Rent A Mover

Rent A Mover

rentamover.se
  • BadgeSixYears

About company

Vi är en flyttfirma med minst 20års branscherfarenhet, har flyttmästare och packmästare upplärda i generationer och drivs nu i familjeregi. Vi värdesätter kundens hela flyttupplevelse och med professionalism, flexiblitet och erfarenhet genomför vi en smidig, säker och effektiv flytt, oavsett om det är en bohagsflytt eller en...

610 omdömen om Rent A Mover

Christian J

Super proffsiga, Trevliga och punktliga, 5/5

Eva R
Escreveu sobre Rent A Mover

Toppenkillar som jobbade snabbt och försiktigt. De var också lyhörda för hur vi ville ha magasineringen.

Anders S
Escreveu sobre Rent A Mover

Väldigt smidig och väl genomförd transport av mitt piano.

Ludvig L
Escreveu sobre Rent A Mover

Vi fick en supersnabb flyttupplevelse tack vare Rent a mover. Otroligt effektiv personal och ett trevligt bemötande👍🏻 Kan verkligen rekommendera!

Karin G
Escreveu sobre Rent A Mover

Kanon! Snabba, hjälpsamma och väldigt trevliga! Rekommenderas varmt!

Emil L
Escreveu sobre Rent A Mover

Bra service och håller vad de lovar. Vi är mycket nöjda med företaget och deras personal.

Henrik L
Escreveu sobre Rent A Mover

Jag tyckte att de skötte uppdraget väldigt väl och är helt nöjd med tjänsten.

Elisabeth G
Escreveu sobre Rent A Mover

Snabb och personlig kontakt innan bokning av pianoflytt. Själva flytten gick snabbt och smidigt. Jag är väldigt nöjd.

Karin A
Escreveu sobre Rent A Mover

Mycket lätt att samarbeta med företaget, trevliga, service-minded. Proffesionella. Träffade inte personalen då jag inte var på plats men kommunicerade via telefon.

Karl-Johan S
Escreveu sobre Rent A Mover

Mycket professionell, trevliga och lätta att ha att göra med! Går ”den där extra milen” för att det ska bli riktigt bra. Stort tack.

Karin G
Escreveu sobre Rent A Mover

Snabbt, effektivt och trevligt bemötande.

Torbjörn L
Escreveu sobre Rent A Mover

Mycket tillgängliga och vänliga!

Anna K
Escreveu sobre Rent A Mover

Snabbt svar på förfrågan. Trevligt bemötande. Flytten av 2 pianon gick proffsigt, säkert, smidigt och snabbt. Rekommenderas varmt.

Kristel K
Escreveu sobre Rent A Mover

Jag är väldigt nöjd med pianotransporten. Fick tid snabbt. Pianoflytten gick väldigt smidigt och priset var mycket bra.

Affo E
Escreveu sobre Rent A Mover

Snabba p eggektiva och trevlig prrsonal

Leif A
Escreveu sobre Rent A Mover

Mycket nöjd med min flytt. Rent a Mover upplevdes som snabba, noggranna och även trevliga. Rekommenderas varmt.

Joeli B
Escreveu sobre Rent A Mover

Otroligt bra bemötande och snabb återkoppling via Mail med tydligt information!! Eftersom jag skulle flytta rätt snabb hade jag förväntning på en seriös firma för att genomföra jobb … så att det blev verkligen en positiv överraskning hur snabb, trevlig personal, professionell och organiserat de var!! Sååå nöjd!! Rekommendera varmt bokaflytt.se!! //JMaria

Malin N
Escreveu sobre Rent A Mover

Mycket trevligt bemötande. Och proffsiga killar som höll vad de lovade tidsmässigt. Jag bokade en flytt med tre stopp/ upp och avlämnningsplatser och det funkade hur bra som helst. Fakturan var på exakt det som hade offererats.

Kanak M
Escreveu sobre Rent A Mover

I would like to share my experience with Rent A Mover and address several concerns I have before proceeding with the payment. How were you treated by Rent A Mover? While the movers were polite, I encountered several issues that impacted my overall satisfaction. The team displayed a lack of urgency and professionalism, which was evident in their reluctance to efficiently transfer my goods. One team member spent a significant amount of time on his mobile phone, watching videos or browsing, instead of focusing on the task...

Svar från Rent A Mover

Dear Kanak! We have read your e-mail and are very sorry for your experience and the misunderstandings around your move. However please note that we discussed over phone that it will at least take 4h-5h due to the travel distance Södertälje-Upplands väsby considering you are a family of 3 moving with all what is included. Also the warderobe was discussed however it was not mentioned how it was put togheter and that it didn't fit in the elevator nor the spiraltrappa. The reason the were on their phone was because they had...

Avd A
Escreveu sobre Rent A Mover

Vi har anlitat Rent A Mover ett par ggr nu och är jättenöjda med deras tjänster inom både flytthjälp och piano flytt. Inget krångel utan allt har fungerat och de är punktliga med flyttarna. Mycket bra och hög service nivå på både kontakt med kundtjänst och flytttjänsterna. Vi har använt dem även för långväga flytt och det har funkat så bra!

Margareta G
Escreveu sobre Rent A Mover

Trevligt bemötande, allt gick smidigt och enkelt. Mycket nöjd!

Eva T
Escreveu sobre Rent A Mover

Kom med kort varsel och var både trevliga och effektiva.

Alice S
Escreveu sobre Rent A Mover

Nöjd med dem , Något försenade när de kom. Men väldigt duktiga och effektiva . Trevlig personal.

Anna P
Escreveu sobre Rent A Mover

Trevliga, proffsiga, svarar alltid på Mail. Inga problem att även få kontakt under helg. Riktigt bra service.

Albin C
Escreveu sobre Rent A Mover

Inga konstigheter. Superbra på alla sätt.

Fredrik M
Escreveu sobre Rent A Mover

Glada, professionella och otroligt hjälpsamma flyttgubbar. Är supernöjd med teamet som hjälpte oss med våran flytt från 2 adresser till 1 adress. Trots dagen innan midsommarafton så var de inte stressade att bli klara, utan avvaktade fram tills att vi var helt klara och nöjda med allt. Kan bara varmt rekommendera Rent A Mover!

Eva N
Escreveu sobre Rent A Mover

Jag köpte både flytt o städning. Micke o hans partner imponerade på mig, grymt snabba och duktiga och ansvarstagande i packandet och planerade utrymmet i bilen i förhållande till mina grejjer, så att det inte var några luftutrymmen i bilen allt kom med. Städningen var också bra. Då var jag inte närvarande och såg processen. Men det såg fint ut när jag var förbi och hämtade nycklarna. Jag rekommenderar gärna er. Hälsningar Susanna

Emmy H
Escreveu sobre Rent A Mover

Väldigt nöjd med min flytt med hjälp av Rent a mover! Snabba och smidiga, dessutom enkelt att boka och snabb återkoppling. Rekommenderas varmt!

Joakim H
Escreveu sobre Rent A Mover

Jag fick hjälp med att flytta ett riktigt otympligt piano till min nya studio. Hade inte kunnat vara mer nöjd med bemötande, service och allting. Rekommenderar starkt!

Kerstin J

Bra Lite väl hurtigt att skriva Hej Dödsbo

Alfred R
Escreveu sobre Rent A Mover

Top lads, great job was done with them to move a piano!!!

Karl K

Riktigt professionella, hanterade allt snabbt och smidigt. 5/5

Jessica M
Escreveu sobre Rent A Mover

Jättenöjd med Rent A Mover! :)

Ann Charlotte D
Escreveu sobre Rent A Mover

Professionellt stöd och upplevelse hela vägen från start.

Ann camilla W
Escreveu sobre Rent A Mover

Otroligt kunniga och effektiva - från bokning till genomförande! Hjälpte mig med flytt av bohag från ett stort hus till annat stort hus med flera trappor och trånga passager. Hela tiden med glada miner. Mycket trevliga och hjälpsamma! Kommer absolut anlita igen och rekommenderar varmt!

Petra B
Escreveu sobre Rent A Mover

Väldigt nöjd med Rent A Mover, varit enkel sedan första kontakt. Kommer aldrig flytta igen utan pack och flytthjälp.

Fredrik E
Escreveu sobre Rent A Mover

Trevliga och effektiv personal som jobbade på hårt. Rekommenderas varmt!

Benita F
Escreveu sobre Rent A Mover

Snabb och preofessionell service.

Mälarö A
Escreveu sobre Rent A Mover

Snabb återkoppling och otroligt bra utfört jobb av trevliga killar.

Josefine W
Escreveu sobre Rent A Mover

Hög servicenivå, klanderfri flytt och trevligt bemötande. Rekommenderar varmt om du vill slippa stress, ryggont och timmar av packning. De löser allt på ett proffsigt och prisvärt sätt⭐️

Susanne N
Escreveu sobre Rent A Mover

Mycket nöjd. Trevliga, snabba och försiktiga. Vi beställde flytthjälp och allt gick smidigt. Beställde också flyttstäd och de var noggrant och professionellt utfört. Kan verkligen rekommendera Rent A Mover. Svarade alltid då jag ringde o hade frågor.

Mahin D
Escreveu sobre Rent A Mover

Trevligt bemötande och duktiga personal ! Dom visste vad dom ska göra , professionell tack för eran hjälp

Emma L
Escreveu sobre Rent A Mover

Trevliga, lätta att få tag på, lösningsorienterade. Köpte flytt, uppsättning av gardiner, städ och släng.

Helene T
Escreveu sobre Rent A Mover

Trevliga och hjälpsamma killar, tycker dock om man kommer för sent bör man meddela det

First-Name L
Escreveu sobre Rent A Mover

Enkelt och med bra bemötande. Flexibla vid ändrade krav.

Joa S
Escreveu sobre Rent A Mover

Dom var trevliga och dom jobba bra,

Mimmi L
Escreveu sobre Rent A Mover

Proffsig flytthjälp, allt gick jättesnabbt och smidigt. Ett stort plus för den trevliga personalen.

Camilla B
Escreveu sobre Rent A Mover

Smidiga och hjälpsamma, kommer på utsatt tid när vi behövt hjälp med tunga lyft Använt oss av dem flera gånger med bra resultat

William F
Escreveu sobre Rent A Mover

Superbra och bra killar som körde! Gick väldigt fort med flytten tack vare er!

Johan M
Escreveu sobre Rent A Mover

Väldigt effektiv pianoflytt. Bra upplysning om rutavdrag.