Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Restaurang La Barca

Davidshallsgatan 27, 211 45 Malmö — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Restaurang La Barca

• Anders P
    Anders P skrev om Restaurang La Barca
    Trevligt och välkomnande. Mycket prisvärt. Kan verkligen rekommenderas.
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om Restaurang La Barca
    1980-talet var ingen rolig tid när det gällde krogar. Här har verkligen tiden stått stilla. Maten är ok. Inget mer inget mindre. Servicen är bra. Fast hela lokalen borde fixas till. Det känns som det finns så många andra ställen där helhetsupplevelsen är så mycket bättre. Här ser det ut som det såg ut 2000. Så såg det nog ut 1990 med. Fast mitt första besök här var 2000. Fixa till stället. Så kan saker ändras.
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Restaurang La Barca
    Vilken härlig mat!! Vilken härlig servitris!! Vårt besök kom av en slump, alla sex familjemedlemmar SLICKADE faten! ALLA var övertygade om att DERAS mat var bäst! Vår minsting blev helt bortkollrad av den underbara Elisabeth, som visade "Hygo hur de skånska bävrarna" såg ut!! ;0) Jag rekommendera varmt denna restaurang till ala jag träffar på!!!

Gunilla med familj, som kom från Paris
  • Jan-Eric J
    Jan-Eric J skrev om Restaurang La Barca
    Den bästa restaurangen i hela Malmö med en servitris som ger allt av sig själv, jag rekommenderar hela tiden till alla mina vänner i Sverige och övriga Världen om dom kommer till Malmö att besöka denna underbara restaurang med denna underbara servitrisen och allt i allo där hennes namn är Elisabeth en helt bedårande och underbar tjej som har allt en människa kan begära jag rekommenderar av hela mitt hjärta där inte bara maten smälter i munnen utan hela ens kropp gör detsamma.
    Eric

Davidshallsgatan 27, 211 45 Malmö