RM Spol & Sug AB

RM Spol & Sug AB

www.spolarent.se
  • BadgeThreeYears

Dålig lukt, gurgel eller stopp i avloppet? Vi på RM Spol & Sug (tidigare Stockholms Avloppssanering AB) har över 25 års erfarenhet och hjälper dig med rensning, underhåll samt stamspolning av avlopp. Framförallt arbetar vi mot privatperson i villa, hyresfastigheter och bostadsrättsföreningar. Vi kan också ta uppdrag i företags-...

103 omdömen om RM Spol & Sug AB

Sedan starten hos Reco 2017

Teija S
Skrev om RM Spol & Sug AB

Fick stopp i köksavloppet. RM var snabba att boka tid och kom på utsatt tid. Arbetet utfördes snabbt och problemet var löst. Rent och snyggt lämnade dom vårt kök. Kan verkligen rekommenderas!

Joel H
Skrev om RM Spol & Sug AB

RM hjälpte oss med stamspolning och rörinspektion i vår BRF. Nöjd med hela processen från kontakt med Alexander till utförande, rekommenderas.

Daniel F
Skrev om RM Spol & Sug AB

Kunnig personal och riktigt bra arbetsledare. Service hela vägen från samtal till utfört bra jobb!!

Ulf F
Skrev om RM Spol & Sug AB

Bra dialog med personalen. Dem gav lite tips om stopp i rör.

Birgitta S
Skrev om RM Spol & Sug AB

Fick snabb hjälp och bra kontakt med företagets ansvariga! Hederligt arbete och prisvärt!

Björn Rikard T
Skrev om RM Spol & Sug AB

RM Spol & Sug AB är superbra samarbetspartners.

Gabriel A
Skrev om RM Spol & Sug AB

Bra bemötande och löste problemet till rimligt pris.

Sanna W
Skrev om RM Spol & Sug AB

Va snabba ut på plats och har ett bättre pris än många andra. Kan varmt rekommendera.

Stefan P
Skrev om RM Spol & Sug AB

Väldigt trevlig Fixade detta på hemvägen en fredag Tack för bra service

Yu Y
Skrev om RM Spol & Sug AB

They are professional. Quickly fixed my drain blockage.

Niclas S
Skrev om RM Spol & Sug AB

Ett mycket kundfokuserat bemötande. Enkel dialog och tydlig med vad som behövde åtgärdas. Kan varmt rekommendera dem.

Stefan S
Skrev om RM Spol & Sug AB

Bra bemötande och bra service. Väl utfört jobb.

Hans V
Skrev om RM Spol & Sug AB

Priset skrevs ned på en blankett, 4.000 kronor. Jag skrev på blanketten med när räkningen kom var den på 5.000 kronor. Naturligtvis borde jag har tagit ett foto på blanketten men man kan ju inte alltid vara 100% på sin vakt. I övrigt en trevlig person som var kompetent och reko i övrigt.

Svar från RM Spol & Sug AB

Hej Hans, beklagar din upplevelse. Är det möjligtvis så att du blev erbjuden 4000 kr exkl moms? För med 25% påslag blir det 5 000 kr. Oavsett vad så är det slarvigt av oss att isf inte tydliggöra detta bättre och ska tänka på detta framöver.

Mikael P
Skrev om RM Spol & Sug AB

Rekommenderas varmt. Trevligt kundmottagande och de kunde komma nästa dag. Teknikern var väldigt trevlig och verkade kunnig. De levde upp till mina förväntningar till 100%.

Bengt R
Skrev om RM Spol & Sug AB

Fick hjälp med mitt problem redan efter två timmar.

Anna H
Skrev om RM Spol & Sug AB

Proffsiga, trevliga, bra kommunikation o kom när dom sa

Britt-marie B
Skrev om RM Spol & Sug AB

Jag hade stopp i tvättstugan och när jag fått tag på Kent hörde han snabbt av sig igen och kom efter någon timme och rensade avloppet genom spolning. Han tog sig tid att förklara för mig hur jag skulle spola i toaletter osv när huset står tomt vintertid. Jag är mycket nöjd! Någon faktura har jag däremot inte sett ännu! mvh Britt-Marie Berggren

Lars Å
Skrev om RM Spol & Sug AB

Hej ! Det var Kent Schön som var här och gjorde att bra jobb, dessutom mycket trevlig. Bra. Det enda jag tyckte var att framkörningskostnaden var lite hög.

Jens Eric L
Skrev om RM Spol & Sug AB

Snabbt, proffsigt - som man önskar

Ebrahim N

great service and personality

Roland M
Skrev om RM Spol & Sug AB

Kom med kort varsel och rensade avloppet snabbt och effektivt. Lika trevligt och professionellt bemötande som förra gången.

Mariela F
Skrev om RM Spol & Sug AB

Vi hade problem med stopp i avloppet i köket och fick hjälp av riktiga proffs som snabbt identifierade stoppet och rensade rören. Det är kunnigt folk som vet vad de håller på med och även har tid att berätta för kunden vad de gör och hur de tänker lösa problemet. Otroligt trevligt bemötande och perfekt resultat.

Svar från RM Spol & Sug AB

Tack för ditt omdöme bra att veta att vi har lyckas. Mvh Mikael Frölund Rm spol och sug

Ingrid S

Allt fungerade mycket bra. Hittade ett fel fixades. Tack

Svar från RM Spol & Sug AB

Bra att det funkar som det skall tack för ditt omdöme. Mvh Mikael Frölund Rm spol och sug

Jonathan N
Skrev om RM Spol & Sug AB

Från start till slut gick allting jätte smidigt! Bra kontakt med snabba svar. Vi i föreningen är jättenöjda med Stockholms Avloppssanering AB och kan absolut rekommendera de. Vi gjorde stamspolning i hela fastigheten. Inga konstigheter och bra resultat med duktiga arbetare!

Svar från RM Spol & Sug AB

Tack Jonathan för ditt svar kull att vi gjorde er nöjda. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB.

Mike C
Skrev om RM Spol & Sug AB

Kan starkt rekommendera detta bolag, då allt gått smidigt och enkelt. Kommer definitivt att vända mig till dom när det är dags att spola i framtiden

Svar från RM Spol & Sug AB

Tack det låter bra att vi lyckas.. det är bara att ringa när du får bekymmer. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB

Mait H
Skrev om RM Spol & Sug AB

Fick snabb hjälp. Proffsigt bemötande. Mycket nöjd.

Svar från RM Spol & Sug AB

Det får vi tacka för kul att du skriver. TACK... Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB

Urban F
Skrev om RM Spol & Sug AB

Snabba att svara och vara på plats. Bra jobb och dessutom mycket trevlig

Kent S gillar detta
Martin C
Skrev om RM Spol & Sug AB

Bra bemötande samt proffsigt utfört.

Svar från RM Spol & Sug AB

Tack för respons . Vi försöker göra vad som går att göra och lite mer.. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB

Petra L
Skrev om RM Spol & Sug AB

Snabbt på plats, trevliga och kunniga. Löste problemet och gav tips för framtiden.

Tack för respons vi försöker göra så bra som det går. Mvh Mikael Frölund

Marcus P
Skrev om RM Spol & Sug AB

Otroligt bra service!! Starkaste rekomendationer.

Svar från RM Spol & Sug AB

Tack Marcus det känns bra att vi har gjort ett bra jobb. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB.

Karwan S
Skrev om RM Spol & Sug AB

Bra och smidigt arbete. Trevligt bemötande

Svar från RM Spol & Sug AB

Tack karwan. tack för ditt svar Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB.

Örjan N
Skrev om RM Spol & Sug AB

Tycker att montören var bra och kunnig. Gav relevanta svar. Vi fick hjälp innan julen med ett avlopp och han filmade ner i röret vilket gav mer info om tillståndet i röret, dåligt... Vi måste relina en bit i vår men det akuta är borta.

Svar från RM Spol & Sug AB

Hej örjan tack för ditt svar och att vi kunde ge dig information om ditt spillvatten system hoppas att du får till allt med resten. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB.

Johan T
Skrev om RM Spol & Sug AB

Snabb och effektiv lösning på vårt problem. Rekommenderas.

Svar från RM Spol & Sug AB

Tack Johan. Vi försöker att lösa allas problem. Mvh Mikael/kent Stockholms avloppsanering AB

Lampoon P
Skrev om RM Spol & Sug AB

Bra bemött trevlig personal Mycket bra utfört arbete. Morgan och proffsigt utförande Spolning an infiltrationen och avlopp

Svar från RM Spol & Sug AB

Tackar Lampoon kul att kunna hjälpa till och att du är nöjd mvh Mikael Stockholms avloppssanering

Kristina H
Skrev om RM Spol & Sug AB

Har anlitat Avloppssanering flera ggr. De är alltid proffsiga och tillmötesgående. Jobbet nu gällde spolning av avlopp i tvättstugan. Nu fungerar ett gammalt avlopp igen.

Svar från RM Spol & Sug AB

Kul att du är belåten med vårt jobb Mvh Mikael och Kent..

Gunilla W
Skrev om RM Spol & Sug AB

Utmärkt Få felet av hjälpt. Vi fick det.

Svar från RM Spol & Sug AB

Vi försöker allt ge information samt göra vårt jobb. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB

Ewa C
Skrev om RM Spol & Sug AB

Galet dyrt men proffesionellt utfört jobb på alla vis. Rekommenderar!

Svar från RM Spol & Sug AB

Vi försöker allt ge information samt göra vårt jobb ja tyvärr så drar det iväg i kosnader i bland. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB

Mia H
Skrev om RM Spol & Sug AB

Trevliga och löste problemet med stopp i toan.

John A
Skrev om RM Spol & Sug AB

Proffsig och snabb hantering. Några bra tips som extra bonus.

Lars N
Skrev om RM Spol & Sug AB

Snabb service och trevligt bemötande.

Svar från RM Spol & Sug AB

Vi försöker vara tillgängliga för alla problem. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB

Christine P
Skrev om RM Spol & Sug AB

Väldigt bra service. De kom inom en timme och löste problemet i vårt badrum. Supertrevliga. Kommer garanterat ringa de igen.

Svar från RM Spol & Sug AB

Hej tack för svaret självklart så försöker vi få kunden så nöjad som möjligt. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB

Göran H
Skrev om RM Spol & Sug AB

Snabbt, bra bemötande! Snabbt, bra bemötande! Snabbt, bra bemötande!

Svar från RM Spol & Sug AB

Tack göran vi försöker vara det kunden önskar. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB

John B
Skrev om RM Spol & Sug AB

Bäst helt enkelt. Super trevliga och vet exakt vad de håller på med.

Svar från RM Spol & Sug AB

Tack ditt svar det värmer vi försöker vara det som kunden söker. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB

ANNA B
Skrev om RM Spol & Sug AB

Vi hade Micke och Kent från Stockholms Avloppssanering AB på besök för att filma våra rör, med anledning av ett försäkringsärende. Bättre och trevligare hantverkare har jag nog aldrig träffat! Det märks att det här är proffs som vet vad de sysslar med! De svarade tålmodigt på alla mina frågor, höll rent och snyggt omkring sig och lämnade oss i betydligt bättre sits än när de kom. Jag rekommenderar dem med glädje, och skulle utan tvekan anlita dem igen om (när) jag behöver deras tjänster. 5/5 skulle ha avloppsstrul igen bara för att få anlita dem :)

Svar från RM Spol & Sug AB

🥰🥰 tack för supporten vi försöker vara bäst. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB

Fredrik C
Skrev om RM Spol & Sug AB

Mycket bra, seriöst, ordnin o reda. Trevligt bemötande.

Tack Fredrik vi gör vårt bästa Mvh Stockholms avloppssanering

Sofia S
Skrev om RM Spol & Sug AB

Fick kontakt med bolaget via en offertförfrågan på deras hemsida. Trevliga, seriösa och gjorde ett bra jobb! Rekommenderas varmt!

Tack Sofia Kul att kunna hjälpa till Mvh Stockholms avloppssanering ab

Yngve H
Skrev om RM Spol & Sug AB

Renspolning i avlopp av mycket serviceminded personal. Oklart stopp i gemensamt avlopp för badkar, toalett och handfat. Mycket snabbt och kompetent löst, med förklaring till trolig orsak och med information om hur det skulle kunna undvikas samt möjliga lösningar om framtida liknande problem skulle uppstå. Bara goda vitsord.

Svar från RM Spol & Sug AB

Tack Yngve Kull att kunna hjälpa till och tack för feedback Mvh Stockholms avloppssanering

Carina R
Skrev om RM Spol & Sug AB

Mycket trevligt bemötande och alla förväntningar tillfredsställda. Snabbt och renligt utfört arbete. Rekommenderar gärna.

Svar från RM Spol & Sug AB

Tack Carina Försöker på alla plan att det ska gå snabbt och inte stöka till . Mvh Stockholms avloppssanering

Louis S
Skrev om RM Spol & Sug AB

Mycket trevligt bemötande, professionell hantering och goda råd! Det rinner bra nu i alla avlopp! Micke och Kent kan verkligen rekommenderas. Louis Sparr

Svar från RM Spol & Sug AB

Tack Louis Bra att det funkar kul att du är nöjd och tack för feedback Mvh kent

Ann-christine S
Skrev om RM Spol & Sug AB

Trevligt bemötande och snabbt fixat!

Vi får tacka för snabbt svar. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB