Garys Drinking Dining

3.3

4 omdömen om Garys Drinking Dining

Anders S
Skrev om Garys Drinking Dining

När jag idag tillsammans med min bloggvän Fatou hamnade på Il Gusto var det en ren slump. Men till vår förvåning var bemötandet på topp, maten utmärkt och Latten godkänd. Kan bara rekommendera Il Gusto å det varmaste. Bara en sån sak som att man bytte duk när vi ätit klart så att nästa gäster får en fräsch och ren duk överraskade oss.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4701 omdömen 4.2 av 4701 omdömen

Penelope S Penelope S
Sofia E
Skrev om Garys Drinking Dining

När Il Gusto öpnade för några år sedan vart det en succé bland vänner och bekanta. Sen några ny ägare tagit över har det bara gått utför... En spännande meny med färsk fisk, säsongbetoning och fantastisk service har bytts ut mot billig "italiensk" bukfylla till överpris. Servicen ...mmm ... inte bra... ofta upptagen personal som "hänger" vid kassan och den "tjusiga" baren. Ibland blir man ledsen på Uppsala då härliga krögare som kommer in med nya fräscha koncept går i stöpet... why?

Louise B
Skrev om Garys Drinking Dining

Denna trevliga italienska resturang serverar goda och vällagade rätter. Stora glasfönster och öppen "brasa" i mitten av restaurangen ger lokalen ett riktigt lyft. Tyvärr är utsikten över Dragabrunnsgatan inte så mycket att ha och de ibland väldigt långaväntetiderna på maten och bristen på personal gör att stället sjunker i mina ögon. Har dock bara gott att säga om maten.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Jonas N
Skrev om Garys Drinking Dining

Väldigt stilig inredning och smidigt placerat. Samtliga hittils provade rätter har hållit mycket hög klass och personalen är väldigt trevlig. Vinutbudet är utmärkt och ölsortimentet är mindre men gott ändock. Rekommenderas varmt, i synnerhet om man hyser en förkärlek till italiensk mat.