Alla kategorier Bio Stockholms län Norrtälje Royal 1 & 2

Royal 1 & 2

Stora Brogatan 3, 761 30 Norrtälje — Visa karta

ROYAL - Din Biograf i Norrtälje.
Presenttips !
Söker ni en present som: Piggar upp, uppskattas av alla, är ett äventyr, har lång hållbarhet är enkel att hantera och skicka ut? Då har vi den rätta presenten !

Läs vad 3 kunder tycker om Royal 1 & 2

• Per-Erik S
    Per-Erik S skrev om Royal 1 & 2
    Har vart där ett par gånger i sommar och kan inte säga annat än att jag har vart väldigt nöjd. Bra personal, trevlig lokal.
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Royal 1 & 2
    Royal för, som föregående person skrev, minnena tillbaka till den tid då folk inte hade tv-apparater i 40-50-tumsklassen. Bio var då det sätt som gav filmen det där lilla extra. Royal lyckades väldigt bra med detta, trots sin ringa storleg på lokalen. Nu var det några år sedan jag var där, men jag tror knappast att stället har blivit sämre. Tummen upp!
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Royal 1 & 2
    Biograf Royal i norrtälje får ens minnen att vandra tillbaks till den ljuva ungdomens år. Den tiden då film verkligen var bäst på bio. När jag går in i lokalerna smyger sig ett leende fram på läpparna. Royal har två små salonger med sköna stolar och en helt underbar traditionell biolobby. Precis som på den gamla goda tiden, så köper man godis av tanten bakom glasluckan samtidigt som man hämtar ut biljetten. Sist jag var här ringde vi direkt till tanten bakom luckan, som utan krusiduller höll ett par biljetter åt oss. Det kallar jag service.

Royal - tack för en bra kväll, keep up the good work!

Stora Brogatan 3, 761 30 Norrtälje