Alla kategorier Dator Västra Götaland Vänersborg Retrohouse

Edsgatan 29, 462 30 Vänersborg — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Retrohouse

• Johan K
    Johan K skrev om Retrohouse
    Följde länken hit och har också handlat trasiga prylar av företaget och sen blivit idiot förklarad. Verkade vara brandskadat eller något sånt, skit var det i alla fall.
  • fredrik j
    fredrik j skrev om Retrohouse
    Ett riktigt skit företag som säljer trasiga spel och sen blånekar och är arroganta och otrevliga. Har aldrig varit med om något liknande skulle inte vilja ha deras skit om jag fick det gratis.

Köp inget av dom här skojarna.
  • Lillemor L
    Lillemor L skrev om Retrohouse
    Fick inte spel efter köp på Tradera, och givetvis kan saker komma bort med posten, men när jag inte fick svar på mail med begäran om att reklamera hos posten la jag ett negativt omdöme. Då skrev de följande omdöme om mig: "VARNING ! TOTAL IDIOT !!! TROR ATT ALLT SKER PÅ EN SEKUND! UNDVIK!" Är det seriös kundkontakt från ett företag? Aldrig mer säger jag bara!
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Retrohouse
    Bra Affär Kunnig och trevlig personal samt fruktansvärt bra priser kan bara rekommendera
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Retrohouse
    Köpte en snes spel på tradera , spelet var eldat på baksidan , plasten hade smält , och dom ville att jag skulle stå för frakten tillbax sen nekade dom och sa att spelet inte va så när dom skickade det YEEEEEEEEEEE RIGHT HELT VÄRDELÖSA REKOMENDERAS EJ !!!!!!!!!!
  • Jimi S
    Jimi S skrev om Retrohouse
    Ett riktigt oseriöst företag som är totalt ointresserade av att göra rätt för sig eller försöka ge ett proffsigt bemötande. Går inte ens att komma i kontakt med via telefon. Rekommenderas verkligen inte.

Edsgatan 29, 462 30 Vänersborg