Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Restaurang Humlan

Restaurang Humlan

Kyrkogårdsgatan 10, 753 13 Uppsala — Visa karta

Catering fest och konferens från Högskolerestauranger som driver restauranger i anslutning till universitet och högskolor.
Timmermansgatan 35, 11855, STOCKHOLM
Timmermans 1857
Solveig F:
Det är en restaurang, maten var god servicen bra. Och priserna Humana Jag rekommenderar stället till mina vänner

Restauranger nära Restaurang Humlan:

Heidenstamsgatan 75, UPPSALA
Sara K:
Vi anlitade Kocken & Kallskänkan för att leverera vår bröllopsmiddag, samt tillhandahålla serveringspersonal. Det gällde allt från att ombes...

Läs vad 3 kunder tycker om Restaurang Humlan

• Mattias A
    Mattias A skrev om Restaurang Humlan
    Åt precis lunch på Humlan, de har alltid flera alternativ och en hyffsad sallad.

En fördel man har som student som betalar kåravgift är att man får bra rabatt, en lunch kostar då 55:-

Rabatten får man genom att sätta in pengar på sitt Kårlegg
  • M
    M skrev om Restaurang Humlan
    akta dig för att handla i kiosken vid heltimmar så som 10, 12 och 14, då har alla på ekonomikum rast och det blir härliga köer.

de har dock prisvärt kaffe som dessutom är rättvisemärkt!

varning dock för 'ostochskinbaguetterna', du kommer ångra dig efter en tugga!
  • Jon O
    Jon O skrev om Restaurang Humlan
    Billig lunch som kan vara helt okej, dock ligger nationer ofta bättre i pris för den som vara ekonomisk. Ofta ganska oinspirerad mat, typ ärtsoppa, pannkakor. Har svårt att tro att de skulle överleva om de inte låg mitt i Ekonomikum.

Kyrkogårdsgatan 10, 753 13 Uppsala