Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Södermalm Rosa Skrot Tjejgym

Rosa Skrot Tjejgym

Torkel Knutssonsgatan 41, 118 49 Stockholm — Visa karta

Rosa Skrot är Stockholms trendigaste gym för tjejer på Södermalm. Vi är ett komplett gym med både gruppträning och fria vikter. Våra instruktörer och personliga tränare är några av Stockholms främsta och alla tjejerna har hög kunskap inom träning för kvinnor. Vi är mycket stolta över att blivit utsedda till ”Årets ställe” 2013 enligt Sveriges största träningstidning Topphälsa.

Läs vad 89 kunder tycker om Rosa Skrot Tjejgym

• Cecilia J
    Cecilia J skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Ett allt igenom underbart ställe! Ett gym med familjär känsla. Jag hade ingen aning om att man kunde känna sig så hemma på ett gym. Läs mer
  • Felicia L
    Felicia L skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Världens bästa gym på alla sätt! Läs mer
  • Lise-Lotte H
    Lise-Lotte H skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Linda är fantastisk som PT! Hon är engagerad, påhittig, kunnig, varm och har en härlig humor! Hennes egen resa inspirerar. Som kund känner man sig totalt trygg i hennes händer. Ska du anlita en PT - fråga efter Linda! Läs mer
  • Kicki G
    Kicki G skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    blev medlem för några månades sedan.

proffsigt, trevligt, bra "stämning"

bra hjälp från PT !!! Läs mer
  • Yvonne J
    Yvonne J skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Helt nöjd men detta träningställe! Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Jag har inte tidigare tränat styrketräning men nu när jag behövde testa något nytt så fick jag en rekommendation att testa Rosa Skrot och det passar mig jättebra. Jag tog ett års kort med 3 PT-timmar. Företaget lever upp till mina förväntningar det som är ett extra plus är att man får låna handduk och att det finns tvål och schampo. Läs mer
  • Agneta R
    Agneta R skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Jag uppskattar att det är rent och fräscht i lokalerna. Skönt att det är ett gym för endast kvinnor. Personalen är positiv och välkomnande! Bra att man kan frysa kortet. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Perfekt gym. Lugnt, rent, fräscht med allt man behöver. PT-Sofia är duktig och peppande och har lyckats få mig att tycka träning är roligt. Läs mer
  • Cindy A
    Cindy A skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Grymt gym, kick-ass PT som alltid är peppande och på bra humör. Både Rosa Skrot och Linda Löfroth rekommenderas varmt. Läs mer
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Trevlig personal, trevligt gym (fast man får ignorera de jättestora bilderna på handväskor på väggarna :-) ), fräscht och bra service. Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Lena Ovegård på Rosa Skrot Tjejgym är min personliga tränare och det har hon varit i ca 6 månader. Jag blev hennes klient i samband med att hon besvarade en fråga som jag hade angående en träningsövning som jag inte riktigt förstod. Hon bemötte min fråga genom att dels ge mig tips angående tekniken, samt genom att erbjuda mig specialerbjudande på tre PT-timmar. Sedan dess har jag köpt 10 timmar till och lärt mig massor. Lena har verkligen levt upp till de förväntningar jag har på en PT och mer därtill. Jag har verkligen utvecklat min teknik oerhört mycket och det hade jag aldrig gjort utan Lenas hjälp. Sedan är hon en oerhört peppande person och vet exakt var mina gränser går samt när hon kan peppa mig extra mycket. Lena är även lyhörd till vad jag har att säga, och jag känner verkligen att hon planerar träningsupplägg utifrån mig som person och vad jag har för mål. Jag kommer att fortsätta vara Lenas kund, jag är jättenöjd. Läs mer
  • Madina B
    Madina B skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Bra gym med trevlig personal ! :) Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Grymt!!! Kört Bootcamp & har blivit peppad & fått grymt mkt mer uthållighet & styrka;) Läs mer
  • Elina K
    Elina K skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Bästa gymmet i stan! Man mår bra av att bara komma in genom dörren. Bra bemötande personal och duktiga och engagerade tränare. Man längtar alltid tillbaka till rosa skrot! Läs mer
  • Lisa F
    Lisa F skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Kunnig och engagerad PT på det otroligt trevliga tjejgymmet Rosa skrot. Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Bästa gymmet i Stockholm. Mycket trevliga och kunniga instruktörer. De har perfekt träning för nyblivna mammor. Läs mer
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Rosa Skrot är ett ovanligt inkluderande gym ställe. Alla är välkomna! Läs mer
  • Maria V
    Maria V skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Lena O är mycket kunnig, bra och duktig pt. Har köpt pt.
    Hon är intresserad och hjälpsam. Mycket bra bemötande.
    Jag har synpunkter på Yoga. Synd att ni inte har "nybörjar-
    information" tex i början av terminen för att få lite mer info om Yoga som metod eller filosofi, om andning, om olika ställningar osv eftersom man kan få skador i nacken och ryggen om man gör fel.Annars duktiga och bra yogalärare.
    Dåligt med information när man är ny, fick tex inte veta att man skulle boka tider. Bemötande vid "disken" ibland gränsar till oartigt eller ointresse.Annars mycket bra lokaler, snyggt och rent. Läs mer
  • Stina K
    Stina K skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Jag är mycket glad och nöjd för Rosa skrot. De är alltid vänliga och ser till min/kundens bästa. Väldigt trevlig miljö med mycket värme!

De har massor med bra pass och de är lätta och snabba att få svar på om man har frågor.

Jag har dessutom haft PT timmar med Lena Ovegård vilket jag är mer än nöjd med. Hon är inte bara en bra pt tjej - hon ger mig tips på en helhet hur jag ska göra med träning, kost, stress och arbete för att jag ska må bättre och kunna göra ännu bättre resultat med träningen. Läs mer
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    En kanontjej med massor energi som verkligen lyssnar på mig som kund. Varje gång vi har tränat ihop har jag kännt att hin lagt sig på precis rätt nivå! Läs mer
  • Annika A
    Annika A skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Jag är en person som inte tycker det är så kul att gå på gym men jag tycker Rosa skrot är ett bra ställe både när det gäller bemötande, som är lagom hurtigt, och insperation. Jag har provat flera olika ledarledda pass med bra instruktörer. Har även provat PT som gav mig jätte mycket! känner att jag gör nått som faktiskt påverkar min kropp. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Mycket bra allsidig träning i utomhusmiljö. Läs mer
  • Marika L
    Marika L skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Tycker Sofia gör ett bra jobb som tränare, bra energi och förmedlar en härlig känsla till oss som tränar! Läs mer
  • Sandra Å
    Sandra Å skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Duktig och hjälpsamma som är positiva och trevliga Läs mer
  • Sofi W
    Sofi W skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Precis vad jag letat efter. Profesionellt bemötande, kunniga instruktörer samt service utöver det vanliga. Rena och fräscha lokaler. Framförallt har KickAssMamas-passen hjälpt mig att komma igång igen efter graviditeten. Passen har hjälpt mig att fokusera rätt, att bygga rätt styrka vid rätt tidpunkt och inte gå på för hårt, för tidigt. Det känns alltid roligt att kliva innanför dörrarna till Rosa Skrot. Läs mer
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Ett mycket trevligt bemötande av all personal. Trevlig stämning, jag trivs väldigt bra med att träna på Rosa Skrot och med Linda. Läs mer
  • Malin N
    Malin N skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Bootcamp i Alby. Inspirerande och rolig träning som passar alla, både vältränade och "nybörjare". Kul och variande. Läs mer
  • Annika W
    Annika W skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Skönt avslappnad men proffsig stämning. Vänligt bemötande, hjälpsamma. Härlig blandning av kvinnor i olika åldrar och med olika träningsbehov samsas. Har sommarkort och tidigare haft klippkort. Tränat danspass med Lena: superroligt! Men nu medt rehabträning med cykling stretch o lite maskiner. PTtjändter
    Personalen möter mig där jag är med mina behov och klarar fint av att växla mellan kunder på helt olika träningsnivå och med olika behov.
    Ett gym där jag snabbt känner mig hemma! Läs mer
  • Ewa E
    Ewa E skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Ett grymt tjej gym, som bjuder in alla hur du än ser ut att känna sig Välkommen!
    Min självkänsla växer sakta som säker..
    Jag kan verkligen rekommendera detta rosa gym, där personalen och instruktörer är så proffsiga! Läs mer
  • Alexandra M
    Alexandra M skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Rosa skrot är ett fantastiskt gym med familjär stämning och engagerad och duktig personal. Lyxigt med duschcremer och handdukar som gör att man slipper tunga gymväskor att släpa på. Perfekt oxå för gravida och nyblivna mammor med kunniga pt:instruktörer som kan ge all tänkbar hjälp. Läs mer
  • Kristin F
    Kristin F skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Ett riktigt toppengym på alla sätt! Läs mer
  • Ella Z
    Ella Z skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Trevligt bemötande
    Trevlig inredning
    Gymmaskiner som är till stora delar OK för mitt behov Läs mer
  • Catarina S
    Catarina S skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Rosa Skrot är ett fräscht snyggt och väl utrustat tjejgym mitt på Södermalm i Stockholm. Här finns varierade roliga och utmanande träningsklasser för alla! Roliga kringaktiviteter och stort engagemang hos de som jobbar här. Duktiga PTs och gruppinstruktörer som får mig att presentera och framför allt utvecklas i min träning.

Familjär känsla med guldkant - mitt andra hem numera! Läs mer
  • Isis M
    Isis M skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Supert gym med trevlig och positiv atmostfär og utmanade pass. Aldrig uppskattat träning så mycket som nu! Läs mer
  • Susan O
    Susan O skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Svettigt roligt styrka glädje endorfiner i omlopp nya vänner nya idéer bra övningar inspirerande Läs mer
  • Ylva N
    Ylva N skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Jag är väldigt nöjd med Sofia och Rosa Skrot. Rekommenderar gymmet till alla! Läs mer
  • Jennifer S
    Jennifer S skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Jag har köpt sommarkort här på rosa skrot. Gymmet är väldigt fräscht och trevlig! Jag rekommenderar gymmet till flera tjejer och kvinnor i alla åldrar. Personalen på rosa skrot är trevliga och finns där om man behöver råd. Min förväntan av gymmet va högt och förväntan blev nåd, Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Kan bara ge mina bästa rekommendationer till Rosa Skrot. Ett härligt gäng som alltid är mån om att du får ut det mesta av din träning. Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Linda har verkligen fått igång min träning med ett personligt ihopsatt program. Kan bara ge mina bästa rekommendationer till en riktigt duktig PT som alltid kommer med peppande påhejning på gymgolvet varje gång vi ses. Kan verkligen rekommenderar Rosa Skrot, ett härligt gäng som alltid är mån om dig och att du får ut det mesta av din träning. Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Tycker Rosa skrot är toppen. De har en härlig atmosfär och en mycket välkomnande lounge. De erbjuder allt och är i framkant i gymvärlden och på sociala medier. Jag kan varmt rekommendera RS och Sofia som är en grym PT. Hon är kompetent ,varm och känner in vad kunden vill ha. Hon får en att kämpa och att man klarar av det lilla extra. Läs mer
  • Donna B
    Donna B skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Almost like a spa.. Fantastic place.. Would love if they opened earlier during the week. Läs mer
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Tryggt och välkomnande gym med världens trevligaste personal. Åker från Nacka för att träna just där, trots massor gym ligger närmre. Roliga, genomtänkta pass - extra stort plus för Kick Ass Mamas! Fräscha, trevliga lokaler- gillar särskilt att duschprodukter och handuk ingår. Prisvärt, dessutom! Bara gott att säga. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lovisa M
    Lovisa M skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Kan varmt rekommendera pink challenge bootcamp! Otroligt roligt, motiverande och riktigt bra träning! Läs mer
  • Rebecca G
    Rebecca G skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Världens bästa gym! Kan vara mig själv, slappna av och hitta motivation! Läs mer
  • Rebecka A
    Rebecka A skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Lena är en fantastisk instruktör och PT! Hon är lyhörd för ens önskemål och otroligt kompetent och kunnig. Har lärt mig så mycket av henne och tycker numera att träning är KUL! Läs mer
  • Carola F
    Carola F skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Är så otroligt nöjd både med Rosa Skrot som gym och med Linda som PT. Gymmet är fräscht och avslappnat och man känner sig alltid välkommen. Linda peppar en både fysiskt och mentalt, och även om man är helt slut efter en timme så har man alltid ett leende på läpparna när man går hem. Läs mer
  • Ingrid K
    Ingrid K skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Personligt bemötande. Ingen stress Läs mer
  • Margot B
    Margot B skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    utmärkt bemötande varje gång man kommer
    har anlitat personlig tränare samt gått på oliga grupp-pass
    som yoga och kampsport. Använt anläggningens maskiner och tränat på egen hand.
    Mina förväntningar har uppfyllts och överträffats många gånger.
    Härlig och lyxigt välkomnande miljö med utmärkt service. Läs mer
  • Louise F
    Louise F skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    Linda är både proffsig och samtidigt personlig. Hon lägger upp träningen på ett sätt som passar mig väldigt bra. Den är omväxlande och rolig. Linda både peppar och sporrar mig i min träning. Från total nybörjare på gym och rädd som en hare känner jag mig nu både modigare och starkare. På flera plan. Mycket tack vare Linda Löfroth. ? Läs mer
  • Tina M
    Tina M skrev om Rosa Skrot Tjejgym
    För mig har Rosa Skrot betytt en helt ny omstart i livet ! Det är ett gym som har grymma pass , coolt gym och varm & hjälpsam personal som gillar det de gör. Och att det är ett gym av tjejer för tjejer är kanon, men man ska för den delen inte tro att det inte lyfts tungt och svettas i massor , för det görs det! Det som också är påtagligt är att alla är välkommna oavsett tidigare bakgrund. Jag har också anlitat en av deras PT , Lena ovegård , och den kunskap jag fått av henne och även hjälp med hur man ska tänka med sin träning är ovärderlig . Jag känner att det är en investering jag gärna vill fortsätta unna mig . Bästa gym! Läs mer

Bästa företagen inom gym i Stockholm:

Ronny B Ronny B tycker:
“Anna var väldigt duktig. På kv...” Läs mer