Rygg & Idrottskliniken

Rygg & Idrottskliniken

www.ryggochidrottskliniken.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Rygg & Idrottskliniken! Lunds privatklinik är en privat klinik belägen i Lund som hjälper personer med olika typer av smärtproblematik. Vi erbjuder en rad olika tjänster som hjälper dig med ont i nacken, smärta i knä, tennisarmbåge, hälsporre, löparknä och mycket mer. Behandlingar: PRP (Platelet-rich Plasma)/artros,...

161 omdömen om Rygg & Idrottskliniken

Karin S
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Mycket positivt intryck. Första mötet var konsultation. För tidigt att ge en full feedback.

Alli B
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Var på Rygg och Idrottskliniken för att få hjälp med min fot som svullnade upp. Vårdcentralen hittade inte ngt fel. Tog kontakt med Fredrik och han misstänkte att det var ngt fel med nervbanorna i foten. Han behandlade mig med glykos. Nu en månad efter sista behandlingen är foten helt OK. Jag har blivit väldigt vänligt bemött av Fredrik. Kan verkligen rekommendera detta till andra.

Birgitta O
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Trevligt och proffesionellt bemötande.

Christel M
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Otroligt fint bemötande! Rekommenderas starkt!

Jerry T
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Väntar fortfarande på att behandlingen ska ge resultata. För övrift vänlig naprapat, trevliga lokaler.

Carina W
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Blev bra bemött och fick svar på de frågor jag hade. Lungt och sakligt fick jag injektionen. Rekommenderar detta ställe till mina bekanta

Lena H
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Mycket bra bemötande.Söker efter hopp ang rygg/nacke.Kanske lite bättre?Bra upplevelse.Osäker framgång gällande mitt fall.Proloterapitjänst.

Liselott L
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Proffesionellt bemötande och personal som förklarar och lyssnar in

Eva-Helen E
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Fredrik Jensen har en gedigen,unik kunskap och lång erfarenhet. Kan inte jämföras med många andra eftersom han har specialutbildning på ultraljudsguidade injektioner som hjälpte mig. Så glad o tacksam att jag hittade honom.och fick hjälp med mina plågsamma smärtor som strålade ner i benet.

Ewa M
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Alltid nöjd med behandlingen hos Fredrik. Han är oerhört kunnig och jag känner mig väldigt trygg.

Ali N
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Fredrik är Super kunnig och duktig

Jan R

Professionellt och engagerat bemötande1

Isabelle A
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Mycket nöjd med omhändertagande och behandling.

Niclas G
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Bra bemötande och kunnigt personal med bra behandling metoder, kan verkligen rekommenderas

Per L
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Alltid super professionell !!!

Alicia L

Professionellt och kunnigt bemötande

Peter V
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Jag gick till ryggkliniken när vanliga sjukvården inte kunde hjälpa mig för mina domningar i benen. Hos Rygg & Idrottskliniken fick jag prova dry needling och ett problem som jag lidit både fysiskt och psykiskt av i flera år försvann på ett besök. Kan inte nog rekommendera denna klinik som hjälper en på både ett professionellt och vänligt vis.

Inger U
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Lätt att få en tid bokad, trevligt bemötande, men tyvärr gav inte Hyaloroninjektionen någon som helst effekt. Smärtorna har dessvärre ökat efter behandlingen.

Lars J
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Professionell behandling, snabb återkoppling vid kontakt, bra och lättmanövrerat bokningssystem.

Märit B
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Som ett mirakel dom jag hoppas består

Hannah A
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Jag fick snabb och proffesionell hjälp när jag hade akut smärta. Kändes tryggt under behandlingen och en fantastisk känsla när jag kände hur smärtan försvann!

Anette F
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Jag fick hjälp med injektion i s-i leden .Har inte kunnat gå på 6 månader pga smärta i hela bäckenet. Nu kan jag äntligen röra mig lite mer.Jag kommer att rekommendera detta företag till alla!!

Mikael L

Har fått 2 behandlingar men ännu inte sett någon effekt av behandlingarna

Viktor Ö
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Bra bemötande och fantastiskt resultat!

Jonathan C
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Tog förmånen att genomgå en naprapatbehandling och jag är helt överväldigad av den positiva upplevelsen. Naprapaten visade en imponerande kombination av professionalism och empati som verkligen gjorde behandlingen exceptionell.

Jessica B
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Proffsigt bemötande, väldigt kunnig. Gjorde en dry needling på mina spända muskler och dagen efter hade jag inte så ont längre. Rekommenderar verkligen.

Magnus D
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Jag fick bra rådgivning och den behandling jag förväntade

Eva-Lotta A
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Fredrik är mycket kunnig och har hjälp mig med min onda rygg.

Fereydoon G
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Perfekt behandling , Jag fick effektivt hjälp och råd.

Lena S
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Så proffsig, bemötandet var toppen . Hade fått info från min dotter om bästa hjälpen som kan fås av Fredrik. Blev väldigt glad att få så fin hjälp och att han verkligen är så duktig. Återkopplingen från kliniken riktigt bra ingen väntetid behandling omgående. Så tacksam för den fina hjälp jag fått. Mvh Lena

Carina S
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Snabb hjälp å Fredrik är otroligt trevlig lättsam att prata med och delar med sig av sina kunskaper.

Hedvig O
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Alltid lika bra bemötande, professionellt. Sökte för smärta i fot och skenben. UL och stötvågsbehandling.

Pirkko S
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Alltid mkt bra bemötande! Vänligt och professionellt! Och jag blir alltid hjälpt med mina besvär ! Kan verkligen rekommendera !

Yvonne B
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Vänligt bemötande, kunnig personal som bryr sig

Susanne
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Jag har gått till Fredrik Jensen i omgångar under ett par år nu. Har nu senast fått ovärderlig hjälp för mångåriga felställningar i höft-/bäckenparti med hjälp av dry needling och stötvågsbehandling. Fredrik lyssnar uppmärksam, är väl påläst och kunnig, ständigt i utveckling av sitt kunnande, och vet vad han hjälpa en med och inte. Jag är oerhört tacksam för att ha sådan expertis att gå till, oftast med mycket kort framförhållning dessutom (lyx, i dessa tider!), när kroppen bråkar!

Viktor Shamal A
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Jeg havde en rigtig god oplevelse med Frederik, han er dygtig og forstående, og jeg regner med at få virkelig god effekt af mit Proloterapiforløb.

Lena H
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Väl bemött och professionell hjälp.

Lars A
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Mycket seriöst bemötande och proffsig behandling Hjälper mig mycket

Ulrika M
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Första gången jag kom i kontakt med naprapat Fredrik Jensen var 2016, då jag hade en besvärlig ischias som jag dragits med i två månader. Efter ett besök hos Fredrik Jensen och med hjälp av ”dry needling” försvann alla besvär efter ett par tre dagar. Det var fantastiskt. Efter det har både jag och flera i min familj fått hjälp av Fredrik. Det har varit både rygg, nackbesvär, spända käkar, hälsporre och axlar som han med olika metoder hjälpt oss att bli av med eller i vissa fall gett en rejäl lindring. Vi har stort förtroende...

John H
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Mycket bra och effektiv behandling.

Åsa S
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Jag har gått här i många år. Ett kunnigt o proffsigt bemötande. Personalen utvecklar sig hela tiden så att de kan möta patienternas behov. Jag känner mig i trygga händer o litar till fullo på vad de ( Fredrik) rekommenderar. Jag har rekommenderat stället till många.

Rickard F
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Som alltid ett vänligt bemötande. Behandlingen är inte ”skön” men ger efter några hemska dagar resultat. Ett rörelseprogram som jag fått vid tidigare besök hjälper till med rehabiliteringen. En vecka efter behandlingen känns ryggen Ok. Långa promenader, rörelse, hjälper till.

Ann-Margret B
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Än så länge nöjd. Blev mycket väl omhändertagen och informerad.

Beatrice C
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Professionellt, jag blir bättre o bättre för varje behandling

Sara N
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Jag fick ett bra bemötande och märkte att han vet vad han gör. Jag har gått två gånger och ska gå dit en tredje gång.

Andreas H
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Underbart har gått till Fredrik Jensen vid behov under 6-7 år. Trevlig duktig och noggrann, förklara vad han gör. Samt hur kroppen och musklerna hänger ihopa och fungerar

Ulrika L
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Proffsig och kunnig naprapat som förklarade bra 😊

Tomas D
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Har bara varit där på ett besök så lite tidigt att tycka till om det. Men kunde inte förvänta mig mer än vad jag fick på ett första besök. Mycket väl mottagen. Hoppas jag kommer till rätta med mitt problem i ryggslutet.

Johan F
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

Effektivt. Lyhörd behandlare ,.......................................,..............................

Björn A
Skrev om Rygg & Idrottskliniken

När inget annat fungerar så får jag till Fredrik, finns ingen bättre.