SpaKalle

SpaKalle

Välkommen till Sälj & Service i Norden AB!

Sälj & Service i Norden AB är ett bolag som valt att jobba med Sveriges största leverantörer av Spabad, Bubbelpooler & Utebastu. Oavsett var du befinner dig i Sverige så kan du vara säker på att vi levererar till dig då vi har hela Sverige som arbetsplats. Dessutom har vi en helt egen serviceavdelning som finns där för dig när du har frågor eller funderingar eller av någon annan enledning skulle behöva hjälp med din pool, jacuzzi eller bastu.

Vid uppstart av ditt nya utespa finns vi tillgängliga 24/7 för att garantera att allt går som utlovat. Vårt mål är att alltid överträffa dina förväntningar efter köp. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 19 kunder tycker om SpaKalle 2

• 2021-07-29
    Grymt bemötande, kunnig och finns alltid nåbar vid behov.
    Blir inte bättre än såhär om man ska köpa spabad! Tusen tack Kalle!
    Tack Matttias för det fina omdömet👍 SpaKalle
  • 2021-06-22
    Hade alla säljare vart som Kalle hade man aldrig blivit besviken.
    Varm tillmötesgående lösningsorienterat.
    Svar på alla frågor även kl 21 en lördag.
    Hjälpte till att hitta rätt i djungeln utan att vara påstridig.

En grymt bra gubbe o säljare.
    Rekommenderas varmt även spabaden.
    Mvh Mikael
    Tack för det fina betyget. Kan vara svårt för konsument att veta vilket bad som blir bäst. Att vara tillgänglig efter köp är för mig en självklarhet SpaKalle
  • 2021-05-29
    Förtroendeingivande vid försäljning vilket dom flesta försäljare är. Men Kalle supportade uppstarten av vårt spa både kväll och tidig helg. Känns riktigt bra att veta att det finns backup vid frågor framöver.
    Frågor o funderingar från mi a kunder kommer oftast efter ”stängning” mitt motto är att ha bättre service o tillgänglighet en min kollegor. Härlig bild från premiärbadet👍 SpaKalle
  • 2021-05-25
    Mycket trevlig och serviceinriktad när jag, som blåbär, skulle starta upp mitt spabad.
    Thommy, Spabad är för alla mina kunder en ny produkt som man skall få kläm på. En självklarhet för mig att ha tfn support o svara på frågor efter köp. SpaKalle
  • 2021-05-01
    Världsklass rakt igenom!
    Bara att få support under självaste valborgsmässoafton vid driftsättning säger väl ngt om nivån på den här killen. Tack Kalle! 👌Med vänlig hälsning, fam Hill i Örebro
    Alla mina kunder får hjälp efter köp oavsett tid/dag/timmar på dygnet. Härligt med premiärbadet och många fler bad med familjen SpaKalle
  • 2021-03-19
    Kalle var väldigt hjälpsam från första kontakt tills dess att Spabadet var installerat och igång. Gjorde jämförelser med andra erbjudande på samma bad och Kalle trumfade övriga med råge. Jag hade rekommenderat alla som är intresserade av bad att gå via honom, klockrent rakt igenom
    Tackar så jättemycket för den fina recensionen. Blir många sköna bad med familjen framöver SpaKalle
  • 2020-07-23
    Bra bemötande och service hela vägen till att poolen var igång👍
    Kul att gå vara leverantör & installationen blev toppenbra SpaKalle
  • 2020-06-10
    Blev rekommenderad att ta kontakt med ”SpaKalle” av en kollegas bror. När Kalle Björklund var på Stockholmsmässan åkte jag och min fru dit. Vi blev glatt överraskade och fick en rejäl genomgång av de olika spabaden skötsel etc. Vi beställde ett bad omgående på plats. Allt har fungerat väldigt smidigt och Kalle har varit professionell utöver det vanliga. Ett exempel på det är när badet var installerat och jag kontrollerade bromhalten (köpte salt för att slippa hålla på med klor) så skickade jag en bild på bromhalten från displayen tidigt en morgon kl06.27, Kalle ringde då upp omedelbart och vi hade ett kort santal om skötseln. Kalle levererar utöver det vanliga. Inte bara ett sålt bad i mängden, utan även en personlig kundkontakt så att man tror man pratat med kompis efter man är klar! Det finns inga tveksamheter och allt har skötts mycket bra från order till leverans och installation. Jag kan med gott samvete säga att köper ni ett bad av Kalle så kommer ni inte ångra er. Med vänlig hälsning, Mikael Süstler Hälleforsnäs
    Tack Micke för ditt fina omdöme, min målsättning är att överträffa i service EFTER köp SpaKalle
  • 2020-05-18
    Har köpt ett spabad av Kalle som vi är mycket nöjda med. Han är kunnig och framför allt väldigt seviceminded. 10+ från oss i Umeå//vänliga hälsningar Malle
    Härligt Malle, underbart att ni njuter i erat Earl med saltvattenrening 👍 SpaKalle
  • 2020-04-24
    Ett sånt snabbt agerande med ett resultat i världsklass kan bara ge 👍🌟🌟🌟🌟🌟
    Tack så mycket för det fina omdömet SpaKalle
  • 2020-04-24
    Spabad Denver, bra och tillgänglig support samt trevligt bemötande, alllt har fungerat utmärkt
    Serverar min kunder med svar på frågor oavsett om det är kväll eller helg. Simma lugnt SpaKalle
  • 2020-04-03
    Köpte spa pool/tunna. För några år sedan.
    Fungerade utmärkt med inköp o servicen.
    Härligt att ni njuter i erat bad👍 SpaKalle
  • 2020-03-14
    Köpt spabad av Kalle . Bra service bra råd ,svarar när man ringer om upptagen ringer alltid tillbaka. Alltid bästa service .Mvh Christian&Lotta
    Tycker det är extremt viktigt med återkoppling för frågor både innan o efter köp oavsett dag o tid på dygnet SpaKalle
  • 2020-03-14
    Säljaren som gör det lilla extra.
    Tack för 5:an, värmer i mitt servicehjärta SpaKalle
  • 2020-03-05
    Köpt ett spabad ( vancouver) med salt utav spa /bastu Kalle.
    Grymt bra service till en fantastiskt produkt.
    Kan verkligen rekommenderas
    Ja Nicklas våra saltvattenbad är verkligen populära och extremt lätta att sköta. Gott om plats i Vancouver som är min favorit👍👍 SpaKalle
  • 2020-03-05
    Köpte ett spabad i oktober, vi är helnöjda med råden runt valet av bad. Efteråt så har supporten varit perfekt. Spa Kalle tar väl hand om sina kunder även efter köpet.
    Underbart att ni även är nöjda efter köp. Försöker att ha tfn support 24/7. Mina kunder är mina ”ambassadörer” SpaKalle
  • 2020-03-04
    Var på båtmässan i Älvsjö och kikade på båt.
    Blev ingen båt utan ett spabad👍

Träffade Kalle som delade med sig av kunskap och erfarenhet på ett väldigt engagerat och personligt plan.
    Det funkade 110% från ax till limpa.Med representanter av den här kalibern är det lätt att vara kund.
    Kan varmt rekommendera dom till hela Svenska folket
    Var jätteroligt att vara med dig i hela projektet med nedsänkning av badet osv. Ha det gött och att Spabad är ju mycket bättre än båt😉 SpaKalle
  • 2020-03-03
    Köpte spabad Earl utav Kalle i höstas, har inte ångrat en sekund! Bästa investeringen. Toppen bemötande och kanon kundsupport. Vi kunde inte vara nöjdare👍🏻
    Roligt när man kan överträffa förväntningarna. Våra bad är en härlig investering för familjen. SpaKalle
  • 2020-03-01
    Köpte SPA bad av dom och måste säga att de är kunniga, har ett trevligt bemötande och bra tillgänghet även nu efter man har köpt och har frågor. Kanon, inget att klaga på!
    Viktigast för oss är ett överträffa förväntningarna efter köp SpaKalle