Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Garys Drinking Dining

Dragarbrunnsgatan 19, 753 20 Uppsala — Visa karta

Timmermansgatan 35, 11855, STOCKHOLM
Timmermans 1857
Elias M:
God mat och trevlig personal trots bestyret då vi har tre barn på 1, 2 och 4 år.

Restauranger nära Garys Drinking Dining:

Heidenstamsgatan 75 och Fulleröbacke 101, UPPSALA och STORVRETA
Tobias H:
Stora portioner och väldigt god mat. Vi anlitade dem för bröllopsbuffe och de var väldigt trevliga och tillmötesgående. De kan starkt rekomm...

Läs vad 4 kunder tycker om Garys Drinking Dining

• Anders S
    Anders S skrev om Garys Drinking Dining
    När jag idag tillsammans med min bloggvän Fatou hamnade på Il Gusto var det en ren slump. Men till vår förvåning var bemötandet på topp, maten utmärkt och Latten godkänd. Kan bara rekommendera Il Gusto å det varmaste. Bara en sån sak som att man bytte duk när vi ätit klart så att nästa gäster får en fräsch och ren duk överraskade oss.
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Garys Drinking Dining
    När Il Gusto öpnade för några år sedan vart det en succé bland vänner och bekanta. Sen några ny ägare tagit över har det bara gått utför... En spännande meny med färsk fisk, säsongbetoning och fantastisk service har bytts ut mot billig "italiensk" bukfylla till överpris. Servicen ...mmm ... inte bra... ofta upptagen personal som "hänger" vid kassan och den "tjusiga" baren. Ibland blir man ledsen på Uppsala då härliga krögare som kommer in med nya fräscha koncept går i stöpet... why?
  • Louise B
    Louise B skrev om Garys Drinking Dining
    Denna trevliga italienska resturang serverar goda och vällagade rätter. Stora glasfönster och öppen "brasa" i mitten av restaurangen ger lokalen ett riktigt lyft. Tyvärr är utsikten över Dragabrunnsgatan inte så mycket att ha och de ibland väldigt långaväntetiderna på maten och bristen på personal gör att stället sjunker i mina ögon. Har dock bara gott att säga om maten.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Garys Drinking Dining
    Väldigt stilig inredning och smidigt placerat. Samtliga hittils provade rätter har hållit mycket hög klass och personalen är väldigt trevlig. Vinutbudet är utmärkt och ölsortimentet är mindre men gott ändock. Rekommenderas varmt, i synnerhet om man hyser en förkärlek till italiensk mat.

Dragarbrunnsgatan 19, 753 20 Uppsala