Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Rififi Pastoria & Ristorante

Kungsängsgatan 7B, 753 22 Uppsala — Visa karta

FLEMINGGATAN 39, 11232, Stockholm
39 Wäst
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Restauranger nära Rififi Pastoria & Ristorante:

Heidenstamsgatan 75 och Fulleröbacke 101, UPPSALA och STORVRETA
Tobias H:
Stora portioner och väldigt god mat. Vi anlitade dem för bröllopsbuffe och de var väldigt trevliga och tillmötesgående. De kan starkt rekomm...

Läs vad 12 kunder tycker om Rififi Pastoria & Ristorante

• Ludde L
    Ludde L skrev om Rififi Pastoria & Ristorante
    Trevlig lunchresturang.
  • Emma N
    Emma N skrev om Rififi Pastoria & Ristorante
    Tyvärr var detta absolut ingen restaurang som föll mig i smaken. Varken under salladerna (underkokt pasta och klent med tillbehören!), pastan(eller den var väl okej, men kycklingen var spårlöst försvunnen!) eller pizzabuffén (torra mjölpizzor med lite kryddning). Trevlig personal; men oklok då de sprutade rengöringsmedel ute i blåst så det kom över mat och kunder.
  • martin s
    martin s skrev om Rififi Pastoria & Ristorante
    Nja, maten smakar ok men allt för många gånger har man varit dålig magen efteråt.
  • Jonatan W
    Jonatan W skrev om Rififi Pastoria & Ristorante
    Riktig god mat, fint lunch ställe och trevlig personal...skulle man kunna säga om många ställen men inte Rififi!
    Rififi erbjuder i dessa sakers ställe urusel at, personal som får en att vilja gråta och en möbelplacering som får en knogmacka att verka trevlig. Nej stäng stället och använd ytan till något bättre...till exempel en rastplats för överblivna kuddfodral från sjuttiotalet.
    Hej på er!
  • Angelica B
    Angelica B skrev om Rififi Pastoria & Ristorante
    Mums mums mums! Vill du ha god pasta, och fort, så är det hit du ska gå.
  • Cattis
    Cattis skrev om Rififi Pastoria & Ristorante
    God pasta att äta på plats eller ta med till jobbet. Massor med goda såser att välja på.
  • Annonym A
    Annonym A skrev om Rififi Pastoria & Ristorante
    Riktig god mat, fint lunch ställe och trevlig personal. Pizzorna får man inte missa, det är något exceptionellt - Utöver det vanliga. Det är lite dyrare, men du får verkligen god mat för pengarna.
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Rififi Pastoria & Ristorante
    Hemskt lunchställe med överkokt pasta (som borde vara specialitet på en "italiensk" restaurang). Allt smakar likadant... Den lilla ljuspunkten är pizzorna som med fördel tas med i kartong då "atmosfären" i källaren är mer smutsig än stämningsfull för en lunchdate. 5 rekos är ett skämt och måste vara skrivet av någon polare till ägarna... kanske av ägaren själv? Who knows?
  • Kajsa E
    Kajsa E skrev om Rififi Pastoria & Ristorante
    Underbar pasta och pizzabuffé, pastan går snabbt att få och är helt enkelt underbar, dessutom erbjuder de flera lite ovanliga alternativ men själv föredrar jag carbonaran!
    Mysig atmosfär perfekt för lunchdate.
  • Sara H
    Sara H skrev om Rififi Pastoria & Ristorante
    Här finns den godaste, och lyxigaste, pizzan i stan. Den kostar kanske lite mer än på andra ställen, men är helt klart godare än vad den är dyrare! Jag har ätit pasta där två gånger också, och det var också gott.
  • Christopher D
    Christopher D skrev om Rififi Pastoria & Ristorante
    Gott gotti gott gott! Helt ok pris för det man får! Ganska lätt hänt att man känner sig lite fet efter pizzabuffen däremot! Ganska mycket bröd i pizzorna. Har inte testat pastan men även jag har hört att den skall vara god. Man får även en tillhörande saladsutbud med pizzabuffen som är nästan godkänd.
  • Sebastian D
    Sebastian D skrev om Rififi Pastoria & Ristorante
    Helt godkänd pizzabuffe till lunch och enligt sägen mycket god pasta i bra portionsstorlek påstås det!
    Trevligt i källaren även om det brukar vara tämligen fullt på luncherna. Helt klart värt ett besök.

Kungsängsgatan 7B, 753 22 Uppsala