Din mc AB

Rotebergsvägen 2, 192 78 Sollentuna — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Din mc AB

• Pontuz  F
    Pontuz F skrev om Din mc AB
    Jag arbetar själv i motorbranschen där jag vet hur viktigt det är att tillmötesgå sina kunder.

Jag köpte en fabriksny motorcykel från Din MC, utan att provköra då jag vid tidpunkten inte hade körkort. Hade kontakt med de två säljare som arbetar där som hjälpte mig att köpa rätt hoj.

Efteråt så behövde jag en reservdel akut, detta löste dem utan konstigheter!

Din MC i Rotebro arbetar på ett sätt som känns, tryggt, professionellt men framför allt personligt.

Detta även fast man själv strular till det ibland. Läs mer
  • Helena A
    Helena A skrev om Din mc AB
    Mekanikerna är helt okej och om det bara var för dom så skulle mitt omdöme bli full pott då de är trevliga och serviceinriktade. Dock är chefen ett arsle. Ringde och beställde ett batteri därifrån, hämtade det och tog hem det. Ställde det i plastpåsen i sin kartong på köksstolen då det var sent och batteriet skulle bytas dagen efter. Morgonen efter hade syra läckt och förstört min köksstol. Ringde upp och chefen var riktigt arg och hävdade att det måste ha varit mitt fel. Bra kundbemötande där! Efter ca 10 samtal fram och tillbaka lyckades jag efter mycket tjat få återlämna batteriet och få pengarna tillbaka. Dock fick jag ingen ersättning för min fina köksstol eller för bensinpengar som jag onödigt spenderade som man ju ska få enligt konsumentverkslagen. Företaget fungerar säkert okej så länge NI INTE HAR PROBLEM. Så därför varnar jag för företaget och det finns mycket bättre alternativ med bättre kundbemötandet runt Stockholmområdet. Läs mer
  • Klas K
    Klas K skrev om Din mc AB
    Mycket bra.
    Lämnade in min gamla DR650 för stor service + lite annat.
    Mkt bra bemötande, klara i tid och fick dessutom en genomgång per telefon vad som var gjort av mekanikern ned till minsta åtdragna skruv. Läs mer