Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Rinkeby Rinkeby Djurklinik AB

Rinkeby Djurklinik AB

Kuddbygränd 4, 163 75 Spånga — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Rinkeby Djurklinik AB

• Sini K
    Sini K skrev om Rinkeby Djurklinik AB
    Bra service. De hjälpte oss utan tidsbeställning. Tack! Läs mer
  • Alexander skrev om Rinkeby Djurklinik AB
    Mycket nöjd. Lättnad när man möter nån som vet vad de håller på med. Läs mer
  • Cecilia H skrev om Rinkeby Djurklinik AB
    Rekommenderar ingen denna klinik. Har felbehandlat min katt, de opererade min katt två gånger för en vårta i munnen, som beror på ett bettfel! Självklart kom vårtan tillbaka efter varje op, då det var tänderna som låg bakom vårtan. Bettfel nämnde de inte ens. Efter kastreringen fick han hudproblem, som de avfärdade med att det antagligen var foderallergi. Dock fick jag veta senare, av mina nya vet, att de symptom som han visade enbart kunde vara ringorm eller pemphigus foliaceus, och absolut inte liknade de problem som kommer från foderallergi. Lyssnade inte på mina funderingar och frågor. Tempade honom ALDRIG. Tog inga blodprovet. Ingenting. Och remitterade inte heller vidare även fast detta uppenbarligen var utanför deras kompetens. Läs mer
  • Sara
    Sara skrev om Rinkeby Djurklinik AB
    Kommer aldrig gå dit igen och rekomenderar ingen att gå dit. Otrevlig personal som inte ens hälsade på varken mig eller mitt djur innan de satte igång. När jag försöker lugna mitt djur blir jag avsnäst av Marie-Louise. Förskräckligt ställe! Läs mer
  • johan f skrev om Rinkeby Djurklinik AB
    Fantastisk klinik! Duktiga, trevliga och inte alls dyra. Har inget att klaga på utan rekommenderas starkt!! Läs mer
  • Therese D
    Therese D skrev om Rinkeby Djurklinik AB
    Super trevliga, hundkunniga veterinärer och assistenter. De gör undersökningar som behövs. Jag tror inte de gör undersökningar i onödan för att dra in mer pengar, utan ger nödvändig och seriös hjälp. De är väldigt duktiga och vi kommer alltid att gå till dem. Lite väl trånga lokaler och små utrymmen, annars hade de fått 5 reco pluppar av mig.. :o) Läs mer

Bästa övriga företagen i Stockholm: