Stina K

Stina K

63 omdömen om Stina K

Pia L
Skrev om Stina K en del av Redhed Frisör

Stina är mild och vänlig i sitt bemötande. Mycket kunnig i sitt yrke. Kommer med väl genomtänkta förslag och är lyhörd. Bemödar sej om ett gott resultat och att jag ska bli nöjd. Jag har hittat min favoritfrissa och tänker följa henne när hon byter salong.

Ingrid H
Skrev om Stina K en del av Redhed Frisör

Stina var oerhört vänlig, lyhörd, lugn och professionell och gjorde mig fantastiskt fin i håret.

Anna J
Skrev om Stina K en del av Redhed Frisör

Jag har gått till Stina i flera år och blir alltid lika nöjd! Kan verkligen rekommendera att gå till henne.

Svar från Stina K

Åh va glada vi blir! Stort tack för din recension!🙏

Sara L
Skrev om Stina K en del av Redhed Frisör

Har haft Stina som frisör i flera år och alltid varit nöjd

Stefan B
Skrev om Stina K en del av Redhed Frisör

Mycket trevlig och erfaren frisör.

Jonathan T
Skrev om Stina K en del av Redhed Frisör

Barnklippning. Lugn och trevlig. Alltid nöjt barn efteråt.

Maine L
Skrev om Stina K en del av Redhed Frisör

Det var första gången jag träffade Stina K men absolut inte den sista. Hon är väldigt trevlig och lyhörd för sin kunds behov. Då jag har problem med min torra hårbotten fick jag råd om hur jag kan behandla detta. Hon är mycket duktig med saxen och jag är jättenöjd med min klippning. Jag hade stora förväntningar på mitt besök eftersom jag alltid varit nöjd efter ett besök med på Readhed oavsett vilken frisör jag träffat. Stina K levde upp till dessa förväntningar, så jag kan verkligen rekommendera ett besök hos henne.

Svar från Stina K

Åh vilka fina ord! Stort tack för ditt förtroende! Du är alltid välkommen till oss🙏🤗

Karin J
Skrev om Stina K en del av Redhed Frisör

Alltid trevligt bemötande, dessutom i rättan tid

Ulrika E
Skrev om Stina K en del av Redhed Frisör

Enligt mig en jätteduktig frisör! Dessutom vänlig, enkel och ser till kundens önskemål samtidigt som hon kommer med tips och idéer och individuella förslag. En av de bästa!

Svar från Stina K

Åh va glada vi blir! Stort tack för ditt förtroende🙏🤗

Lena V
Skrev om Stina K en del av Redhed Frisör

Alltid lika trevligt att komma till RedHed och få håret fixat av Stina. Hon färgar min utväxt och klipper en snygg frisyr. Stina är en skicklig, kreativ frisör/hårkonstnär och jag är allltid nöjd när jag går därifrån /Lena Viktorsson

Svar från Stina K

Åh va glada vi blir! Det värmer massor! Tacksam för ditt förtroende🙏🤗