Alla kategorier Övrigt Stockholms län Solna Royal styling

Övriga företag nära Royal styling:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 2 kunder tycker om Royal styling

• Ida F
    Ida F skrev om Royal styling
    Jag skulle klippa mitt långa, raka hår hos denna frisör. När hon just börjat kommer en kund in på drop-in och då säger hon att hon kan ta emot denne om 10min vilket såklart är alldeles för kort tid att klippa och föna ett hår på. Under klippningen upplevde jag att hon klippte väldigt slarvigt.

Efter klippning var mitt hår 1,5cm längre på ena sidan. Topparna och längderna var ojämna och hackiga. Gick tillbaka och påpekade felen. Fick till svar att kunden har 24h på sig att återkomma och åtgärda ev fel, annars får kunden stå för det. De har till och med en skylt med den informationen. Bara det säger att de brukar göra fel.

Samma frisör kollade igenom håret och kunde endast hålla med om det tydliga felet att det var för långt på ena sidan. Men det är klart att hon tycker resten ser bra ut annars hade hon ju inte klippt det så.

Hon erbjöd sig att åtgärda längden men jag bad om pengarna tillbaka för att jag ville gå till en annan frisör som kunde jämna till hela håret. Hon gick med på att lämna tillbaka pengarna om jag kom tillbaka dagen efter för hon behövde hjälp med kassan. Dagen efter hade hon tagit dit sin man som inte ville ge pengarna tillbaka, utan bara jämna till håret vilket jag inte gjorde.

Har aldrig varit så besviken efter ett frisörbesök tidigare.
  • Mattias U
    Mattias U skrev om Royal styling
    Dålig service, frisörer som inte klarar de enklaste frisyrer och vid konfrontation om den ytterst bristfälliga klippningen vägrar dom att ge pengarna tillbaka. helt enkelt otrevlig personal som saknar yrkesmässigt kunnande.

Gustav III:s Boulevard 17, 169 72 Solna