Din mc AB

Rotebergsvägen 2, 192 78 Sollentuna — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Din mc AB

• Helena A
    Helena A skrev om Din mc AB
    Mekanikerna är helt okej och om det bara var för dom så skulle mitt omdöme bli full pott då de är trevliga och serviceinriktade. Dock är chefen ett arsle. Ringde och beställde ett batteri därifrån, hämtade det och tog hem det. Ställde det i plastpåsen i sin kartong på köksstolen då det var sent och batteriet skulle bytas dagen efter. Morgonen efter hade syra läckt och förstört min köksstol. Ringde upp och chefen var riktigt arg och hävdade att det måste ha varit mitt fel. Bra kundbemötande där! Efter ca 10 samtal fram och tillbaka lyckades jag efter mycket tjat få återlämna batteriet och få pengarna tillbaka. Dock fick jag ingen ersättning för min fina köksstol eller för bensinpengar som jag onödigt spenderade som man ju ska få enligt konsumentverkslagen. Företaget fungerar säkert okej så länge NI INTE HAR PROBLEM. Så därför varnar jag för företaget och det finns mycket bättre alternativ med bättre kundbemötandet runt Stockholmområdet.
  • Klas K
    Klas K skrev om Din mc AB
    Mycket bra.
    Lämnade in min gamla DR650 för stor service + lite annat.
    Mkt bra bemötande, klara i tid och fick dessutom en genomgång per telefon vad som var gjort av mekanikern ned till minsta åtdragna skruv.

Rotebergsvägen 2, 192 78 Sollentuna