Sakligt och tydligt med vad som skulle göras och det var så det utfördes. Bra och bra pris på arbetet. Det var ont om tider så jag lämnade in bilen ( behövde den inte på några veckor) men den var klar på två arbetsdagar. Jag är jätteglad och nöjd. Eloge till Rune Jonsson. Det gällde bromsarna bak.
Rune Jonsson Bil & Kaross i Grums AB
Om företaget
Välkommen till Rune Jonssons Bil & Kaross AB – din Autoexperten Bilverkstad i Grums! Hos oss får du bilservice, reparationer och däckbyten för alla bilmärken och modeller. Vi erbjuder även bromsservice, felsökning, hjulinställning och installation av motor- och kupévärmare och dragkroksmontering. Vi tar emot såväl personbilar...
299 omdömen om Rune Jonsson Bil & Kaross i Grums AB
Sedan starten hos Reco 2025
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Oerhört kunniga och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera dem.
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Allt kanonbra som vanligt och billigt
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Bra snabb service. Vänlig bemötande.
Vi är glada att du valde oss och ser fram emot att få hjälpa dig framöver.
Inget att klaga på, blev vänligt och kunnigt bemött
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Bra bemötande och bra utfört jobb
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Trevlig personal och bra arbete med bilen. Lätt att få hjälp.
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Mycket trevligt bemötande, kommer att anlita dom hädanefter om problem uppstår.
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Snabbt, bra och smidigt. Väntar medan bilen fixas.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Kanon service!
Tack för att du valde oss och vi hoppas att vi ses igen!
Snabbt att få hjälp med AC i bilen.
Tack för att du valde oss och vi hoppas att vi ses igen!
Trevligt bemötande. Snabbt och proffsigt åtgärdat problem, även någotsånär billigt.
Härligt att läsa att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi får ta hand om din bil igen när det är dags att serva eller laga den.
Alltid bra service och bra priser!
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Bra bemötande, service av min Nissan
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Min man var en infödd Grumsbo, han Pratade alltid gott om Rune, jag upplever den bilverkstaden som han driver är den bästa jag har besökt.Nu har mina barn oxå lärt sig att anlita den bilverkstaden. Det är aldrig omöjligt utan Rune fixar allt! Inget är omöjligt han och hans kumpanerna är tusenkonstnärer ! En stor eloge till att så otroligt kunniga personer samlade under ett tak. Tack Rune ,
Stort tack för ditt förtroende, det betyder mycket för oss. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Mycket bra service och bra personal
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Snabbt, trevligt och bra, som vanligt
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Bra bemötande av Rune Bra jobb
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Bilen blev klar i tid och allt gick väldigt smidigt.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Hjulinställnig blev jättebra trevligt bemötande klar i tid bra pris
Tack för din positiva återkoppling, den gör oss väldigt glada. Välkommen åter när det är dags att serva eller laga din bil!
Bra mottagande och bra service. Jättenöjd
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Bra service och man får alltid det som fordonet faktiskt behöver, inga "jag tror det kan vara detta" utan riktig felsökning görs alltid så man får rätt pris och inget löpande som det kan bli hos andra verkstäder.
Vi är glada att du är nöjd och ser fram emot att ta hand om din bil nästa gång.
Alltid bra service. 👍🏼👍🏼👍🏼
Vi är glada att du är nöjd och ser fram emot att ta hand om din bil nästa gång.
Mycket bra och snabbt besök. Bra bemötande.
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Känner Rune sen många år tillbaka. Alltid ett mycket trevligt bemötande, alltid mycket väl gjorda jobb. Man blir en mycket nöjd kund.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Snabb hjälp och bra utfört arbete till ett ok pris = toppen!
Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas vi får hjälpa dig igen när du behöver serva eller laga bilen.
Proffsiga och kunniga, går verkligen att lita på
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Jag fick ett väldigt bra bemötande och förväntningarna överträffade vad jag trodde. Mycketbra och fint gjort
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Trevligt bemötande, bytt kamrem och vattenpump på vår husbil. Jobbet utfört utan bekymmer. Känns tryggt att lämna bilen här. Rimligt pris. Kan verkligen rekommendera denna verkstad. Tack Rune.
Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas vi får hjälpa dig igen när du behöver serva eller laga bilen.
Hjulinställning gjord hos dem, fick papper på mätningar innan och efter inställningen på all möjlig data vilket var kul att se. Bemötandet var bra, priset var rimligt.
Vad kul att höra att du är nöjd, det är precis det vi jobbar för varje dag. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Bra bemötande. Vet vad man skall betala redan när man lämnar bilen.
Tack för ditt betyg, vi hoppas vi får se dig igen när bilen behöver service.
Alltid lika serviceminded…….,,.,
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bra bemötande, trevlig personal, vanlig årssevice
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Fixade felet på ett bra sätt och till ett bra pris
Härligt att du haft en bra upplevelse. Vi strävar alltid efter att du som kund är nöjd med ditt verkstadsbesök. Välkommen åter!
Bad om en billig koll med kostnadsförslag. ” Vi lägger max en timme!” Bra förslag då bilen inte är så värdefull. Fick veta felet och fick ett rimligt förslag. Avstod rep men nöjd med ert jobb och mycket rimligt pris.
Vi uppskattar din kommentar och att du väljer oss som din verkstad, varmt välkommen tillbaka!
Bra bemötande. Noggrann och kunnig
Tack för ditt fina betyg, vi är glada att du väljer oss som din bilverkstad. Varmt välkommen åter!
Jättenöjd med snabb och proffsig hjälp
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Mycket bra service och noggrannhet
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Bra och noggrann service,prisvärt.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Snabb bra hjälp . Kände mig väldigt nöjd med besöket
Tack så mycket! Vi ser fram emot att välkomna dig igen när bilen behöver service eller reparation.
Kunnig verkstad, seriös och har varit verksam i många år.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Mycket bra bemötande och bra utfört arbete. Jag har alltid varit nöjd när jag har varit där på Cervice. Mycket nöjd.
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Alltid lika tryggt att lämna sin bil till Rune.Så duktig mekaniker!👍
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Mycket nöjd med deras service och kunskap. Hjälpsamma och snabb hjälp.
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Enkel/smidig service och trevligt bemötande!
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Trevligt bemötande. Dom fixade felet på bilen. Rekommenderar Rune Jonsson bil o kaross i Grums AB.
Vi blir både stolta och glada över din feedback, tack för att du tog dig tid. Vi ser fram emot att träffa dig igen när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Lätta att komma i kontakt med och bra service!
Tack så mycket! Vi ser fram emot att välkomna dig igen när bilen behöver service eller reparation.
Alltid bra bemötande och kunniga. Åker alltid dit med mina bilar.
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Bra och trevligt bemötande, bra service.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Funkar dra. Rekommendera jag.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.