Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Södermalm Rosa Skrot Tjejgym

Rosa Skrot Tjejgym

Torkel Knutssonsgatan 41, 118 49 Stockholm — Visa karta

Rosa Skrot är Stockholms trendigaste gym för tjejer på Södermalm. Vi är ett komplett gym med både gruppträning och fria vikter. Våra instruktörer och personliga tränare är några av Stockholms främsta och alla tjejerna har hög kunskap inom träning för kvinnor. Vi är mycket stolta över att blivit utsedda till ”Årets ställe” 2013 enligt Sveriges största träningstidning Topphälsa.
Drottninggatan 114, 11360, STOCKHOLM
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Företag inom gym nära Rosa Skrot Tjejgym:

TJÄRHOVSGATAN 21 A, STOCKHOLM
Mats O:
Oerhört gott bemötande. Risiga lokaler men det vägs upp av stämningen på boxen. Lokalerna kanske kunde vara aningen bättre iaf duscharna. Bl...

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:

Hammarby Allé 98, Stockholm
Välkommen till Aktiv Kvinna i Hammarby Sjöstad, vi erbjuder träning, massage och... Läs mer ›
Mona W:
Så positivt och fint allt har blivit med de nya ägarna! Går dit med glädje och därifrån ännu gladare efter varje pass. Proffsig träning oc...

Hälsingegatan 5, STOCKHOLM
Tanya L:
Mille är en grym PT med en fantastisk personlighet. Hon är alltid 100 % närvarande och besitter stor kunskap om träning, kost, livsstil och ...

Läs vad 31 kunder tycker om Rosa Skrot Tjejgym

• Cecilia J
    Cecilia J skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Ett allt igenom underbart ställe! Ett gym med familjär känsla. Jag hade ingen aning om att man kunde känna sig så hemma på ett gym.
  • Agneta R
    Agneta R skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Jag uppskattar att det är rent och fräscht i lokalerna. Skönt att det är ett gym för endast kvinnor. Personalen är positiv och välkomnande! Bra att man kan frysa kortet.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Trevlig personal, trevligt gym (fast man får ignorera de jättestora bilderna på handväskor på väggarna :-) ), fräscht och bra service.
  • Madina B
    Madina B skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Bra gym med trevlig personal ! :)
  • Maria N
    Maria N skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Bästa gymmet i Stockholm. Mycket trevliga och kunniga instruktörer. De har perfekt träning för nyblivna mammor.
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Rosa Skrot är ett ovanligt inkluderande gym ställe. Alla är välkomna!
  • Sofi W
    Sofi W skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Precis vad jag letat efter. Profesionellt bemötande, kunniga instruktörer samt service utöver det vanliga. Rena och fräscha lokaler. Framförallt har KickAssMamas-passen hjälpt mig att komma igång igen efter graviditeten. Passen har hjälpt mig att fokusera rätt, att bygga rätt styrka vid rätt tidpunkt och inte gå på för hårt, för tidigt. Det känns alltid roligt att kliva innanför dörrarna till Rosa Skrot.
  • Annika W
    Annika W skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Skönt avslappnad men proffsig stämning. Vänligt bemötande, hjälpsamma. Härlig blandning av kvinnor i olika åldrar och med olika träningsbehov samsas. Har sommarkort och tidigare haft klippkort. Tränat danspass med Lena: superroligt! Men nu medt rehabträning med cykling stretch o lite maskiner. PTtjändter
    Personalen möter mig där jag är med mina behov och klarar fint av att växla mellan kunder på helt olika träningsnivå och med olika behov.
    Ett gym där jag snabbt känner mig hemma!
  • Ewa E
    Ewa E skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Ett grymt tjej gym, som bjuder in alla hur du än ser ut att känna sig Välkommen!
    Min självkänsla växer sakta som säker..
    Jag kan verkligen rekommendera detta rosa gym, där personalen och instruktörer är så proffsiga!
  • Kristin F
    Kristin F skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Ett riktigt toppengym på alla sätt!
  • Ella Z
    Ella Z skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Trevligt bemötande
    Trevlig inredning
    Gymmaskiner som är till stora delar OK för mitt behov
  • Catarina S
    Catarina S skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Rosa Skrot är ett fräscht snyggt och väl utrustat tjejgym mitt på Södermalm i Stockholm. Här finns varierade roliga och utmanande träningsklasser för alla! Roliga kringaktiviteter och stort engagemang hos de som jobbar här. Duktiga PTs och gruppinstruktörer som får mig att presentera och framför allt utvecklas i min träning.

Familjär känsla med guldkant - mitt andra hem numera!
  • Jennifer S
    Jennifer S skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Jag har köpt sommarkort här på rosa skrot. Gymmet är väldigt fräscht och trevlig! Jag rekommenderar gymmet till flera tjejer och kvinnor i alla åldrar. Personalen på rosa skrot är trevliga och finns där om man behöver råd. Min förväntan av gymmet va högt och förväntan blev nåd,
  • Malin M
    Malin M skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Kan bara ge mina bästa rekommendationer till Rosa Skrot. Ett härligt gäng som alltid är mån om att du får ut det mesta av din träning.
  • Donna B
    Donna B skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Almost like a spa.. Fantastic place.. Would love if they opened earlier during the week.
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Tryggt och välkomnande gym med världens trevligaste personal. Åker från Nacka för att träna just där, trots massor gym ligger närmre. Roliga, genomtänkta pass - extra stort plus för Kick Ass Mamas! Fräscha, trevliga lokaler- gillar särskilt att duschprodukter och handuk ingår. Prisvärt, dessutom! Bara gott att säga. Rekommenderas varmt!
  • Rebecca G
    Rebecca G skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Världens bästa gym! Kan vara mig själv, slappna av och hitta motivation!
  • Ingrid K
    Ingrid K skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Personligt bemötande. Ingen stress
  • Susanna W
    Susanna W skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Här kan jag träna som jag är. Känns hemtrevligt och hjälpsam personal. Toppen med andra ord.
  • Karin Ö
    Karin Ö skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Väldigt professionella instruktörer som verkar ha djupa kunskaper om vilken träning som behövs och är bra efter graviditet.
    Härlig personlig stämning på hela gymet.
  • Annelie R
    Annelie R skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Bra bemötande Rent o fräscht Trevlig stämning OCH handduk o tvål o schampo ! Tar alla kreditkort har jag förstått o det är bra när impusköpen pockar på
  • Sophie F
    Sophie F skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Härlig stämning! Rent och bra gym som rekommenderas.
  • Helena R
    Helena R skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Proffsig personal, trevlig stämning! Fräscha lokaler.
  • Josefine B
    Josefine B skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Bästa gymmet och absolut bästa personal!
  • ida H
    ida H skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Fantastiskt gym med bra pass, duktiga instruktörer och trevlig personal.
  • Agneta P
    Agneta P skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Jag har köpt kort men inte börjat träna än, men mitt intryck av Rosa Skrot är gott. Litet, personligt, proffsigt.
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Bästa gymmet! Bra pass, bra personal.
  • Ingrid T
    Ingrid T skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Kanonbra pass, fint gym, grym personal, fina lokaler och lyxigt med lån av handduk och duschprodukter.
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Personalen är glad och trevlig. Jag har ett 6-månaderskort via mitt jobb. Tränar 3-4 dagar i veckan men har bara erfarenhet av gymmet under lunchtid. På det stora hela är gymmet toppen. Kan sakna vissa maskiner ( t ex kryssdrag) Jag uppskattar verkligen att det är lite folk i gymmet eftersom jag har bråttom när jag tränar på lunchen. Ibland är man helt ensam - underbart lyxigt! Superlyxigt att man får låna handduk och att det finns tvål och schampo i duschen.

Ibland är det lite för många PT's i gymmet. Det kan vara svårt att använda de redskap jag vill, då dessa är upptagna av kunder som tränar med PT. Ibland har det varit 3st PT's igång samtidigt... Inte ultimat för oss som tränar själva.
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Jag tycker det är ett trevligt och fräscht litet gym
    Det är lugn och avslappnad miljö och trevlig personal
    Passen håller hög kvalitet
  • Josephine I
    Josephine I skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Bra Service, ren och fräscht. Bra att det finns lunch pass varje dag.JÄtte skönt att det ingår handuk. Kunniga träningsledare.

Torkel Knutssonsgatan 41, 118 49 Stockholm