Säkerhetsdörren Mälardalen AB

1.0 i betyg av av 1 omdömen

Läs vad 1 kund tycker om Säkerhetsdörren Mälardalen AB

• 2019-08-21

Sofia H skrev om Säkerhetsdörren Mälardalen AB
    Anlitade denna firma (som är en del av Secor-koncernen) för att byta till en säkerhetsdörr. Resultatet blev OK, men efter några månader började dörren att hänga sig och slå i karmen vilket medförde att det blev stora, fula skrapmärken i karmen. Jag kontaktade dem igen för att fixa till upphängningen och byta den skadade karmen. Efter några veckor kom en kille och bytte ut karmen och jag fick en chock när jag såg slutresultatet. Hade de monterat karmen med bindel för ögonen eller vad tusan hade hänt? Den nya karmen satt snett (vilket man kan se på skarvlisten och karmen som sticker ut i trapphuset). Fogningen var bland det värsta jag sett. 1,5 cm tjock fogning och klumpiga silikonkluttar. Tätningslisten var trasig och skyddsplasten satt kvar. Tröskeln var repig. Jag påpekade detta för företaget som höll med om att det såg för jävligt ut. De kom tillbaka ytterligare en gång till för att ”rätta till” misstagen. Det såg bättre ut, men definitivt inte så bra som man förväntat sig och i jämförelse med hur grannarnas säkerhetsdörrar hade monterats. 5900 kr (utöver kostnaden för säkerhetsdörren) fick jag betala för detta. Jag kommer aldrig mer att anlita Secor eller deras franchiseföretag. Läs mer