Linda Löfroth

Linda Löfroth

Linda Löfroth en del av Rosa Skrot Tjejgym

Jag vill att mina kunder ska uppleva samma sak som jag, genom att hitta träningsglädje känna att ingenting är omöjligt!

Baserat på mina personliga erfarenheter tillsammans med mina utbildningar i coachning, personlig träning och mental träning är min kompetens bred inom varaktig viktminskning och livsstilsförändring. Jag tror på att träna säkert och lära känna sin kropp, hitta variation och utmaningar som kan öka din ork styrka och självkänsla.

11 omdömen om Linda Löfroth

Sedan starten hos Reco 2014
Lise-Lotte H
Skrev om Linda Löfroth en del av Rosa Skrot Tjejgym

Linda är fantastisk som PT! Hon är engagerad, påhittig, kunnig, varm och har en härlig humor! Hennes egen resa inspirerar. Som kund känner man sig totalt trygg i hennes händer. Ska du anlita en PT - fråga efter Linda!

Kicki G
Skrev om Linda Löfroth en del av Rosa Skrot Tjejgym

blev medlem för några månades sedan. proffsigt, trevligt, bra "stämning" bra hjälp från PT !!!

Cindy A
Skrev om Linda Löfroth en del av Rosa Skrot Tjejgym

Grymt gym, kick-ass PT som alltid är peppande och på bra humör. Både Rosa Skrot och Linda Löfroth rekommenderas varmt.

Birgitta A
Skrev om Linda Löfroth en del av Rosa Skrot Tjejgym

Ett mycket trevligt bemötande av all personal. Trevlig stämning, jag trivs väldigt bra med att träna på Rosa Skrot och med Linda.

Malin M
Skrev om Linda Löfroth en del av Rosa Skrot Tjejgym

Linda har verkligen fått igång min träning med ett personligt ihopsatt program. Kan bara ge mina bästa rekommendationer till en riktigt duktig PT som alltid kommer med peppande påhejning på gymgolvet varje gång vi ses. Kan verkligen rekommenderar Rosa Skrot, ett härligt gäng som alltid är mån om dig och att du får ut det mesta av din träning.

Carola F
Skrev om Linda Löfroth en del av Rosa Skrot Tjejgym

Är så otroligt nöjd både med Rosa Skrot som gym och med Linda som PT. Gymmet är fräscht och avslappnat och man känner sig alltid välkommen. Linda peppar en både fysiskt och mentalt, och även om man är helt slut efter en timme så har man alltid ett leende på läpparna när man går hem.

Louise F
Skrev om Linda Löfroth en del av Rosa Skrot Tjejgym

Linda är både proffsig och samtidigt personlig. Hon lägger upp träningen på ett sätt som passar mig väldigt bra. Den är omväxlande och rolig. Linda både peppar och sporrar mig i min träning. Från total nybörjare på gym och rädd som en hare känner jag mig nu både modigare och starkare. På flera plan. Mycket tack vare Linda Löfroth. ?

Ann E
Skrev om Linda Löfroth en del av Rosa Skrot Tjejgym

Linda är lyhörd, kunnig o h ger bra kontakt. Gymmet luftigt med mycket bra hygienutrymmen och en bastu med lämplig värme, alltid på och när jag varit där huvudsakligen em ganska tom!

Åsa F
Skrev om Linda Löfroth en del av Rosa Skrot Tjejgym

Så otroligt nöjd! Lindas trevliga och peppande sätt gör att träningen känns mycket lättare än den är.

Åsa N
Skrev om Linda Löfroth en del av Rosa Skrot Tjejgym

Linda på Rosa Skrot är en grymt bra PT. Hon anpassar träning efter varje individ och varje träningspass är utmanande, utvecklande och roligt.