna på ARN, bara det är väldigt märkligt och säger det mesta.

Önskar jag sett allt detta innan jag lade en beställning hos dem. Och söker ni runt på nätet så ser ni att det är många som varnar för just detta företaget, LR Design, som ägs av Red Cactus som ägs av Simon Williams i Vellinge. Läs mer
  • 2018-08-17

Björn K skrev om Red Cactus AB
    Har inte haft kontakt direkt med Red Cactus men med ett av deras bolag som annonserar friskt på Blocket, LR Design. Detta verkar vara ett riktigt skum-rask-bolag som man bör undvika som pesten! Jag gjorde en beställning av en skylt till brevlådan i början på juni som aldrig dök upp. Jag har försökt kontakta företaget flera gånger men aldrig fått något svar.
    Dum som man är förskottsbetalade jag, så bedragarna tackade och tog emot! Gör inte samma misstag som jag! Undvik LR Design, Lunds Profiltryck och Red Cactus som pesten! Dessa tre bolag verkar egentligen vara ett och samma och inget man vill ha att göra med. Läs mer
    MARIE T gillar detta