Alla kategorier Snickare Stockholms län Sundbyberg Roman Krzywkowski

Roman Krzywkowski

Lötsjövägen 51, 174 43 Sundbyberg — Visa karta

Vi är proffs på det vi gör med många års erfarenhet av branschen.

Läs vad 5 kunder tycker om Roman Krzywkowski

• Thomas C
    Thomas C skrev om Roman Krzywkowski
    Nogrann och engagerad avseende både design, funktion och uppfyllande av byggnormer. Yrkesskicklig. Ärlig. Resonabel. Kostnadsmedveten. Gör mycket själv och har kontakter för det som ligger utanför egen kompetens. Läs mer
  • Karin W
    Karin W skrev om Roman Krzywkowski
    Trevligt bemötande. De renoveringar som Roman och hans kollegor har gjort har alltid varit av mycket hög kvalitet, noggrannt. Roman har också varit bra att föreslår nya och smarta lösningar.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Per Henrik Å
    Per Henrik Å skrev om Roman Krzywkowski
    Roman och hans grabbar har hjälpt mig med att gräva upp och isolera om grunden på baksidan av mitt radhus; till två meters djup. Ett besvärligt arbete som fick göras för hand eftersom det inte går att komma åt baksidan utan att gå genom huset. Invändigt fick också en del vägg putsas om där fukt hade trängt igenom.

Jag är väldigt imponerad av arbetet och måste nog framhålla avstädningen, som var helt utan anmärkning, inte ett spår kvar. Uppåt fyra veckor tog jobbet, som gjordes i en följd utan irriterande avbrott. Samarbetet med Roman har varit mycket bra och jag kan ge honom de allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Roman Krzywkowski
    Detta är ett företag du kommer nära, både innan, under och efter projektet. Dina idéer förädlas och lösningarna blir ofta bättre än du själv tänkt ut innan. Priser och flexibilitet är bra och kompetens finns inom de flesta områden som kan tänkas i ett projekt.

Bra att jobba med ett totalpris, att skriva ett avtal, och följa upp detta några gånger under projektets gång. Också bra att följa upp tidsplanen så att denna håller. Oftast beror dock förseningar på att man själv adderar nya saker till projektet. Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Roman Krzywkowski
    Roman är mycket noggrann och gör mycket fina arbeten med hög kvalitet och som är estetiskt mycket tilltalande. Pålitlig och mycket estetiskt tilltalande arbeten.
    Har genom åren byggt kök, badrum, trädäck, småhus, utekök m.m.
    Rekommenderas och gör utmärkta jobb! Läs mer

Bästa snickarna i Sundbyberg:

Johan M Johan M tycker:
“Professionellt team med dedike...” Läs mer

Karlsbodavägen 15A, 16867, BROMMA