Rent A Mover

Rent A Mover

Vi har lång erfarenhet av tunga transporter samt att flytta pianon och flyglar. Vi har många återkommande kunder. Tveka inte att kontakta oss för att ta reda på hur vi kan hjälpa er!

Läs vad 266 kunder tycker om Rent A Mover 2

2021-05-15
    Kom i tid, snabb & bra service.
    2021-05-13
    Jag är jättenöjd, fick hjälp med att flytta tunga byggelement till en musikstudio. Fick även hjälp med montering! Serviceinriktade och arbetade effektivt.
    2021-05-13
    Superproffsiga ! Tack till Dick & Bror
    2021-05-07
    Flytt av en säng samt en sockel att slängas
    Snabbt och trevligt svar. Inga förväntningar snarare då snarare positivt överraskad
  • Sara W
    2021-05-07
    Enkelt och snabbt att beställa flytthjälp (ett lgh-förråd) samt körning till tippen med kort varsel. Trevligt bemötande per telefon, en "det fixar vi"-attityd som gjorde livet enkelt för mig.
    Flytthjälp
    Killarna kom i tid , trevliga , allt gick över förväntan.
    Tusen Tack
    2021-05-06
    Flyttbil med en flyttkille.
    Kom i tid och bra bil med bra utrymme för hela vårt bohag 3 rum.
    Dock va det en ung kille 18-19 år?! Som minst sagt inte tog några initiativ själv. Såg inte att han bar många grejer heller... oerfaren tyvärr.
    2021-05-04
    Flytt-teamet med Johan i soetsen var snabba, proffsiga och väldigt serviceinriktade. Det gjorde det lilla extra, var noggranna och mycket trevliga. Jag är supernöjd och kommer använda Rent A Mover igen!
    2021-05-04
    Jag rekommenderar alla att boka sin flytt med Rent-a-Mover! Det var enkelt att boka tid och få en offert. Supertrevlig personal, både på kontoret och sen på plats vid flytten. Dom var dessutom snabba och gjorde ett kanonbra jobb, har aldrig haft en smidigare flytt innan! Tack Rent-a-mover! :)
    2021-04-28
    Tydlig prisbild. Tydlig och enkel kommunikation. Punktliga och noggranna.
    2021-04-28
    Väldigt effektiva och trevliga flyttkillar! Kan varmt rekommendera Rent A Mover till er som vill ha en snabb och säker flytt.
    /Pia
    2021-04-28
    Vi fick hjälp med flytt av en flygel, samt en mindre flytt av bohag. Allt fungerade perfekt och vi var mycket nöjda. Trevliga och duktiga killar hjälpte till med flytten och bra service på alla sätt. Kan varmt rekommendera dem!
    2021-04-26
    Den bästa flyttfirman i Stockholm! Anlita dem, du kommer bli supernöjd!
  • Patrik Z
    2021-04-23
    Flytt av piano, mycket bra, utmärkt utfört, bra kommunikation.
    2021-04-23
    Kan rekommenderas, smidig och prisvärd flytt av piano.
    2021-04-23
    Mycket bra bemötande och kunnig personal.
    Punktliga och pålitliga. Flyttade en flygel från en stad till en annan u.a!
    Kan varmt rekommendera dem.
  • Johanna L
    2021-04-19
    Vi har aldrig haft en bättre samarbetspartner.
    Alltid professionella och trevliga!
    2021-04-17
    Världens bästa service av dem och så snabba och proffsiga
    2021-04-13
    Proffsigt och supersnabba! Kommer definitivt använda Rent a mover för kommande flytthjälp!
    2021-04-01
    The moving company service was good. The move was done in good time.
    There was a bit of a mix-up regarding picking up and dropping off the house key and with the cleaning company... however, the cleaners did an excellent job! Overall we were very pleased with our experience with Rent A Mover.
    2021-03-30
    Smidigt snabbt proffsigt. Flytt av piano. Kan rekommendera starkt!
    2021-03-30
    Pianoflytt, snabb offert kom på avtalad tid utförde sitt uppdrag utan några problem Fakturerade enligt offerten.
    En smidig och bra tjänst och mycket prisvärd.
    Kan rekomenderas
    2021-03-18
    Trevliga och problemlösande killar! Snabba och effektiva så jag är mycket nöjd. Anlitar gärna firman igen!
    2021-03-16
    Jag anlitade Rent A Mover för flytthjälp.
    De kom i tid och var väldigt trevliga och hjälpsamma. Flytten gick väldigt snabbt och smidigt och jag fick även hjälp att montera ner tv från väggen o få den skyddad vid transporten.
    Rekommenderar verkligen detta företag om ni behöver flytthjälp.
    2021-03-08
    Trevlig och proffsig service! Väldigt nöjd med en smidig pianoflytt
    2021-03-08
    trevlig personal och kom på utsatt tid.
    2021-03-04
    Lättsamma! De dök upp på avtalad tid, höll sig till offerten och löste vår flytt och städ.
  • Staffan L
    2021-02-26
    Alltid pålitliga och professionella före under och efter uppdrag.
    2021-02-24
    Packning och flytt från lägenhet till hus som genomfördes snabbt och smidigt av 4 flyttkillar på en förmiddag. Mycket trevliga och riktigt proffsigt utfört! Kan varmt rekommendera Rent a Mover!
    2021-02-14
    Jag är väldigt nöjd, jätte trevliga killar. Skulle alla dagar i veckan välja dom nästa gång det är dax för flytt.
    2021-02-08
    Vi fick hjälp med flytt och städning. Allt gick jättesmidigt och uppfyllde våra högt uppställda förväntningar.

Offertförfarandet var enkelt och smidigt med ett fast pris och inte en massa förbehåll för eventuella pristillägg.

Mycket bra personal som var smidiga och trevliga. Kan varmt rekommendera denna flyttfirma!

Hälsningar
    Robert M
    2021-02-05
    Bortforsling av ett piano.
    Mkt. trevligt bemötande både när jag ringde till företaget
    och när personerna kom för att hämta pianot ,trevligt bemötande.
    Har ej tidigare haft kontakt men kan verkligen och kommer
    att rekommendera Rent A Mover till andra.
    2021-02-04
    Rent-a-movers were on time, friendly, and very careful with my things. Nothing was broken, damaged or lost. They even provided three men which made the move go super quickly and gave me a lift to my new home. Excellent service, which I would be happy to recommend and use again.
    2021-02-03
    Anlitade för pianoflytt. Jag är nöjd med helheten och bemötandet. Men reagerade lite på att den yngre av de 2 killarna som bar pianot tycktes sakna teknik och erfarenhet att bära ett piano upp för en gammal trapp. Kändes lite farligt för hans del, och han hade inte skyddskor, vilken man bör ha för att lyfta ett så tungt objekt.
    2021-02-03
    De gjorde ett bra och snabbt jobb. Enkelt att boka. Trevlig personal. Dock är de något sega att ta betalt, tog nästan 3 månader innan faktura kom.
    2021-02-03
    Fast, efficient and happy piano movers!
    2021-02-02
    Professional, efficient, good price, friendly.
    2021-01-28
    Allt var bra. Inget falerade. Flyttade pianot med omsorg. Höll offererat pris.
  • Sonia E
    2021-01-27
    Flytt av stort piano från Ekerö till Hjulsta tre trappor utan hiss! Det gick jättebra.
    2021-01-27
    Enkelt att komma i kontakt med.
    Trevliga och duktiga killar. Flytten gick snabbt och smidigt.
    2021-01-27
    Väldigt bra service, tillmötesgående och trevliga!
    2021-01-27
    Riktigt duktiga och trevliga personer. Väldigt bra bemötande före, under och efter flytt.
    Rekommenderas starkt.
    2021-01-22
    De löste min pianoflytt enkelt och smidigt med trevlig personal. Det blev lite strul med tiden men det kompenserades på räkningen. Detta är andra gången jag nyttjar dem för pianoflytt.
    2021-01-18
    Bokade totalpaket med packning, flytt och flyttstäd. Helt fantastiskt gäng killar som tog hand om hela min flytt. Tror inte jag hade packat mina saker så fint själv! Rekommenderar varmt
    2021-01-14
    Beställde både flytt- och städhjälp. Allt var enkelt och flexibelt från början till slut. Bonus för snabba svar vid frågor. Toppen!
    2021-01-04
    Mycket bra service. Trevlig personal.
    2020-12-30
    Beställde flytt från villa till villa, familj på fyra personer, med kort varsel. Flexibla, ordentliga, starka och trevliga killar. Det var tidspress, ruggigt väder och en del tunga saker. Men allt blev klart i tid.
    2020-12-24
    Helt fantastiskt.
    Trevlig personal, smidiga, försiktiga, tydliga och säkra på sitt jobb

Jätte stort tack!!!!
    Vi återkommer vid nästa flytt
    2020-12-18
    Levererat, hållit tider, nöjda
    2020-12-18
    Flyttade pianot. Rimligt pris, effektiv, snabb och professionell service, kommer att fortsätta använda detta företag och rekommendera det till vänner. Tack!