Toppenrena fönster och mycket noggrann och trevlig fönsterputsare. Rekommenderas!
RNFNSTR Putsat i Sverige AB
Om företaget
Välkommen till Putsat i Sverige! Vi är ett team av erfarna fönsterputsare som putsar fönster i lägenheter, radhus, villor, kontor, butiker och andra verksamhetslokaler. Varje år hjälper vi otaliga kunder, både privatpersoner och företag, med allt från regelbunden fönsterputs till tillfälliga uppdrag, till exempel inför visning....
293 omdömen om RNFNSTR Putsat i Sverige AB
Sedan starten hos Reco 2025
Vänligt bemött och tillförlitliga
Jättetrevliga och duktiga! Finns väl ingen anledning att skriva 30 tecken när det bara behövs 3 ord för att beskriva mitt omdöme!!
Superproffsig fönsterputsare! Snabb och trevlig.
Mycket bra service! Mycket bra utfört arbete!
Behövde hjälp med putsning av utsidan av mina balkongfönster. Blev gjort snabbt och bra.
Så nöjd med mina välputsade fönster. Kan varmt rekommendera!
Fantastiskt bra utfört och mycket serviceminded personal.
Fint bemötande, trevlig personal och professionellt utfört jobb.
Mycket nöjd med arbetet, rena och fina fönster. Inget att klaga på.
Helnöjd! Trevligt bemötande av Fredrik
———————————————————————————————-
Bra på alla sätt och vis. Vi är mycket nöjda med bra utfört arbete och vänligt bemötande. Snabb info via sms och trevlig telefonsamtal.
Har använt RNFNSTR flera gånger nu. Fönsterputsarna har alla varit mycket trevliga och hjälpsamma och gjort ett bra jobb. Är mycket nöjd med dem och rekommenderar dem till bekanta.
Kom i tid och tvättade fönstren bra.
Vi är nöjda med putsningen av våra fönster - vi har avtalat 4 ggr/året.
Väl utfört arbete till rimlig kostnad.
Mycket nogranna och trevlig personal
Trevligt bemötande, bra utfört arbete, enkla kontaktvägar.
Bra resultat och trevlig ”putsare”.
Mina fönster, även de som är fyrsidiga, tvättades på bästa sätt liksom den stora spegelväggen i sovrummet. Jag har inget att klaga på. Sommarhälsar Inger
Snabb o bra fönsterputs och trevligt bemötande
Beställningen av fönsterputs gjordes via telefon. Fick förutom trevligt bemötande en tid som passade mig. Utföraren kom på utsatt tid. Putsningen gällde två rum och kök med stora fönster samt inglasad balkong som är konstruerad så att man måste lyfta ner två av de tre sektionerna för att komma åt att putsa. Utförandet är till full belåtenhet.
Mycket bra service. Trevlig och kunnig personal.
En mycket trevlig putsade. Skinande fönster och snabb var han. En stor eloge till Er.
Vi har haft hjälp av Ola under flera år med fönsterputsning och är väldigt nöjda med både bemötande och utfört arbete! Snabbt och proffsigt!
Fantastiskt fina o rena fönster. Till o med speglarna inomhus blev blanka.😊
Trevliga och det går snabbt och bra.
Trevligt bemötande och fantastisk fönsterputsning invändigt och utvändigt samt glas partier utvändigt. Vi ses i maj 2027 :) Glad sommar önskar vi. Vänligen Cecilia
Tack Cecilia. Du bor på en underbar plats i en vacker del av stan i en fantastisk lägenhet, nu kan du njuta av ännu bättre utsikt! Detsamma, ha en bra sommar!
Har anlitat Rena Fönster i snart 7 år , alltid nöjd 🤗
Bra resultat efter snabbt, noggrant och professionellt arbete.
Mina fönster och balkonginglasning är jättefint putsade. Jag är mycket nöjd. Nu har jag fixat abonnemang hos detta företag. 👏👏👏
Tack Marika. Vi har fått hjälpa dig i många år och är glada att du nu låter oss planera in tider när vi ändå är i närheten, på så sätt kan vi minimera körning, speciellt i städer som Lund där det är bättre ju mindre man försöker köra.
Snabbt, välputsat och trevlig personal.
Proffsigt arbete, trevligt bemötande både av Ola och putsaren, snabb putsning. Jag är väldigt nöjd.
Trevligt bemötande ,bra pris, kunde få putsat när jag själv önskade( och inte ett färdigt .schema )men det negativa var att fönstren var inte glasklara vilket jag hade förväntat mig efter en del funderingar kom jag fram till att jag behåller RNFNSTR för att det positiva överväger det negativa. Noggran Ängelholm
Hej Marianne. Ledsen att det inte blev ett perfekt önskat resultat. Tacksam att du ger oss en fortsatt förtroende med de kommande bokningarna. Du är alltid välkommen att kontakta oss om det uppstår frågetecken så att vi har en chans att lösa det för dig.
Det var en behaglig människa som lyssnade på vad jag sa om mina fönster och hur jag ville han skulle behandla dem. Han arbetade snabbt och effektivt. Dessutom var han trevlig och vänlig.
Trevlig putsare. Mycket noggrann! Fönstren blev perfekta 👍
Tack Inga-Lena. Glada att vi har fått komma tillbaka till din lägenhet i Lund.
Bra men fönster på gaveln mot Lotsbåtshamnen missades. Är med den 11/6.
Hej Åke. Tack för ditt omdöme, det var ju positivt trots att vi har missat ett fönster när vi skulle ta alla med lift. Vi får hoppas att det är ett av de fönster vi kan lösa inifrån. Jag har bokat in enligt önskemål den 11 juni.
Trevligt bemötande mycket noggrannt och professionellt utfört arbete.
Bra bemötande Vänliga. Tack dock ett par mistor absolut inte stora. Kommer att använda firman igen. Tack
Tack Lena. Tråkigt att det blev några missar kvar, så skall det inte bli. Kontakta oss gärna en annan gång så vi har chans att göra det perfekt för dig!
1) fantastiskt! 10 på en 10-skala!! 2) arbetet infriade absolut våra för- väntningar! 3) vi köpte putsning insida/utsida på både vändbara och vanliga fönster. Vi bor på 7:e våningen
Tack Christer. Vi har förmånen att få hjälpa många i er trappa nu. Då passar vi på att njuta av er underbara utsikt, speciellt efter att vi har putsat.nu :)
Jag är nöjd med arbetet ni utfört.
Tack Anna. Vi är glada att få ha dig som kund, som andra generation i det underbara hus din far byggt.
Inget krångel Fina fönster Trevlig känsla
Tack Annika. Vad skönt att vi upplevs på det sättet. Då antar jag att speglarna blev fina också... :)
RNFNSTR är superduktiga, städar rent efter sig, ansvarsfulla, håller tiden.
Tack Ann-Britt. Vi vill att det skall bli skillnad när vi har varit på besök, men då positivt. Vi undviker gärna att lämna efter oss spår på golvet. Njut av er fina inglasning på första parkett!
Trevligt bemötande och rena fönster👍🏻
Helt OK. Inga problem. Trevliga fönsterputsare.
Tack Bernhard. Vi har hjälpt din BRF i många år nu och är glada att vi får fortsätta sköta om er!
Kom i tid, gjorde jobbet, rimligt pris
Tack Michael. Vi strävar efter det du nämner. Det första kan vara svårt ibland, det andra gör vi bra och priset skall vara rimligt. Ha en skön sommar i Italien!
Företaget har duktiga och trevliga fönsterputsare som arbetar snabbt men ändå noggrant. Mina erfarenheter är enbart goda.
Tack Jonas. Glad att du hittade oss, kommer ihåg första gången jag var hos dig, då var du lite förtvivlad över tidigare erfarenheter av "fönsterputsare". Att man sen får kika på din Saab ögonsten gör det till ett extra roligt jobb att utföra.
Bra personal kommer på utlovad tid Verkligen rena fönster efter jobbet är klart
Min upplevelse av själva putsen och putsaren var bara bra.