ROI Sweden AB

2.5

8 omdömen om ROI Sweden AB

Josef G
Skrev om ROI Sweden AB

Tusen tack för super service och trevligt bemötande. Fick absolut den hjälpen jag behövde och de besvarade alla mina frågor väldigt tydligt! Rekommenderar starkt RIO! Tack för hjälpen!!

Marcus T
Skrev om ROI Sweden AB

Har provat 3 st företag med samma utlovade funktioner . Roi är det som har givit mig flest riktigt kunder inom byggbranschen Deras app funktion är lätt att använda Vid frågor får man svara och kontakt omedelbart inte vänta i flera dagar som dom andra företagen jag provat Kan kalla mig nöjd kund 👌

Artur J
Skrev om ROI Sweden AB

Dem kontaktade mig om marknadsföring. Jag hade aldrig fick fått vad de lovad. WARNING för detta blufföretag! Avtalet förlängas automatiskt, spela ingen roll även om man säger upp det muntligt eller skriftligt. Läsa noggrann avtalet !!! WARNING, WARNING, WARNING, WARNING, WARNING, WARNING, WARNING, WARNING!!!

Anna M
Skrev om ROI Sweden AB

Jag har kontrakt med Roi om marknadsföring. Jag har inte fått vad de lovad. Man frågar om offert och tackar nej, så får man räkningar sedan. VARNING för detta blufföretag! Vill helst inte ens sätta ett betyg, men andra borde få veta innan de gör kontrakt med de. Väldigt opålitliga, skulle aldrig rekommendera dessa då de inte går att lita på att de väl utför jobbet.

HAMPUS B
Skrev om ROI Sweden AB

Har precis påbörjat ett samarbete med ROI och är hitills mycket nöjd, de har utfört ganska exakt vad de lovade, leads till kunder som letar efter exakt min produkt och inget annat fått in över 350.000 i omsättning genom deras ads mina första 14 dagar efter att de hjälp med landingpage mm ( allt i hela konceptet egentligen) utöver det så har de leverarat kvalitets arbetskläder som vart både bättre och till ett billigare pris än min förra leverantör allt som allt mycket nöjd!

Lars Joakim J
Skrev om ROI Sweden AB

Garanterad jätteblåsning. Betalade 18500 varje månad. Totalt 222000 fick in 14000. En förlust på 208 000 . Tack och lov så är jag av med ROI nu.

THOMAS K
Skrev om ROI Sweden AB

Hej ! Jag gick tyvärr på denna bluff i ett svagt ögonblick. Hoppas företagare som kollar upp dessa. Så kommer inte guld och gröna skogar uppstå. Ni skriver kontrakt får lite förfrågningar i början. Sen uteblir dom. Då måste ändå månadsbetalningarna fortsätta. Pinsamma och kostsamma Thomas

DICK M
Skrev om ROI Sweden AB

Gå inte på deras säljarsnack. Bara buffel och båg och kan inte leverera tjänsterna de säljer men betalt vill de ha ändå. Välj annat företag

Anna M och 2 andra gillar detta