Sofia Persson

Sofia Persson

Sofia Persson en del av Rosa Skrot Tjejgym

Min filosofi är att träning ska vara roligt!
Som din personliga tränare kan jag hjälpa dig hitta den träningsform som passar dig bäst, utifrån dina egna förutsättningar och mål. Träning har alltid varit en stor del av mitt liv och jag hämtar mycket av min inspiration från mina tidigare år inom Ju-jutsu och handbollen. Att våga pressa sig själv och att hitta både sin inre och yttre styrka, samt ha roligt på vägen tycker jag är viktigt för att kunna behålla en sund livskvalité.

32 omdömen om Sofia Persson

Sedan starten hos Reco 2014
Yvonne J
Skrev om Sofia Persson en del av Rosa Skrot Tjejgym

Helt nöjd men detta träningställe!

Lena B
Skrev om Sofia Persson en del av Rosa Skrot Tjejgym

Jag har inte tidigare tränat styrketräning men nu när jag behövde testa något nytt så fick jag en rekommendation att testa Rosa Skrot och det passar mig jättebra. Jag tog ett års kort med 3 PT-timmar. Företaget lever upp till mina förväntningar det som är ett extra plus är att man får låna handduk och att det finns tvål och schampo.

Anna L
Skrev om Sofia Persson en del av Rosa Skrot Tjejgym

Perfekt gym. Lugnt, rent, fräscht med allt man behöver. PT-Sofia är duktig och peppande och har lyckats få mig att tycka träning är roligt.

Marie S
Skrev om Sofia Persson en del av Rosa Skrot Tjejgym

Grymt!!! Kört Bootcamp & har blivit peppad & fått grymt mkt mer uthållighet & styrka;)

Elina K
Skrev om Sofia Persson en del av Rosa Skrot Tjejgym

Bästa gymmet i stan! Man mår bra av att bara komma in genom dörren. Bra bemötande personal och duktiga och engagerade tränare. Man längtar alltid tillbaka till rosa skrot!

Lisa F
Skrev om Sofia Persson en del av Rosa Skrot Tjejgym

Kunnig och engagerad PT på det otroligt trevliga tjejgymmet Rosa skrot.

Matilda B
Skrev om Sofia Persson en del av Rosa Skrot Tjejgym

En kanontjej med massor energi som verkligen lyssnar på mig som kund. Varje gång vi har tränat ihop har jag kännt att hin lagt sig på precis rätt nivå!

Annika A
Skrev om Sofia Persson en del av Rosa Skrot Tjejgym

Jag är en person som inte tycker det är så kul att gå på gym men jag tycker Rosa skrot är ett bra ställe både när det gäller bemötande, som är lagom hurtigt, och insperation. Jag har provat flera olika ledarledda pass med bra instruktörer. Har även provat PT som gav mig jätte mycket! känner att jag gör nått som faktiskt påverkar min kropp.

Johanna S
Skrev om Sofia Persson en del av Rosa Skrot Tjejgym

Mycket bra allsidig träning i utomhusmiljö.

Marika L
Skrev om Sofia Persson en del av Rosa Skrot Tjejgym

Tycker Sofia gör ett bra jobb som tränare, bra energi och förmedlar en härlig känsla till oss som tränar!