Saga Lindberg Consulting

Saga Lindberg Consulting

3 omdömen om Saga Lindberg Consulting

Rut S
Skrev om Saga Lindberg Consulting

Saga är helt fantastisk att jobba med, hon förändrade mitt hem! Nu är mitt hem organiserat med smarta förvaringslösningar och färre grejer. Saga är professionell, flexibel och tillmötesgående i sin approach. Det märks att hon brinner för att förenkla, minimera och organisera då hon är så bra på det. Jag önskar att jag hade träffat henne tidigare, organiseringen har verkligen ökat min livskvalitén.

Livrustning AB
4.8/5 i betyg av 793 omdömen 4.8 av 793 omdömen

Det var en mycket givande utbildning. Nu känner jag att jag vågar rycka in om en person blir akut sjuk. Utbildningsledaren var mycket kunn

Jessica Rydelius
Skrev om Saga Lindberg Consulting

Kan varmt rekommendera Saga. Så skönt att ta hjälp utifrån med att skapa ordning hemma! Hon har skapat struktur och system som är lätta att hålla efter, men kommer också på återbesök för att styra upp det som vi har stökat till. Så värt!!

Saga Lindberg gillar detta
GALIA O
Skrev om Saga Lindberg Consulting

Kan inte beskriva med ord vad Saga gjorde för mig. Den visionen jag hade i mitt huvud implementerade hon i mitt kök och min garderob. Har lärt mig det jag behöver för att kunna bibehålla lugnet och strukturen i mitt hem. Hon är värd varenda krona!

Saga Lindberg gillar detta