Rejta

1.7

9 omdömen om Rejta

LARS H
Skrev om Rejta

Företaget web hosting solution 24 skickar ut bluff fakturor och ljuger om sina kreditbetyg genom att lägga till BisNode´s logga på sin hemsida, samt även UC logga.. Deras web adr är https://webhostingsolutions24.com/ Ägaren av företaget Eric Antonio Jimenez har även sitt bolag bannat hos Svensk Handel https://www.svenskhandel.se/sakerhetscenter/varningslistan/varnade-foretag/web-hosting-solutions-24 Företagets Bankgiro nummer 5820-5667 bör ni spärra på ert bolag för att inte råka ut för falska utbetalningar. web hosting...

Ulrika G

Jag skulle vilja ta bort denna recension men det framgår inte hur jag gör det.

Elisabeth V

Fantastisk tjänst med omdöme av företag.

Hans Gunnar D

Uppenbarligen är detta en organisation/ företag som är påverkbar. Kritik går i spamkorgen eller företagen köper sig fria från kritik och det som publiceras är endast positiv feedback! Detta företag REJTA tycks oseriös. Använd RECO istället!

Agnetha L gillar detta
Jakob S
Skrev om Rejta

Skit företag rent utsagt ingen bra reco är bättre

Lars P och Agnetha L gillar detta
Paniks L

Lika oseriöst och korkat upplägg ..som Reco. Mest bara pajkastning så snart en företagare ger sig in i leken och besvarar ett dåligt omdöme. Lika meningslöst som t.ex. Tradera där ett negativt omdöme nästan alltid ger ett dito i retur varför man är rädd att sätta sådana. Med en aning intelligens och bildning kan man hitta bättre system. Recos godkännande och förkastande-policy är hycklande och varierar. Numera föredrar jag rejta även om skillnaden i "lekskolehänseende" är hårfin.

Lars P gillar detta
mark
Skrev om Rejta

lita inte på deras ömdömer dem tar bort negativ feedback om företager så finns kvar bara dem bra. jag läste om det här trafikskolan på deras sida som hade nästa bara bra ömdömer ,då köpa jag några lektioner och det gick inte bra bara skolan tog mitt penga och försökt lura mig mycket oproffs. http://imageshack.us/photo/my-images/96/rejtaskandal.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/695/rejtaskandal2.jpg/ bevis här

Lars P gillar detta
Agnetha L

Dom släpper minsann inte igenom betyg hur lätt som helst, dom ska granskas och stötas och blötas innan dom till slut nekar en trots att man inte har skrivit något kränkande. Tyvärr kan man inte skriva något negativt om något företag där. En dålig kopia på reco.

Markus G och 3 andra gillar detta
Fredrik L

Dålig kopia på reco.se Omdommen kan köpas (se reco.se blogg) Vidare är den extremt lättmanipulerad då man anonymt ger betyg. Slutligen fungerar siten bara för användare av Internet explorer. Otroligt svagt!