Sälj & service i norden (spa/bastu Kalle)

Otterlyckevägen 13, 442 65 Marstrand — Visa karta

Välkommen till Sälj & Service i Norden AB!

Sälj & Service i Norden AB är ett bolag som valt att jobba med Sveriges största leverantörer av Spabad, Bubbelpooler & Utebastu. Oavsett var du befinner dig i Sverige så kan du vara säker på att vi levererar till dig då vi har hela Sverige som arbetsplats. Dessutom har vi en helt egen serviceavdelning som finns där för dig när du har frågor eller funderingar eller av någon annan enledning skulle behöva hjälp med din pool, jacuzzi eller bastu.

Vid uppstart av ditt nya utespa finns vi tillgängliga 24/7 för att garantera att allt går som utlovat. Vårt mål är att alltid överträffa dina förväntningar efter köp. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 13 kunder tycker om Sälj & service i norden (spa/bastu Kalle)

• 2020-07-23

David H skrev om Sälj & service i norden (spa/bastu Kalle)
    Bra bemötande och service hela vägen till att poolen var igång👍 Läs mer
    2020-08-21 Sälj & service i norden svarar David H
    Kul att gå vara leverantör & installationen blev toppenbra
  • Mikael S

2020-06-10

Mikael S skrev om Sälj & service i norden (spa/bastu Kalle)
    Blev rekommenderad att ta kontakt med ”SpaKalle” av en kollegas bror. När Kalle Björklund var på Stockholmsmässan åkte jag och min fru dit. Vi blev glatt överraskade och fick en rejäl genomgång av de olika spabaden skötsel etc. Vi beställde ett bad omgående på plats. Allt har fungerat väldigt smidigt och Kalle har varit professionell utöver det vanliga. Ett exempel på det är när badet var installerat och jag kontrollerade bromhalten (köpte salt för att slippa hålla på med klor) så skickade jag en bild på bromhalten från displayen tidigt en morgon kl06.27, Kalle ringde då upp omedelbart och vi hade ett kort santal om skötseln. Kalle levererar utöver det vanliga. Inte bara ett sålt bad i mängden, utan även en personlig kundkontakt så att man tror man pratat med kompis efter man är klar! Det finns inga tveksamheter och allt har skötts mycket bra från order till leverans och installation. Jag kan med gott samvete säga att köper ni ett bad av Kalle så kommer ni inte ångra er. Med vänlig hälsning, Mikael Süstler Hälleforsnäs Läs mer
    2020-06-10 Sälj & service i norden svarar Mikael S
    Tack Micke för ditt fina omdöme, min målsättning är att överträffa i service EFTER köp
  • Mats F

2020-05-18

Mats F skrev om Sälj & service i norden (spa/bastu Kalle)
    Har köpt ett spabad av Kalle som vi är mycket nöjda med. Han är kunnig och framför allt väldigt seviceminded. 10+ från oss i Umeå//vänliga hälsningar Malle Läs mer
    2020-06-10 Sälj & service i norden svarar Mats F
    Härligt Malle, underbart att ni njuter i erat Earl med saltvattenrening 👍
  • 2020-04-24

Pierre L skrev om Sälj & service i norden (spa/bastu Kalle)
    Ett sånt snabbt agerande med ett resultat i världsklass kan bara ge 👍🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
    2020-05-06 Sälj & service i norden svarar Pierre L
    Tack så mycket för det fina omdömet
  • 2020-04-24

Anders Z skrev om Sälj & service i norden (spa/bastu Kalle)
    Spabad Denver, bra och tillgänglig support samt trevligt bemötande, alllt har fungerat utmärkt Läs mer
    2020-05-06 Sälj & service i norden svarar Anders Z
    Serverar min kunder med svar på frågor oavsett om det är kväll eller helg. Simma lugnt
  • 2020-04-03

Anette S skrev om Sälj & service i norden (spa/bastu Kalle)
    Köpte spa pool/tunna. För några år sedan.
    Fungerade utmärkt med inköp o servicen. Läs mer
    2020-04-24 Sälj & service i norden svarar Anette S
    Härligt att ni njuter i erat bad👍
  • 2020-03-14

Christian E skrev om Sälj & service i norden (spa/bastu Kalle)
    Köpt spabad av Kalle . Bra service bra råd ,svarar när man ringer om upptagen ringer alltid tillbaka. Alltid bästa service .Mvh Christian&Lotta Läs mer
    2020-03-20 Sälj & service i norden svarar Christian E
    Tycker det är extremt viktigt med återkoppling för frågor både innan o efter köp oavsett dag o tid på dygnet
  • 2020-03-14

Fredrik S skrev om Sälj & service i norden (spa/bastu Kalle)
    Säljaren som gör det lilla extra. Läs mer
    2020-03-20 Sälj & service i norden svarar Fredrik S
    Tack för 5:an, värmer i mitt servicehjärta
  • 2020-03-05

NICLAS M skrev om Sälj & service i norden (spa/bastu Kalle)
    Köpt ett spabad ( vancouver) med salt utav spa /bastu Kalle.
    Grymt bra service till en fantastiskt produkt.
    Kan verkligen rekommenderas Läs mer
    2020-03-05 Sälj & service i norden svarar NICLAS M
    Ja Nicklas våra saltvattenbad är verkligen populära och extremt lätta att sköta. Gott om plats i Vancouver som är min favorit👍👍
  • 2020-03-05

ANDERS W skrev om Sälj & service i norden (spa/bastu Kalle)
    Köpte ett spabad i oktober, vi är helnöjda med råden runt valet av bad. Efteråt så har supporten varit perfekt. Spa Kalle tar väl hand om sina kunder även efter köpet. Läs mer
    2020-03-05 Sälj & service i norden svarar ANDERS W
    Underbart att ni även är nöjda efter köp. Försöker att ha tfn support 24/7. Mina kunder är mina ”ambassadörer”
  • Peter Ola B

2020-03-04

Peter Ola B skrev om Sälj & service i norden (spa/bastu Kalle)
    Var på båtmässan i Älvsjö och kikade på båt.
    Blev ingen båt utan ett spabad👍

Träffade Kalle som delade med sig av kunskap och erfarenhet på ett väldigt engagerat och personligt plan.
    Det funkade 110% från ax till limpa.Med representanter av den här kalibern är det lätt att vara kund.
    Kan varmt rekommendera dom till hela Svenska folket Läs mer
    2020-03-05 Sälj & service i norden svarar Peter Ola B
    Var jätteroligt att vara med dig i hela projektet med nedsänkning av badet osv. Ha det gött och att Spabad är ju mycket bättre än båt😉
  • PERNILLA H

2020-03-03

PERNILLA H skrev om Sälj & service i norden (spa/bastu Kalle)
    Köpte spabad Earl utav Kalle i höstas, har inte ångrat en sekund! Bästa investeringen. Toppen bemötande och kanon kundsupport. Vi kunde inte vara nöjdare👍🏻 Läs mer
    2020-03-04 Sälj & service i norden svarar PERNILLA H
    Roligt när man kan överträffa förväntningarna. Våra bad är en härlig investering för familjen.
  • 2020-03-01

Leif G skrev om Sälj & service i norden (spa/bastu Kalle)
    Köpte SPA bad av dom och måste säga att de är kunniga, har ett trevligt bemötande och bra tillgänghet även nu efter man har köpt och har frågor. Kanon, inget att klaga på! Läs mer
    2020-03-02 Sälj & service i norden svarar Leif G
    Viktigast för oss är ett överträffa förväntningarna efter köp

Otterlyckevägen 13, 442 65 Marstrand