RNFNSTR Putsat i Sverige AB

RNFNSTR Putsat i Sverige AB

www.putsat.nu
  • BadgeTwoYears
  • BestInSweden2026
Omdömen totalt
293
Snittbetyg
4.8
Ring 0103-33 35 90 Dela

Om företaget

Välkommen till Putsat i Sverige! Vi är ett team av erfarna fönsterputsare som putsar fönster i lägenheter, radhus, villor, kontor, butiker och andra verksamhetslokaler. Varje år hjälper vi otaliga kunder, både privatpersoner och företag, med allt från regelbunden fönsterputs till tillfälliga uppdrag, till exempel inför visning.... 

Skriv ett omdöme

293 omdömen om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2025

Visar 293 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Jesper K
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Toppenrena fönster och mycket noggrann och trevlig fönsterputsare. Rekommenderas!

Monica Gun Birgitta C
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Vänligt bemött och tillförlitliga

Kerstin H
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Jättetrevliga och duktiga! Finns väl ingen anledning att skriva 30 tecken när det bara behövs 3 ord för att beskriva mitt omdöme!!

Marion H
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Superproffsig fönsterputsare! Snabb och trevlig.

Johnny N
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Mycket bra service! Mycket bra utfört arbete!

Elsa W
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Behövde hjälp med putsning av utsidan av mina balkongfönster. Blev gjort snabbt och bra.

Gertrud G
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Så nöjd med mina välputsade fönster. Kan varmt rekommendera!

Ulla S
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Fantastiskt bra utfört och mycket serviceminded personal.

Mats L
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Fint bemötande, trevlig personal och professionellt utfört jobb.

Viveka K
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Mycket nöjd med arbetet, rena och fina fönster. Inget att klaga på.

Anna R
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Helnöjd! Trevligt bemötande av Fredrik

Ann Kristin H
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

———————————————————————————————-

Lars O
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Bra på alla sätt och vis. Vi är mycket nöjda med bra utfört arbete och vänligt bemötande. Snabb info via sms och trevlig telefonsamtal.

Anita A
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Har använt RNFNSTR flera gånger nu. Fönsterputsarna har alla varit mycket trevliga och hjälpsamma och gjort ett bra jobb. Är mycket nöjd med dem och rekommenderar dem till bekanta.

Carina J
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Kom i tid och tvättade fönstren bra.

Marianne W
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Vi är nöjda med putsningen av våra fönster - vi har avtalat 4 ggr/året.

Jan E
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Väl utfört arbete till rimlig kostnad.

Staffan E
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Mycket nogranna och trevlig personal

Gunnel M
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Trevligt bemötande, bra utfört arbete, enkla kontaktvägar.

Ronnie M
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Bra resultat och trevlig ”putsare”.

Inger M
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Mina fönster, även de som är fyrsidiga, tvättades på bästa sätt liksom den stora spegelväggen i sovrummet. Jag har inget att klaga på. Sommarhälsar Inger

Kerstin D
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Snabb o bra fönsterputs och trevligt bemötande

Bodil I
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Beställningen av fönsterputs gjordes via telefon. Fick förutom trevligt bemötande en tid som passade mig. Utföraren kom på utsatt tid. Putsningen gällde två rum och kök med stora fönster samt inglasad balkong som är konstruerad så att man måste lyfta ner två av de tre sektionerna för att komma åt att putsa. Utförandet är till full belåtenhet.

Vedran M
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Mycket bra service. Trevlig och kunnig personal.

Camilla K
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

En mycket trevlig putsade. Skinande fönster och snabb var han. En stor eloge till Er.

Helene A
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Vi har haft hjälp av Ola under flera år med fönsterputsning och är väldigt nöjda med både bemötande och utfört arbete! Snabbt och proffsigt!

Agneta R
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Fantastiskt fina o rena fönster. Till o med speglarna inomhus blev blanka.😊

Tommy H
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Trevliga och det går snabbt och bra.

Cecilia H
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Trevligt bemötande och fantastisk fönsterputsning invändigt och utvändigt samt glas partier utvändigt. Vi ses i maj 2027 :) Glad sommar önskar vi. Vänligen Cecilia

Svar från RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Tack Cecilia. Du bor på en underbar plats i en vacker del av stan i en fantastisk lägenhet, nu kan du njuta av ännu bättre utsikt! Detsamma, ha en bra sommar!

Kerstin A
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Har anlitat Rena Fönster i snart 7 år , alltid nöjd 🤗

Håkan S
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Bra resultat efter snabbt, noggrant och professionellt arbete.

Marika R
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Mina fönster och balkonginglasning är jättefint putsade. Jag är mycket nöjd. Nu har jag fixat abonnemang hos detta företag. 👏👏👏

Svar från RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Tack Marika. Vi har fått hjälpa dig i många år och är glada att du nu låter oss planera in tider när vi ändå är i närheten, på så sätt kan vi minimera körning, speciellt i städer som Lund där det är bättre ju mindre man försöker köra.

Lars J
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Snabbt, välputsat och trevlig personal.

Ingrid E
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Proffsigt arbete, trevligt bemötande både av Ola och putsaren, snabb putsning. Jag är väldigt nöjd.

Marianne O
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Trevligt bemötande ,bra pris, kunde få putsat när jag själv önskade( och inte ett färdigt .schema )men det negativa var att fönstren var inte glasklara vilket jag hade förväntat mig efter en del funderingar kom jag fram till att jag behåller RNFNSTR för att det positiva överväger det negativa. Noggran Ängelholm

Svar från RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Hej Marianne. Ledsen att det inte blev ett perfekt önskat resultat. Tacksam att du ger oss en fortsatt förtroende med de kommande bokningarna. Du är alltid välkommen att kontakta oss om det uppstår frågetecken så att vi har en chans att lösa det för dig.

Marja W
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Det var en behaglig människa som lyssnade på vad jag sa om mina fönster och hur jag ville han skulle behandla dem. Han arbetade snabbt och effektivt. Dessutom var han trevlig och vänlig.

Inga-Lena H
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Trevlig putsare. Mycket noggrann! Fönstren blev perfekta 👍

Svar från RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Tack Inga-Lena. Glada att vi har fått komma tillbaka till din lägenhet i Lund.

Åke L
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Bra men fönster på gaveln mot Lotsbåtshamnen missades. Är med den 11/6.

Svar från RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Hej Åke. Tack för ditt omdöme, det var ju positivt trots att vi har missat ett fönster när vi skulle ta alla med lift. Vi får hoppas att det är ett av de fönster vi kan lösa inifrån. Jag har bokat in enligt önskemål den 11 juni.

Malin I
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Trevligt bemötande mycket noggrannt och professionellt utfört arbete.

Lena S
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Bra bemötande Vänliga. Tack dock ett par mistor absolut inte stora. Kommer att använda firman igen. Tack

Svar från RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Tack Lena. Tråkigt att det blev några missar kvar, så skall det inte bli. Kontakta oss gärna en annan gång så vi har chans att göra det perfekt för dig!

Christer R
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

1) fantastiskt! 10 på en 10-skala!! 2) arbetet infriade absolut våra för- väntningar! 3) vi köpte putsning insida/utsida på både vändbara och vanliga fönster. Vi bor på 7:e våningen

Svar från RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Tack Christer. Vi har förmånen att få hjälpa många i er trappa nu. Då passar vi på att njuta av er underbara utsikt, speciellt efter att vi har putsat.nu :)

Anna F
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Jag är nöjd med arbetet ni utfört.

Svar från RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Tack Anna. Vi är glada att få ha dig som kund, som andra generation i det underbara hus din far byggt.

Annika L
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Inget krångel Fina fönster Trevlig känsla

Svar från RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Tack Annika. Vad skönt att vi upplevs på det sättet. Då antar jag att speglarna blev fina också... :)

Ann-Britt L
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

RNFNSTR är superduktiga, städar rent efter sig, ansvarsfulla, håller tiden.

Svar från RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Tack Ann-Britt. Vi vill att det skall bli skillnad när vi har varit på besök, men då positivt. Vi undviker gärna att lämna efter oss spår på golvet. Njut av er fina inglasning på första parkett!

Monica N
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Trevligt bemötande och rena fönster👍🏻

Bernhard M
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Helt OK. Inga problem. Trevliga fönsterputsare.

Svar från RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Tack Bernhard. Vi har hjälpt din BRF i många år nu och är glada att vi får fortsätta sköta om er!

Michael O
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Kom i tid, gjorde jobbet, rimligt pris

Svar från RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Tack Michael. Vi strävar efter det du nämner. Det första kan vara svårt ibland, det andra gör vi bra och priset skall vara rimligt. Ha en skön sommar i Italien!

Jonas N
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Företaget har duktiga och trevliga fönsterputsare som arbetar snabbt men ändå noggrant. Mina erfarenheter är enbart goda.

Svar från RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Tack Jonas. Glad att du hittade oss, kommer ihåg första gången jag var hos dig, då var du lite förtvivlad över tidigare erfarenheter av "fönsterputsare". Att man sen får kika på din Saab ögonsten gör det till ett extra roligt jobb att utföra.

Persson L
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Bra personal kommer på utlovad tid Verkligen rena fönster efter jobbet är klart

Catharina S
Skrev om RNFNSTR Putsat i Sverige AB

Min upplevelse av själva putsen och putsaren var bara bra.

Filtrera omdömen