Reliable AB

Karlbergsvägen 77, 113 35 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Reliable AB!

I över 20 år har vi skapat sjysta lösningar för företag som velat ha hjälp med nykundsförsäljning genom telemarketing. Att få tag på diverse beslutsfattare kan vara svårt - men vi har verktygen för att lösa detta.

- Vår personal består av 100% akademiker
- Vi kan skräddarsy branschspecifika lösningar för dig.
- Ser till att du har ständigt ligger på ett högt ROI

Oavsett vilket företag du är så har du på ett eller annat vis en tanke bakom din försäljning. Berätta din story för oss så ser vi till att förmedla den vidare på ett minst lika kompetent vis.

Hör gärna av dig om du vill veta mer om oss eller ta en titt på vad våra tidigare kunder säger om oss här nedan.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 10 kunder tycker om Reliable AB

• Samuel B
    Samuel B skrev om Reliable AB
    Reliable är ett mycket professionellt företag med en utomordentlig ledning, Mina förväntningar överträffas varje gång och detta medför att jag Alltid väljer dem i första hand.
    Med en av de absolut mest kompetenta VD:ar jag någonsin mött med ett otroligt driv så är Reliable ett odiskutabelt val. Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Reliable AB
    Väldigt bra och proffsigt bemötande, levde upp till alla förväntningar. Läs mer
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Reliable AB
    Alltid snabb återkoppling + leverns av beställd tjänst! Läs mer
  • Kim S
    Kim S skrev om Reliable AB
    Reliable är en smidig, professionell och snabb leverantör som alltid är tillmötesgående och vill leverera resultat med kvalité och välkomnar feedback. Rekommenderar dem starkt! Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Reliable AB
    Beskriv vad du köpte för vara eller tjänst
    -Jag köpte mötesbokning och försäljning

På vilket sätt blev du bemött av företaget
    -Väldigt proffsigt, över förväntan, eftersom jag har provat andra företag och mina erfarenheter har då varit dåliga

Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att företaget levde upp till dem
    -Se ovan
    Sammanfatta gärna din upplevelse
    -Mycket proffsigt
    -Snabb återkoppling
    -Mycket bra uppföljning av resultaten
    -Vi planerar i detta nu nya projekt med Reliable AB Läs mer
  • Freddie N
    Freddie N skrev om Reliable AB
    Seriösa och energifyllt företag. Har aldrig varit några som helst problem, snarare tvärtom! Läs mer
  • Niklas N
    Bra återkoppling, Hög bokningsfrekvens Läs mer
  • Markus A
    Markus A skrev om Reliable AB
    Mötesbokning och försäljning.
    Trevligt och engagerat bemötande med stort intresse för oss som kund, för att både sätta sig in i vår verksamhet och våra behov samt tyldiggöra for oss vad vi skulle kunna förvänta oss av deras försäljning. Under arbetets gång fick vi snabba och tydliga rapporter om framskridandet samt transparenta leveransrapporter.
    Reliable levde mycket väl upp till våra förväntningar och till och med överlevererade. Inga oväntade kostnader eller negativa efterspel.
    Väldigt trevlig kundupplevelse som var lärorik för oss som kund.
    Tack vare Reliables förmåga att både fånga upp våra behov och att förstå vår verksamhet, gav de oss nyttiga råd och input under processens gång. Läs mer
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Reliable AB
    Proffsigt bolag som alltid fokuserar på kunden. Transparenta, ärliga och nytänkande. Rekommenderas varmt! Läs mer

Karlbergsvägen 77, 113 35 Stockholm