Rent A Mover

Rent A Mover

Vi har lång erfarenhet av tunga transporter samt att flytta pianon och flyglar. Vi har många återkommande kunder. Tveka inte att kontakta oss för att ta reda på hur vi kan hjälpa er!

Läs vad 308 kunder tycker om Rent A Mover 2

2021-10-14
    Mycket bra bemötande och effekti service. Mycket trevliga movers!
    2021-10-09
    Enkelt att boka och beställa. Snabba svar. Syn av l_het samt lev av kartonger då jag även fick tips om div andra bra hjälpmedel som de har, tex. "galg kartonger". Avslutar varje samtal med "bara ring om det är något du undrar över eller funderar på".

Flyttdagen var kommen och alla inblandade från Rent a Mover var proffesionella samt respektfulla mot mig och mina saker. Allt blev väl skyddat och hanterat.

Rekommenderar verkligen Rent a Mover.
    2021-10-07
    Jättetrevligt bemötande, snabb kontakt och proffsig service!
    2021-10-06
    Väldig bra bemötande och effektiva
    2021-09-29
    Väl och professionellt utfört arbete (pianoflytt). Fick även bra offert.
  • Ann-Louise O
    2021-09-27
    Gick helt suveränt i en flytt från Haninge till Uppsala, ett längre avstånd!
    jättetrevliga och seriösa flyttkillar!
    2021-09-17
    Mycket nöjda! Snabbt, effektivt och prisvärt!
    2021-09-14
    Came with 2 trucks and 5 people at exactly the agreed time. Move went super fast and efficient.
    Some items with smaller damages, but that is to be expected when moving.
    2021-09-06
    Uppfyllde våra förväntningar, var väldigt snabba och effektiva - rekommenderas verkligen!
    2021-09-04
    Mycket bra bemött och mycket bra service
    2021-08-26
    Rekommenderar Rent A Mover, flytten gick smidigt utan några större problem. Trevliga och serviceinriktade grabbar som jobbade snabbt och effektivt.

Prisvärt och Bror som hade hand om bokningen var väldigt trevlig.

Tack för hjälpen Rent A Mover!
  • Palle K
    2021-08-24
    Trevliga, snabba och prisvärda. Hjälpte med att flytta piano med kort varsel. Fungerade super - skulle rekommendera dem till min mamma ifall hon skal flytta ( så slipper jag :-) )
    2021-08-22
    Kontaktade Rent A Mover på rekommendation av en bekant och med ganska kort varsel. Flyttade mellan två lägenheter.
    Fick snabbt svar och de satte sig in i min flytt. Fick först ett fast pris men de rekommenderade löpande timpris beroende på att det nog skulle bli billigare, och det blev det också. De uppskattade flytten till max 4 timmar och höll tidsschemat.
    De var vänliga och trevliga, snabba men inte stressade och även försiktig med möblerna. Monterade utan problem isär en soffa för att få in den i flyttbilen. Vid ankomst till nya bostaden var kommunikationen lätt så möbler och kartonger hamnade rätt på en gång. Tack Rent A Mover för ett fint jobb!
    2021-08-21
    Bra bemötande och väldigt proffsiga.
    2021-08-19
    Jättebra, flexibla, bra service och lyssnar på kundens behov/önskemål
    Enkel och smidig prismodel
    Snabba, vänliga och tillmötesgående
    2021-08-19
    Vi flyttade från en 1:a till en 2:a med hjälp av Rent a Mover.

Kommunikationen var väldigt smidig och trevlig, trots att vi behövde boka av och boka om någon gång på grund av förändringar i våra egna planer. När det väl var dags för flytt gick det snabbt och smidigt och allting kom fram i samma skick som det lämnade lägenheten i.

Rekommenderas starkt!
    2021-08-02
    Snabbt svar vid förfrågan om tjänst av pianoflytt och snabba och trevliga vid flytten av piano.
    2021-07-30
    Anlitade företaget för en bohagsflytt (med piano). En del av sakerna skulle till annan adress och kartonger fördelas mellan lägenhet och förråd. Mycket bra, punktliga, hyggliga ”movers”. Flexibla och lätta att kommunicera med. Upplevde själv att det var krångligt med alla hänvisningar vart sakerna skulle men grabbarna var mycket tålmodiga och schyssta.Litet oklarheter i slutändan med fakturan men det löste sig. Absolut prisvärda. Skulle dock önska större tydlighet v g den administrativa biten. Ett påpekande om en detalj på en byrå som gått sönder kommenterades inte. Jag avstod från att gå vidare med det. Möjligen blev det bara bortglömt. Skulle gärna använda mig av företaget igen. Monica Nennerfelt
    2021-07-26
    Mycket bra service och pålitliga medarbetare.
    2021-07-25
    De var prisvärda, noggranna och trevliga.
    2021-07-09
    Trevlig och kunnig service. Har använt denna firma nu vid flera tillfällen och är alltid lika nöjd.
    2021-07-07
    Allt fungerade perfekt med flytten av pianot. Men sedan fick jag ingen faktura. 2 månader senare ringde jag och påminde att jag inte fått någon faktura. Tyvärr dröjer ytterligare 2 månader innan fakturan kom;detta blev svårt ekonomiskt för mig,eftersom jag faktiskt hade glömt bort att planera för räkningen då. Jag behöver verkligen ha en plan,eftersom jag lever på existensminimum ,slarvigt av mig att glömma MEN ändå slarvigare av firman att komma med fakturan för sent.
    Killarna som flyttade pianot var mycket duktiga och trevliga
    2021-07-07
    perfekt leverans tack så mycket
    2021-07-07
    Trevliga, flexibla och väldigt duktiga. Rekommenderar varmt för pianoflyttar!
    2021-07-07
    Mycket bra service och trevligt bemötande! Kom en halvtimme tidigt vilket stressade mig något då jag inte hunnit göra fri väg ur lägenheten för pianot. Flyttarna hjälpte utan omsvep till att flytta såväl möbler som mjukdjur med min nyfikna 1-åring krypande runt fötterna.
    2021-06-29
    Jätte snälla, hjälpsamma & snabba killar! Tack!
    2021-06-28
    Vi hade nöjet att samarbeta med Rent a Mover under vår företagsflytt. Otroligt proffsigt bemötande och geneomförande
    2021-06-25
    Hej

En angenäm upplevelse med mycket effektiv och dessutom trevlig personal.

Tack,
    Gisela
    2021-06-25
    Jättesnabba och prisvärda!
    Flyttkillarna var jättetrevlig och lätta att ha att göra med! Gjorde det lilla extra verkligen! Såå nöjd!!

Var lite svårt att få ut fakturan och fick ingen bokningsbekräftelse, behövde ringa och skicka ett par mail för att få den, men det är sånt som händer!

I helhet är jag jättenöjd och har blivit fint bemött! Skulle anställa dem igen!
    2021-06-22
    Vi fick hjälp av Rent A Mover. De var snabba, proffsiga och trevliga. Jag ger dom 5 av 5!
    2021-06-22
    Vi har anlitat Rent-a-mover många gånger och de ställer alltid upp med kort varsel.
    2021-06-17
    Toppen killar 👍
    Jag kan varmt rekommendera Rent A Mover
    2021-06-17
    Lätta att kommunicera med, väldigt trevliga, varsamma med mitt piano som skulle flyttas, gjorde arbetet effektivt och omsorgsfullt. Jag skulle anlita dem igen alla dagar i veckan!
    2021-06-15
    Fungerade mycket bra och snabbt.(flyttning av flygel)
    2021-06-09
    +snabtt
    -inte särskilt försiktig
    2021-06-07
    Fått hjälp av RAM vid flytten och de är bäst!
    Proffsiga och kunniga personal, on time, mycket bra service och väldigt trevliga personal trots det tuffa jobbet!
    En flyttfirma som vi varmt rekommenderar.
  • Kajsa F
    2021-06-04
    Snabbt och lätt. Bra leverans av mitt piano.
    2021-06-03
    Friendly, efficient. Moved my upright piano quickly and carefully, no bumps or scratches.
    2021-06-03
    Hade flytthjälp! Trevliga och snabba!
    2021-05-26
    Very easy to work with, great mover!
    2021-05-20
    Bara bra upplevelse. Kan rekommendera.
    2021-05-15
    Kom i tid, snabb & bra service.
    2021-05-13
    Jag är jättenöjd, fick hjälp med att flytta tunga byggelement till en musikstudio. Fick även hjälp med montering! Serviceinriktade och arbetade effektivt.
    2021-05-13
    Superproffsiga ! Tack till Dick & Bror
    2021-05-07
    Flytt av en säng samt en sockel att slängas
    Snabbt och trevligt svar. Inga förväntningar snarare då snarare positivt överraskad
  • Sara W
    2021-05-07
    Enkelt och snabbt att beställa flytthjälp (ett lgh-förråd) samt körning till tippen med kort varsel. Trevligt bemötande per telefon, en "det fixar vi"-attityd som gjorde livet enkelt för mig.
    Flytthjälp
    Killarna kom i tid , trevliga , allt gick över förväntan.
    Tusen Tack
    2021-05-06
    Flyttbil med en flyttkille.
    Kom i tid och bra bil med bra utrymme för hela vårt bohag 3 rum.
    Dock va det en ung kille 18-19 år?! Som minst sagt inte tog några initiativ själv. Såg inte att han bar många grejer heller... oerfaren tyvärr.
    2021-05-04
    Flytt-teamet med Johan i soetsen var snabba, proffsiga och väldigt serviceinriktade. Det gjorde det lilla extra, var noggranna och mycket trevliga. Jag är supernöjd och kommer använda Rent A Mover igen!