Alla kategorier Övrigt Stockholms län Södertälje Rent-A-Wreck Södertälje

Rent-A-Wreck Södertälje

Åkerivägen 9, 152 42 Södertälje — Visa karta

Enligt hemsidan: Vi är världens äldsta och största hyrbilskedja med begagnade bilar. Vårt koncept är att erbjuda ett prisvärt hyrbilsalternativ utan att detta på något sätt går ut över säkerhet eller service. Vårt namn hänvisar självironiskt till vrak, men våra bilar är naturligtvis besiktigade, rena, välunderhållna och av välkända och tillförlitliga märken. Bilarnas ålder varierar, och de blir kontinuerligt nyare.Nyckeln till vår framgång är att det aldrig blir omodernt att spara pengar. Rent-A-Wreck är det smarta alternativet till nya hyrbilar, så varför betala mer?
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Rent-A-Wreck Södertälje

• Stefan M
    Stefan M skrev om Rent-A-Wreck Södertälje
    Har hyrt av Rent-a-wreck i Täby tidigare och har då inte varit några problem. Dom har bra priser så jag tänkte komma undan lite billigare vid hyra av större flyttbil. Dock problem redan den första av två flyttdagar då baklyften lade av. Andra flyttdagen gick inte bilen att använda.

Fick betala fullt pris men fick 1000 kr tillgodo om jag ville hyra bil igen... tror inte det. Dåligt bemötande då man får vänta på att bli kontaktad för besked när det krånglar, rörigt vem som kan svara på frågor och vem som har ansvar. Är inte nöjd med företaget och framför allt inte bemötandet.

Varje Rent-A-Wreck drivs som franchise så jag vill inte dra alla Rent-A-Wreck över en kant men kolla bilen noga och betala inte allting i förskott (om det går) om ni hyr av firman i Södertälje!

Åkerivägen 9, 152 42 Södertälje