Rl EL & Design AB

Rl EL & Design AB

rl-eldesign.se
  • Badge2024

Välkommen till RL EL & DESIGN– din pålitliga partner för alla dina elbehov. Vårt företag grundades 2019 med en klar vision: att leverera högkvalitativa elinstallationer och belysningslösningar som överträffar våra kunders förväntningar. Våra Tjänster Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster för både privatpersoner och företag,...

14 omdömen om Rl EL & Design AB

Sedan starten hos Reco 2024

Peter Robert C
Skrev om Rl EL & Design AB

Mycket smidig installation av laddbox för elbil. Rasmus är trevlig och pålitlig. Installationen skedde enligt mina önskemål med lite positiva justeringar efter överenskommelse. Städat och snyggt när han lämnade. Kan verkligen rekommendera RL EL & Design AB

Björn P
Skrev om Rl EL & Design AB

Rasmus gjorde ett stort och bra arbete (som gick fort) där de drog om elen i hela huset, bytte elcentral och installerade laddbox för elbil. Vi blev mycket nöjda med slutresultatet, och det märks att Rasmus är både kunnig och intresserad av det han håller på med. Rekommenderas!

Gopal Chandra D

Mycket bra servic och god kvalificerat arbete, kan man lita på 100%

Rako A
Skrev om Rl EL & Design AB

Vi har använt RL EL och design på våran fastighet i flera år nu. De fortsätter att leverera varje gång, de är med oss från idé till slutförande. Vi kan verkligen rekommendera detta företag.

W
Skrev om Rl EL & Design AB

Jag har använt Rl El & Design vid flera tillfällen och har alltid varit oerhört nöjd! Senast vi anlitade dem hjälpte Rasmus oss, och hans serviceanda, noggrannhet och öga för detalj är imponerade! Han var både försiktig och extremt noggrann, vilket resulterade i ett fantastiskt resultat. Jag kan starkt rekommendera dem för både mindre och större projekt. Oavsett storlek på arbetet levererar de alltid med precision och professionalism. Senast de hjälpte oss, installerade de LED-lampor i våra platsbyggda möbler, och resultatet blev helt perfekt! Sammanfattningsvis, verkligen 10 av 10!

Arne Å
Skrev om Rl EL & Design AB

trevligt bemötande och utmärkt jobb jobbar effektivt och kunnig innom el. kan tryggt rekonmendera El & Design

M2m A
Skrev om Rl EL & Design AB

Rasmus hjälpte oss att installera ljudsystem samt dra ny el på vårat gym. Vi använder oss alltid av RL EL & Design och är riktigt nöjda!

Bostadsrättsföreningen Ö

RL El & Design AB Utför sin jobb bra och i tid, inga problem alls

Peter A
Skrev om Rl EL & Design AB

Kanon service, kommunikation och expertis i världsklass! Vi hade kontakt med Rasmus innan affär, och även under installation. Väldigt trevlig kille! Jobbet blev både billigare och bättre än övriga firmors förslag!

Jeanette G
Skrev om Rl EL & Design AB

Ett trevligt bemötande med en trygg och säker installation av elstolpe. Snabbt och effektivt. Rasmus kom i tid och höll tidsplanen.

Charlotta G
Skrev om Rl EL & Design AB

Rasmus är effektiv och mycket professionell. Han kom hit när han hade sagt, levererade ett mycket bra arbete och höll det pris vi hade kommit överens om. Vi är jättenöjda.

Jan S
Skrev om Rl EL & Design AB

Proffsigt och trevligt bemötande. Perfekt utfört arbete. Kan varmt rekommendera detta företag.

Andreas Sebastian E
Skrev om Rl EL & Design AB

Gjorde om hela min köksbelysning och satte in Plejd på alla lampor vilket lyfte köket/bostaden till helt nya nivåer! Supertrevlig elektriker, tydlig kommunikation och bra priser. Rekommenderar starkt!

Rikard I
Skrev om Rl EL & Design AB

Snabbt svar och leverans av arbetet.