Alla kategorier Spa Uppsala Uppsala Salong Dolce Vita HB

Vaksalagatan 19, 753 31 Uppsala — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Salong Dolce Vita HB

• Anna K
    Anna K skrev om Salong Dolce Vita HB
    Jag skulle göra en laserbehandling men fick ett otroligt oprofessionellt bemötande av killen som skulle göra behandlingen. Jag kom dit på utsatt behandlingstid men salongen var då stängd. Provade att ringa men fick inget svar. Närmare en halvtimme senare ringe en kille och säger att han var sen från Stockholm och att jag skulle komma tillbaka. Som tur var hade jag inte åkt hem utan stannat kvar i närheten. När jag kommer dit och träffar killen beter han sig märkligt och jag får inget vidare förtroende för honom. Själva behandlingen går dock bra när den väl påbörjas. Då jag betalt för 3 behandlingar bokade jag en ny tid ca 3 veckor senare. Kommer dit och salongen är stängd, igen. Ringer flera gånger och till slut svarar killen. Maskinen som skulle användas var trasig. Då borde han ju ha ringt och sagt det så jag som kund inte behövt åka dit i onödan. Jag frågar hur han tänker kompensera detta och får till svar att det inte kommer kompenseras. Han sa att han skulle ringa så fort maskinen fungerade igen inom ca 1-2 veckor. Idag 5 veckor senare har han fortfarande inte ringt. Är otroligt missnöjd och besviken. Läs mer

Bästa spana i Uppsala:

Gredelbyleden 138, 74171, KNIVSTA