Så-Nätt

Köpmansgatan 30, 411 06 Göteborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Så-Nätt

• Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Så-Nätt
    Lämnade in ärvda smycken för att göra om till något som passade mig bättre. Efter att ha tagit betydligt längre tid på sig än vad som angetts från början krävde de ett betydligt högre pris än den prisuppgift de hade gett från början. När jag tyckte att det var märkligt fick jag ett grinigt svar om att de kunde köpa loss det från mig om jag hade ångrat mig.
    Kommer aldrig att gå dit igen!
  • Sebastian g
    Sebastian g skrev om Så-Nätt
    Otrevlig personal. Först mailade jag och frågade om dem kunde gravera och med kort varsel och fick ett svar 24 timmar senare att det går bra att göra det för dem har egen verkstad. Väl där blev jag bemött av en äldre kvinna som direkt försökte sätta mig på plats med uttalanden som: Jaha och det där tror du ska få plats? Hon rynkade på näsan för jag ville skriva en mening på Polska och när hon gick in bakom gardinen så hörde jag bara ordet Polen högt och ett annat huvud tittade lite snabbt ut från gardinen för att se vem jag var som om det spelade roll. Senare när jag frågade varför det kostar, 250 och inte 150 fick jag till svar att det var fler tecken än ett namn. Jaha men om man har längre namn då är det färre tecken. Helt ologiskt men ok. Då började en andra anställd där nästan darra och blev röd och började upprört säga åt mig att dom har mycket att göra och jag ska vara glad att dom gör det med så kort varsel. Alla vet att sommar är högsäsong för vigsel och förlovning, vad skulle personalen på Liseberg säga, nä vi har semester, kom tillbaka i höst....Nä jag skulle inte handla där igen.
    Niklas B gillar detta

Köpmansgatan 30, 411 06 Göteborg