REDIKÅ Redovisningstjänst i Kågeröd

1.0

3 omdömen om REDIKÅ Redovisningstjänst i Kågeröd

Anders G
Escreveu sobre REDIKÅ Redovisningstjänst i Kågeröd

En Revisorkonsult som man tyvärr får akta sig för. Vi var inte nöjda med samarbetet och att det fans fakturor som var tydligt "saltade". Mycket svår att samarbeta med och ibland rent av otrevlig i sin attityd och bemötande. Nu när vi har valt att byta revisorkonsult så har vi mycket svårt att få ut alla papper och våra uppgifter som är företagets egendom. Efter att ha mailat REDIKÅ under några veckor så har vi inte fått någon återkoppling över huvud taget. Vi rekommenderar INTE REDIKÅ.

Svar från REDIKÅ Redovisningstjänst i Kågeröd

Hej! Jag ber er att ta kontakt med mig via mail eller telefon så att vi kan reda ut vad som har gått fel. Tyvärr kan jag inte utav namnet utläsa vilket företag det handlar om. Jag vill även informera om att REDIKÅ inte är ett aktivt företag sedan ett antal år tillbaka. Vänligen Kerstin Andersson Redikå AB 073-181 06 58 info@redika.se

Vasile U
Escreveu sobre REDIKÅ Redovisningstjänst i Kågeröd

Extra kostnader. Oklara fakturur. När man har en fråga det kan ta upp till en vecka innan det blir svarat. Samtidigt hon har lämnat in försent deklarationen och jag fick betala en avgift på 1500. Till fråga varför blir det lämnat försent jag fick aldrig något svar.

Malin W
Escreveu sobre REDIKÅ Redovisningstjänst i Kågeröd

Omdöme: Rekommenderar inte Redikå Redovisningstjänst i Kågeröd. Slarvar med bokföringen, lägger på icke avtalade kostnader på fakturan, håller ej muntliga avtal och allmänt svår att samarbeta med. De lämnade inte tillbaka hela bokföringsunderlaget när jag sa upp deras tjänster och krävde extra betalt för att de skulle skicka resterande underlag. Vänd er med fördel till en annan redovisningskonsult.