Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Hässelby Gård Rosa Gynekologmottagning AB

Rosa Gynekologmottagning AB

Hässelby Torg 20, 165 55 Hässelby — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Rosa Gynekologmottagning AB

• Kathia M
    Kathia M skrev om Rosa Gynekologmottagning AB
    Jag hade undersökning pga grav klåda , smärtor oregelbunden mens samt mellanblödningar.
    I början var deras läkare ( Rangen Rafik) uppmärksamm ang mellanblödningarna, genom att ställa frågor och sådant.
    Men sedan så kändes det som att hen ville bli av med mig genom att förklara för snabbt och fastän jag kom i tid. Sedan undersökte hen mig och trots att hen ej hittade något svamp ( vilket hen sa själv) så var hen jätte säker på att jag hade svamp.
    Hen sa att ALLA kvinnor får svamp och tog inte äns svamodling, hen
    ansåg att det ej behövdes. Jag fick recept på svampkräm och det hjälpte inte. Jag förklarade att jag misstänkte att jag hade hormonell obalans då jag bla får mellan blödningar , och därför sa jag att jag ville ta blodprov. Eftersom jag också såg på 1177 hemsidan att klåda innan mensen ( som jag ofta får ) kan bero på för hög progesteron. Ändå så var jag tvungen att insistera på att göra blodprov och fick remiss till slut.
    Några dagar senare så ringde hen och sa att jag ej hade ägglossning , jag frågade då on jag har för hög progesterson, hen sa att man inte kan ha för hög progesteron samt att man inte kan ha problem an hormonell obalans , att det är något patienten hittade på ( fastän det finns fakta)
    Jag blev så arg att jag bara la på. Jag såg också anteckningar som hen gjorde, där stod det att jag var svulle på ett viss ställe, men i själva undersökningen så sa hen att jag INTE alls var svullen.

Jag rekomenderar inte denna mottagning då de endast har den gynekologen, själva mottagnigen är bra men läkaren har knappt hänsyn och ger diagnos utan några bevis. Jag går nu hos en annan gynekolog och hen har sagt att det inte är bra för hälsan att ta medicin mot svamp om man inte har svamp, och att man därför måste ha säkra bevis innan man fastställer att patienten har det. Läs mer

Bästa vårdcentralerna i Stockholm:

Sandelsgatan 31, 11534, STOCKHOLM