Restaurang Michelangelo

3.4

5 omdömen om Restaurang Michelangelo

Jonas H
Skrev om Michelangelo Sthlm AB

Oj vad dyrt i förhållande till kvalitet och vad råvarorna kostar. Hög bullrig miljö så man hör knappt vad folk pratar om vid bordet. Nä finns mycket bättre restauranger.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Charlotta T

Riktigt bra!

Valter C
Skrev om Restaurang Michelangelo

+ Fantastiskt bra mat ! Vinlista förhållandevis komplett Härlig italiensk restaurangdoft Hyggligt överkomliga priser (gågatan i Gamla Stan) - Stressad beställningsprocess. Kompetensen på serveringspersonalen varierar.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Jay E
Skrev om Restaurang Michelangelo

Michelangelo har för mig alltid varit turistfällan nummer ett i Stockholm. Så det var med tvekan som jag tackade ja till att tillsammans med några kamrater äta pizza där. Jag blev glatt överraskad över servispersonalens proffsiga bemötande. De italienska herrarna såg till att gästerna mådde bra, och mat och dryck leverades effektivt till borden. Tidigare hade jag en annan italienare i stan som favoritpizzaställe, men nu har jag efter jämförelser ändrat mig. Michelangelo har bästa pizzan i stan...

Camilla
Skrev om Restaurang Michelangelo

Det här är en av Gamla Stans många turistfällor - dock inte så dåligt som man kan tro. En typisk italienare med rutiga bordsdukar och rustika trämöbler. Pastan smakar ganska hyfsat men bättre ställen finns det så klart i vår huvudstad.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen