Alla kategorier Restaurang Halland Varberg Namaste Varberg AB

Norrgatan 16, 432 41 Varberg — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Namaste Varberg AB

• Martin Ö
    Martin Ö skrev om Namaste Varberg AB
    Stor besvikelse! Arbetade där för 10 år sedan och det var tråkigt att se hur ett ställe kan tappa kvalitet och service
  • Anders S
    Anders S skrev om Namaste Varberg AB
    Det skulle vara en bra köttrestaurang enligt turistföreningen men det var det i särklass sämsta som jag stött på i Varberg. Mat och service behöver ses över, det är inget som jag kan rekommendera till någon.
  • Madeleine J
    Madeleine J skrev om Namaste Varberg AB
    Mycket dålig service,blev väldigt besvikna då Knopen tidigare varit en bra restaurang.Fick vänta länge på beställning.Gäster som kom efter oss blev serverade innan vårat sällskap.Fick till svar att de hade inte så "krånglig" mat att tillaga.Frustrerande att vänta så länge med små barn som blir otåliga av att vänta.
    Blir inga med besök av oss.
  • martina a
    martina a skrev om Namaste Varberg AB
    Oerhört dålig service. Tog väldigt lång tid att få maten närmare två timmar. Servitrisen var snäsig och ville inte ens lyssna gick i väg mitt i samtalet. Serverade två bord med mat före oss trots att de kommit till restaurangen betydligt senare. Stor besvikelse

Norrgatan 16, 432 41 Varberg