Rejta

Gustav III:s Boulevard 40, 169 73 Solna — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna

Övriga företag nära Rejta:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Harry V:
Vi är nöjda med den spolning som gjordes samt de råd vi fick för att ändra vår avloppskoppling i köket. Mycket trevlig personal.

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ola S:
Bra kommunikation med företaget. Väl utfört arbete. Inget att klaga på

Läs vad 6 kunder tycker om Rejta

• Göran P
    Göran P skrev om Rejta
    Uppenbarligen är detta en organisation/ företag som är påverkbar. Kritik går i spamkorgen eller företagen köper sig fria från kritik och det som publiceras är endast positiv feedback!
    Detta företag REJTA tycks oseriös. Använd RECO istället!
    Agnetha L gillar detta
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Rejta
    Skit företag rent utsagt ingen bra reco är bättre
    Agnetha L gillar detta
  • Paniks L
    Paniks L skrev om Rejta
    Lika oseriöst och korkat upplägg
    ..som Reco. Mest bara pajkastning så snart en företagare ger sig in i leken och besvarar ett dåligt omdöme.
    Lika meningslöst som t.ex. Tradera där ett negativt omdöme nästan alltid ger ett dito i retur varför man är rädd att sätta sådana. Med en aning intelligens och bildning kan man hitta bättre system. Recos godkännande och förkastande-policy är hycklande och varierar. Numera föredrar jag rejta även om skillnaden i "lekskolehänseende" är hårfin.
  • mark
    mark skrev om Rejta
    lita inte på deras ömdömer dem tar bort negativ feedback om företager så finns kvar bara dem bra. jag läste om det här trafikskolan på deras sida som hade nästa bara bra ömdömer ,då köpa jag några lektioner och det gick inte bra bara skolan tog mitt penga och försökt lura mig mycket oproffs.

bevis här
  • Agnetha L
    Agnetha L skrev om Rejta
    Dom släpper minsann inte igenom betyg hur lätt som helst, dom ska granskas och stötas och blötas innan dom till slut nekar en trots att man inte har skrivit något kränkande. Tyvärr kan man inte skriva något negativt om något företag där.

En dålig kopia på reco.
    Markus G, Noel H, Ingela H, Nikke L gillar detta
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Rejta
    Dålig kopia på reco.se

Omdommen kan köpas (se reco.se blogg)
    Vidare är den extremt lättmanipulerad då man anonymt ger betyg.

Slutligen fungerar siten bara för användare av Internet explorer. Otroligt svagt!

Gustav III:s Boulevard 40, 169 73 Solna